Jump to content
FAS Goran

Dejan Abarth

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Dejan Abarth

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/31/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bjelovar

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 166,Fiat Uno 1.0

Recent Profile Visitors

1494 profile views
  1. Pozdrav.mislis li na regulator tlaka na pumpi goriva ili senzor tlaka na railu?
  2. provjeri zglobove na poluosovini....moguce da je na kojemu pukla manžeta i nema masti, ..ugl.provjeri prije nego zacvika...
  3. turbina..imao takav slucaj..... sve ulje zavrsi u ispuhu. poslije reparacije dobro ciscenje crijeva intercoolera i ispuha i katalizatora i ostatka ispusnog sustava...
  4. koristio sam prednji podizac od lagune,sa laguninog pod.prebacis plastiku koja klizi po alu nosacu ili klizacu kako god... uzmes sajlu ,izmjeris duzinu i stavis na lancijin podizac. meni je uvijek samo jedna sajla se pofrkala ili pukla,druga je bila ok u oba slucaja. kao kuglicu na kraju sajle sam koristio spojnicu koju koriste elektroinstalateri da bi spojili žice
  5. Na laguninom podizacu imas dva plasticna klizaca,a za lybru je potrebna jedna po podizacu, i imas sajle koje iskoristis ....
  6. Zna li tko mozda koji tip ili model sijalica ide za osvjetljenje km sata u lybri¨? Hvala
  7. Informacija samo, za podizace stakla zadnje,za lybru, one plastike sto puknu i sajle, to sve pase sa lagune 2, znaci sa jednim podizacem lagune reparirate dva na lybri... U Hr podizac jedan kosta 150 eura a za lagunu 30 eura.. pa eto mozda nekome bude korisno....
  8. obicno kod cipanja ljudi se malo zeznu pa vjerojatno malo promase omjer nafte i zraka,kada omjer nije idealan za dobro izgaranje moze doci do pregrijavanja,pri tome nemislim na temp.vode nego do samih elemenata u kompresijskome prostoru ˙(klip,karike.....) i kada je temp.povecana elementi se brze trose nego u normalnim uvjetima rada....
  9. uljne karike su poderane,kod reparacije rjesi i gumice ventila i sve ostalo sto ide u paketu (karike,leteci,brtve,semerinzi,gumice´) ako ga budes vozio jos neko vrijeme..
  10. oko 190 okretaja i min.tlak pumpe 210 bara na common railu kod paljenja
  11. koja tocno greska ti pise kad se to dogadja. ? obicno kada na fiatima učitavam rotacijske elemente (rpm senzor , klapna gasa i sl.) tada mi jedino check trepce. spoji se multiecuscanom i elm327.. i iscitaj gresku.ali po ovome mislim da ces skuzit jedino po parametrima koji se tocno proces desava...
  12. moguce je odsarafiti mali čep na filteru za ispustanje vode na filteru nafte ako zavuces ruku ispod oplate desnog kotaca, malo je usko ali je moguce, ili skinuti kotac i oplatu blatobrana i ispustiti.15 min posla,zavisi sta ti je lakse..
  13. MANN je ok,kod mene u servisu di radim drzimo servisni interval svakih 15km,tada mjenjamo ulje i sve filtere(zraka,ulja,klime,osim goriva) ,filter goriva mjenjamo svakih 45km ali u servisnim intervalima izmedju njih ispustamo vodu iz njih. to vrijedi za diesel vozila bez DPFa. tvoji su intervali ok,samo si ispustaj vodu iz filtera goriva u medjuvremenu.. S tim dizama smo imali jedino problema na velikoj kilometrazi npr 300 000 km i slicno.. bilo je par slucajeva na nizim kilometrazama zbog loseg goriva...
  14. ako su siemensove dize onda nemas brige, pazi jedino na kvalitetu nafte i mjenjaj filter nafte cesce...... pozz i puno sretnih km....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...