Mijailović P. 3626 Posted December 2, 2015 No problemo. Tu smo da se ispomažemo. Ubuduće malo više pažnje sa MES-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted October 12, 2016 Drugari jel zna neko da mi kaze sta znaci greska p0301 na zastavi 10 1.2 8v? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 12, 2016 Izostanak paljenja na prvom cilindru Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted October 12, 2016 To sam predpostavio al me zanima zbog cega je to, tacnije sta je kvar pa je to izbacilo? Tipa losa svecica, los kabal svecice ili sta znam sad? Nisam do sad vozio ovo cudo, poslednjih par godina vozim samo dizele. Zanima me jel imao neko ovaj problem I kako ga je resio? To sam primetio na dijagnostici inace mi ne sija lampica na tabli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted October 15, 2016 Sredjeno, svecica nije valjala, skinuo ocistio I vratio sve ok. Nema greske na dijagnostici. U ponedeljak se stavljaju sve 4 nove svecice Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslav986 0 Posted October 30, 2016 (edited) u pitanju je Fiat Punto 2001 god, 1.2 8v pali normalno, ali kad se upali motor se cuje kao da brboce i malo ga trese (a nisu nosaci u pitanju) kad ga vozim, kao da nema snage, kao da ga nesto gusi... ne moze da predje preko 95 km/h i cheking tada pocne da trepce (do nedavno je samo sijao) na dijagnostici ne prikazuje nikakav kvar da je vezan za ostecenje motora evo i snimak kacim u prilogu pa neka mi neko pomogne ako je imao slican problem, bicu mu zahvalan do kraja zivota Edited November 4, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted November 3, 2016 jel dijagnostika prava ili neka sa ELMom itd? Da li si nesto menjao pa da znas da nije to? A sledeci put ugasi muziku!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan Abarth 0 Posted November 3, 2016 (edited) koja tocno greska ti pise kad se to dogadja. ? obicno kada na fiatima učitavam rotacijske elemente (rpm senzor , klapna gasa i sl.) tada mi jedino check trepce. spoji se multiecuscanom i elm327.. i iscitaj gresku.ali po ovome mislim da ces skuzit jedino po parametrima koji se tocno proces desava... Edited November 3, 2016 by Dejan Abarth Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted November 4, 2016 mora da izbaci koja je greska cim upali lampicu a kamo li kad blica.meni je blicala kad je klepio butanski injektor na prvom cilindru,ne secam se koji je bio kod greske Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslav986 0 Posted November 9, 2016 On 11/3/2016 at 2:46 PM, Zhorz said: jel dijagnostika prava ili neka sa ELMom itd? Da li si nesto menjao pa da znas da nije to? A sledeci put ugasi muziku!!!! probao sam i ne BOSH-ovoj i na Delphi kod dva majstora.... prijavi im samo da mi je neispravna sijalica za poziciju (koja mi i inace ne radi) i to je to par dana radi lepo, onda 3 dana kao da u inat nece da ide i to se desava (menjao sam pumpu rezervoara pre dva meseca jer mi je gorivo bilo puno vode... mozda je to ostavilo neke posledice) Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavkob 1 Posted December 26, 2016 (edited) pre nekoli dana mi je pocela da svetli lampica - EOBD – KVAR SISTEMA KONTROLE MOTORA,da li neko zna sta to znaci i da li je nesto hitno da se popravi? hvala. Edited December 27, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9669 Posted December 27, 2016 @slavkob Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. U pitanju je opšta lampica za kvar na motoru. Ali, ne mora biti na motoru. Šta je tačno, auto ide na dijagnostiku da se iščita greška jer se ona može upaliti iz bukvalno stotinu razgloga, od banalnih do ozbiljnijih. Ponekada se i iz samih simproma (problema) koje auto ima (ako ima), može naslutiti šta je u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ikan989 0 Posted April 17, 2017 (edited) Drugari, sad oko praznika sam imao problem, imam Punta 1.2 8v, desio mi se problem kada sam upalio auto (bio je vec zagrejan), motor je poceo da radi ko traktor ( kao da radi na 2-3 klipa) i uplalio se check engine. Kasnije uvece kada sam siso da ga upalim (vec se bio ohladio) sve normalno, bez problema uplalio i normalno radio. Posto se servis gde odrzavam kola nalazi malo dalje, dal smem da ga odvezem do tamo, a da mu nesto jos vise ne zeznem. Hvala vam na odgovorima Edited April 18, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun 1 Posted April 17, 2017 Jedna od bobina otkazala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rknbgd 0 Posted January 8, 2018 Imam Punta Classic 2010 (sa plinom) I pre jedno 5 dana mi se upalila lampica EOBD – mala zuta (stranica 119 u uputstvu). Na moju veliku zalost samo sam uspeo da dobijem ovlasceni servis, a to se sve desava pred put, kao po obicaju, pa sam odradio redovan servis (mali bez plinskih delova, posto sam to oradio prosle godine u maju a nisam presao ni 5000 km od tad) I uradili su mi diagnostiku. Rekli su mi da je u pitanju lose gorivo (plin Ili benzin) da potrosim gorivo iz rezetvoara i da ponovo sipam (ako je u pitanju benzin) a da su oni gresku obrisali. Evo danas se ponovo upalila lampica, dok sam stajao u mestu, jedno 5 do 6 minuta u leru dok je je radio na plinu. Plin sam do sad uvek sipao da 2, 3 pumpe u gradu, jer do sad nisam imao primedbi. Da li ima neko predlog kako ovo da resim Svecice sam menjao prosle godine? U servisu su mi pominjali eventualno ciscenje plinskih dizni ako se greska ponovi, pa me interesuje I kakva su iskustva po ovom pitanju, neka preporuka ? Da li mogu da budu eventualno u pitanju svecice ? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 44 Posted January 9, 2018 Probaj da ga voziš samo na benzinu kako bi utvrdio da li se i tada javlja problem. Relativno skoro sam imao isti problem (Z10, nije fabrički plin), i nakon brisanja greške sam ga vozio isključivo na benzinu i tada se nije palila lampica. Kada sam prebacio na plin, nakon par dana se upalila. Otišao sam kod plinadžije i on je podesio smesu. Nakon toga se problem više nije javljao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rknbgd 0 Posted February 4, 2018 On 1/9/2018 at 10:11 AM, kakoonobese said: Probaj da ga voziš samo na benzinu kako bi utvrdio da li se i tada javlja problem. Relativno skoro sam imao isti problem (Z10, nije fabrički plin), i nakon brisanja greške sam ga vozio isključivo na benzinu i tada se nije palila lampica. Kada sam prebacio na plin, nakon par dana se upalila. Otišao sam kod plinadžije i on je podesio smesu. Nakon toga se problem više nije javljao. Za sad ga vozim na benzin i greska se jos uvek nije povila (posle ponovnog brisanja iste). Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 44 Posted February 8, 2018 Obaveštavaj nas...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rknbgd 0 Posted February 26, 2018 On 2/4/2018 at 7:27 PM, rknbgd said: Za sad ga vozim na benzin i greska se jos uvek nije povila (posle ponovnog brisanja iste). Na zalost posle voznje na bezin (cca 800 km), prebacio sam na plin i posle cca 400 km se ponovo pojavila. Ocigledno je da je do plina. Primetio sam da kad je prebacen na plin se malo davi u leru (ne cuje se ravnomerno) dok kad ga prebacim na bezin tih, nista se ne cuje. Da li neko ima preporuku dobrog servisa za plin? Znam da ih ima dosta ali me interesuje neki koji ce da uradi posao, ne da bude ono "Drzi vodu dok majstori odu ". Brisanje greske i ponovo kombinovanje voznja benzin/plin ne resava problem. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miodrag Zegarac 1 Posted March 7, 2018 Pozdrav narode.Imam fiat punto classic 1.2 8v sa fabricki ugradjenim plinom 2010 god.Auto sam kupio pre nekih mesec dana i auto se fino ponasao na oba goriva.Pre nekih 5 dana upalila se check engine lampica.Auto je i dalje lepo radio,samo sto je komp pokazivao vecu potrosnju goriva(8-11 l).Odem ja kod majstora on ga prikopca na dijagnostiku koja je pokazala da ne radi 4. cilindar.Majstor kaze crkla jedna bobina.Promenimo bobinu i svecice lampica i dalje sija.Kaze majstor mozda ce se ugasiti ako se malo vozi.Vozio ja jedan dan , sija i dalje,ali i dalje lepo vuce ne trza,jedino na kompu pokazuje potrosnju 15l pa spusti na 4l pa podigne na 5.5 pa onda drzi neko vreme tako .Ponovo kod majstora,ponovo dijagnostika izbazila tri greske P0170,P0304,P1170.Auto sam ostavio kod majstora jer je rekao da ce pozvati kolegu koji se bavi auto elektrikom da cuje sta on misli.Pre dva sata su me zvali i rekli da se kompjuter pokvario,kolega moze da ga popravi ubacivanjem nekih kodova i popravka kosta 80 e.E sad da ne ispadnem ovca za sisanje da li je to mnogo za popravku, i da li je to stvarno komp ili ne,ako jeste mogu li jos voziti tako obzirom da ide dobro.Zahvaljujem se svakoj pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 75 Posted March 7, 2018 Promeni majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rknbgd 0 Posted March 11, 2018 Da li neko zna sta moze da bude kvar ako izbaci gresku P0170 Powertrain Fuel Trim (Bank1). To je prikazao kao gresku kad smo ga ocitali sa OBD2. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 75 Posted March 11, 2018 Greška u vezi ubrizgavanja,šta kažu ostali parametri,šta se dešava jel neki problem ili si si čisto iz radoznalosti kačio? Quote Share this post Link to post Share on other sites