Woodoo 23021 Posted April 11, 2015 Kakva gedora od table Apsolutno odsustvo maste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 11, 2015 Fuj Ivane secas se obog nesrecnog Leona R sa sajma,kakav je ono ocaj od enterijera,malo bolji od najjeftinije Skode Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 11, 2015 Bolje ? Pa nije baš... Ovaj nema MF volan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 11, 2015 Dante ne smem da komentarišem, Totti me prvo napiči za kvaku pozadi sad ako bilo šta kažem ima da mi strada napred drška. Misliš na ovo maštovito? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 11, 2015 Ovako nešto: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 11, 2015 Džabe totti, gedora kako god okreneš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 11, 2015 Sivilo praznilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 11, 2015 Koji je to auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 11, 2015 Crć'e tebi klima, samo polako! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 11, 2015 Koji je to auto?Leon.Crć'e tebi klima, samo polako!Imam lepezu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 11, 2015 Stilo je od ovoga lepsi a nuova Bravo je za ovo auto ipo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted April 11, 2015 Kakve su ovo grozote leptejebo!? Ovo stvarno nova kola!? Doduse, Seat cak ni tablu nikad nije imao pa je moguce Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 12, 2015 Baš su maštoviti Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 12, 2015 Evo da se zanimate malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted April 14, 2015 Vidio sam ga prvi put u zivotu prije koji tjedan u Budimpesti, na prvu sam mislio da je neka nova Thesis i onda vidim Citroenov znak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 14, 2015 (edited) taj novi c4 ima guzicu kao pug 206 onaj veci. grozota Edited April 14, 2015 by Bocca Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 14, 2015 To se zove kalemljenje. Definitivno francuzi su majstori tog posla Thalia/206 / C4 itd itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 14, 2015 izgleda mi kao da je neko dosao do 2/3 sa dizajnom auta i onda mu doqrcilo i bio u fazonu da zbrza to sve i zavrsi za 2 dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted April 14, 2015 Realno ni Linea ne zaostaje puno za Thaliom i takvima, ali je puno bolje rjesen taj zadnji kraj pa ne izgleda kao da se netko sjetio u pol proizvodnje dodati gepek Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 14, 2015 Zašto Aston Martin tuži svog bivšeg šefa dizajna? Aston Martin optužio je svog bivšeg dizajnera, Henrika Fiskera, da je neovlašćeno iskopirao model Vanquish i predstavio ga kao koncept Thunderbolt na manifestaciji Concours d'Elegance, održanoj na Floridi. Fisker je na premijeri Thunderbolta najavio da je u planu proizvodnja i prodaja ograničene serije ovog vozila u saradnji sa američkim distributerom Aston Martin, firmom Galpin Aston Martin. U međuvremenu, iz britanskog proizvođača su saopštili da je u pitanju potpuno nelegalan projekat, s obzirom da Henrik Fisker nije dobio dozvolu od te kompanije da iskopira Vanquish. Aston Martin navodi da se Thunderbolt veoma malo razlikuje od modela Vanquish i da se na vozilu mogu uočiti mnogi zaštitni znaci Aston Martin dizajna, kao što su bočni ventilacioni otvori. U kompaniji tvrde i da je na delu pokušaj prevare kupaca, jer iako je dizajn Thunderbolta preuzet od Vanquisha, vozilo mehanički uopšte nije bazirano na tom modelu, već na prethodnoj generaciji Aston Martina DBS. Henrik Fisker se početkom dvehiljaditih nalazio na mestu šefa dizajna Aston Martina i zaslužan je za izgled modela DB9. U automobilskoj javnosti poslednjih godina poznat je po luksuznoj sportskoj limuzini sa hibridnim pogonom, modelu Fisker Karma, koji je lansiran 2011. Proizvodnja ovog vozila prekinuta je već krajem 2012. zbog finansijskih problema, a 2013. kompanija Fisker Automotive je bankrotirala. izvor - b92.net Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 4, 2015 Mercedes predstavio gamu novih alu točkova Mercedes-Benz je predstavio seriju novih aluminijumskih točkova za svoju gamu modela. Nemački proizvođač navodi da su trend za leto 2015 veliki točkovi sa finim detaljima, pri čemu se naglašava da novi točkovi ne samo da unapređuju izgled svih vozila već pružaju i izuzetno visok nivo bezbednosti. Mercedes C i GLA klase su dobili set novih točkova od 18 i 19 inča (to važi i za A, CLA Shooting Brake i E klasu), dok su veći modeli GLE, S klasa, SL i V klasa sada dostupni sa novim točkovima od 18 do 21 inča. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 20, 2015 Novi vizuelni stil Grupe Renault Prilikom komercijalnog lansiranja novog modela Espace, Renault je objavio svoj novi potpis ''Renault. Passion for life''. Taj potpis dočarava obnovljeni dizajn vozila od 2012. godine. Naglašava i novo obećanje marke: sa strašću osmisliti kvalitetna vozila privlačnog dizajna, koja svakidašnji život čine boljim. Novi identitet marke Renault razvija se od aprila 2015. godine. Renault oduvek nudi ''automobile za život'', inovativna, pametna, prilagodljiva i udobna vozila. Od 2012. godine ti geni marke Renault povezani su sa željom za razumevanjem kupaca na nivou emocija. Njihovo buđenje ostvaruje se obnovljenim dizajnom vozila. Senzualan, privlačan i atletski dizajn modela Clio, Captur, Twingo, Kadjar, a sada i novog Espacea pokazuje tu predanost. ''Naš novi potpis odražava korenitu promenu marke Renault koja je započela novim Cliom'', objasnio je Michael van der Sande, direktor za globalni marketing. ''To nije samo potpis, nego i obećanje marke upućeno našim kupcima: Renault će nastaviti svoju transformaciju i do kraja 2016. godine ponudiće potpuno obnovljenu gamu vozila. Ti modeli, koje su sa strašću osmislili naši inženjeri i dizajneri, moraju da olakšaju život naših kupaca i učine njihovu svakodnevnicu prijatnijom.'' Osim potpisa, interni timovi odeljenja za dizajn osmislili su i preoblikovali i vizuelni stil marke. Ta se promena odnosi na sve komunikacijske materijale: vizuelno i zvučno oglašavanje (televizija, štampa, plakati, radio...), internet stranice, štandovi, događanja, promotivni proizvodi, uniforme... Renault logotip u obliku romba postaje upečatljiviji i izlazi iz svog okvira. Dobija na vrednosti, veći je, sjajniji, po uzoru na to kakav je postao na novim prednjim krajevima vozila marke. Menja se i dizajn natpisa RENAULT. Nadahnut DNK-om iz istorije marke, moderniji je i robusniji. Renault žuta boja blistavija je i toplija. Sada je u toj boji vertikalna pruga pored logotipa. Svi ti elementi uklapaju se u jednostavan i elegantan vizuelni sistem koji proizvode stavlja u prvi plan. Taj kreativan i emocionalniji pristup u skladu je s misijom koja je dodeljena Laurensu van den Ackeru, direktoru dizajna marke Renault.''Kad sam došao 2009. godine, misija mi je bila da stvorim emocionalnu vezu između kupaca i marke Renault'', kaže Laurens van den Acker, direktor dizajna marke Renault. ''Zatražio sam od svojih ekipa da ožive latinske korene marke Renault dizajniranjem automobila senzualnih i napetih linija, automobila koji mogu da se personalizuju i razigranih su boja, koji pokreću emocije i svakidašnji život čine prijatnijim.'' Novi poslovni identitet Grupe Renault koja okuplja marke Renault, Dacia i Renault Samsung Motors otkriven je krajem aprila 2015. godine u vreme trajanja glavne skupštine Grupe Renault. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites