Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

BMW E30 M3 vs Mercedes-Benz 190E 2.3-16

Recommended Posts

BMW je imao M3 Sport Evolution 2.5 238 KS a Merc 190 E 2.5-16 E Evolution II sa 235 KS. To bi bio pravi duel. Slične rad. zapremine i skoro iste snage.

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj klip do kraja, upravo je ta verzija M3 E30 bila na ovom poređenju... :thumbup:

Ali, Mercedes je bio onaj sa 2.3 motorom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam i žao mi što nije bio 190 Evo II zato sam i stavio ove slike. Za razliku od taxi 190D ova verzija izgleda baš napucano i dosta je blizu M3.

motor_2.jpg motor.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 godina Mercedesa 190 (W201)

 

89781-Mercedes%20190%201.jpg
 

Mercedesov model 190 / 190E (fabričke oznake W201) se pojavio u novembru 1982. godine, nazvan i ''baby Benz'', budući da se radilo o tada najmanjem automobilu nemačke marke (dužina 445 cm).

 

Mercedes%20190%201111.jpg
 

Za dizajn je bio odgovoran Bruno Sako (Bruno Sacco), a na početku prodaje Mercedes 190 je bio dostupan sa 2.0 litarskim benzinskim motorom sa 88KS i 120KS (u modelu 190 odnosno u 190 E). Zatim je 1983. paleta proširena i modelom 190D (četvorocilindrični dizelaš sa 71KS) i sportskim 190 E 2.3-16 sa novim četvorocilindrašem sa 16 ventila i 182KS.

 

Mercedes%20190%2011111.jpg
 
89782-Mercedes%20190%2011.jpg
 

Vremenom je ponuda proširena, pa je tako kupcima između ostalog ponuđen i 190 E 2.5-16 sa 192KS (Evolution II model i sa 232KS), a 1990. godine se pojavio i 1.8 litarski benzinac sa 109KS.

 

Mercedes%20190%20111111.jpg
 

Mercedes 190 je učestvovao i u nemačkom DTM šampionatu, a proizvodnja je okončana 13. aprila 1993. godine, a naslednik je došao u vidu Mercedesa C klase (W202).

 

89783-Mercedes%20190%20111.jpg
 

Ukupno je za nešto više od 10 godina proizvedeno 1.879.629 komada ovog Mercedesa.

 

Mercedes%20190%201111111.jpg Mercedes%20190%2011111111.jpg
 

Takođe treba pomenuti i studiju na bazi modela 190 koja nikada nije ušla u serijsku proizvodnju, a u pitanju je Mercedes-Benz 190E Cabriolet iz 1989. godine.

 

86423-mercedes%20190%2011.jpg
 
86422-mercedes%20190%201.jpg
 

Pod haubom je benzinski motor (2597 kubika) koji razvija 122 kW/166KS pri 5800 o/min.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro se prodavao, doduše u srećno vreme se pojavio i lepe pare je doneo Daimleru. Doneo je novi dizajnerski stil Mercedesu (Bruno je legenda) ali i nove tehnologije. Najznačajnija je njihova tada nova zadnja osovina tzv. prostorna koja se i dan danas zadržala u Mercedesima (i u nekim klonovima sa one strane bare). Karakteriše je po pet ramena za svaki točak.

mercedes_190er_190.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
TMCars BMW E30

 

tmc%2011.jpg

 

Mađarski TMCars je još pre 18 meseci objavio rendere kojima je najavio kit za modifikaciju BMW-a Serije 3 (E30), a sada je konačno predstavljen i jedan primerak tako doterane trojke.

 

tmc%201.jpg

 

Takođe, TMCars je počeo da prima i narudžbine od kupaca za ovaj paket koji inače košta 2.970 evra. U tu cenu međutim nisu uračunata nova prednja svetla (koja treba platiti dodatnih 800 evra) a ni komplet alu točkova.

 

tmc%20111.jpg

 

tmc%201111.jpg

 

U svakom slučaju, TMCars Serija 3 se odlikuje izmenjenim prednjim delom (maska, LED dnevna svetla, branik, hauba), novim pragovima i drugačijim zadnjim delom.

 

tmc%2011111.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 godina Mercedesa 190 E 2.5-16 Evolution II

 

Mercedes%20190%201111111.jpg

 

Mercedesov model 190 / 190E (fabričke oznake W201) se pojavio u novembru 1982. godine, a zvali su ga i ''Baby Benz'' budući da se radilo o tada najmanjem automobilu nemačke marke (dužina 445 cm). Mercedes je vremenom naravno proširivao ponudu ovog modela pa je tako u martu 1990. godine na sajmu automobila u Ženevi predstavljen i sportski Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II. Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II ovog meseca obeležava svoju 25-godišnjicu, pa je red da se podsetimo na njegove osnovne karakteristike. 
 
Mercedes%20190%2011111111.jpg
 
Automobil se isticao aerodinamičkim body kit-om (sa drugačijim branicima, proširenjima blatobrana i upadljivim zadnjim spojlerom), kao i šestokrakim alu točkovima od 17 inča i 2.5 litarskim motorom sa 173 kW/235KS. To je bilo dovoljno za maksimalnih 250 km/h, dok je ubrzanje od 0-100 km/h iznosilo 7.1 sekundu.
 
mercedes%20190e%20111.jpg
 
Njegova proizvodnja se završila u maju 1990. godine, do kada je Mercedes (ručno) napravio 502 primerka (cena po komadu je iznosila 115.260 tadašnjih nemačkih maraka). Proizvodnja standardnog Mercedesa 190 je inače okončana 13. aprila 1993. godine, a naslednik je došao u vidu Mercedesa C klase (W202). Ukupno je za nešto više od 10 godina proizvedeno 1.879.629 komada Mercedesa 190 (W201).
 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je kod mene u kraju 90tih godina jedan takav sa sirokim krilima i branicima,zalepljen za zemlju,zlatna met boja,kako je izgledao u to vreme!!E sad,ne znam da lije bio pomenuti motor,znam da je isao ko nevreme,vozio me lik,lepio je ko lud! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekada davno, Bobi Petošević je imao 190E 2.5-16 i zvao ga je Keba

A najsmešnije je bilo kad je pričao o potrošnji - kaže da ga napuni na Zmaju 1, uradi polukružno ispod auto-puta i ponovo ga napuni na Zmaju 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sigurno mu bio busan rezervoar! :wine:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je kod mene u kraju 90tih godina jedan takav sa sirokim krilima i branicima,zalepljen za zemlju,zlatna met boja,kako je izgledao u to vreme!!E sad,ne znam da lije bio pomenuti motor,znam da je isao ko nevreme,vozio me lik,lepio je ko lud! :unworthy:

Bonta s Bubnja je imao ovakav, samo bez ovog spojlera na gepeku, ali teget boje, mozda ga ima jos uvek, nevreme od auta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam tog lika,farbao mu trapove u zuto ili zeleno ne znam kako bese,spusten dosta ali mislim da je njegov 2,0!

 

Ovaj kod mene u kraju je bio AMG,sad sam se setio da mu je to pisalo na spojleru!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam od Davidovica trebao da uzmem jedan, 2.5, fabricki je ceo bio samo nije imao ovaj glupi rep pozadi. Teget boja metalik, mozda je to taj Buco. Kaze , evo ti ga probaj, ide koliko pise :) Cale kad je video, samo na levo krug :D jbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tolko, tako je i ovaj pricao, ide kolko pise, strasno kako je iso taj auto, sad ne znam da li se jos vozi :)

Milance nije ovaj farbao trapove, nista, fabricka teget boja, nije nikad udaran, garaziran, a on je mehanicar bio.

Mico koj Davidovic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1990 Mercedes Benz 190E 2.5-16 EVO 2, i to za 700.000 dolara

 

mercedes%209.jpg

 
Na eBayu se pojavio oglas u kome se na prodaju nudi Mercedes- Benz 190E 2.5-16 EVO 2 iz 1990. godine, naravno u odličnom stanju. Ove godine ovaj Mercedesov sportski sedan slavi 25-godišnjicu pa je valjda prodavac i to želeo da iskoristi jer cena ovog primerka u oglasu iznosi čak 700.000 američkih dolara.
 

mercedes%2099.jpg

 
Ostaje naravno pitanje da li auto zaista toliko vredi, a radi se o primerku sa brojem 146 od ukupno 500 proizvedenih, sa pređenih oko 80.000 milja (skoro 129.000 km).
 

mercedes%20999.jpg

 
Ovaj crni 190E 2.5-16 EVO 2 inače pokreće 2.5 litarski motor sa 231KS.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes 190 E 2.3-16 EVO II na trci Youngtimer Trophy takmičenja

 

mercedes%20190%20e.jpg

 
Na prvoj trci novog Youngtimer Trophy takmičenja, namenjenog mlađim klasičnim automobilima, nastupiće i fabrički pripremljeni Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 EVO II. Za upravljačem automobila, koji je pre 25 godina započeo svoju DTM karijeru, tokom koje je osvojio 25 pobeda, sedeće ambasador marke Mercedes, Roland Asch. Učesnici Youngtimer Trophyja voziće automobile proizvedene između 1966. i 1991., a pomenuti 190 E će se takmičiti u klasi 56 u 10. diviziji, namenjenoj vozilima grupe A, koja su bila homologizovana u periodu od 1989. i 1991. godine.
Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 EVO II je baziran na W201 generaciji Mercedesovog sedana, pripremljen je po pravilima grupe A i proizvodio se 1990. godine. Pokreće ga četvorocilindarski 2.5L motor, snaga iznosi 373KS, a najveća brzina kreće se oko brojke 300 km/h. Automobiliski spektakl na stazi Spa Francorchamps će se održati od 17. do 19. jula.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...