dellas 1556 Posted September 12, 2013 Ja imam tu Tomasseto - Poljsku(AC Stag) kombinaciju, vec godinu dana i prvih 20 000 km sam zadovoljan nije bilo nikakvih problema. Auto trosi umereno (na otvorenom malo vise nego sto bi trebalo), ide kao na benzin tu se razlika ne provaljuje. Auto je vozen u svim rezimima i 50 5-om i 230, i uzbrdo i nizbrdo po suncu, kisi i snegu. Ostaje da vidimo koliko cu km preci do prvog problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted September 12, 2013 Ja sam sa njim pregazio vec 70 000 i samo su menjane dizne ali zato sto ih je prethodni majstor previse razbusio, pacijent Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted October 18, 2013 ja se još lomim za tng dal da ubacim,na otvorenom mi troši 4.6-5l a po gradu za sada 7l videću kad dođe minus.jedino sto cena tng varira pogotovo sad preko zime,već je skočio na preko 80din/l a biće sigurno 85 ako ne i više.da prelazim 10000km godišnje ili više ne bih se razmišljao ovako s mojih 3000-5000 bas sam u dilemi.ono sto me vuče da ga ugradim je to sto sam auto uzeo na duže staze (10god) i više tako da.... Pomagajte ljudi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavrilo011 30 Posted October 18, 2013 Nije to mnogo 7l po gradu, ako uzmem ovog sportinga sutra nadam se da će i on da troši isto toliko Pazi ako neceš da menjaš auto onda je ok staviti plin svakako će se isplatiti i bar ćeš da se navozaš ko čovek ,e ako kojim slučajem zadržavaš auto kraće vreme onda si izgubio dosta, bar ja to tako gledam. Takodje bih držao auto na duže ako je sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 18, 2013 Ja za 3-5k km godišnje ne bih ni razmišljao o plindži. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 18, 2013 Ja sam za god.dana od ugradnje ubio 20kKM,te stoga-Vive le plin!:-D za to vreme je Landi radio kao Doxa. Sutra ću na put do SUI, pa će putovanje na plin biti i u posebnoj temi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted October 18, 2013 (edited) Ja za 3-5k km godišnje ne bih ni razmišljao o plindži.bogme kad stanes na pumpu i za jednu crvenu dobijes 6.6l benzina a za iste pare jace od 12l plina nije bas da ne bi razmisljao evo i kretanje cena naftnih derivata, da li se secate da je cena benzina BMB 95 oktobra 2012 bila 170 a TNG novembra iste godine 86.9? http://www.petrol.co.rs/ponuda-na-stanici/na-putu/q-max-goriva/kretanje-cijene Edited October 18, 2013 by salevs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 18, 2013 Evo da napišem još jednom, ja ne bih razmišljao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MladjaB 0 Posted October 23, 2013 Hteo bih da ugradim plin u Fiat stilo 1.6 16V. Da li je neko ima iskustva sa plinom u ovom motoru? Koji sistem preporučujete.Da li neko može da mi preporuči neki servis za ugradnju u Novom Sadu? Znam da je Dora najviše hvaljen, ali i najskuplji, pa me zanima da li neko ima iskustva i sa nekim drugim servisima. Najlepše hvala na savetima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 23, 2013 Podnosi ga odlicno, isti imam u Bravi sa 1.6 motorom. Neces pogresiti ni sa landijem, ni sa lovatom, ni sa zavolijem, ali moraju da budu origanal uredjaji, a ne italijansko-tursko-poljska kombinacija koja se kod nas najvise ugradjuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 23, 2013 Ja dajem glas Landiju. Ali kako reče Dušan-samo original komplet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted October 23, 2013 Ja razumem ovakve preporuke ali samo do izvesne granice. Nemojmo biti iskljucivi !Sasvim dobro rade i AC i drugi uredjaji u poznatim kombinacijama ali moja preporuka je samo dobar majstor/servis i nece biti glavobolje ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted October 23, 2013 Ja za 3-5k km godišnje ne bih ni razmišljao o plindži.bogme kad stanes na pumpu i za jednu crvenu dobijes 6.6l benzina a za iste pare jace od 12l plina nije bas da ne bi razmisljao evo i kretanje cena naftnih derivata, da li se secate da je cena benzina BMB 95 oktobra 2012 bila 170 a TNG novembra iste godine 86.9? http://www.petrol.co.rs/ponuda-na-stanici/na-putu/q-max-goriva/kretanje-cijene Poenta je da sa tom kilometrazom godisnje treba ti vise da bi se isplatio plin. Ni ja ne bih imao plin da ne prelazim po 18.000km godisnje. Ne volim plin, al kad se nema, nema se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 23, 2013 @Mijajlovic Ovo su preporuke iz iskustva, posto znam kako rade i ko radi Ac uredjaje (barem kada je kg u pitanju). Sa druge strane, razlika u ceni izmedju Ac-a i npr landija je oko 100 evra.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted October 23, 2013 Malo li je ? zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted October 23, 2013 Ma kad se setim u Kadetu kad sam ugradio cinimi se 2006 ili 7dme plin bio 32 dinara . SMEHOTA Plate su mozda bile manje za 20 % nego sad a plin sad nije skuplji za 20 % nego mnogoo vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
MladjaB 0 Posted October 23, 2013 OK. Hvala na savetima. Nisam ni razmišljao o kopijama ili nekim budževim od sistema. I svestan sam da je dobar majstor najvažnijji, i zato sam i pitao da mi preporučite nekog dobrog! Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 23, 2013 Kada pogledam koliko se ljudi pate oko mene sa tim AC stagom, tih 100 evra za oridji uredjaj je malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted October 23, 2013 Kakav bre-brate problem imaju sas AC stag ?Ae stvarno , budimo realni, nije to Bozije slovo pa da ne moz' da se napravi ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted October 23, 2013 Ja sam sa Stag-om presao 85 000 za nepune 3 godine i nikakvih problema nisam imao (ne racunam gresku majsora sto se tice razbusivanja dizni) . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted October 24, 2013 veliki + za AC-stag 4+ Sent from my PMP5097CPro using Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 24, 2013 Sa Stagom je problematika sto nikad od uvoznika-snabdevaca ne znas sta ces dobiti od komponenti. Poceo sam da ga ugradjujem i javili su se veliki problemi sa pojedinim komponentama. Necu zalaziti u detalje ali radio sam i vise ne. Za isti ostatak novca manje muke. Renomirana marka, i sve komponente od istog proizvodjaca = manje muke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darens 0 Posted October 24, 2013 OK. Hvala na savetima. Nisam ni razmišljao o kopijama ili nekim budževim od sistema. I svestan sam da je dobar majstor najvažnijji, i zato sam i pitao da mi preporučite nekog dobrog! Hvala Preporuka za "lucar" u Šajkaškoj preko puta policije, kod njih i ja i šurjak ugradili i bez ikakvih problema vozimo, ja 30000km a on 20000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
MladjaB 0 Posted October 24, 2013 I razmišljao sam da kod njih ugradim. Lucar mi je dao ponudu za lovato, sa toroidalnim rezervoarom za 420e, što je, mislim OK ponuda. Hteo sam samo da vidim ima li još neko neka iskustva i preporuke. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 24, 2013 Mislio sam ma kvalitet delova, kao sto Martini kaze. Pa kada zahvaljujuci vajnim majstorima pocne da crkava jedno po jedno, plus sto im treba minimum par dana da otklone kvar koji se cesto navraca, bude bas veselo... Quote Share this post Link to post Share on other sites