Jump to content
Goran

Tetak89

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Tetak89

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Bac

Recent Profile Visitors

970 profile views
  1. Isti problem druze imam i ja. Sa vozacevih vrata ne mogu da zakljucam suvozaceva....a sa suvozacevis zakljucam oboje vrata. Jesi uspeo da dodjes do nekog resenja?
  2. Druzeeeeee...svaka cast....ja nemam reci....slucajno sam danas naleteo na ovu temu i mogu ti reci da sam sve 33 strane presao. znaci ja sam se odusevio.... I imam za tebe par pitanja koji bi mi pomogli pri sredjivanju mog puntica. 1. Od kojih sve auta paše volan na punta mk2 8v? I da li je za volan od alfe koji ti imas ili od punta sportinga potrebno neko prepravljanje? 2. Centralna konzola - plastika da li pase na 8v od sportinga ili su potrebne prepravke? 3. Poklopci ventilacije od alfe, jel odgovaraju takodje bez prepravke? 4. Farovi, da li mogu i kako se otvaraju da se u njih ubace prstenovi? Hvala.
  3. Pozdrav svima. E ovako, posto vidim mnogo istih problema, razlicitih varijacija, a niko nema konkretan odgovor da krenem redom. Slabo grejanje u kabini... U pitanju je Fiat punto 1.2. 2001. god, sa uskim farovima. Klapne sve ispravne i dobro duva u kabinu, sto znaci da nije ni neki filter. Odradjen veliki servis, zamenjena vodena pumpa, termostat znaci sve sto moze biti pocetna smetnja za grejanje. Sledece, ispran mali hladnjak (radijator kabine), nabio bastensko crevo i ispirao ga u oba smera, voda protice bez ikakvog zastoja sto govori da hladnjak nije zacepljen (makar logicki). Nakon toga uradjeno ozracivanje, na sve moguce nacine i kombinacije, po redosledu, van redosleda.....sve....sto znaci da nema ni vazduha u sistemu. Sta se desava? Auto greje prvih par dana odlicno i na leru i u voznji, ali nakon par dana se desava da prestaje da greje na leru, a potom se smanjuje topao vazduh i u voznji. Ono sto mi je jedino ostali neispitano i nejasno jeste onaj razvodni leptir koji se nalazi na crevima koji idu od motora ka kabini. To se inace zover crevo hladnjaka kabine. Izgleda ovako: E sad, da li je neko pokusao da zameni ta creva jer postoji mogucnost da se protok tecnosti ne odvija dobro u tom delu gde je ventil za ozracivanje sistema pa da zbog toga ne dolazi dovoljno vruce vode u mali hladnjak? Osim ovoga pomislio sam damoze da bude jos jedan problem, mnogo ozbiljniji, a to je glava motora. tacnije dihtung. Naleteo sam na par foruma gde kazu da je moguci problem da se ostetio dihtung pa da negde pusta vazduh i da bi glava trebala na ravnanje. Da li je neko imao slican zahvat na puntu, jer ipak to nije igranje, a ni jeftino da se uradi? Osim toga, da li neko uopste zna koji su simptomi, ostecenog dihtunga glave, jer verujem da se on osteti i da to traje dve godine, desilo bi se nesto ozbiljnije do sad.
  4. hahaha...nisam...negde su mi se zagubile slike...a nedavno sam bubnuo neku zivotinju, polupao sam prednjicu komplet...pa ga sad sredjujemo. Tako da pokusavamo da sastavimo taj dodatak na braniku... Pa ako ga sredim stavljam slike. Gde imaju da se kupe obrvice?
  5. Pozdrav.... ima li jos ovih obrvica?
  6. Pa evo vidis na ovome sto je meni na profilnoj slici, to je moj punto sa tim dodatkom. Samo sto sam pre par dana zveknuo neku zivotinju pa sam polupao branik...sad bi uzeo ili taj dodatak ili kad bih nasao abarth branik.
  7. Pozdrav ljudi.... Pitanje: ja sam naleteo na punta sa ovim dodatkom na prednjem braniku,meni se svidja posto nije previse upadljiv, al opet daje lep izgled. E sad me zanima, zna li neko gde ima da se kupe takvi dodaci, ili uopste bilo kakav dublji branik, koliko se krecu cene i to. Osim toga, zanima me da li na punta 2, moze da se montira samo ovaj branik ili moze i od nekog drugog modela, posto sam vidjao, ali ne znam da li je to sa drugog modela ili je to bas za njega samo druga vrsta branika. Hvala.
  8. Cale je tu uglavio neki lim, nekim cudom, tako da sad bukvalno uopste nema asaug. Radi na 500 obrtaja, nije dobro za motor bas, ali to je bilo jedino resenje dok se ne zameni ceo step motor. Kod mene je bio problem sto je taj deo koji pusta vazduh zaglavljivao ili se sam pomerao, tako da je turirao sam.
  9. Pozdrav svim clanovima. Naime, cilj teme je da sve sto se tice delova i izgleda ovog autica bude smesteno u ovaj post i da na taj nacin svi koji ga vozimo dolazimo lakse do saveta, iskustava i delova koji su nam potrebni. Zelim svima lepu saradnju i ugodnu voznju.
  10. Pozdrav. Da li ti se to desava samo u voznji ili i odmah cim upalis auto? Ja imam tih problema sa step motoricem, ili kako se kaze automatskim asaugom...nadam se da sam ga dobro nazvao. Jedno vreme su mi varirali obrtaji i auto je na leru radio kao da je ziv, sam je turirao i nabijao gas. Zacepio sam taj motoric, ali sada radi na jako malo obrtaja tako da moram da menjam ceo step motor. Pa mozda imas problema sa tim, posto mi deluju slicni.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...