Jump to content
FAS Goran
Daki

Fiat Stilo / Nuova Bravo - trepće broj pređenih kilometara

Recommended Posts

Desilo mi se par puta za dve godine da trepce broj km,ali sam provalio da se obicno desi kad zurim pa ne sacekam da pogasi lampice i palim auto.Cim ugasim posle sve ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam slicnih problema,sa bordom gde pise kilometraza, mada je kod mene kad sam kupio auto nakon nekog vremena treptao pa se ugasio skroz.

Skinuo sam kleme i posle vratio nazad,radilo je pola sata i nestalo,skoro je bilo jako hladno i teze je upalio i kilometraza se pojavila opet i posle nestala,da nije mozda do akumulatora,jer je u njemu samo 56 ampera, znam da nije za dizela dovoljno jak al sta da se radi kad je i nov akumulator velika investicija, hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Novi sam vlasnik FIAT STILO-a 1.9 mjet 2006 godište. Otkako sam ga kupio kada ga upalim kilometar sat koji pokazuje koliko je auto ukupno prešao kilometara konstantno blinka (pali se i gasi). Kada ugasim motor sve se smiri.

Da li neko može da mi objasni da li je to normalno ili treba da jurim neku grešku?

Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno by Ivan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukupna kilometraza moze da blinka zbog drugacije konfiguracije cvorova (uredjaja) na CAN magistralama u odnosu na ono sto je fabricki definisano (moze se izmeniti preko Proxy Alignement).

Moze da se desi i da trepce posle verglanja, ako je akumulator slab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar ne blinka ako je čačkana kilometraža ili zamenjen kilometar sat, bez adekvatne softverske intervencije u ECU?

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK hvala u svakom slučaju moram da ga vozim kod dobrog električara jer ima još par sitnica koje me nerviraju. Kao što su da mi pokazuje da su mi 5-ta vrata otvorena (a u stvari su zatvorena), neće da mi otvara 5-ta vrata sa daljinskog već samo kada gurnem ključ u bravu i u prtljažnom prostoru neće da pali svetlo kada otvorim prtljažnik, takođe mi centralna otvara sva vrata osim vozačkih kada pritisnem daljinac. Sve u svemu sitnice koje me pomalo nerviraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Svima,

 

Imam jedan problem sa kolima a adnosi se na kilometar sat koji konstantno trepti.Pretpostavljam da to nije normalno, pa bih Vas zamolio za miljenje...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da se ispegla proxy dijagnostikom, ili si nesto dodavao od uredjaja, ili je dirana kilometraza pa zbog toga treperi, inace minut posla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treperio je jos od trenutka kada sam ga kupio.Nisam dodavao nista od uredjaja a koliko znam dirana je kilometraza...Kako da proverim pravu kilometrazu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes proveriti samo dijagnostikom, ali i to ako je dobro odradjeno neces moci, mada ako su ti ostavili da treperi verovatno nista drugo nisu ni dirali moguce je da je samo na tabli radjeno, treba proveriti u motornom racunaru, kao i u servisnim intervalima pa uporediti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima sada, nakon spajanja tema, dovoljno odgovora da se vidi šta je problem i kako se rešava.

Kilometražu možeš, a i ne možeš da proveriš....sve zavisi od toga koliko stručno (koliko para je hteo da plati uvoznik) je vraćana. Klik za kilometražu ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43009

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Danas kada sam upalio auto, kilometraža je blinkala sve dok nisam ugasio auto pa ponovo upalio. Onda je nestalo blinkanje. Da li neko zna o čemu je reč? Da li možda o vraćanoj kilometraži?

 

Video

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li imas Blue&Me? On kad crkne, zna da blinka km... ili nesto drugo na CAN magistrali? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neslaganje konfiguracije uredjaja na CAN mrezi, sa onim definisanim u Body Compu. Lako se nadje dijagnostikom gde je problem.

PS: Ugasi slobodno taj CITY servo, ogroman je potrosac struje, u piku zna da povuce i preko 90A. Standardno servo pojacanje je sasvim dovoljno za lagano manevrisanje, cak i za gradska parkiranja. Sa aktiviranim CITY modom, volan mozes da vrtis malim prstom (po meni apsolutno nepotrebno).

Takodje, mozda gresim, ali mi po zvuku deluje da ti se anlaser, za benzinca koga takodje vozim, vec malo muci na verglanju. Treba da pali bukvalno na cvrgu, sto moze da znaci da je banalno akumulator ispraznjen (cestim kratkim pali-gasi relacijama) ili da je pri kraju, mozda da je potreban i servis anlasera... Moguce da ti napon previse pada na verglanju (mozes da premeris unimerom) i onda dolazi do problema sa elektronikom. Pogotovo ako ti je Bravo sa pocetka produkcije, gde je povukao neke bubice sa Stila. Ne kazem da sam u pravu, ali cisto stvari koje se lako provere.

4 hours ago, mlnmnc said:

Da li možda o vraćanoj kilometraži?

Uvek mozes da proveris i sta kaze kilometraza u motornom kompu. Normalno je da se razlikuje do 3% u odnosu na onu na tabli.

 

@mlnmnc

Prebacicemo, ali molba da teme za Nuova Bravo otvaras u odgovarajucem Stilo/Nuova Bravo podforumu (a ne u podforumu za stari Bravo, Bravu i Mareu). Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, horvat said:

Da li imas Blue&Me? On kad crkne, zna da blinka km... ili nesto drugo na CAN magistrali? 

Imam taj Blue&Me. Ne znam čemu služi ali kad dam kontakt prvo mi on iskoči.

13 hours ago, Ivan said:

Treba da pali bukvalno na cvrgu, sto moze da znaci da je banalno akumulator ispraznjen (cestim kratkim pali-gasi relacijama)

Premerio sam napon na akumulatoru pre jedno mesec dana i bilo je 11.8V. E sad da li je to premalo, ili ne, vidim još uvek pali, nema onog dugog verglanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa proveri da li ti radi Blue&Me. Drugaru na Giulietti je on crkao i blinkala je kilometraza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali covek rece da ne blinka stalno, koliko sam razumeo. Tako da bi funkcionalnost sistema morao da proveri kada se desi i dok je u toku blinkanje. Mozda bi dijagnostikom moglo da se pogleda ima li kakvih sacuvanih gresaka. 

@mlnmnc

Blue&Me ti je sistem za handsfree telefon+MP3 USB+glasovne komande. Od elektronike unutra, meni jedna od najkorisnijih stvari koju najvise koristim. Lako moze da se prepozna da li ga auto ima gledajuci i spolja :), 8 dugmica na volanu i USB slot ispred menjaca. 

Sva uputstva za Nuova Bravo imas u odgovarajucem podforumu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38953-uputstva-fiat-nuova-bravo/

 

A da ne bi gubili vreme - detaljno uputstvo na 80 strana, sa svim funkcionalnostima, spiskovima komandi, glasovnim komanda za Blue&Me, imas u tom podforumu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/other/Nuova_Bravo/100012407.pdf

PS: Premeri i napon na verglanju (a ne samo u mirovanju). Ako previse padne u tom trenutku (los akumulator ili anlaser) i to moze da dovede do problema sa elektronikom. Savet da ugasis CITY mode svakako stoji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Ivan said:

Ali covek rece da ne blinka stalno, koliko sam razumeo.

Tako je. Možda dva puta za ovih 5 meseci koliko ga imam. 

 

7 hours ago, Ivan said:

PS: Premeri i napon na verglanju (a ne samo u mirovanju).

Merio sam kad i akumulator isto. Koliko se sećam, mislim da je napon bio ispod 13.7V u stanju mirovanja, bez ičega uključenog, ali premeriću ponovo pa javljam rezultate.

7 hours ago, Ivan said:

Savet da ugasis CITY mode svakako stoji. 

Ugasio sam ga. Nisam znao da vuče toliko struje.. Mnogo me je razmazio :) 

Doduše palio sam ga samo u gradskoj vožnji i parkiranju, na otvorenom putu je uvek bio ugašen.

Edited by mlnmnc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na koliko padne napon u trenutku kada verglas. A ne na napon punjenja.

A i tih 13.7V su ti mozda znak da se polako spremas za reparaciju alternatora/reglera. Napon punjenja bi trebao da bude obicno 13.8-14.3V .

1 hour ago, mlnmnc said:

Ugasio sam ga. Nisam znao da vuče toliko struje

Jedan od najvecih potrosaca na autu ;) . A realno - i standardna servo asistencija je i vise nego dovoljna za lako manevrisanje pri parkiranju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/21/2022 at 5:27 PM, Ivan said:

Mislio sam na koliko padne napon u trenutku kada verglas. A ne na napon punjenja.

A i tih 13.7V su ti mozda znak da se polako spremas za reparaciju alternatora/reglera. Napon punjenja bi trebao da bude obicno 13.8-14.3V .

12,21V - Napon akumulatora 

10,11V - Najniža vrednost prilikom verglanja

13,94V - bez ičega uključenog 

13,88V - sa oborenim svetlima, klimom i radiom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...