Jump to content
FAS Goran

Srki1201

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Srki1201

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Klagenfurt
  1. Znam video sam da je na listi,ali ovaj sto mi je prodao auto reko da nije euro 3...pa zato pitam.Kako ide uvoz...sta treba da uradim i koja mi sve dokumenta trebaju?Ili neki link gde mogu da se informisem da ne idem ovako na slepo. Hvala
  2. Ljudi mene zanima da li Marea 1.9 JTD 81kw(110ks) 2001 godiste ima euro2 ili euro3 motor? Ja bi da ga uvezem za mog caleta,pa me isto zanima sta treba da uradim pre nego sto krenem s njim za Srbiju,pod uslovom da je euro3 naravno? Hvala Pozz
  3. Uff hvala...ja se uplasi crko Ecu . Mozda znas ti sta moze biti problem da pri izbacivanju u ler (pri voznji) ili davanju gasa u leru dok je auto u pokretu lergas padne ispod normale,samo kratko,jednom(na oko 550 obrtaja) pa se vrati ponovo na 850 nakon par sekundi?Ponekad padne tolko da auto pocne da trese...Ali dok kad stojim u mestu i uradim to isto onda sve ok,lergas potpuno kako treba da bude.A primetio sam da ako drzim kvacilo stistnuto(auto u pokretu) lergas opet kako treba nema tog opadanja...
  4. Cao...opet ja Jel moze, molim vas neko ko ima bravo/marea JTD 105 i FES da mi kaze da li Ecu ima jedan ili dva kondenzatora za injektore (capacitor 1 i capacitor 2 voltage)? Jer kod mene pokazuje vrednosti samo za ''capacitor 1 voltage'' (negde izmedju 70 i 80 V) dok za ''capacitor 2'' pokazuje 0 V. Greske nema na Ecu...memorija prazna Jer kao sto sam vec pokrenuo temu sa problemima u leru i cukanjem...voleo bi da znam da mozda nije ovo problem i da mozda injektor ne dobija dovoljno struje. Hvala puno
  5. hahahhaha....ovaj moj Fiat poludeo.Sto se tice onog opadanja obrtaja desava se samo kad su kola u pokretu.Kad uradim sve onako kao sto uradim u voznji kad padne previse,ali kad stanem sve je ok-radi perfektno.Desava se da kad padne na 550 obrtaja ostane tu sve dok ne stanem...kaad stanem vrati se u normalu.Stvarno ne znam sta mu je.
  6. Ovako...od kako sam ocistio sensor apsolutnog pritiska i provozao ceo rezervoar promesan sa LIQUI MOLY dvotaktnim uljem manje cuka...sad sam ali primetio sto se tice ovog pada obrtaja kad nagazim(drzim stistnuto)kvacilo ili kocnicu u tom momentu kad se obtaj spusta onda sve normalno ali ako ga samo izbacim u ler bez pritiskanja kocnice ili kvacila onda obrtaj padne previse i krene ono gusenje motora koje sam gore napomenuo... Jel mozda lezi na ECU da salje pogresne vrrednosti?Jel ima neki update ili nacin da se resetuje ECU ?Hvala unapred
  7. I jos jedno pitanje...Kolko treba da bude desired boost pressure i actual boost pressure u leru?Jel moze neko da mi kaze?Kod mene u leru desired stoji na 0 i actual na oko 960?jel to normalno?
  8. Pa da,ali sa cime da uporedim te vrednosti kad ne znam kolko bi sta trebalo da pokazuje?...ovih dana cu zamenim sensor za temp vode pa onda imam tu jednog auto dilera pa cu uzmem od njega protokomer pa da vidim razliku i kako se tad ponasa...pa javim
  9. A i sensor za temperaturu vode isto pokazuje vise nego sto zapravo temperatura napolju...pa mi malo bilo cudno da oba sensora crkla...ali sam kupio taj za vodu pa cu da ga zameniim pa da vidim kako ce da se ponasa .Videcu da nadjem neki protokomer pa da ga stavim i da vidim razliku.Drugo on vuce dobro i prima gas,nista losije nego pre,ali pre neki dan kad sam skinuo kabl i vozio bez protokomera razlike je mozda bilo ali sasvim sasvim male skoro neprimetne... I sto najbitnije od kad poceo da zeza sa ler gasom posle turiranja poceo je i da cuka prilikom voznje(pogotovu kad ladan)pri manjim obtajima, sto pre nije radio.U ler gasu nikakvih promena radi i ne cuje se(ne cuka). Ne dajem naravno gas kad ladan...kad se zagreje ga naravno turiram i tad najvise radi tu zajebanciju sa ler gasom(reko sam da radi i kad ladan zato sto sam primetio da prilikom zaustavljanja i izbacivanja u ler padne isto.Sensor apsolutnog pritiska sam ocistio,bio pun garizi.A u protokomeru se nalazi i merac temperature vazduha koji usisava motor(turbo) na taj sam mislio ne na taj u displeju.Taj u retrovizoru znam da je za klimu i nema nikakve veze sa motorom .
  10. Kod mene Agr nije ugasen i radi perfektno,ovde(austria) ne sme da se blokira,mada sam ja radio pre...sada am ga doveo u radno stanjea i nadgledavao sam ga preko fiatecuscan radi super ,otvara-zatvara...sve.Kod mene nema oscilacija nikad...radi perfektno u leru, samo ponekad bilo hladan ili pod temperaturom kad dam pun gas ili preko 2500 obrtaja i kad se obraj spusti,spusti se previse padne na 550 i digne ga opet na onolko kolko treba bude i to je problem.Mislim da je map sensor (ne znam kako se na nasem zove,ono sto meri protok vazduha a na jtd 105 i meri temperaturu)pa je ili prso jer pokazuje pogresnu temperaturu jer mi na -2 napolje pokazuje +6 a kad je toplo na +8 pokazuje +8,tako da mislim da tu lezi problem.Mozes da mi poslajes neki link sa tim Map sensorom i protokomerom da bi znao sta da trazim,posto ja znam kako se zovu samo na nemackom --.-- Hvala puno
  11. Cao ljudi...evo mene opet(kad ima problema) Ovako, imam Mareu Weekend jtd 105 konja 2001 god i sledeci problem: Kad dam pun gas (2500 do 3500 obrtaja) dok stoji u mestu ili prilikom voznje izbacim iz brzine i pustim ga da radi u ler, padne obrtaj na par sekundi na oko 500 obrtaja(motor se naravno gusi),digne ga ponovo automatski na onliko kolko treba ali ponekad se desi da ja moram da dam gas da bi ga digo na normalu. To ne radi svaki put(ponekad sve super) ali najvise kad je motor dostigo radnu temperaturu. Sta moze da bude? Jel vuce vazduh negde ili neki sensor za teperaturu? Posto sam merio i npr kad napolju bilo -1 stepeni preko fiatecuscan pokazuje da temperatura vode 6,8 a vazduha 5,6.Jel to normalno ili nesto ne valja?Posto ne verujem da su oba sensora crkla? Jel ima neko slican problem ili znate sta bi to moglo biti...Hvala
  12. Pa razumem ja to...ali vozio sam se u istu Mareu karavan 1.9 JTD 77KW od nekog lika (bez chipa) i ono cepa do 190 kako hoces...moj bi mozda i dostigo da sam isao nizbrdo Mislim da to ima sa onim prekidom i gubitkom snage na 2500 obrtaja-mora da ga resim
  13. Ovako...posto sam morao da menjam komplet kvacilo, majstor je nasao da jedno crevo koje vodi od filtera vazduha do turba nije lezalo kako treba. Sve to je sad popravljeno i ok, tako da je pistanje nestalo-auto ide bolje, medjutim kratak prekid na 2500 obrtaja je i dalje tu kao i max brzina nije zadovoljavajuca (misljenja sam da 190km/h treba dostigne bez problema-moj se muci nesto posle 175km/h). Na dijagnozi mi rekli da protok vazduha ok i da je je protokomer isto u redu. Ali kako sam se ja ovde informisao na ovim nemackim forumima, ima ljudi koji kazu da on ne prijavljuje gresku na dijagnozi ali da salje lazne informacije. Prvo cu da ocistim onaj AGR ventil pa cu onda probam da nadjem nekog lika od kog mogu da pozajmim protokomer cisto da probam kako se ponasa, da ne kupujem nov bez razloga. Javim se cim bude novosti...
  14. Pa tako nekako-nalazi se na grani izmedju kucista filtera za vazduh i turboa.Sad,ja sam iso i po nemackim forumima i nalazio sam da razlog za pistanje moze biti razlicit...n.p.r. najuobicajnije je da neko crevo slabo ili je probuseno i vuce vazduh ili je filter za vazduh pun ali da i sam turbo crkava-tipa lager pri kraju ili ne dobija dovoljno ulja ili ima cak i neki drukventil na samom turbou i da on blokira i ne otvara.Sad znam da gubi snagu zbog protokomera jer daje kompjuteru lazne podatke o protoku vazduha a ovaj pogresno ukljucuje turbo,ali da li zbog toga pisti ne znam.Inace imao sam mareu TD 100 i JTD 110 i normalno je da se turbo cuje jace nego na primer kod Golfa TDI ali ne da pisti kao sto je slucaj kod mene --.--...videcu kad sredim creva pa cu da javim da li je to resilo problem a vi kad resite i ako resite pistanje vi javite
  15. Verujem...ovde je oko 80eur taj protokomer,ali kad ga promenis racunaj da ce 2 x bolje da vuce i to 100%-probaj pa vidi

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...