Jump to content
FAS Euroauto Goran

Sh@rance

Members
  • Content Count

    391
  • Joined

  • Last visited

About Sh@rance

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/31/1978

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Polar Forester black

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. da lipostoji osigurač ili relej na centralnoj bravi? Meni je pre neki dan riknula centralna brava, zakljucao auto on se sam otključao i više ne reaguje, sada zaključavam vrata mehanički pojedinačno.
  2. Prodajem kavez za hrčka na sprat sa kompletnom opremom činija za hranu, kućica, točak za trčanje, pojilica, merdevine i veliki tunel za provlačenje. Sve što vam nedostaje je jedino hrčak : ) Kavez je kao nov bez tragova korišćenja. dimenzije 40x30x38cm U njemu trenutno živi jedan mali hrčak koji čeka novu kućicu Cena 2000 din.
  3. Evo jedna odlicna potrosnja. Obrenovac-Sabac-Obrenovac https://www.youtube.com/watch?v=AcZddWIYb9Q&list=UUiMRhXVQMvls83_MK50NKpw Idealni uslovi vikend nije bilo guzve i svo vreme pravac ovo jos nisam video na mojim kolima
  4. Evo uz malo zezanja odradili smo brisace sad su kao novi
  5. Sve ce mo da odradimo samo da prodje ovaj kijamet Donecu kliner sprej i slikonsku mast da sredimo zupcanike. Skinucemo motor i otici do mog drugara koji vikluje motore da ubaci lezajeve. Platices mu samo dva lezaja mislim da su 1 ili 2 eura komad nisam siguran posto meni nije hteo da naplati, sve napakujemo i ima da budu kao novi. Jedina peripetija je izbusiti sa donje strane kucista motora dve rupe 5-6mm da izbijemo donji lezaj.
  6. Sta si uradio sa brisacima? Mogu ja da ti pomognem ja sam moje sredio. Sve mozemo da uradimo ispred tvoje zgrade.
  7. Nikakav problem Ja vozim na mom autu Michelin energy saver, da lije dome ili ne to stvarno ne znam ali ja ama bas nista nisam primetio. Po komentarima covek bi pomislio da ako stavis winteru slupaces se na prvoj krivini. Nikad je nisam vozio na svojim kolima niti niti imam u planu da je kupujem imam zimski set isto Michelimn Alpin A4, ali za ova 4 meseca koliko sam bio primoren da vozim tudja kola nikavu razliku nisam osetio sto je wintera bila na kolima.
  8. Ljudi ja sam vozio caletv auto puna 4 meseca tacnije celo leto sve 4 wintere na njemu. Stil voznje potpuno isti i nisam primetio nista neobicno niti cvili niti skripi niti proklizava ama bas nikakvu razliku nisam osetio auto se ponasa najnormalnije na putu.
  9. Pa ima razlike wintera je nova a michelinka je polovna
  10. Evo red bi bio da predstavim svoje vozili ponovo Na dan 16.05.2014 nas parking je izgledao ovako Posle samo pola sata vise ih nismo ni videli. Ovo je prva slika koju sam dobio na Viber od komsije Ovo sam ja zatekao prvi put kada sam se vratio Da nesreca bude gora da je samo auto stradao u poplavi nego je stradala i porodicna kuca u kojoj mi zive roditelji. Odmah posle poplave kontaktirali su me drugari iz mog kluba u nameri da mi pomognu da osposobim svoj auto. Drugar jedan je ponudio svoj plac u Pancevu da tu prevezemo punta i da ga radimo. Drugi klubski drugar je dosao sa svojim radnim autom toyota hilux otisli smo i iznajmili slep prikolicu i krnuli put Obrenovca kroz sljivike i livade. Bio je zabranjen ulazak u grad a i ako se nekako umuvas u grad bez problema si posle mogao da izadjes. Dolazimo ispred zgrade i pakujemo auto To je tek bilo pisanje nas troje u Tojoti Vlasnik tojote sedi na suvozacevom mestu jer nema C kategoriju, ja vlasnik Punta sedim pozadi, a sofer ima polozene sve kategorije i nema nikakve veze ni sa tojotom ni sa ppuntom Dolazak na plac u Pancevo Pocetak radova na pintisi Stanje auta kakav je dosao na plac Prvo pranje puntise http://youtu.be/15klHZ3dge8 Ovo je izvadjeno iz rezervoara I da ne duzivi vise pricu mogu mesecima da pisem. Ljudi su mi izasli maksimalno u susret dok su oni radili na mom autu ja sam paralelno sa njima rasciscavao kucu. Dosta ljudi mi je izaslo u susret kako iz mog kluba tako i iz FLCS kluba. Na placu je bas dosta uradjeno komplet je opran auto, odneti su farovi na sredjivanje farovi su otvarani komplet sredjeni i ubacena nova sociva, stavljen nov akumulator, nova sedista, tapaciri, zamenjena je komplet zvucna izolacija(azmafon) stara je skinuta i bacena, izbacena voda iz motora, radjeni servisi, svaki dzek na kolima je ciscen. Valjda nisam nesto zaboravio ovo je pocetak postavljanja nove izolacije Inace sve sto je radjeno na kolima sto sam naveo su donacije, forumas Drazen mi je poslao nove zadnje zvucnike. Ovo je kada su prvi put upalili Puntisu http://youtu.be/JSiCBruu_rU A ovo je kada je puntisa napustio Pancevo i krenuo put Obrenovca http://youtu.be/_8tvOl_sGNs Postoji tema koja je pisana mesecima o puntu tako da ne moze sve stati u jedan post. Generalno Punto je isti kao sto je i bio pre poplave, zamenjeno je skoro sve na njemu nista nije budzeni ni popravljano -Farovi -Sedista -Pojasevi -Akumulator -Tapaciri -Zvucna izolacija -Muzika -Instrument tabla -Kompletna elektronika -Kopletan servo volan -menjane su kompletne kutije sa osiguracima i relejima. -motori za centralnu bravu -Centrala daljinskog zakljucavanja Od FLCS sam dobio novu izstrument tablu i kompletan servis u Fiat servisu Goran U fiat servisu Goran je uradjen kompletan servis, opran menjac i zamenjeno ulje u njemu, zamena tecnosti na puntisi kao i kociona tecnost. Zamenili su mi i servo volan, skinuli stari i stavili novi. Posle toga auto je bio u Zedexu na banovom brdu da se sve to lepo usteluje. Sada je puntisa isti kao sto je i bio veselo gazi 3000 km bez ikakvih problema verovatno da nisam ni sve nabrojao sta se radilo i menjalo na njemu ali bukvalno skoro sve. Ovo je prva fotka sa autoputa kada smo krenuli na Frusku Goru na rostiljanje Ovde je u drustvu svojih drugara Inace je puntisa i testiran na FG Na autoputu sam pratio kolonu i udario u blokadu nece da ide vise od 170km/h I veselo se smeje na parkingu Za ovih 4 meseca je bas dosta ulozeno u njega i truda i zivaca i novca i mojih i tudjih koji su mi pomagali, ali se na kraju sve isplatilo. Auto je odradjen po P.S-u i kako treba i nadam se da ce me sluziti jos dugo KM
  11. 800e je mala cifra da se vrati auto u predjasnje stanje. Moze sve da se uradi ali bas kosta, kosta dosta i nocva i zivaca i glavna stvar je naci bas bas dobrog elektronicara. Ova poplava je specificna sto se kola tice niko do sada od tih nadri majstora nije popravljao kola iz poplave a svi su se ponasali takvi strucnjaci da svi sve znaju. Ko je imao nesrecu da da auto u pogresne ruke taj sem novca verovatno i danas jos uvek gubi zivce. Ja sam kada sam konacno pokupovao bas sve oterao auto u Zedex na Banovo brdo gde su ga zavrsavali. Najbolja moguca varijanta je sto je limkom uradio izvukao svoje pare, a ti momci sto su ga kupili dobili su ispravan auto u pola cene, ja budala istekao mi kasko u februaru i umesto kaska ugradim zeder mislio da preskocim ovu godinu i eto sta se desilo, da sam uplatio kasko potpuno bih isto uradio kao limkom cag ga ne bih ni prao prodao bi ga onako kaljavog.
  12. Ako misliš na mog punta puntiša je doveden u stanja kakav je bio pre poplave. I već uveliko gazi 3000km. Treba samo da uhvatim vreme da dam komletan izveštaj ;-)
  13. Skinuo sam danas motor. Prvi put kad sam pokusao da ga skinem delovao je kao da ima sa donje strane neki osigurac, odvijem ona dva toreksa od motora i on se samo okrece oko svoje ose nije hteo da se svuce a dole. Odem danas do drugara koji vikluje motore i nas dvoica ga rasturimo lezajevi su bas bili zaribali morali smo sa srafcigerom preko poluge da ga skidamo. Motor i zupcanici su komlet remontovani sa novim lezajevima. Jedinu gresku gde smo napravili sto nisam zabelezio polozaj makaza pre skidanja pa sam posle muke zive imao da vratim kako treba zezao sam se skoro dva sata da nadjem pravi polozaj u jednom trenutku mi je doslo da ih polomim. No trud se na kraju isplatio i jedan trosak manje. Sam remont uopste nije nikakav problem najveci problem je izbiti donji lezaj bez adekvatnog alata koji mi nismo imali jer je kuciste motora odlivak. Sa donje strane sam probusio dve rupe da bih mogao izbijem lezaj te dve rupe sam posle zakrpio sa tecnim metalom. Jedino sta cu jos da uradim je da izmedju makaza gde se srafi za sasiju da stavim parce gume debljine 5mm ali to kad budem imao vremena bitno je da sve radi kako treba. Hteo sam da slikam selu operaciju medjutim juce sam remontovao zupcanike i stavljao silikonsku mast danas sam ponovo rasturao zupcanike da bih skinuo motor pa sam sav bio usran od silikonske masti i nisam hteo da uzimam telefon u ruke. Ako bude nekome trebala pomoc neka javi
  14. da limoze neko da mi objasni kako se skida samo motor za brisace? Motor od brisaca mi radi posle poplave jedino sto se bas cuje/ Danas sam listao ovu temu i po uputstvu skinuo komplet motor sa sve makazama, odvio onih 5 toreksa od zupcanika ocistio detaljno ca klinerom i podmazao sa silknskom mascu. Odvijem i ona dva toreksa sto drze motor ali ne mogu da ga svucem kao da ima jos negde neki osigurac, motor se okrece oko ose ali ne mogu da razdvojim od zupcanika. Hteo bih da ga detaljno ocistim i podmazem. Jel moze pomoc kako da ga skinem? Edit. Mozeli neko objasniti postupak skidanja posude tecnosti za pranje vetrobranskog stakla. Danas radio brisace menjao metlice i dolio punu posudu tecnosti i imam sta i da vidim da curi ispod kola negde je vorovatno busna kako se probusila nemam pojma do poplave je bila citava, nisam vozio kola 4 meseca i sada prvi put sipao tecnost ona curi. Valjalo bi to skinuti proveriti i po potrebi okrpiti.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...