Mijailović P. 3396 Posted June 18, 2013 Stvar je u afinitetima !Sećam se priča da benzinske pumpe riknjavaju zbog ... blabla...Pišem sažeto kad sam sa fona. Opet tvrdim da kod mene nema promena sem možda na bolje jer s vremena na vreme sipam aditiv . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 18, 2013 generalno ima gomile lupanja gluposti na ovu temu! a ti se slobodno sazmi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted June 18, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38285&p=898729 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 18, 2013 Dragi dizelesi, mene 100km u Lybri od 150ks kosta u proseku 500 dinara. Koliko dizela moze da se natoci za te pare i koliko mozete da predjete tom kolicinom goriva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted June 18, 2013 Ti si onda rekorder ako sa 500 djunti predjes 100 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 19, 2013 Ne bih puno da se mesam svako vozi sta mu vise odgovara, ali ne bih mogao da ne prokomentarisem ovu izjavu da 1.5 dci ide skoro kao 1.9 jtd? Druze da li si ti ikada makar bio provozan u autima koji nose te motore, ja jesam (tj licno sam vozio) pa zato pitam. U svim verzijama jtd-a od 80 do 140ks i dci od 60 do 100ks doduse ovaj dci od 100 je bio u meganu i stvarno dobro ide iskreno odusevio me ali tada kada mene odusevljava trosi kao dva jtd-a a ne ide ni kao najslabiji, za 1500ccm svaka cast. A o ovim potrosnjama sto pricate sto benzinci sto dizeli i to jos momacke voznje ja nemam reci, 1.9 jtd sa gazenjem 6.5l ili 1.6 16v 9-10l ma vazi, znaci moj ni jedan auto nije bio ispravan pa cak ni novi iz salona 1.2 8v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted June 19, 2013 (edited) jedini plus je što na JTD-u može da se uradi remap i da se za malo para dobije malo veći obrtni moment i što lakše podnosi uspone od benzinaca..Stavi u 1,2 16v 4 osobe, uključi klimu i kreni uzbrdo, a onda uradi to isto u JTD-u. ja i dalje tvrdim da kad bacis na papir sve, dodjes na cifre koje se razlikuju taman toliko da mi je nebitno da li je plin ili dizel.+1 Pronađite uljeza: - Bravo 1,6 16v troši 13-17L benzina.- Stilo 2,4 troši 13L plina.- 147 JTDm 8v 120ks troši 8,5L nafte po BGD.- Lybra 2,0 20v troši 7L plina.- Bravo JTD čipovan na 130ks troši 6,5L nafte sa teškom nogom.- Stilo JTD 16v 140ks troši 6,5-7L nafte po BGD. Edited June 19, 2013 by Zvukoljub Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 19, 2013 koliko je vama u zivotu bitno da li ste za poslednjih 100km potrosili 5,5 ili 6,5litara goriva? 1l = oko 150din -dok ste presli tih 100km, koliko ste novca da lina cigarete, kafe, piva, mobilni i ostale sitnice? ako su nekome jako vazni tih 150din onda kupi g2 ne kazem da je malo 150din, ali brate hoces stila a ne punta? hoces jtd a posle skupa registracija? hoces tng, a sad ti skup atest? kupio si 17" felne, a sad kukas skupe gume? aaajte molim vas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 19, 2013 Stavi u 1,2 16v 4 osobe, uključi klimu i kreni uzbrdo, a onda uradi to isto u JTD-u. Pa taj auto jedva ide prazan sa uključenom klimom uzbrdo. Ima ortak / pre uspona gasi klimu i prelazi na benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted June 19, 2013 I na benzinu sa upaljenom klimom u Begaljicko brdo,pa jedva,a zamisli na plinu kako je . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 19, 2013 Zato postoji krajnja desna traka plin / kamioni. Neka vozila stvarno loše idu.Moj prvi plinaš Golf 1 išao je uz sva brda IV i to solidnom brzinom, nizbrdo isto IV jer više nije ni imao. Plin tada 18 din. Smešno Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted June 19, 2013 Ja obavezno pred brdo isteram zenu i dam joj za autobus. Potom pozovem slep. Kako je brdo prometno, uvek jedna slepa stoji i ceka. Brzo sam na vrhu. Autobuska je blizu. Tu onda udje zena. Ona obavezno vrbuje ljude koji cekaju bus da nam pomognu da krenemo. Ponekad, uz naknadu, povezemo nekoga sa stanice. Za manje uspone sam napravio Kremenko pod. Sve sto ustedim na plinu potrosim za slep, cipele i cevape. via tt2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 19, 2013 Znači dobro je što smo prešli na naftu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 19, 2013 Ja sa 1.2 8v izađem na plin uz to brdo sa još troje u autu, prvo peta 140 dok ne počne da pada brzina na 110 vratim u četvrtu i sa 90 na kraju izbijem na vrh. Klimu nemam, pa ne mogu ni da je upalim ali mislim da 1.2 16v ne bi imao tih problema, pošto je razlika drastično primetna u odnosu na moj auto.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted June 19, 2013 Ja obavezno pred brdo isteram zenu i dam joj za autobus. Potom pozovem slep. Kako je brdo prometno, uvek jedna slepa stoji i ceka. Brzo sam na vrhu. Autobuska je blizu. Tu onda udje zena. Ona obavezno vrbuje ljude koji cekaju bus da nam pomognu da krenemo. Ponekad, uz naknadu, povezemo nekoga sa stanice.Za manje uspone sam napravio Kremenko pod.Sve sto ustedim na plinu potrosim za slep, cipele i cevape.via tt2Ziva istina ! Kao da vidim sebe ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted June 19, 2013 Ja sa 1.2 8v izađem na plin uz to brdo sa još troje u autu, prvo peta 140 dok ne počne da pada brzina na 110 vratim u četvrtu i sa 90 na kraju izbijem na vrh. Klimu nemam, pa ne mogu ni da je upalim ali mislim da 1.2 16v ne bi imao tih problema, pošto je razlika drastično primetna u odnosu na moj auto..Daleko od toga da 1,2 16v ne može da ide uzbrdo, ali je u onakvim uslovima najprimetnija razlika između ta dva motora. 1 na 1 na ravnom su prilično izjednačeni, a po meni je najveća prednost JTD-a, bar u Puntu, upravo ta neosetljivost na opterećenje - pun/prazan, uzbrdo/nizbrdo, klima/ne klima, njemu svejedno. S druge strane, 1,2 16v ima bolji raspored mase i zabavniji je po krivinama. Drugar ima 1,2 16v 5v, isprobali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 19, 2013 Pa to je zbog veće kubikaže i naravno dizeli imaju mnogo veći torque i ne osećaju opterećenja, dok benzincu manje kubikaže moraš da nabiješ obrtaje do granice kada počne da vrišti da bi se popeo uzbrdo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 19, 2013 Ti si onda rekorder ako sa 500 djunti predjes 100 km. Pronađite uljeza: - Bravo 1,6 16v troši 13-17L benzina.- Stilo 2,4 troši 13L plina.- 147 JTDm 8v 120ks troši 8,5L nafte po BGD.- Lybra 2,0 20v troši 7L plina.- Bravo JTD čipovan na 130ks troši 6,5L nafte sa teškom nogom.- Stilo JTD 16v 140ks troši 6,5-7L nafte po BGD. Uljez sam vezovatno ja sa Lybrom 2,0. Da odgovorim i jednom i drugom cisto da ne bude zabune. Prva pumpa sa TNG u BIH je od mene 17km, a cena plina na njoj je 0,90KM ili 52 dinara. Racunica je laka jer Lybra u proseku trosi oko 10 litara plina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted June 19, 2013 Au, Martini igra prljavo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 19, 2013 Ima ovde ljudi koji toče ispod 100 ED , e ta računica muti svima račune. I ne idu u drugu državu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted June 19, 2013 E bas tako... Dobro zboris Ivane.П Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted June 19, 2013 Ukrajinci? A? Problem 1.2 motora nije plin nego mali obrtni momenat. Isto je i na benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted June 19, 2013 Nikako od Ukrajinaca ED ne uzimajte. Uzeo ja pre par god po povoljnoj ceni i lik istocio iz kamiona na licu mesta, potrosnja na corsi 1.5d 9l umesto 4.5-5... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 19, 2013 Ima ovde ljudi koji toče ispod 100 ED , e ta računica muti svima račune. I ne idu u drugu državu. Imam ja nekoliko takvih sto toce "ispod zita" pa sam im zadnjih puta i biodizel nalazio. Njima se nije racunica od toga pomutila nego rezervoar, pumpa i dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites