Jump to content

Od 17.02.2020. oko 5 časova ujutro, Forum je na novom serveru. Ako vidite ovaj tekst, to znači da ste na novom serveru/Forumu.

Ali, na jednom manjem broju uređaja još nije odrađen automatski DNS refresh, pa zato jedan broj korisnika još uvek ne može da vidi ovu stranicu. U skladu sa politikom njihovih operatera i oni će u narednim satima, a najviše za 12 sati automatski dobiti nove parametre.

FAS Euroauto Goran Vlada

Recommended Posts

Ljudi mene zanima da li Marea 1.9 JTD 81kw(110ks) 2001 godiste ima euro2 ili euro3 motor?

Ja bi da ga uvezem za mog caleta,pa me isto zanima sta treba da uradim pre nego sto krenem s njim za Srbiju,pod uslovom da je euro3 naravno? Hvala

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam video sam da je na listi,ali ovaj sto mi je prodao auto reko da nije euro 3...pa zato pitam.Kako ide uvoz...sta treba da uradim i koja mi sve dokumenta trebaju?Ili neki link gde mogu da se informisem da ne idem ovako na slepo.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako da ja proverim da lije Marea 2002 godiste tako pise u saobracajnoj , da li je evro 3 i da lije to pravo godiste i da li kod njih ima neka caka vezana za godiste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nesto mi nije bas jasno.. Lancia Lybra 1.9 JTD na spisku stoji da je Euro3 verzija ona od 81kW a nema verzije 1.9 85kW? Na Vikipediji stoji da se takav motor (1910/85) ugradjivao od 2002. pa zar je moguce da novija verzija motora nije bila po Euro3 standardu?  :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako,da utvrdim da li je bravo jtd 2000. god, 74 kw euro 3? kazu da je to prelazna godina, na krilu pise jtd105, u saobracajnoj 74kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam planirao da uvezem auto i otisao u agenciju za carinjenje da se malo raspitam .Ispostavilo se da poznajem ljude koji tamo rade i rekli su mi :

Da za  vozila proizvedena u zemljma EU 2002 god i mladja ne treba potvrda tj.dokument o euro 3 i mogu odmah da se carine.

A da  starija vozila od 2002 obavezno treba da imaju taj dokument o euro 3 standardu koji se tamo dobija i valjda bese negde oko 100 e nebitno .

 

E sad kako su meni oni savetovali zbog mogucnosti da vam neko tamo (a pogotovu kupovina od privatnog lica) izda taj dokument da je euro 3  a da auto ustvari nije euro 3 (neka prevara ili slicno), najbolje bi bilo da im se javim kad pronadjem auto da mi oni to provere tako sto bi im ja ili neko (u mom slucaju zet) od tamo poslao slike broja motora i sasije i sliku saobracajne dozvole tog auta (mozda jos nesto) zaboravio sam . U svakom slucaju oni mogu to proveriti.

 

Tako da najbolje je otici u neku agenciju i raspitati se detaljno o tome. Ljudi to rade svakodnevno i nije im u interesu da vas prevare jer ako auto ne bude euro 3 i oni sami nemaju nikakve koristi .A to sto pise u oglasima euro 3 sve je to znak ?

Pa  ja sam tako nalazio u oglasima Golf 3 95 euro 3 ili mazda 323 90 ima klimu itd . itd .

Kao i to da se vozila 2002+ carine odmah a za starija se ceka nekih min 15 dana dok se ne proveri jel euro 3 bez obzira sto vec imate dokument o euro 3 standardu ponovo se kod nas vrsi neka provera itd.

Moj vam je savet da ako se odlucite za uvoz automobila dobro se raspitajte , jer nije bas jeftino platiti auto 1500-2500 e pa ga posle prodavati u delovima a u svakom slucaju savet i informacije strucnih ljudi  osim sto su besplatni mogu vam mnogo ustedeti i vremena i zivaca .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se ako postoji tema za Euro 4, nisam video pa ću ovde. Da li postoji Lancia Lybra 1,9 JTD Euro 4? Ako postoji, koji su to brojevi i kako to da nađem? Onaj link na početku teme koliko sam video više ne radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Aleksa. Zašto je to meni bitno? Ova Marea što je vozim me još uvek pristojno služi i da se samo samo ja pitam sigurno je u bližoj budućnosti ne bih menjao. Međutim, u firmi u kojoj radim (taksi) se uveliko šuška da ćemo do proleća morati da uzmemo neki mlađi i bolji auto. Punto je već izbačen, tj može Grande, a stariji ne. S druge strane, gradske vlasti su ubacile varijantu da ćemo moći da imamo Euro 3 do 2018. godine. E sad, pitanje je šta posle, odnosno nije još precizirano da li posle tog roka samo nećemo moći da ih kupujemo, a da ih vozimo dok imamo ili ćemo morati odmah da ih prodajemo. Ne bih da kupujem auto da bih ga imao samo godinu ili dve. Jednostavno ne volim da često menjam kola.

I tako sam u glavi složio da bi sledeći auto mogao da bude Lybra, Multipla ili Stilo, po mogućstvu Euro 4. Neke koje sam zvao sa Lybrom mi se kunu da je Euro4, koleginica koja je sad uvezla Lybru JTD 2005. godiste kaze da ima u papirima Euro 4. S druge strane, u nemačkim oglasima sam našao samo 2 benzinke za koje piše da zadovoljavaju noviji standard, a dizel ne. U našim oglasima ih već ima, ali to je sve u varijanti gde oni kao misle da je 4, ali nisu sigurni, pa su eto stavili u oglas i tako. Ne znam, videću još, polako skupljam informacije, kao pred kupovinu svakog auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mislio na to, nego generalno u vezi automobila i propisa. Shvatio sam da Lybra s tim nema, videću da li će na kraju moći da se vozi Euro 3 posle 2018. Ako budu definitivno rekli da neće moći, onda Lybra otpada iz razmatranja, ali ostaje Stilo ili eventualno Multipla. Nisam još imao dizela u Fiatu, pa se polako raspitujem i oko toga. Mada možda uzmem opet benzinnca, ali 1,4 ovog puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 27.11.2016. at 3:33 PM, aleksa_indjija said:

Nema sta da skupljas informacije, i trosis vreme sa domacim "ekspertima", Lancia Lybra Euro 4 nikad nije napravljena.

Da li to važi i za benzince?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro 4 je krenuo 01.01.2006. a poslednja Lybra je sišla sa trake juna 2005.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja Astra Bertone je bila 2001 i bila je benzinjara sa motorom Z20LET i bila je euro4.

I dizelasi su krenuli ranije sa euro4 i prakticno svi M-jet motori su euro4 a krenuli su pre te 2006 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moja Astra Bertone je bila 2001 i bila je benzinjara sa motorom Z20LET i bila je euro4.
I dizelasi su krenuli ranije sa euro4 i prakticno svi M-jet motori su euro4 a krenuli su pre te 2006 godine.

Moj stilo jtd 16v ustvari mjet je euro3 a 2005 godiste, prve godine proizvodje alfe gt mjet koje nose edc16c8 (kao i moj auto) su euro 3 motori a mogu se prepoznati i po metalnoj usisnoj bez klapnica kao i alfe 156 i 147....

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U našim oglasima ima svašta, ali u nemačkim sam video da piše euro4 za dve benzinske Libre 2005. godište, a dizel ne. Da li su na sva tržišta isporučivane iste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas si uporan.:D

 

To u nemackoj oni imaju cake da dovedu na vece euro norme nego sto jesu, imas tamo u oglasima i W124 euro 3, pa sa tim ovde ne mozes nista.

Edited by aleksa_indjija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali znam da neki proizvođači nisu u isto vreme puštali isti standard za benzince i dizele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...