Jump to content
FAS Euroauto Goran

Nedić Miroslav

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. i meni je na marenga karavana pukla već drugu sam stavio i ona je pukla. Loše mnogo ubi bože sada ću da tražim i treću , a sve na vozačevim vratima
  2. Ja sam napravio od električnog roštilja sjajan lim on ne može da izgori, a predhodni lim mi je izgoreo, tako da nađeš hromirani lim i završiš posao da ne razmišljaš. Inače čišćenje ne pomaže na ERG ventilu jer čađ uđe pored klipa u električni deo koji je zapunktovan i ne može da se otvori. probao sam da špricam razna sredstva ali ne pomaže, čas radi čas ne radi, najbolje je zatvoriti.
  3. I kod mene ista stvar izgleda da je to boljka ovim autima. Samo kada ga opteretim lupi kao da sam zakačio u asvalt a ponekad se čuje kada naglo skrenem inače je marengo karavan.
  4. što se tiče kasetofona treba da prespojiš kabal za struju ako imaš upustvo za spajanje uz njega. To je bio i kod mene problem pa sam samo jednu žicu prespojio i sada radi. I moj ima 200000 km
  5. Evo jedan dobar sajt za izgled felni probanje na vozilu http://rcdesign002.mx-live.com/default.aspx
  6. O farovima sam i ja razmišljao i felnama da ih naručim iz Italije sa odpada. Kada upalim ksenon pozicija mi čas radi čas ne radi pa jedna strana radi pa druga. Izgleda da su lošeg kvaliteta diode, a inače su za poziciju one ubodne orginal za automobile nisu obične diode koje trebaju da se povezuju sa otpornicima.Kinesko đubre. Razmišljao sam da ga ofarbam u crveno jer volim tu boju ali će mi treba dosta kinte da bi ga sredio. Ima sitnice da se rade: graničnik na vratima već sam menjao dva puta i opet crkao,osigurač za rukohvat između sedišta što ga zatvara pukao pa sam vezao sa kanapu da se ne otvara jer mi smeta kada vozim,zadnja gepek vrata čas se zaključaju cebtralno čas ne ,a rasturao sam ih komplet i podmazao i izgleda nešto brava zeza gde ulazi ključ,pozadi mi nešto lupi kada naiđem na neravan teren ,a pod malo većim teretom baš se čuje kako nešto udari. Prvo sam mislio da mi nezakačinje točak pozadi ali nije, a majstori ne znaju kažu sve je ispravno. Što se tiče ERG ventila sigurno ću ga zatvorim.
  7. Uvezao sam ga sa 166000 km. pre 4 godine Ja sam mu prvi vlasnik ovde inače uvežen iz Italije, a kupljen u prodavnici polovnih vozila. Marengo se teško nalazi sa 4 sedišta većina su sa 2 prednja i pozadi teretni deo. Ovaj moj ima sva 4 sedišta samo sam skinuo onu rešetku pozadi. Ima 81 KW 110 KS 1.9 JTD 2002 godište. Probao sam ga na autoputu ide 200 . Interesovalo me koliko može da ide. Sa 160 prošao sam pored BMW kabrioleta i on se valjda iznervirao što sam ga obišao pa i on zamnom išao do 200 mogao sam i još da idem ali nisam smeo imao sam stare gume , a ovaj mi blica pozadi da se sklonim PALJEVINA da me obiđe da smiri dušu što ga obišao FIAT. Imao sam problema sa ERG ventilom namučio me nije hteo da ide 70 i to je bilo plafon , a pozadi dim da se ne vidi ništa i gubio snagu na uzbrdici se gasio. Išao sam kod tri majstora i menjao protokomer dao sam 100 evra iz italije i opet isto , skidao sam usisnu granu čistio i opet isto dok nisam zatvorio ERG ventil posle je sve po starom. Sada sam stavio drugi polovan i ide ali ponekad osetim kada mu dam gas naglo na veći broj obrtaja pomalo trza. Izgleda da ću ga opet zatvoriti. Menjao sam i crevo što ide od protokomera do turbine bilo naprslo pa sam naručio iz italije jer ovde nisu imali. Za novu godinu ugradio sam mu ksenon svetla i od tada nemam poziciju. Imao sam plave led diode i odmah su crkle umesto običnih sijalica ubodne diode , danas sam stavio opet druge i radile su 5 minuta i one više ne svetle.
  8. Evo malo i mog fiata. Malo me na početku zezao ali sada je dobar. Planiram malo da ga sredim.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...