Jump to content
FAS Goran
Visconti

Fiat Punto mk.2 - problem sa fabričkim centralnim zaključavanjem / daljinskim komandama

Recommended Posts

Ja sad imam nov problem sa centralnom...

Elem,

kad stisnem na ključu dugmence da zaključa brave (fabrička centralna)...on to krene da odradi ali se brave ne spuste (oni pipci) već kliknu i ostanu gore...

Onda ja moram mehanički (manuelno) da sve zaključam...

Kad na daljinskom stisnem da otključa...on to odradi najnormalnije...brave (pipci) se podignu normalno...

Da li neko zna u čemu je problem... :question:

Pozdrav

Drugar jel si resio problem? Ista muka me muci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen problem obilnim natapanjem WD-om. Malo sam odvojio tapacir vozacevih vrata i prskao po sipkici tako da se WD slivao niz sipku do brave.

Za sada radi, ako zatreba ponovicu postupak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu evo ovde da napisem moj problem.Imamj Punta MK 1 75 ks i imam jedan problem koji me nervira.Evo ovako.Na autu imam centralnu bravu i alarm.Imam daljinac preko kojeg regulisem centralnu i alarm.Problem je kad okrenem kontakt centralna brava zakljuca sva vrata auto vozim sa zakljucanim vrataima.kad ugasim auto vrata se automatski otljucavaju.Nasao sam fazon i drzim prednja bilo koja vrata otvorena i onda centralna ne zakljuca vrata. Ne znam da li je to normalno ili imam neki problem.

Zaboravio sam da napisem da prednja vrata mogu da se otvore iznutra kad povucem rucicu za otvaranje vrata a zadnja ne mogu da se otvore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je tako podesen alarm da cim das kontakt centralna zakljuca vrata. Mislim da je to zastita od nedozvoljenog otvaranja vrata sa spoljne strane tj od pljacke i otimanja.Nije to nista strasno vrata uvek mozes da otvoris iznutra ali nemoj voziti sa otvorenim vratima moze neko, ne daj boze, u krivini da ti ispadne.

Moj komsija na skodi je to isti imao i otisao je u alarm servis gde su mu podesili alarm da to ne radi automatski.

Podesavanje alarma se radi pomocu sleda odredjenih radnji sistema u kolima ( serviser da kontakt pa blicne ablenderom 2 puta, da levi zmigavac, pritisne kocnicu i svirne sirenom i to na primer resetuje alarm ) tako da ne treba vaditi alarm iz kola .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li neko zna gde se nalazei baza centralne brave, nece na dugme da mi otvori a baterija dobra.

sve ok radilo i odjednom pre dva dana ni da bekne.

svaka pomoc dobro dosla

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 2003. 1.9 JTD, 5V.

Imam sledeci problem:

Kada zakljucavam vrata na vozacevoj strani, sva vrata se zakljucaju, da bi se istog momenta odkljucala sva vrata.

Kada je bilo hladnije vreme, to se nije uvek desavalo, vec se ponekad zakljucaju, i ostanu zakljucana.

Ista stvar se desava i kada dam komandu preko daljinskog, znaci, zakljucaju se sva i onda se odklucaju. To se ne desava kada zakljucavam suvozaceva vrata, vec sve radi normalno.

Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio.

Interesuje me ako neko zna da li komanda za zakljucavanje u samoj bravi ide preko jednog tastera, jer u tom slucaju mi je jasno u cemu je kvar, samo cekam lepse vreme pa da resavam problem.

Imam jos jedno pitanje.

Radi se odaljinskom upravljacu alarma i centralne brave. U pitanju je model elipsastog oblika bez ikakvih oznaka, sa dva tastera elipsastog oblika bez oznaka na njima i svetlecom diodom.

Interesuje me da li je to fabricki daljinski, (na klucu nemam nikakvih komandi, kakve imaju neki fiat modeli), ili je u pitanju neki naknadno ugradjeni alarm sa svojim daljinskim.

U vezi toga me interesuje cemu sluzi drugi taster na tom daljincu. Prvi sluzi za otkljucavanje i zakljucavanje.

Hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je model elipsastog oblika bez ikakvih oznaka, sa dva tastera elipsastog oblika bez oznaka na njima i svetlecom diodom.

Interesuje me da li je to fabricki daljinski, (na klucu nemam nikakvih komandi, kakve imaju neki fiat modeli), ili je u pitanju neki naknadno ugradjeni alarm sa svojim daljinskim.

Naknadno ugrađeni.

Obično je jedan taster za zaključavanje, jedan za otključavanje i jedan je ''plašljivac'' (npr. vidiš nekoga kako ti se naslonio na auto ili sl., onda pritisneš to dugme i uključi se sirena alarma.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daljinski_za_alarm_slika_1_11023269.jpg
 
Daljinski_za_alarm_slika_O_11023257.jpg

 

Treba mi pomoc od cega ili zasta sluzi.

Probao kod mene ne reaguje na nista iako mu blinka lampica. Ima dva tastera levi reaguje desni ne verovatno je laznjak.

Od cega moze biti prepoznaje li ko. Otvarao ga nisam ....

Edited by amladenbk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa fabrickim centralnim zakljucevanjem u Puntu. Imam alarm i daljinac odvojen od fabrickog centalnog, ali kad pritisnem dugme za alarm, treba da ukljuci alarm i zakljuca auto, medjutim, on ukljuci alarm, ali ne zakljuca auto. Takodje, kad iznutra pritisnem pipak za zakljucavanje vrata, automatski bi trebao da mi zakljuca i druga vrata, a on to ne uradi. Promenio sam kompjuter i imobilajzer, i od tad mi se to desava. Blinka mi displej, i trebao bih da uradim "PROXI ALIGNMENT PROCEDURE",  ali ne mogu da se povezem u taj deo sa mojim OBD kablom, a na starom kompjuteru sam mogao... Da li neko zna bilo sta o ovome?

 

Kad pokušam da se konektujem u taj deo Body / Proxi, izbaci mi sledeću grešku:

 

CONNECTION FAILED

Unreliable communication detected!
Check your cable and serial port settings!

 

A sa tim podešavanjima mogu da pristupim u "Engine", a u podešavanjima stoji sve isto kao i pre kad sam se povezivao, i pokušavao sam sve moguće varijante...

Edited by n3nE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam kupio auto nisam dobio kljuc sa dugmetom za daljinsko zakljucavanje.Auto ima centralnu bravu i pretpostavljam da ima daljinsko zakljucavanje ali ne zanm kako da proverim, i da li moze nekako da se izradi novi kljuc koji ce to moci da radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znači da imaš daljinsko zaključavanje po default-u
Izrada ključa i uparivanje sa BODY računarom je posebna procedura

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno. Ja sam dobio kobinaciju od dva kljuca, gde je jedan obican, a drugi sa daljincem. Ko dobije 2 sa daljincem, obicno ima i fabricki alarm. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za alarm je trebalo doplatiti, ali mislim da sporting oprema treba da poseduje daljinsko zakljucavanje. Znam i ja da sam trebao dobiti jedan obican,jedan sa dugmetom i jedan servisni, ali ko zna sta su sa njima radili u prethodnih 11 godina dok auto nije bio u mom vlasnistvu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav
Od jutros imam problem sa centralnom bravom. Normalno sam otkljucao vrata,upalio auto,odvezao klinca u skolu,zakljucao vrata.
Sledece otkljucavanje vrata otkljuca samo moja vrata,ostala troja ne. Pokusam da zakljucam,zakljuca ih. Svaka vrata sam posebno otvorio,i pokusao da zakljucam zajedno,nije moglo,zakljucavala bi se samo vrata u kojima je kljuc. Isto tako i sa otkljucavanjem,ponovo. :wallbash:
Zakljucao sam sva vrata,i posle 2-3 sata pokusao da otkljucam,nije moglo uopste,nijedna vrata. Kao da su zavarena,mogu samo da slomim kljuc. Uspeo sam da otkljucam prtljaznik i da se uvucem kroz njega u auto. Pokusao iznutra,ne moze nikako,pipci ne mogu da se podignju,jedino da ih iscupam i polomim,kao i rucice za otvaranje.
Po savetu jednog majstora elektronicara  skinem kleme sa akumulatora i pokusam tako da otkljucam,ne moze opet. :wallbash: :wallbash:
Da li  ima neko ideju sta moze da bude,kako da resavam problem? :question: 
Auto pali normalno,sve radi,samo vrata ne mogu da se otvore ni pod tackom razno. :devil:
 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,hvala. :thumbsup::unworthy:
Delimicno sam resio problem. Uspeo sam nekako da otvorim vrata pomocu srafcigera,naravno ,posle skidanja tapacirunga i zvucne izolacije. :smoke:
Istina,kostalo me zivaca i psovki ne znam ni ja koliko. :no  Prednja vrata funkcionisu svaka za sebe,dzekovi od centralne raskaceni. Medjutim problem sa zadnjim vratima je ostao,otvorim ih srafcigerom iznutra,ali svako zatvaranje vrata,ista bi ponovo blokirala,bez obzira sto  su dzekovi otkaceni. Na dijagnostici, majstor je ustanovio da je problem u Body-ju,a kolateralna steta pored blokade centralne brave,jeste i mehanicki kvar zadnjih brava,tako da pored sredjivanja Body-ja,moram da zamenim i zadnje brave. :realmad:
Ali sta da se radi,sreca pa mi je elektronicar dobar prijatelj. :fun::guitar:
Ako neko ima slican problem,neka se javi, pomocicu koliko mogu,posto sada znam sta i kako. A postavicu i par fotki,ako nekome zatreba,da se na muci kao ja. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam problema sa tim imam auto sa dvoja vrata a dobio sam mehanicki kljuc ceo a kljuc sa daljinskim otkljucavanjem slomljen u kesici bez transponder cipa ... pretpostavljam da imam sve za daljinsko otkljucavanje ali mi se nije davalo 100 evra za takav kljuc ... bas zbog toga ugradio sam alarm koji nema daljinsko otkljucavanje vrata a vrata otkljucavam sa metalnim narezanim otpatkom od kljuca sa daljinskom komandom ... onaj mehanicki kljuc sluzi samo za paljenje motora .... kada dodje vreme da moram da pravim novi kljuc verovatno cu onda platiti nov kljuc sa daljinskom komandom za otkljucavanje ali ce do tada cena izrade verovatno biti mnogo manja .... ili moja plata veca  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li neko ima informaciju kako da zamenim polomljenu plastiku na daljinskom upravljacu od punta 2....prihvatam sve predloge

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzeo sam punta classic sa 5 vrata i eto problema..naime desava se da nece centralna da zatvori vrata,kada zakljucavam odmah se i otkljucavaju,tek posle pet-sest pokušaja uspem dok je kljuc u bravi da se zakljucaju sva vrata. A drugo je u vezi alarma,lapmica u kabini konstantno sija plavom bojom ali nemogu alarm da ukljucim,jedino prilikom gasenja motora se cuje onaj zvuk beep.u pitanju je crni ključ sa priveskom eskalibur koji ima cetiri prekidaca za otkljucavanje,zakljucavanje i neka sa dve i tri crte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može da bude da sam mehanizam centralne u nekim vratima pri zaključavanju ne siđe u krajnji položaj te iz tog razloga ponovo otključa.

Sedi u auto i prilikom zaključavanja (u trenutku spuštanja onih plastičnih klinova) pritisni jedan od njih jako dole npr. vozačev. Ako tada opet otključa ponovi zaključavanje ali ovaj put pritisni suvozačev.... proces ponovi na svim vratima dok u jednom trenutku auto neostane zaključan. Tako ćeš sa sigurnošću znati koji od mehanizama zahebava (odnosno koja vrata) pa nećeš imati potrebe da skidaš sve tapacirunge ponaosob.

Vrata na koja su se pokazala kao problematična, rasklopi (skini tapacir) i podmaži i razradi sam mehanizam centralne brave i brave uopšte! Dok je rasklopljeno probaj još par puta čisto da budeš siguran i skapaj.  :smoke:

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala,a objasnjenje u vezi alarma?

da nije problem u vezi svega centralna-alarm mozda u akumulatoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...