Jump to content
FAS Goran
Mik

Dizajn automobila

Recommended Posts

Fuj :D

 

Ivane secas se obog nesrecnog Leona R sa sajma,kakav je ono ocaj od enterijera,malo bolji od najjeftinije Skode :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante ne smem da komentarišem, Totti me prvo napiči za kvaku pozadi sad ako bilo šta kažem ima da mi strada napred drška.
 
Misliš na ovo maštovito?

cxcv732.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve su ovo grozote leptejebo!? Ovo stvarno nova kola!? Doduse, Seat cak ni tablu nikad nije imao pa je moguce :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidio sam ga prvi put u zivotu prije koji tjedan u Budimpesti, na prvu sam mislio da je neka nova Thesis i onda vidim Citroenov znak

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj novi c4 ima guzicu kao pug 206 onaj veci. grozota

Edited by Bocca

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se zove kalemljenje. Definitivno francuzi su majstori tog posla Thalia/206 / C4 itd itd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

izgleda mi kao da je neko dosao do 2/3 sa dizajnom auta i onda mu doqrcilo i bio u fazonu da zbrza to sve i zavrsi za 2 dana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno ni Linea ne zaostaje puno za Thaliom i takvima, ali je puno bolje rjesen taj zadnji kraj pa ne izgleda kao da se netko sjetio u pol proizvodnje dodati gepek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto Aston Martin tuži svog bivšeg šefa dizajna?

 

Aston Martin optužio je svog bivšeg dizajnera, Henrika Fiskera, da je neovlašćeno iskopirao model Vanquish i predstavio ga kao koncept Thunderbolt na manifestaciji Concours d'Elegance, održanoj na Floridi.

 

1558547698552392a879cbc717617019_640x381

 

Fisker je na premijeri Thunderbolta najavio da je u planu proizvodnja i prodaja ograničene serije ovog vozila u saradnji sa američkim distributerom Aston Martin, firmom Galpin Aston Martin. U međuvremenu, iz britanskog proizvođača su saopštili da je u pitanju potpuno nelegalan projekat, s obzirom da Henrik Fisker nije dobio dozvolu od te kompanije da iskopira Vanquish.

 

1025423456552392a8a5712139075241_640x313

 

Aston Martin navodi da se Thunderbolt veoma malo razlikuje od modela Vanquish i da se na vozilu mogu uočiti mnogi zaštitni znaci Aston Martin dizajna, kao što su bočni ventilacioni otvori. U kompaniji tvrde i da je na delu pokušaj prevare kupaca, jer iako je dizajn Thunderbolta preuzet od Vanquisha, vozilo mehanički uopšte nije bazirano na tom modelu, već na prethodnoj generaciji Aston Martina DBS.

 

494075619552392a8ce310891561368_640x3408

 

Henrik Fisker se početkom dvehiljaditih nalazio na mestu šefa dizajna Aston Martina i zaslužan je za izgled modela DB9. U automobilskoj javnosti poslednjih godina poznat je po luksuznoj sportskoj limuzini sa hibridnim pogonom, modelu Fisker Karma, koji je lansiran 2011. Proizvodnja ovog vozila prekinuta je već krajem 2012. zbog finansijskih problema, a 2013. kompanija Fisker Automotive je bankrotirala.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes predstavio gamu novih alu točkova

 

130354-mercedes%20sl%201.jpg

 

Mercedes-Benz je predstavio seriju novih aluminijumskih točkova za svoju gamu modela.

 

mercedes%20s%20665.jpg

 

Nemački proizvođač navodi da su trend za leto 2015 veliki točkovi sa finim detaljima, pri čemu se naglašava da novi točkovi ne samo da unapređuju izgled svih vozila već pružaju i izuzetno visok nivo bezbednosti.

 

130349-mercedes%20c%207.jpg

 

mercedes%20cla%2077.jpg

 

Mercedes C i GLA klase su dobili set novih točkova od 18 i 19 inča (to važi i za A, CLA Shooting Brake i E klasu), dok su veći modeli GLE, S klasa, SL i V klasa sada dostupni sa novim točkovima od 18 do 21 inča.

 

130351-mercedes%20gla%207.jpg

 

mercedes%20gle%20765.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi vizuelni stil Grupe Renault

 

renault%202015.jpg

 
Prilikom komercijalnog lansiranja novog modela Espace, Renault je objavio svoj novi potpis ''Renault. Passion for life''. Taj potpis dočarava obnovljeni dizajn vozila od 2012. godine. Naglašava i novo obećanje marke: sa strašću osmisliti kvalitetna vozila privlačnog dizajna, koja svakidašnji život čine boljim. Novi identitet marke Renault razvija se od aprila 2015. godine. Renault oduvek nudi ''automobile za život'', inovativna, pametna, prilagodljiva i udobna vozila. Od 2012. godine ti geni marke Renault povezani su sa željom za razumevanjem kupaca na nivou emocija. Njihovo buđenje ostvaruje se obnovljenim dizajnom vozila. Senzualan, privlačan i atletski dizajn modela Clio, Captur, Twingo, Kadjar, a sada i novog Espacea pokazuje tu predanost.
 

renault%202015%2011.jpg

 
''Naš novi potpis odražava korenitu promenu marke Renault koja je započela novim Cliom'', objasnio je Michael van der Sande, direktor za globalni marketing. ''To nije samo potpis, nego i obećanje marke upućeno našim kupcima: Renault će nastaviti svoju transformaciju i do kraja 2016. godine ponudiće potpuno obnovljenu gamu vozila. Ti modeli, koje su sa strašću osmislili naši inženjeri i dizajneri, moraju da olakšaju život naših kupaca i učine njihovu svakodnevnicu prijatnijom.''
 
Osim potpisa, interni timovi odeljenja za dizajn osmislili su i preoblikovali i vizuelni stil marke. Ta se promena odnosi na sve komunikacijske materijale: vizuelno i zvučno oglašavanje (televizija, štampa, plakati, radio...), internet stranice, štandovi, događanja, promotivni proizvodi, uniforme... Renault logotip u obliku romba postaje upečatljiviji i izlazi iz svog okvira. Dobija na vrednosti, veći je, sjajniji, po uzoru na to kakav je postao na novim prednjim krajevima vozila marke. Menja se i dizajn natpisa RENAULT. Nadahnut DNK-om iz istorije marke, moderniji je i robusniji. Renault žuta boja blistavija je i toplija. Sada je u toj boji vertikalna pruga pored logotipa. Svi ti elementi uklapaju se u jednostavan i elegantan vizuelni sistem koji proizvode stavlja u prvi plan. Taj kreativan i emocionalniji pristup u skladu je s misijom koja je dodeljena Laurensu van den Ackeru, direktoru dizajna marke Renault.
''Kad sam došao 2009. godine, misija mi je bila da stvorim emocionalnu vezu između kupaca i marke Renault'', kaže Laurens van den Acker, direktor dizajna marke Renault. ''Zatražio sam od svojih ekipa da ožive latinske korene marke Renault dizajniranjem automobila senzualnih i napetih linija, automobila koji mogu da se personalizuju i razigranih su boja, koji pokreću emocije i svakidašnji život čine prijatnijim.'' Novi poslovni identitet Grupe Renault koja okuplja marke Renault, Dacia i Renault Samsung Motors otkriven je krajem aprila 2015. godine u vreme trajanja glavne skupštine Grupe Renault.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...