Dante Bg 4 Posted April 20, 2015 Ja bih dodao da je pojava i za Mercedes A zaboravio si reci da u tim verzijama sa dizel motorom imaju zvucnike koji reprodukuju zvuk benzinskog motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 20, 2015 O e klasi i ne razmisljam, nekako mi je penzija-taxi style Gledam sada po specifikacijama 10cm siri od bmw5 i a6, sigurno ima dosta mocniju siluetu na putu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted April 20, 2015 Panamera zakon Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 20, 2015 Panamera je klasa iznad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 20, 2015 Gledam sada po specifikacijama 10cm siri od bmw5 i a6, sigurno ima dosta mocniju siluetu na putu Vidjao sam ga na putu i to bas na Svabskom terenu tako da delimo isto misljenje.A treba i napomenuti koliko je Maser prestizniji brend od nemacke trojke... Panamera zakon Quattroporte Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 20, 2015 Dobro jos i nemci glume ekskluzivu imajuci u vidu da ih ima na svakom cosku i da su se ugurali u najnize klase, a okosnica prodaje su im klotare sa malolitraznim motorima.Tuga je kada neko pljusne 100k za napucani a6 bitdi ili s6, a jedva ga mozes razlikovati od 2.0tdi sline. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted April 20, 2015 Tuga je kada neko pljusne 100k za napucani a6 bitdi ili s6, a jedva ga mozes razlikovati od 2.0tdi sline. Jos ako je S-line ne mozes ih ni razlikovati bez da se dobro zagledas. Malo imaju prekonzerativan dizajn po meni, cak i ti najjaci modeli ne djeluju toliko sportski koliko zapravo jesu.Pannameru ne zelim ni komentirati, meni jedan od najruzijih modela u prodaji trenutno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 20, 2015 @Milutin znaš da se ja uvek trudim da realno napišem sve, tako je i sada bilo. Moj Stilo dosta troši kada ide preko 150km/h. Recimo 7l na 150 i posle nelinearno raste. Računam da su gume delom zaslužne za to kao i menjač, ali takvo je stanje. Ovaj 1.4 nisam ni malo štedeo i opet je relativno malo potrošio. @MarkoBGD ima tu mnogo aspekata Potrošnja, uživanje, trajnost, registracija, održavanje, parkiranje vozila,... Sa strogo finansijske strane best buy mi je 500L 1.4. Sa druge strane čist hedonizam bi bili Delta 1.9twinturbo ili 159 2.4. E sada treba preseći negde između Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 20, 2015 Posle JTD-a udavio bi te 1.4 na 500L.Smorio bi se kao baba Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 20, 2015 T-jet druga priča. To ga ne bi smorilo, naprotiv. Ne znam da li meću taj turbo u 500l Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 20, 2015 1.4 turbo u Merivi, ne znam koja mu je tačno oznaka, ali baš fino ide Jeste bilo mučno voziti 500L 1.4 posle Stila, ali može se na sve navići. Uostalom nije da žurim negde pa da mi znači obilaženje. A i kakvi su naši zakoni gre'ota je voziti sve preko 80ks Evo kako je izgledala ta ljuta mašina unutra I jako zanimljiva ručna Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 20, 2015 Zato ja vozim 1.9 sa 80ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 20, 2015 Za po Srbiji ti više i ne treba Kroz Nemačku je ograničenje 100km/h tamo gde klizaju točkovi na 70 u krivini. Kod nas na putu gde može realno da se ide 120 ograničenje je 60. Ako ćemo realno da gledamo meni treba šestobrzinac sa što dužim menjačem. Snaga mi i nije toliko bitna jer nemam koga da obilazim, a brzine i menjač jesu jer mi je prosečna brzina dosta velika zbog magistrale i autoputa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 20, 2015 Ala je napucana... Čak i grejanje volana Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 20, 2015 Sta oznacava TFSI kod audija i vagena? Turbo benzince ili obicne benzince? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 20, 2015 Svi Nemački rent-a-car-ovi koje sam vozio su bili u full opremi.Focus je isto bio ludilo. Valjda im je lakše da prodaju auto ako uzmu što jači motor i što napucaniju opremu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 20, 2015 Turbo, sa direktnim ubrizgavanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 20, 2015 bas ih dosta ima ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 20, 2015 Beli nemoj se zajebavaš. Ruskinje da gledaš a ne Golfove Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 20, 2015 Nisu golfovi, uglavnom oooo, pasati i skode Inace kad sam dolazio muvala me neka malo starija gospodja u avionu, ali sam je izvalio da pokusava da mi uvali dinare, a da joj dam evrice, pa sam je brzo otkacio Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 20, 2015 @Igor, A sta ce da pokrece sestobrzinca sa toliko dugim menjacem? 0,9? 1,4? Oce, jedino da hvatas zalet niz b.potok pa da ga vozis do granice Za duze brzine treba snaga, mnogo prosto Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted April 20, 2015 Za neke normalne brzine poput autoputa šesta brzina bi mogla posluziti i na manjim kubikazama. Meni na 1.3 mjetu bas fali šesta na 130 za neki optimalni odnos brzine i potrosnje. Ovako u petoj je na 3000 obrtaja i potrosnja se krece oko 6-6.5, a vjerujem da ima šestu da bi to palo na nekih 2500, ako ne i nize i da bi se spustila potrosnja barem za pola litre, litru Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 20, 2015 Upravo se o tome i radi. Slabijem motoru bi 6a brz. bila više kao Ekonomik,davao bi gas,a ne bi se dešavalo ništa(osim ppvećanja potrošnje. Punto 1.9jtd na 3000o/min ide 160kmh. Quote Share this post Link to post Share on other sites