Jump to content
FAS Euroauto Goran
Visconti

Fiat Punto mk.2 - problem sa fabričkim centralnim zaključavanjem / daljinskim komandama

Recommended Posts

To ne znam pa ne bih da lupetam napamet....

Javiće se neko od kolega koji se bolje razume u alarme ili jednostavno odi do nekog ko se njim bavi, verujem da ti neće naplatiti mnogo da dijagnostikuje problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj za pocetak da otvoris daljinski i da ocistis kontakte. Mozda su se zaprljali od masnoce usled koriscenja pa prave problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare imao sam isti problem i tvoj metod kod mene nije fercerao. Iz prostog razloga što koji god pipak ručno pritisnuo, centrala je odkljucavala sva vrata i jednostavno isto se ponašala koji god pipak da pritisnem.

Kod mene je još bio dodatni sex jer su mi cilindri bili uništeni, samo mi je centrala radila pa kad krene da zeza ocu da poludim! Ne mogu da ga zaključam nikako! Posle nekoliko bezuspesnih pokušaja centrala se sama isključi na oko pola minuta,i tada sam mogao sa zadnjeg sedišta da zaključam prednja, pa izadjem i zaključam na pipak zadnja i zatvorim. Posle oko pola minuta centrala se probudi i mogu da otkljucam auto.

Ja sam ustanovio koja vrata zezaju tako što sam skidao korektor na samim vratima. Bila su vozačeva vrata u pitanju, pa kada sam menjao cilindar brave onda sam sve poluge podmazao, korektor očistio i od tada nemam problema.

Malo sam konfuzno pisao ali valjda se konta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ipak je mehanicka brava najbolja ...

gurnes kljuc u bravu, okrenes levo - otkljucas, udjes u auto podignes pipke i rucno otkljucas suvozaceva i zadnja vrata. navozas se, spustis pipke na svim vratima, izadjes iz auta,  gurnes kljuc u bravu  ,okrenes desno - zakljucas, MILINA  :unworthy:

sreca nasa pa se u punto moze uci kroz gepek kad otkaze sva ta elektronika

zamislite da u Kragujevcu prave one turske puntice sa produzenim gepekom pa kako bismo ulazili u punta tada .... :question:

pajser bi bio najtrazeniji alat  :thumbsup:

salu na stranu a da li je to jako lose uradjeno u samom projektovanju punta ili su tu godine otkljucavanja u pitanju ... nisam cuo jos da neko menja brave ili te motore redovno osim kada crknu ... da li je i za to predvidjen servisni interval ... nigde to nisam procitao cak ni kako se podmazuje mehanizam poluga i sl ...

citao sam ovde a i sam znam da se ne preporucuje sipanje bilo cega u cilindre brava gde se gura kod kljuc jer navodno u cilindru vec postoji mast koja je dovoljna da brava ne blokira i zardja .... ali niko ne kaze koliki je vek trajanja brave i od cega to zavisi .... od broja zakljucavanja ili od starosti vozila ????

koliko se secam u svom tridesetdvogodisnjem vozackom iskustvu osim uloska kontakt brave na jugu i to samo jednom nikad nista nisam menjao niti mi se ikad ista pokvarilo ...

Edited by amladenbk

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lipostoji osigurač ili relej na centralnoj bravi? Meni je pre neki dan riknula centralna brava, zakljucao auto on se sam otključao i više ne reaguje, sada zaključavam vrata mehanički pojedinačno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa prednjim levim vratima, nece da se otkljucaju pomocu daljinskog. Do pre neki dan sve je radilo normalno, sve brave su lepo radile. Par puta sam cuo prilikom otkljucavanja da nesto skripi u levim vratima. I sada mogu samo da se zakljucaju pomocu daljinskog ali nece da se otkljucaju, moram sa kljucem da ih otkljucam.

Sta li se dogodilo? Da li je to neki veci kvar? Posto se ja ne razumem.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce da zeza poluga na vrhu tapacira za rucno zakljucavanje iznutra,ako se ona malo iskrivi teze ide unutra i tu stvara problem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednjih mesec dana sam imao problem sa daljinskim zaključavanjem. Preciznije taster na kljucu je sve losije rado, trebalo je vise puta da se pritisne ne bi li dobio kontakt da zaključa/otključa auto. Zamenio bateriju ali se nista nije promenilo.

 

Kvar je bio gumeni taster na samoj ploci koji se otanjio.Stari skinuli, zalemili novi i sad sve ponovo radi kako treba za 5 minuta. Na slici sam obelezio kako izgleda taj deo ako nekom bude trebalo. Cena je negde oko 100-ak dinara za dugmence a  svako ko je imalo vešt sa lemilicom može sam uraditi ovaj posao da mu ne bi za ovaj poduhvat naplatili ko zna koliko.

 

IMG_20160717_103512.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa centralnom bravom.Nije daljinski vec kljuc .

Kada zakljucam-otkljucam svejedno sa vozaceve strane - zakljucavaju-otkljucavaju se samo ta vrata suvozaceva ne reaguju .

Kada probam sa suvozaceve strane sve radi normalno.

Ima li resenja .Da nije problem u samoj bravi vozackih vrata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

On 19.12.2015. at 6:00 PM, snebojsa said:

Jos nesto, kad je alarm aktivan i otkljucam kljucem vozacka vrata, znaci samo otkljucam i ne otvaram, samo se ona otkljucaju i nista se ne desava. Kad otkljucam suvozacka vrata otkljucaju se sva i alarm se oglasi (upali se svetlo na nebu). Da li to tako treba?

I kod mene je isto tako, ali od ugradnje alarma, pre alarma je radilo normalno, ne znam u cemu je problem, ostavio sam to tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2.10.2016. at 8:06 PM, Punto mk2 JTD LE said:

Imam problem sa centralnom bravom.Nije daljinski vec kljuc .

Kada zakljucam-otkljucam svejedno sa vozaceve strane - zakljucavaju-otkljucavaju se samo ta vrata suvozaceva ne reaguju .

Kada probam sa suvozaceve strane sve radi normalno.

Ima li resenja .Da nije problem u samoj bravi vozackih vrata ?

Isti problem druze imam i ja. 

Sa vozacevih vrata ne mogu da zakljucam suvozaceva....a sa suvozacevis zakljucam oboje vrata. 

Jesi uspeo da dodjes do nekog resenja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo imam problem, pomagajte. 

Imam punta sa fabricki ugradjenim alarmom i daljinski je na kljucu. 

E sad nece da zakljuca sve dok ne pridjem bas zaista blizu. Sta moze da bude a nije baterica u daljincu ona je nova? 

Ako moze sto pre odgovor da znam sta da radim posto nemogu na kljuc da otkljucam nerade mi cillindri. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav imam problem sa jednim daljincem drugi mi je ispravan upitanju je alarm eagle master LT 5200. Vidim po internetu ima dosta univerzalnih daljinskih ali pise frekvencija 433 ima li gde da pise ja jurih po internetu nigde da nadjem na kojoj frekvenciji radi daljinac ima li ko iskustva za ovim univerzalnim daljincima.Naime zena mi je oprala daljinac u ves masini :) i sad ubacim novu bateriju i za sat mi se isprazni nosio kod coveka da poprvi kaze ne moze nema neki deo nesto daljinac radi ali kao lud isprazni bateriju.

 

eagle.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, milan-jtd said:

Ja bih ga oprao u kontakt spreju,  pa sta mu bog da....

Probao sam u alhoholu i nece probacuu kontaktu  :) Mada probao bi i ovo sa daljincem univerzalnim samo da znam frekvenciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...