-
Content Count
13 -
Joined
-
Last visited
About Dejan Abarth
-
Rank
Il Nuovo
- Birthday 01/31/1986
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bjelovar
Previous Fields
-
Garage
Alfa Romeo 166,Fiat Uno 1.0
-
Lancia Kappa 2.4 JTD - regulator pritiska goriva
Dejan Abarth replied to Wrangler's topic in Ostali Lancia modeli
Pozdrav.mislis li na regulator tlaka na pumpi goriva ili senzor tlaka na railu? -
lancia y 1.2 8v 44 kw cudan problem
Dejan Abarth replied to gurabija's topic in Ostali Lancia modeli
provjeri mase,moze ga i komp zezat -
Lancia Lybra 1.9 JTD - trese napred na određenoj brzini
Dejan Abarth replied to danijel55's topic in Lybra
provjeri zglobove na poluosovini....moguce da je na kojemu pukla manžeta i nema masti, ..ugl.provjeri prije nego zacvika... -
koristio sam prednji podizac od lagune,sa laguninog pod.prebacis plastiku koja klizi po alu nosacu ili klizacu kako god... uzmes sajlu ,izmjeris duzinu i stavis na lancijin podizac. meni je uvijek samo jedna sajla se pofrkala ili pukla,druga je bila ok u oba slucaja. kao kuglicu na kraju sajle sam koristio spojnicu koju koriste elektroinstalateri da bi spojili žice
-
1.9 JTD - prevelika potrošnja ulja?
Dejan Abarth replied to damir71's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
obicno kod cipanja ljudi se malo zeznu pa vjerojatno malo promase omjer nafte i zraka,kada omjer nije idealan za dobro izgaranje moze doci do pregrijavanja,pri tome nemislim na temp.vode nego do samih elemenata u kompresijskome prostoru ˙(klip,karike.....) i kada je temp.povecana elementi se brze trose nego u normalnim uvjetima rada.... -
1.9 JTD - prevelika potrošnja ulja?
Dejan Abarth replied to damir71's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
uljne karike su poderane,kod reparacije rjesi i gumice ventila i sve ostalo sto ide u paketu (karike,leteci,brtve,semerinzi,gumice´) ako ga budes vozio jos neko vrijeme.. -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - sija check engine lampica
Dejan Abarth replied to grki's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
koja tocno greska ti pise kad se to dogadja. ? obicno kada na fiatima učitavam rotacijske elemente (rpm senzor , klapna gasa i sl.) tada mi jedino check trepce. spoji se multiecuscanom i elm327.. i iscitaj gresku.ali po ovome mislim da ces skuzit jedino po parametrima koji se tocno proces desava... -
moguce je odsarafiti mali čep na filteru za ispustanje vode na filteru nafte ako zavuces ruku ispod oplate desnog kotaca, malo je usko ali je moguce, ili skinuti kotac i oplatu blatobrana i ispustiti.15 min posla,zavisi sta ti je lakse..
-
MANN je ok,kod mene u servisu di radim drzimo servisni interval svakih 15km,tada mjenjamo ulje i sve filtere(zraka,ulja,klime,osim goriva) ,filter goriva mjenjamo svakih 45km ali u servisnim intervalima izmedju njih ispustamo vodu iz njih. to vrijedi za diesel vozila bez DPFa. tvoji su intervali ok,samo si ispustaj vodu iz filtera goriva u medjuvremenu.. S tim dizama smo imali jedino problema na velikoj kilometrazi npr 300 000 km i slicno.. bilo je par slucajeva na nizim kilometrazama zbog loseg goriva...
-
ako su siemensove dize onda nemas brige, pazi jedino na kvalitetu nafte i mjenjaj filter nafte cesce...... pozz i puno sretnih km....
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".