Jump to content
FAS Goran
Mik

Dizajn automobila

Recommended Posts

Ovaj Seat može da bude jedan od lepših.

 

   
  

Koreja sve bolja

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Sway: Ako se po jutru dan poznaje...

 

Nissan je na sajmu automobila u Ženevi izložio koncept Sway koji nam pruža uvid u dizajn sledeće generacije modela Micra.

 

203509179954fd717c795e8606475241_640x427

 

Imajući u vidu da aktuelna Micra nije dočekana u Evropi ovacijama i da nije uspela da ponudi originalnost prethodne, treće generacije, bilo je logično pretpostaviti da će se Nissan više potruditi oko buduće verzije svog modela iz B segmenta. Naznake u kom pravcu su razmišljali dizajneri japanske kompanije kada je reč o novom malom automobilu koji će naslediti aktuelni model, mogu da se vide na konceptu Sway.

 

177456879754fd58e3ecd00123603822_640x427

 

Japanski proizvođač nije precizirao da li će se budući serijski model zasnovan na konceptu i dalje zvati Micra, ali će to svakako biti automobil znatno dinamičnijeg izgleda, sa prepoznatljivom, naglašenom maskom hladnjaka u formi slova "V" i karakterističnim dnevnim LED svetlima u obliku bumeranga. Koncept Sway je dugačak 4.010 mm, širok 1.780 mm, a visok 1.385 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.570 mm - po čemu prevazilazi prosek takozvanog B segmenta i aktuelni Nissanov model

 

74829634754fd58e420e1e434197512_640x4278

 

Ipak, do 2016. kada je planirano lansiranje produkcijske verzije, očekuje se da japanski proizvođač ublaži dizajn koncepta i prilagodi ga praktičnim potrebama kupaca i ekonomskim zahtevima menadžmenta kompanije. U svakom slučaju, Nissan Sway nagoveštava znatno uzbudljiviji serijski automobil nego što je to Micra koja se danas nalazi u prodaji, i koji bi, nakon Mazde2, trebalo da unese novu svežinu u segment malih automobila.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizajnerska nagrada iF Design za novi Kia Sorento

 

127595-kia%20sorento.jpg

 
Kia Motors i dalje sakuplja nagrade za izvanredan dizajn. Ovaj put je Sorento, Kijin najpoznatiji model, po prvi put osvojio prestižnu nagradu ''iF Design Award''. Žiri globalno priznate nagrade je u kategoriji »proizvod« odlikovao 3. generaciju Sorenta koji ovih dana stiže u Evropu. Pored ocenjivanja dizajna žiri je uzeo u obzir i ostale kriterijume: zavšna obrada, stepen inovacije, uticaj na životnu sredinu i bezbednost. Novi Kia Sorento je Kijin sedmi model sa navedenom nagradom. Od 2010. godine su je osvojili (po ovom redosledu) modeli Venga, Sportage, Optima, Picanto, pro_cee’d i Soul.
''Veoma sam ponosan na ovu nagradu za Kia Sorento, jer je to priznanje velikog napretka u kvalitetu,'' kaže Peter Schreyer, predsednik i glavni dizajner u Kia Motors Corporation i Hyundai Motor Company. ''Kia Sorento kombinuje klasični stav SUV-a sa premium izgledom i osećajem, što je pogotovo vidljivo u kabini. Nudi veoma kvalitetan dizajn i izvanrednu vrednost za taj novac. To je veliko dostignuće naših međunarodnih dizajnerskih timova, što je i jedan od razloga da se radujem ovoj nagradi.'' Novog Sorenta su razvili u Kijinom dizajnerskom timu u korejskom Namyangu, a svoje znanje su pridodala i njihova dizajnerska odeljenja u Frankfurtu i Irvineu (Kalifornija).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda neće menjati svoj ''praktični stil''

 

127373-honda%20nsx%201111.jpg

 
Hondino dizajnersko odeljenje je napokon odgovorilo na veliki broj kritika, međutim, najnovija izjava ne uliva mnogo nade onima koji su u poslednje vreme okarakterisali stil njihovih automobila kao ''dosadan''. Izvršni direktor dizajna u Hondi Tetsuo Ivamura je naglasio da će japanski gigant nastaviti da koristi ''praktični stil''.
U razgovoru za magazin Autocar, Ivamura je rekao: ''Neki proizvođači su spremni na ekstremne poteze stvarajući oštre, dinamične linije, ali naš princip, koji podržavaju naše mušterije je fokusiran na vidljivost iz unutrašnjosti automobila.'' Ivamura je dodatno pojasnio da je glavni fokus njihovih dizajnera ''dobra vidljivost svih putnika u automobilu''. I dok ovaj odgovor svakako neće uliti nadu kritičarima japanskog brenda, linije novih NSX i FCV koncepta bi eventualno mogle da promene monotoniju Hondinih serijskih modela u budućnosti.
 
preuzeto sa - Auto Blog

 

--------------------------------------------

 

zz50.jpg

 

Honda Civic, pogled u retrovizor - praktični stil.

Koliko se izlupetao samo da ne bi rekao ''omašili smo, ružni su nam auti, popravićemo''...pa kao sad: ''neeeee, nisu nam ružni, nismo promašili, nego svi vi niste provalili da je to praktičan stil''. :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 (E30) će uticati na jedan budući M model

 

bmw%20m2%2077.jpg

 
Direktor dizajna za BMW Group Adrian van Hooydnk je najavio da će legendarni M3 (E30) model uticati na jedan budući M model. BMW slavi 100 godina postojanja naredne godine i sasvim sigurno je da za jubilej sprema nešto posebno.
Znamo da to neće biti i8M o kojem su postojale glasine jer je BMW već naglasio da M odeljenje neće raditi ni na jednom i brendiranom modelu. Direktor dizana kaže da će nastupajući M model preuzeti određene tragove modela M3 (E30) jer ovaj model ima veliku bazu fanova. On nije obelodanio ostale detalje ali se veruje da će model u pitanju biti specijalna edicija M2 Coupe modela. Regularni M2 će bit dostupan pre kraja ove godine sa turbo šestocilindarskim 3.0L motorom koji će generisati oko 380KS. Masa ovog modela bi trebala da padne sa oko 1530 kg kod M235i modela na oko 1400 kg, što bi trebalo da omogući da M2 ubrzava od 0 do 100 km/h za oko 4.4 sekunde pre nego što dostigne elektronski ograničenu briznu od 250 km/h. M2 specijalna edicija će verovatno imati više snage i manju masu dok bi E30 inspirisani tragovi mogli da uključe blatobrane i zadnje krio. Standardni M2 bi trebalo da uđe u proizvodnju u novembru ove godine i da se pojavi u prodaji najverovatnije krajem ove ili početkom naredne godine.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen menja kurs što se dizajna tiče?

 

volkswagen%20gte%2011.jpg

 
Koji je epitet globalno možda i najčešći kada su u pitanju Volkswagenovi automobili? Odgovor je dosadan.
Uz svo uvažavanje evropskog proizvođača broj 1 i kvalitet njegovih vozila, stajling, koliko god bio deo „konzervativno imidža“, prečesto je neupečatljiv. Međutim, dobre vesti su što iz VW-a javljaju da će se to promeniti. Planira se ''agresivniji'' nastup sa više pokazivanja ''zuba i mišića''. Doduše, nije prvi put da ovako nešto čujemo iz VW grupe. Audi je obećavao da će učiniti nešto više povodom dizajna, pa se sve (za sada) završilo na pričama. Šef dizajna Volkswagena, Klaus Bišof, kaže da će izgled budućeg krosovera srednje veličine (dimenzije Audija Q7) biti odvažniji, te da će inspiraciju pronaći u Cross Coupe GTE konceptu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto je Bentley ljut na američki Lincoln?

 

Lincoln je nedavno predstavio novi koncept limuzine Continental koji ljubitelje ove marke nije ostavio ravnodušnim. Automobil je privukao pažnju i glavnog dizajnera kompanije Bentley, Luka Donkervolkea, koji, međutim, nije bio previše srećan kada je video kako izgleda novi Continental.

 

431049313551be0a1af7d2215049089_640x3478

 

Gotovo uvek kada predstavljamo neki novi automobil na našem sajtu, pojave se brojni komentari o tome kako uopšte nije originalan i da liči na ovaj ili onaj model. Dizajneri i inženjeri suočeni sa sličnim projektnim zadacima dolaze do sličnih rešenja, pa je u vreme rekordno velike ponude modela na tržištu teško napraviti potpuno originalan, a funkcionalan automobil.

 

282895190551be0a1e2459781750300_640x3478

 

Ipak, retko se događa da jedan proizvođač javno optuži drugog da je kopirao njegov dizajn. A upravo to je učinio šef dizajna kompanije Bentley, Luk Donkervolke, koji je prozvao američki Lincoln zbog sličnosti njihovog koncept Continental sa modelom Bentley Flying Spur.

 

759816645551be0a216560988537733_640x3478

 

"Umesto što su mu da liime Continental, trebalo je da mu stave četiri okrugla fara, i mogli su bez problema da ga nazovu Flying Spur koncept", napisao je Donkervolke na svojoj Facebook profilu. "Mislio sam da tako nešto rade samo u Kini - konačno, jedan Bentley za široke narodne mase", bio je sarkastičan Luk Donkervolke u svom komentaru.

 

1926719582551be0a246234418722470_640x347

 

On se nije zaustavio samo na tome, već je na Facebook stranici svog kolege, direktora dizajna Lincolna, Dejvida Vudhausa, postavio pitanje: "Treba li da vam pošaljemo i alat za proizvodnju iz naše fabrike?"

 

1503461380551be0a2665f6630705643_640x347

 

U optužbama na račun Lincolna, Donkervolkeu se pridružio i glavni dizajner eksterijera automobila marke Bentley, Sangjup Li. On je koncept Continental opisao kao "šalu" i dodao da je veoma razočaran, pogotovo što je u pitanju ugledan brend kao što je Lincoln.

 

2053448741551be0a2827ea149993564_640x347

 

Lincoln Continental koncept imaće premijeru na predstojećem sajmu automobila u Njujorku. Proizvođač je najavio da će se ispod haube nalaziti Fordov 3.0 litarski V6 EcoBoost motor, ali nije saopštio više detalja. Za sada je reč o konceptnom vozilu, ali Lincoln ne krije da je u planu novi produkcijski Continental.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko hoće da bude glavni dizajner neka se prvo oproba u ovome

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo dobra igrica ;) Ja se rasturam od dizajniranja motora ;) Ali pizdim svaki put sto ne moze da se napravi 1116ccm motor kao sto je moj, igrica ne dozvoljava toliko kratak hod klipa u odnosu na precnik :laughing:
 
Evo jedan za ove sa Bravom 1.6 16v :D

 

1_6_16v.jpg

I dizajn mog auta :D

 

image.jpg  image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček, ček... :D
A šta je ovde lepše od Seatove?

cxcv729.jpg
 
Ili ovde?

cxcv730.jpg
 
Meni su više manje sve ove sa osnovnim funkcijama podjednako siromašne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepše i zanimljivije.


Ono parče plastike ko da su uzeli poslužavnik iz Meka probili rupe i nabili dugmiće. Užas tabla.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije problem u osnovnim finkcijama nego što ona gore izgleda kao daska za sečenje mesa...

Nisam ljubitelj tih tolikih ravnih površina, kao da je dizajnera mrzelo da povuče neku liniju više. Bukvalno daj da otaljam...

Na ovim donjim slikama ima bar nekog oblika i automatski deluje pristojnije. Ne znam, samo dajem moje mišljenje

.ik ista nam asocijacija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepše i zanimljivije.

Ono parče plastike ko da su uzeli poslužavnik iz Meka probili cupe i nabili dugmiće. Užas tabla.

Kaže čovek koji pozadi ima ugrađena vrata od frižidera... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...