obelix 1 Posted July 22, 2009 Prosto ne mogu da verujem da nemamo temu isključivo posvećenu plinu, a da nije vezana za neki motor ili model kola :Večita dilema mlađi benzinac sa više opreme i manje kkm + plin ili izakani stariji diesel sa manje opreme ??? moje mišljenje je da sa cenom plina više nego duplo nižom od ED ( 97din / 43 din) GAS- plin apsolutno pobeđuje !!! da ne spominjem opšte održavanje skuplje kod dizela + večita mogućnost "žurke" sa nekom skupom igračkom Quote Share this post Link to post Share on other sites
peca777 1 Posted July 22, 2009 i meni kao okorelom plinasu bilo cudno da nemamo opstu temu o plinu ali evo resenja kao i malo pre ziveo plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 22, 2009 Od kako vozim na TNG vise ne razmisljam o tome koliko mi treba para da stignem negde.Za 1000 rsd mogu da dodjem do bilo koje granice u Srbiji.Jeftinije deci dati auto da se voze nego placati Luna-park :lol: Stalno vozim a ne znamkoja je cena benzina na pumpi.Dobro,trosim i ja benzin,negde oko 100 l godisnje,sto je prilicno jer vozim gradske voznje a seqvent uvek pali na benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted July 22, 2009 kako se sad krecu cene ugradnje dobrog sequenta u tako, malo novija cuda, recimo - Punta mk2? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 22, 2009 650 e u renomiranom servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 68 Posted July 22, 2009 U AC Rasic je 650 u Punto moj burazer pre nedelju dana tamo ugradio, he decko se odusevio koliko predje za ulozeni novac u TNG, ma iovako je njemu malo trosio punto motor 1.2 8V ali mu je sad predjeni kilometar jeftiniji i to koliko puta a inace radi se o mom rodjenom bratu, a ugradio je gas na moju preporuku, Miki se bas neobraduje kad vidi plinasa ali stacemo kad nas drzava mnogo krade.I ja sam plinadzija vec 2,5 godina i opet kad bih uzeo neki drugi auto koji bi naravno bio benzinac jer dizele ne podnosim opet bih mu stavio plin, jedino kad bih dobio neko lepo nasledstvo ili platu od 1000-2000E onda bih ostao na benzinu sa duvaljkom ali posto nisam takav naslednik i nemam toliku platu ja sam prezadovoljan sa LPG-om, a uvek se osmehnem kad stanem na pumpu da sipam LPG za 1.500rsd ja se vozim 400km pri trenutnoj ceni LPG-a kad je bio LPG jeftiniji nisam mogao da stavim u rezervoar plin za te pare, secam se da sam rezervoar napunio par puta za 1.400rsd a kod mene staje 42L, otisao do Zlatibora(tamo imam kucu) pa do Bajne Baste i vratio se u BG i pred kucom mi se ispraznio rezervoar a pritom sam skoro ceo put drzao ukljucenu klimu, aj sad ko jeftinije u svojoj reziji ode tamo i vrati se do BG sa upaljenom klimom nek se javi ja mu tocim ceo rezorvoar naravno LPG-a U sadasnjim uslovima: Ziveo LPGA za kasnije se nadam: Ziveo BMB 98 Quote Share this post Link to post Share on other sites
peca777 1 Posted July 22, 2009 u fijatu ugradnja brc plina 1003e ali tu ne gubis garanciju na novo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted July 27, 2009 Čisto informacije radi, koliko bi izašla ugradnja plina u Stilo recimo 1.6 16V? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 27, 2009 Pa oko 650 okupatorskih.Sve ti je to isto,Bravo,Punto,Stilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 5 Posted July 27, 2009 vidi vidi koga ima ovde dusman,bokija sve provereni "gasovodi".za smanjenje stetnih gasova -OK ali pa zar fabrika nece da napravi vise TNG vozila,ne zna ili je nesto drugo u pitanju.ja-tng-uaaaaaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
icanik88nis 0 Posted July 27, 2009 (edited) E posto mi je neki lik rekao da je za motor bolji plin od benzina tj da se manje trosi motor voznjom na plin nego na benzin, recimo bas je dao primer kako se isto istrosi motor sa 100 000 km voznje na plinu kao 50 000 km voznje na benzinu ! Da li je to tacno ???? Znaci sta bolje podnosi motor TNG ili BMB ? Edited July 27, 2009 by don Abarthone Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 27, 2009 (edited) Eve ga gasomrzac.Sto si napo na nas jadne,ko smrt na babu.Jos samo da ti dodje Mane Lauda pa smo nadrljali mi sto smrdimo na kupus.Secas se kad zimus nismo morali da otvaramo vrata od tvoje radionice da se vetri dok mi se auto sat i vise razradjivao?A zasto fabrika ne pravi vise auta na gas?Ima milion razloga politicko ekonomske prirode,a ne tehnicke.Zbog tih istih razloga auti i idu na fosilna goriva umesto na bilosta drugo.Sutra cu da ti banem u butigu i da tiriram dok ne padnete u nesves od otrovnih gasova.Nije gadan GASOVOD nego GUZOVOD,odatle moze da bude malo neprijatno. Edited July 27, 2009 by bokija Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted August 8, 2009 I ja sam ugradio plin Ugradio mi strika koji je inace majstor za ta cuda. Punto 1.2 16v, nastelovan da trosi 6l plina na 100 km Uskoro, ako Bog da, kada se servis otvori bice i popusta za FLCS ekipu, tako da sacekajte malo.Kada postavim sajt, poslacu vam link da vidite kako je ugradjen plin u moju makinu. Ja sam izuzetno zadovoljan. Ododuse nastelovan je da malo slabije ide, mozda 10-15% vise ne, jer od 0-100 mu treba oko sekunda vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 8, 2009 Bre Stefane,ti od sadcu da ga budzim do koske,preso na plin,pa i to nije dost,nego strikane de uvrni mu ... jos malo.Ako nastavis tako ima da ide samo na vazduh. :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 8, 2009 Brate jel' napraviš ti sendvič kad kreneš za BG? Ja ne smem ni da zamislim kako ide 1,2 sa plinom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 8, 2009 Videces kad te budem odro na plindzu. :lol: :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted August 8, 2009 @Bokija, cilj je bio da napravimo stedljiv auto, to smo i uradili.Mozemo mi napraviti da ide identicno na plin, ali onda je odnos oko 1:1.2 @Dovla, imaces priliku da vidis. Mislim bzv mi je da ti kazem da lupas gluposti, ali to radis 1.2 16v na plin ide sasvim pristojno ( sekvent ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 8, 2009 Nažalost neću imati priliku jer to što on ide na ravnom lepo ne znači da se neće ugušiti kad kreneš u neko brdo... Al' ništa ne tvrdim samo razmišljam naglas Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 20 Posted August 8, 2009 (edited) Meni je moj stari Punto mk1 1.2 75KS išao odlično na plin (venturi sistem VALEO) ali ga nisam prišrafio, a tropšio je oko 6-6,5l/100km ali ne po Beogradu... A išao je za trunku slabije nego na benzin, neprimetno... Ali je razlika u ceni (din/km) bila drastična...Dovla je u pravu, uzbrdo je pravi reper da li je dobro uštelovano ili nije...Pozdrav... Edited August 8, 2009 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 8, 2009 Smrc,mi plinare tugujemo,gas poskupeo na 48 rsd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted August 8, 2009 Uskoro će čišćenje i servisiranje benzinskih dizni postati veoma unosan posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted August 8, 2009 @Dovla, ne znam sta da ti kazem. Auto je prilicno dobro testiran, mereno je ubrzanje ( doduse ne sa pro uredjajima ), subjektivni osecaj govori da malo slabije vuce ali nista drasticno. Vozio sam ga na Fruskoj gori i nije bilo problema.@Etibor, znam tipa koji je u Cinquecento od 900 cm3 ugradio plin i trosio mu je 5 l. Aj razmisli, kakve veze ima 1.2 75ks sa 1.2 85ks. Razlika u konstrukciji motora dupe i oko, a o potrosnji da ne govorim. Ovih 6l je kombinovana voznja, znaci nije komplet u gradu, cist grad bi dosta gore isao.Uostalom videcete kako auto ide... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 8, 2009 Evo ga Gasomrz. :lol: Zasto mislis da je velika razlika izmedju intervala kad vozis na benzin ili gas?Fakat ima neke razlike.Ja sam presao 15 kkm od zadnjeg ciscenja i planiram na 18 da radim dizne,bez obzira da li ce posustati do tad ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted August 8, 2009 Ja drzim rezervoar uvek do pola pun ( benzina ), palim na benzin, auto radi dok se ne ugreje na benzin, posle 6k prelazi na benzin...Sve u svemu dizne su aktive, tako da nema birge od "crkavanja" doticnih @Bokija, bio si upravu, preporod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted August 8, 2009 Ne znam ja... neki su se prošle nedelje žalili da im auto ne ide najbolje na benzin...A imaju built in izbacivač miris kupusa za koji tvrde da ne može da šteti ubrizgavanju Quote Share this post Link to post Share on other sites