Jump to content
FAS Euroauto Goran
gilles

Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima

Recommended Posts

On 26.8.2019. at 8:57 PM, Top said:

Probaj da stisnes dugme pored za recilkulaciju pa onda pahulju. Mene isto tako zeza, ali tako resavam. 

 

On 26.8.2019. at 8:16 PM, Ivan said:

Brancula, nesto si ti tu izje*ao :lol: .

Jesi li probao da zadas visoku temperaturu u kabini i da kliknes "Auto"? Tu automatika sama ispodesava sve sto treba, kako bi sto efikasnije postigla zadatu temperaturu (u ovom slucaju bez kompresora klime, naravno). Pa da tako izolujes da li je problem do prekidaca ili neceg drugog, cisto onako naglas razmisljam sta jos pokusati bez kupusanja...

Hvala na predlozima. Nisam nista dirao majke mi :-) 

 

Ne reaguje ni na automatiku ni sa prekidačem za racilkulaciju. Ne znam šta drugo osim da skinem i proverim prekidač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je tako zimus slično bilo, pali se ne mogu je ugasiti...

Pa sam je resetovao i sve ok, a desilo se nakon skidanja akumulatora, malo poblesavila

Naravno zaboravio sam kako se resetuje, ali mislim samo dugim pritiskom na dugme za podešavanje temperature.

Ima ovde na forumu negde ili na YouTube

 

Послато уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeleo bih da pitam da li neko zna u cemu moze biti problem kada mi se cuje neko kloparanje kada ukljucim ventilaciju, koje  zvuci kao neko blago isprekidano struganje u odredjenom ritmu? - ako bi to tako mogao nekako da opisem... Da li bi popravka bila komplikovana da se mora skidati instrument tabla, odnosno citava ona vozaceva i suvozaceva konzola...?

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda bi bilo preciznije ako bi nam bar rekao koji je model u pitanju ;) (posto ne pise ni u avataru ni u naslovu teme). Digitalna ili manuelna klima je u pitanju?

Ako se zvuk menja kada povecavas/smanjujes brzinu istog - vrlo moguce da je do ventilatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E daa... Fiat Bravo II generacija 1.9mjet 16v, a klima je digitalna... Pojacavanje brzine ventilatora ne utice na zvuk i on ostaje konstantan... Intrresantno je da kada stisnem Off i iskljucim duvanje, taj zvuk se i dalje cuje nekih 4-5 sekundi i onda prestane... 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je zvuk identican i sa iskljucenim ventilatorom, onda je verovatno u problemu neki od motorica/osovina koje pokrecu klapne digitalne klime. U tom slucaju bi trebalo da vidis radi li ti preusmeravanje vazduha u svim smerovima, kako radi mixture toplo/hladno, recirkulacija... Sigurno ces negde primetiti problem i na osnovu toga videti koji od njih je u pitanju.

@Jhony2503

Pitanje je spojeno sa postojecom temom, pa mozes da procitas i dosadasnja iskustva, da ne ponavljamo. Problematika koja vuce poreklo jos sa Stila.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu. Kacio sam negde u temi i za sta je tacno koji motorcic i gde su okaceni na kuciste.

 

PS: Da bespotrebno ne multiplikujemo sadrzaj - samo molba da u temi odgovaras sa Reply, a ne sa Quote (sem ako s namerom ne citiras neki post ili njegov deo), hvala ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode, evo da se i ja upišem sa problemom. Naime, dijagnostika mi pokazuje da je levi mikser, aktuator i motor vetrobranskog stakla i isto to za recirkulaciju u kvaru. Kada pritisnem dugme za izduvavanjem za noge i grudi to odrađuje bez broblema, duva. Nakon brisanja grešaka i reseta klime na auto i mono dugme, recirkulacija proradi, na šoferku duva i dalje kao i pre reseta ali ne radi izduvavanje za noge i grudi deo. Na pritisak recirkulacije čuje se motor i oseti se promena u radu ventilatora i strujanja vazduha. Da li može elektronika da bude problem? Kako to proveriti? Da li je iko imao nešto slično?

Takođe, desi se da ventilator ne duva jačinom srazmernom izborom na tabli. Kada pratim napon, desi se da preko 80% izabrane snage on počne da varira i smanjuje snagu/napon opada.

Edited by endbringer

Share this post


Link to post
Share on other sites

osnovna stvar je da smanjis jacinu ventilatora kada menjas smerove duvanja ili palis recirkulaciju - tako cuvas klapne.. 
moguce je da neka klapna ostane zablokirana i onda imas utisak da ventilator slabije duva..

Da li imas dodatni grejac kabine? Da li ti se i preko leta desava da ti napon opada kada odvrnes ventilaciju? 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče aktuatora oni vremenom počinju da prave probleme pošto senzor položaja počne da gubi kontakt (ali uglavnom može da radi i dalje) ili elektromotori razviju mrtve položaje u kojima blokiraju jer izgube kontakt između kolektora i četkica. Što se senzora položaja tiče može da pomogne čišćenje. Motorima teško šta može da pomogne osim zamene. Naravno, ima i drugih potencijalnih uzroka kao što su konektori.

Što se ventilatora tiče možda menja brzinu ako je na podešen na auto? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverio sam za brzinu venta, manuelno sam pojačavao i smanjivao. Brine me to što nakon reseta recirkulacija radi pa opet zaklupi. Da li miriše na elektroniku? Može li se ikako utvrditi neispravnost upravljačkog dela, bez da se menja drugim pa metoda pokušaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorcic za recilkulaciju nema potenciometar u sebi kao ostali motorcici posto ima samo opciju otvoreno-zatvoreno. Radi po prostom principu zamena polariteta na motoru. Cest slucaj kod njega je ili spala ili polomljena poluga na klapni. Predpostavljam da si mozda nekako uspeo da zatvoris klapnu, ali je prosto oduvalo i otvorilo kada si pojacao brzinu ventilatora. Ne znam kako je kod tebe, ali na Stilu mozes odozdo od pedala da zavuces ruku i dohvatis polugicu za klapnu, ako mozes slobodno da je otvoris i zatvoris onda je verovatno nesto polomljeno ili spalo. Retko se desava da je do Body-ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Bravu se klapni recirkulacije najlakse pristupa odozgo, ispod plastike brisaca. Prinicip rada motorica recirkulacije je banalan (i naravno isti kao na Stilu) - tj. na dzeku se samo okrece polaritet, kada se pritisne dugme za recirkulaciju, kao sto kolega rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites


A da li može da se zameni levi mikser bez da se seče išta i razbuca tabla? Zbog njega mi ne radi grejanje, ostalo bih radio na proleće...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je za recirkulaciju koliko vidim? Našao sam set plastika, oko 2k je, da li neko ima možda uputstvo kako prići i zameniti ih za vetrobranski motor i levi mikser? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešio problem, zamenjene plastike na motoru miksera i za vetrobransko staklo a recilkulacija volšebno radi. Ima jednog gremlina u elektronici ali za sada radi. Mogu da kažem cene i gde sam radio?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, endbringer said:

Mogu da kažem cene i gde sam radio?

Naravno, a sto kaze Mica i pozeljno je zbog ostalih ljudi kojima ce zatrebati i znaciti informacija.

Sve je OK dok ne prelazi u otvoreno reklamiranje po forumu ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefan, kod tc Zmaja. 1980din plastike u Bogunoviću i 6k din za ruke (3k po motoru). Sreća pa nije cela tabla išla dole, bilo bi još +2k :)

Ovlašćeni je računao samo 25k za uslugu plus po 8k za motore...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...