yarhead 1 Posted December 14, 2011 nije dosadan vjeruj mi a dodje mi bas kad ne treba novi trosak sve sredio cekam jos termostat kad ono crkla dva grijaca i alnaser Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 25, 2012 (edited) pozdrav danas sam stavio auto na komp i pokazuje mi gresku p 0683 komanda predgrejaca ... jel neko zna sta je to i kako se ta greska uklanja , to je jedina greska koju komp prikazuje...Nisam mogao da saltam brzine. Menjao sam cilindar kvacila u menjacu, remont lamele, semering i opet nije hteo da radi...i majstor dok smo ozracavali cilindar kompom zakaci klemu i zavarnici na kompu. Od tad nece da upali motor (samo vergla) i pokazuje ESP gresku na ekranu.. Edited January 25, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted January 25, 2012 au brate i sta sad?oce majstor da nabavi komp o njegovom trosku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 25, 2012 brate nadam se da nije nista ozbiljno i da greska koja god da je moze lako da se popravi .... ja se samo nadam da to sa kompom nece promeniti generalno auto :S .. .trenutno je na majstoru da se to sredi ... :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 25, 2012 Neka proveri osigurace u motornom postoru. ESP moze da sija ako je skidao kleme. Zbog senzora ugla volana desava se da sija dok se ne provoza malo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 26, 2012 druze napisao sam da auto nece da upali .. ne znam dal si citao moj prvi post ... kako mislis da ga vozim malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted January 26, 2012 Pa lepo ti kaze da proveris osigurace jer ste klemom napravili spoj i moli boga da je osigurac jer druga varijanta ti je komp!Takodje pise da ESP MOZE da sija ako si skidao kleme sto i jesi uradio tako da je i ovo apsolutno tacno, i onda ti kaze da se to desava zbog senzora ugla volana i da sija dok se neprovoza malo sto je isto tacno!Znaci kad resis paljenje problem ESP-a ces resiti na taj nacin kako ti je covek objasnio,vrlo prosto Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 26, 2012 provereni su svi osiguraci u autu ... nijedan ne pravi problem ... citajte malo bolje .. ne bih ja stavio samo problem sa kompom da je neki osigurac izgoreo ili je sjeban ... ako napisem greska na kompu ta i ta ( p 0863 predgrejac ) onda ocekujem odgovore vezane za to ... do sad niko nije dao odgovor da postavljen pitanje .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 26, 2012 (edited) Zbog greške predgrejača može da bude:1. da duže vergla PA DA UPALI,2. da ne rade grejači pa duže da vergla PA DA UPALI,bez grejača možeš Stila da upališ i na -5 stepeni, samo će duže da vergla, bilo kakva greška na predgrejaču ja mislim da ne "blokira" paljenje.Da li si probao tvoj ECU na nekom Stilu koji je ispravan?P.S. Osim ako to nije neko drugo predgrevanje, recimo nafte??? A ne grejači u cilindrima... Edited January 26, 2012 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 26, 2012 nisam probao na nekom drugom stilu .. majstor mi reko da treba da zameni neki relej grejeca ( kolko sam skapirao on uopste ne upali grejac kad se da kontakt ) pa da se onda sa kompa skine greska i da onda proba da upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted January 26, 2012 Ja citam ali ne nadjoh da si napisao da si proveravao osigurace,ali nema veze...Inace sa sva 4 neispravna grejaca auto pali,teze ali pali,probao sam...Etibore,mislim da ne moze da proba svoj komp na drugi auto zbog imobilajzera,niti neki drugi na svoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2012 Može da proba, ali menja i kontakt bravu...Urade to u servisima sve za par sati. Skinu drugi, probaju i vrate sve nazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jane.dervisov 0 Posted January 26, 2012 Pozdrav svima,Imam stilo 3 vrata 1.9 jtd 2003 god. U poslednjih mesec dana me je 6 puta zezao sa paljenjem. 4 puta prilikom paljenja na parkingu i dva puta se ugasio na semaforu i nije hteo da upali desetak minuta.Naime auto pali lepo ( na pola ključa ) ali ponekad neće , verglam jedno 3-4 puta kada vidim da neće sačekam malo i izvučem ključ, nakon 5 minuta pauze upali ko mina..svo vreme dok verglam prijavljuje gresku "loose conection" ( gubi konekciju ) a kada upali više ništa ne pokazuje i auto se normalno ponaša u vožnji...lepo ide itd.bio sam u servisu nakačili su ga na komp i ništa nije pokazao ...da li je neko ima predstavu šta može da bude..druze ja sam imao isti problem kod mene je bilo isto pali normal ali kad ga provozam i onda da ga ugasim i ponovo upalim nece tek nakon 5-10min.onda sve perfektno opet radi.problem je bio neki relej koi tokom voznje se ugreje i ona platina unutra zalepi pa tek nako 5-10min kad ohladi ona odlepi i auto startuje bez problema e onda sam skinuo poklopac relea samo prezalemio onaj lem koji je stvarao problem a to sam video pmoci veliku lupu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted January 26, 2012 (edited) Može da proba, ali menja i kontakt bravu...Urade to u servisima sve za par sati. Skinu drugi, probaju i vrate sve nazad.Neso, moze i bezbolnije! Evo primer! Crni Sale ...post 37 Edited January 26, 2012 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2012 Ali, nije ''proveravao'' oko koda... Inače, usput...kada hoćeš da citiraš baš neki određeni post, pogledaj desno...svaki post je numerisan...klikneš na broj i pojavi ti se link koji vodi direktno do toga posta. Npr. pomenuti post 37 kada se direktno linkuje izgleda ovako:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39880&view=findpost&p=754554 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted January 27, 2012 (edited) Negde sam vec rekao nesto o "Kralju i univerzumu" ! Ne mogu sad traziti... Sto se tice koda (code) , ja sam svoj ECU slao pomenutom gospodinu koji je probao na svom autu ! Sada taj ECU opet radi kod mene. p.s. "Covek se uci dok je mlad" Edited January 27, 2012 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
milekontras 4 Posted January 31, 2012 Eh jutros sam se mucio par sati da upalim stila dizel MJet, nisam imao problema do sada, palio bez greske. Stajao je celu noc na vetrometini -15 realno i ni da cuje... vegla ali ni malo da "zakaci". Posumnjao sam odmah na dovod goriva. Odleđivao sam vrelom vodom filter goriva i posle nekog dužeg vremena uaplio je ko mina... naravno morao sam da dovezem drugi auto zbog akumulatora. Kad je upalio normalno se ponasao sve ok. E sad mi treba savet, kako spreciti ovu pojavu? Da li odmah da menjam filter, 99% je tu neki problem mada sam laik za motoristiku. Ili neko gorivo drugo da sipam, inace tocim na MBG. Ili nesto trece? Sta mi je ciniti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted January 31, 2012 Evo da i ja ne otvaram novu temu! Vec duze vremena samo kod prvog paljenja auto malo vise zavergla,ali upali iz prve! Pogotovo sad kako su ovi minusi,danas na -10 upali iz prve ali zavergla malo i kao da se muci da upali! Ne pali mi nikakve greske na tabli ni bilo sta drugo! Sta moze biti uzrok i kako provjeriti sta je? Da li se ista moze sa fiatecuscan? I da,posle toga svako paljenje je bez ikakvih problema,pali normalno bez obzira koliko je minus,samo prvo paljenje ujutru,kada stoji 10-12h tesko,nakon toga sve ok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tuzlak 0 Posted February 4, 2012 (edited) imam stila multijet-a 1,9 16 V nekih 2-3 mjeseca, sve je bilo ok do ovih hladnijh dana, kako je zahladnilo slabo pali,vergla i do 10-15 sec cak neka d i od drugi put prokine--akumulator je nov,, alnaser dobar vrti pravo, skidao sam grijace i isprobao svi su ok (kopcao direktno na izvor struje svi griju),,ne znam vise sta bi moglo biti u pitanju, pa ako ima neko slicno stanje ili savjet--slobodno--pozdrav svima iz bih, odlicni ste Edited February 4, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlo 3 Posted February 7, 2012 Pozdrav svima. I ja da se nadovezem, tj. oglasim u vezi paljenja. Bio sam proteklih dana na Zlatiboru, tamo sedam dana auto nisam koristio i po povratku kuci jedva sam ga upalio uz vrucu vodu po filteru itd. Auto je do kuce radio normalno, pa posle par dana nisam mogao da ga upalim zbog akumulatora jer se isti istrosio. Uz prespajanje sa drugim nekako sam upalio, ali mi se desava da ventilator hladnjaka non-stop radi i iskljuci se jedino kada skinem klemu, ne pali mi grejace i sto me totalno zbunjuje jeste da motram da skinem klemu sa akumulatora i istu vratim da bi pumpa bacila gorivo i upalio. Znam da cu ovih dana do majstora, ali me zanima koji bi problem mogao da bude u pitanju?EDIT: Jos da dodam, nece auto da se ugasi na kljuc, mogu kljuc da izvadim iz brave i on i dalje radi. Sada mi se upalila i greska za servo, nema serva, znaci sve zivo sto je moglo da se zabrlja je zabrljalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 7, 2012 Jos da dodam, nece auto da se ugasi na kljuc, mogu kljuc da izvadim iz brave i on i dalje radi.Otvori haubu, skini onu plastiku koja ide preko akumulatora, pogledaj da preko akumulatora, one table sa relejima nije ušla voda, skupio se oksid ili sl... Quote Share this post Link to post Share on other sites
valent 0 Posted February 8, 2012 (edited) Pozdrav svima na forumuImam stilo 1,9 jtd i problem sa paljenjem. Prilikom verglanja dimi i jako smrdi. Tesko vergla iako je akumulator nov. Prilikom verglanja oseca se otpor kao da su cilindri puni nafte. Odvio sam tri srafa na usisnoj grani (tu gde je leptir) i hteo da mu uspricam start sprej. Kada sam odvojio cev od usisa auto je upalio (bez spreja) a iz auspuha je kuljao dim od koga su mi krenule suze. Takodje dimilo se i iz usisa.Kada sam pokusao da spojim cev sa usisom auto je hteo da se ugasi. Nije hteo preko 2500 obrtaja a i do njih je jedva podizao. Radio tako 15ak minuta i posle sve normalno, pali, radi ide. Isto to mi se desilo pre tri dana ali sam ga tada upalio na gurku (isto radio dok se nije zagrejao). Sinoc u voznji na malim obrtajima odjednom izgubio gas i poceo da dimi ali na kratko (oko 1min). Moze li uzrok biti EGR ili je nest drugo u pitanju?Hvala Edited February 8, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 8, 2012 Meni lici na EGR Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted February 8, 2012 Moje mišljenje da bi trebao da upali bez obzira na egr, kakav je filter vazduha da nema neko zapušenje od samog filtera /da je propao izgužvao se i sl) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted February 8, 2012 ... Kada sam pokusao da spojim cev sa usisom auto je hteo da se ugasi.Meni je ovo sasvim dovoljno da se "krivica" svali na usis. Dakle, proveriti i očistiti, od početka do kraja. Quote Share this post Link to post Share on other sites