Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Originalna saobracajna je odjavljena. Cekam jos desetak dana da uzmem zool table i da teram auto u Srbiju. Onda cu imati validnu saobracajnu ciju cu kopiju(tj PDF) da posaljem. Znas li mozda za koliko se dobija resenje iz agencije? Procitao sam da oni sve rade putem poste. Cudi me da ne koriste golubove pismonose! Umesto da sve ide e-mailom, bez ikakvih problema....makar zahtev da moze nailom, ali jok! :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima

zelim sve clanove ovog foruma da upozorim da ce imati problema ukoliko uvoze automobil stariji od 2002.god, a da u inostranoj saobracajnoj dozvoli pise da to vozilo ima ugradjen gas (plin,metan, svejedno). Agencija za bezbednost saobracaja kaze da su takva vozila "prepravljana" i da ne ispunjavaju uslove koje propisuje uredba o uvozu motornih vozila.

Znaci bez obzira da li je vozilo proizvedeno tako da ispunjava euro 3 ili euro 4 standard NE MOŽE da se dobije homologacija jer je "prepravljeno" ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja videh pre par dana na jednom placu Alfu 156 2001.godiste sa fabrickim plinom regularno uvezenu i ocarinjenu ovde kod nas. Carina je odradjena pre mesec dva bez problema.

Edited by Dusan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da u ovom trenutku u Srbiji više nije kriterijum Euro 3 za uvoz ali u BiH još uvijek jeste,pa jedna mala opaska:stvar je u tome što će te na informacijama koje obično čitate sa njemačkih sajtova povremeno naći na automobil ispunjava D3 normu.E u tome je kvaka,to je neki švapski standard ali ne i euro3 NORMA.Toliko od mene jer je i mene to bunilo kada sam isto gledao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i dalje je euro3 minimum na snazi. nesto se govorkalo da ce povecati na euro4, ali nista od toga za sada. Ne bi me cudilo da ponovo dopuste uvoz ma kojih polovnjaka da bi popunili budzet sa parama od carine i pdv-a za ta vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što me konkretno zanima jeste da li postoje razlike u održavanju, trajnosti itd, ili drugim rečima da li postoji razlog za favorizovanje EURO3 motora prilikom kupovine polovnjaka (ako zanemarimo da su godinu-dve noviji)?

Dakle, ako neko ume da mi kaže "e, pusti EURO2, on ima taj-i-taj deo što oće da crkne, bolje juri EURO3 jer on nema taj deo", ili takvih razlika nema.

Pretpostavljam da su samo u pitanju manje modifikacije u napajanju gorivom i izduvu radi zadovoljenja eko-normi, ali hoću da budem siguran.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je valjda onaj od 105 KS, a navodno EURO3 je 101 KS (Bravo/Brava/Marea).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nema razlike. Oba se isto čipuju, isti k, već je bila slična tema ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti su, u deo, manje izduvnih gasova pusta euro 3, ista je bosch pumpa, dizne, sve, sve...

Na euro 3 motoru je smanjena kolicina goriva na papucici gasa, pa proizvodi 4ks manje i ispusta zanemarljivo manju kolicinu izduvnih gasova. Apsolutno identicne masine - jedna jedina razlika su parametri ECU jedinice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra saljem zahtev za homologaciju u pitanju je fiat punto 1.2 8v 2001 god u obrascu za tip motora da li da napisem samo 1.2 ili 1.2 8v?

Hvala unapred na odgovorima.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojma nemam o tim homologacijama, ali nece te vratiti ako napises potpuniji podatak, sigurno...

Inace, tip motora, trebalo bi da se odnosi na benzinski ili dizel...

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njih zanima broj sasije i motora. Ukoliko nemaju podatak o homologaciji, a verovatno imaju jer je cest model, trazice ti da im dostavis uverenje od proizvodjaca vozila (iz Kragujevca a kosta dodatnih 70e)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo, ja sam mladen, imam lanciju kappu vec 4 meseca,stranac je uvozena iz italije,posto zivim u becu a hocu da je ocarinim ako moze,zanima me ako mozete mi pomoci,ona je 2.0 t 97god 151kw da li je ona evro 3 motor ili evro 2,na nekim sajtovima pise da je evro 3 a na nekim evro 2,hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je kako je Martini napisao, lancia nije radjena sa euro 3 motorima vec samo sa euro 2, proizvodila se samo do 2000 godine tako da nema sanse da se carini, registruje i legalno vozi u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna ili da me uputi kako da se proveri da li su euro 3 motori u lanciji libri 1.9jtd onaj od 105 i onaj od 110 ks, oni su pravljeni cini mi se '99. '00. god. Za onaj od 115ks znam da je E3. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...