Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

rknbgd

Members
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

About rknbgd

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday April 2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
  1. Da li neko moze da mi preporuci dobar servis za ECU ili gde moze da se nadje polovan ECU za Punto Classic 2010 godiste sa fabrickim plinom. Danas sam ustanovio da je jedna svecica probila, auto trza dok se krece, kad dajem gas. Pretpostavljam da je i ECU otisao ili je ostecen. Hvala
  2. Tačno. Rešio sam problem. Posle 2 ovlašćena servisa, tek kad sam otišao kod plindžija i kad su pregledali auto, golim okom se videlo da je potrebno da se odradi remont ili zamena isparivača za plin. Naravno, pošto mi nisu u 2 ovlašćena servisa u koja sam išao godinama, sem uzimanja para, dali predlog za zamenu ili čišćenje istog, na kraju sam morao da zamenim i plinke dizne. Tek kad sam se raspitao rečeno mi je da se remont ili zamena radi od 60.000 do 100.000 km isparivača. Moj nije pipan.. a redovno svake godine sam išao u ovlašćene servise, platio pregled i sve što treba da ne bih došao u ovu situaciju. Sad više nema greške, ni trzavica ..
  3. Pa upalila se lampica check engine. Vozio sam ga u dva ovlascena servisa. Posledji mi je dao neke preporuke kako da vozim auto (da se ne ponavljam, opisao sam problem u postovima gore), to je radilo neko vreme. Zatim se ponovo upalila lampica. Onda sam otisao do prijatelja koji ima OBD i procitali smo koja je greska. Pretpostavljam (posto imam fabricki plin) da je u pitanju problem sa plinom. Pojavio se kad sam ga vozio na plin i to uvek kad stojim. Nikad se nije pojavila u voznji. Da ne sija lampica verovatno nista ne bih ni primetio dok vozim, doduse, kad stojim ponekad se oseti da ne radi ravnomerno.
  4. Da li neko zna sta moze da bude kvar ako izbaci gresku P0170 Powertrain Fuel Trim (Bank1). To je prikazao kao gresku kad smo ga ocitali sa OBD2. Hvala
  5. Na zalost posle voznje na bezin (cca 800 km), prebacio sam na plin i posle cca 400 km se ponovo pojavila. Ocigledno je da je do plina. Primetio sam da kad je prebacen na plin se malo davi u leru (ne cuje se ravnomerno) dok kad ga prebacim na bezin tih, nista se ne cuje. Da li neko ima preporuku dobrog servisa za plin? Znam da ih ima dosta ali me interesuje neki koji ce da uradi posao, ne da bude ono "Drzi vodu dok majstori odu ". Brisanje greske i ponovo kombinovanje voznja benzin/plin ne resava problem. Hvala
  6. Za sad ga vozim na benzin i greska se jos uvek nije povila (posle ponovnog brisanja iste).
  7. Imam Punta Classic 2010 (sa plinom) I pre jedno 5 dana mi se upalila lampica EOBD – mala zuta (stranica 119 u uputstvu). Na moju veliku zalost samo sam uspeo da dobijem ovlasceni servis, a to se sve desava pred put, kao po obicaju, pa sam odradio redovan servis (mali bez plinskih delova, posto sam to oradio prosle godine u maju a nisam presao ni 5000 km od tad) I uradili su mi diagnostiku. Rekli su mi da je u pitanju lose gorivo (plin Ili benzin) da potrosim gorivo iz rezetvoara i da ponovo sipam (ako je u pitanju benzin) a da su oni gresku obrisali. Evo danas se ponovo upalila lampica, dok sam stajao u mestu, jedno 5 do 6 minuta u leru dok je je radio na plinu. Plin sam do sad uvek sipao da 2, 3 pumpe u gradu, jer do sad nisam imao primedbi. Da li ima neko predlog kako ovo da resim Svecice sam menjao prosle godine? U servisu su mi pominjali eventualno ciscenje plinskih dizni ako se greska ponovi, pa me interesuje I kakva su iskustva po ovom pitanju, neka preporuka ? Da li mogu da budu eventualno u pitanju svecice ? Hvala
  8. Napukao levi far fiat punto classic

    Otkrio sam na kraju gde je problem. Na moju srecu nije pukao far kao sto sam mislio. Video sam da zastitna plastika na jednom kablu koji vodi do fara nedostaje. Skinuo sam gumene kapice sa fara da izadje kondenz. Zatim sa izolir trakom oblepio deo gde nedostaje ta plastika i od tad nemam vise problema sa kondenzom. Za sada to resenje pije vodu. Hvala na pomoci.
  9. Priliko voznje, kamen je udario u far i far je negde malo napukao (pretpostavljam, nisam stigao jos da ga pogledam detaljno far) nema odlomljenih delova. Sve funkcionise ali se u faru stvara kondenz, na doljnem delu fara. Da li neki ima iskustva sa popravkom fara, da se zalepi eventualna naprslina, koji bi lepak mogao da stavim, eventualno sa necim da premazem, ne bih da kupujem kopiju fara. Eventualno neki savet sta sve da pogledam, sta bi moglo da dovede do stvaranja kondenza. Hvala
  10. Putovanje u Evropu na TNG

    To je dobro da se zna. Moja ruta je obilazila Beč....ali je dobro znati tu informaciju
  11. Putovanje u Evropu na TNG

    Evo ja da prenesem moje iskustvo sa LPGom u Evropi Isao sam do Wurzburga (Nemacka) preko Austrije. Cene plina u Nemackoj se krecu od 0.50 EUR/centi po litru do 0.62 EUR/Centi. Cena na jednoj pumpi moze da varira od dana do dana. Ako idete do Bavarske u Austriji necete naci plin (bar ga ja nisam nasao na mojoj ruti) tako da svima preporucujem da ga natoce pred Austrijsku granicu u Madjarskoj. Rezervoar od 30l nije dovoljan da se predje Austrija (ja sam natocio rezervoar dosta pre Austrijske granice), ako malo brze vozite, racunajte, da cete morati da malo vozite i na benzin (dok ne udjete u Nemacku) Cene plina u Madjarskoj su kao kod nas, mozda malo i vise. Preporucujem svima da placaju karticama jer ce biti problem sa konverzijom EUR/Forinte. Posle kad se vratite u Srbiju lepo platite po normalnom kursu svojoj banci. Sto se tice kvaliteta plina, Madjari imaju isti kvalitet plina kao kod nas, dok kod Nemaca, sam sa istom kolicinom plina prelazio i do 100km vise. Ono sto bih zeleo da napomenem da Nemci imaju jednu pumpu i za levu i desnu stranu auto puta. Da bi ste natcili benzin / plin potrebno je da se iskljucite sa auto puta. Pumpe su obicno jako blizu kad se iskljucite. Sto se tice tocenja, ako nemate adapter i lep ih zamolite, a da pri tome imaju komplet mogu Vam dati ACME adapter da se posluzite. Postoje pumpe koje imaju DISH (adaptere kao nase) ili poseduju i jedan i drugi. Ako nikad niste sipali plin prvi put je komplikovano, ali hoce da vam pokazu. Posle kad udjete u stos, nije nikakav problem. Smesa (odnos propana i butana) se u Nemackoj menja u zavisnosti od godisnjeg doba. Bio sam zadovoljan plinom na Jetovim i Aral pumpama, Agip.Agip kod izlaza iz Nemacke, ulaska u Austriju imao malo losiji plin od ocekivanog, ali bolji nego OMV pumpa u Madjarskoj (subjektivni osecaj). Na Shellu ne znam kakav je plin jer nisam pronasao nijednu pumpu na putu / u kraju gde smo odseli a da ima LPG. Preporucujem svima koji nadju ACME adapter za 10 do 12 EUR da ga kupe ako ce se vozikati po Nemackoj da ne moraju da se razmisljaju. Uvek je dobro imati pola rezervoara benzina za svaki slucaj
  12. +1Moze za 5 godina da se predje recimo 25.000km ali svakako treba promeniti kais. Nije neka skupa investicija a mirna glava. Hvala svima. Odlucio sam da zamenim sve (spaner, kais, pumpu .. ), posto nisam strucan za te radove, ne bih voleo da me ostavi negde uz put.... Nadam se samo da je tacan info da ventili ne mogu da stignu glave kod ovog punta sa 8v, 1.2 jer sam ranijih godina sa drugim automobilom imao neprijatno iskustvo (nije bio fiat) kad je otisao kais.
  13. Interesuje me kad treba menjati zupcasti kaiš na puntu ? Imam Classic-a sa LPG (fabricki) i klimom 2010 godiste i presao sam oko 50000 km. Da li u slucaju pucanja zupcastog mogu da se iskrive ventili ? Hvala
×