Jump to content
FAS Goran
grki

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - sija check engine lampica

Recommended Posts

Kada ti se upali check lampica tako iz cista mira i nemas nikakve primetne razlike u radu motora ili u voznji, uvek trebas da vozis auto tako neki dan (konkretno treba da prodje nekoliko startovanja motora 7-8) i ako je sve u redu lampica se sama ugasi, tako mislim da pise i u fabrickoj knjizi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi moji opet ta famozna check engine se upalila vise ne znam sta da mijenjam skoro pola motora sam promenio.. Danas ga upalio i ona se opet pojavila, da li je moguce da greska bude na samom kompjuteru ili je negdje na intrumental tabli?? juce bio na dijagnostici ponistili je i danas opet.. ako neko moze da pomogne, hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

... medjutim na dijagnostici ucitava neku nepoznatu gresku..

Kada ovo budemo razresili ... Kako je moguce da prijavi "nepoznatu gresku" ? Na osnovu cega da damo predlog za resenje ako ne znamo ni uzrok problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno zato što kada ljudi kažu bio sam na dijagnostici...ustvari im je auto bio prikačen na neku univerzalnu (a, tu ima raznih, jeftinih i onih dobrih), i onda one ne mogu da očitaju sve baš zato što nisu namenske za Fiat.

Zato se događa da je očitao kao nepoznatu grešku ili da uopšte ne može da je očita iako se palila lampica, dok Examiner (zvanični dijagnostički alat za vozila Fiat grupacije) naravno uvek očita sve i nema nepoznatih grešaka. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno zato što kada ljudi kažu bio sam na dijagnostici...ustvari im je auto bio prikačen na neku univerzalnu (a, tu ima raznih, jeftinih i onih dobrih), i onda one ne mogu da očitaju sve baš zato što nisu namenske za Fiat.

Zato se događa da je očitao kao nepoznatu grešku ili da uopšte ne može da je očita iako se palila lampica, dok Examiner (zvanični dijagnostički alat za vozila Fiat grupacije) naravno uvek očita sve i nema nepoznatih grešaka. :thumbup:

pretpostavio sam da je to u pitanju,cenim da ovaj moj majstor nema examiner. ali nema veze,za sada je sve ok.tj. ne prijavljuje grešku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, imam jedan problem sa lampicom chek engine, bio sam na dijagnostici i tamo mi je izvacio gresku po352 sto se odnosi na bobinu i druga 014160 koju ne znam sta znaci. Bobinu sam zamenio ali mi i dalje pali lampicu posle restarta. Jedini problem koji imam na autu je sto kad je hladan ne moze da ,, nadje obrtaje" pa malo trese dok ne skoci na primer na 1500 obrtaja pri paljrnju. U pitanju je fiat punto, 2001, 8v,1.2. Hvala svima u napred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

poz svima

prvi post na forumu... naravno, zbog problema sa punticjem....

dakle.....punto 2001g 1.2 8V SX....uvezen iz nemacke....120k presao....ja ga vozim oko 700km

do sada je radio bezprekorno......tako i izgleda! ;) ne stvarno.....nema ogrebotinu na sebi.....necuveno! jedino ako nije farban...a vise "eksperata" mi je potvrdilo da nije.

hocu da kazem da sam bas imao srece da ga kupim tako ocuvanog za male pare....

problem se manifestuje paljenjem check engine lampice....to se desilo prvi put pre mesec dana i od tada se periodicno pali i gasi.

kada je upaljena auto kao da gubi snagu ponekad...trza.... i prilikom paljenja cudno se ponasa sa obrtajima......hocu da kazem da varira broj obrtaja, pa se stabilizuje.........na trenutke izgleda kao da ce da se ugasi.

kada se zagreje...na semaforu npr, nema tih problema......ali lampica check engine i dalje gori zuto. :(

a onda npr sledece jutro lampica se ugasi posle paljenja i broj obrtaja prilikom startovanja je ujednacen i sve je ok.

kazu mi....ma to je od loseg benzina....ako ide auto sta te boli uvo....samo teraj...........i stvarno auto ide ok....dovoljno da me mrzi da ga teram na dijagnostiku.....a nemam ni para za bacanje......................

hocu sam da probam da resim problem uz pomoc sa foruma...nadam se

a mene bas nervra ta lampica.....volim da mi masina bilo da je racunar, mikser ili automobil radi bezprekorno.

s tim sto mi za ova prva dva ne treba pomoc sa foruma :smoke:

hvala unaped

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo ako mu lampica svetli i auto trza i poigrava se sa obrtajima onda ima problem. Ja sam sa svojim punticem imao sto problema (djumex dobrodosao u klub punto sekiracije), ali mi ni jednom nije svetlela lampica check engine. Koristim isto gorivo kao i svi u Srbiji. AKo je do goriva svi bismo trebali da imamo upaljenu lampicu. Djumex, za pocetak promeni stav i shvati da je auto kao jedan clan porodice i zahteva ulaganje novca, zivaca i mnoogo nade :). Proveri u kakvom su stanju: svećice, kablovi, bobina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlog zašto volim punta: :guitar:

Retko kad je neki veliki kvar ,vrlo je pouzdan, a sad i kad je kvar uvek je neka sitnica ..............................pa sad do koje je malo teže doci,ali kad se nadje na svu srecu nije skupo kao kod nekih drugih vozila i uvek je sitnica !

Iskustvo : 3 god i 75000 km Punto 1

16 meseci i20000km Punto 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da nastavim niz od tri plava Punta :lol:

@djumex možda ne bi stvarno bilo loše da odeš na dijagnostiku. Znam da je svaki dinar danas bitan i većina nas tako razmišlja ali da ne bi došao u situaciju da se pogorša stvar pa platiš i na mostu i na ćupriji.

Pročešljaj i ove linkove što je Ticma ostavio ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sad malo mi, crveni!.... :harhar:

Hvala svima na savetima......pokusacu nesto od saveta koje sam iskopao na ovom sjajnom forumu :)

Lampica check engine i dalje gori.....ovo je do sad najduze da je upaljena.

Jutros se manifestovao novi sindrom.....ugasio se odmah nakon paljenja.......znaci isto kao pre.......samo sto su sad obrtaji pali na nulu i motor se ugasio.

Ranije je sa 1200 varirao, spustao se i dizao....tresao se i stucao da bi se stabilizovao na oko 700 800...sve to traje nekoliko sekundi.............kada je zagrejan nema tih problema.

Medjutim jutros je kljoknuo na nulu dva puta da bi treci put uspeo da stabilizuje....jedva. Inace u voznji mi je nekako trom....pogotovo na malom broju obrtaja.....ili ja previse ocekujem od puntishe....ne znam.

Danas kada sam kretao s posla upalio je normalno iz prve...hladan.......ali je drzao obrtaje na oko 1000 konstantno!?!? Pustam ja kvacilo a punto krece bez gasa kao dizelas......to mi se svidelou trenutku...iako kapiram da nije dobro?

Nista...hvala svima jos jednom.....pokusacu sa ciscenjem te klapne i celog tog sklopa oko step motora.....pogledacu svecice,kablove,bobinu.....i onu cetkicu neku spiralnu.....iberlauf ili kako vec. Skinuo sam neka slikovita uputstva tipa uradi sam, ovde sa foruma pa cu da pokusam.

Cekam lepo vreme pa vam javljam sta sam uradio.

poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz....

Da javim sta sam uradio........dakle ipak sam pre svega otisao na dijagnostiku. Prijavljuje gresku na bobini...tj ignition coil 2!

Majstor je odmah pretpostavio da je u pitanju ECU. Da bi bio siguran zamenio je kablove sa bobina tj sa jedne bobine premestio na drugu i obrnuto. Isprva je greska nestala ali se posle drugog treceg paljenja opet pojavila. Njegov zakljucak je da nije do bobine vec to ECU koji salje signal bobini i tu je greska. Kablovi na puntu su fabricki i majstor kaze da su ok.

Uzecu nov ECU....cena 250e

Jedino sto nisam siguran je da li da usput promenim i bobine i kablove i svecice?

Rekao je da je zamena ECU prosta i da treba samo nesto da se na kompu podesi i vozi.

Vidim da su ljudi na forumu imali problema sa novim/polovnim ECU....nesto oko kodiranja i te fabricke blokade.

Bojim se da me novi ECU ne baci u neki dodatni trosak.

hvala svima i poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz

Dakle, zamenjen ECU 250evra...navodno nov...tako i izgleda...ali bez kutije onako iz kesice model M3...novi kablovi Fiat original 2800din u AP....dve bobine Valeo i set svecica NGK u Kit komerc ukupno 5800din....ruke 1000din.

Nakon montaze svih ovih delova....auto pali iz prve....radi kao sat....ali lampica check engine sada blinka...majtor kaze tako i treba....dovodi ga do radne temperature i tri puta turira na 4000-4500 obrtaja....gasimo motor. Nakon sledeceg paljenja sve je ok....lampica se ugasila....a meni kez od uva do uva dok se nisam prisetio da sam upravo pukao 350evrica.

Sve u svemu drago mi je da sam konacno sredio kola....auto se odlicno ponasa....jutros upalio iz prve...obrtaji normalni....motor je tisi i manje vitracija unutar kabine.....bolje prima gas i bolje vuce.......nema trzanja pri otpustanju gasa i promene brzine.

Da sumiram....za sada je sve ok.....garancija na ECU godinu dana.

poz svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko bi reko, vidis....Tako je meni na astri f davno jos resen problem, nabijala je stalno ogroman ler i vise nisu znali sta ce i uzmu i stave drugi ecu i od tada nikav problem, ali 400dem tada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...