Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Ja bih dodao da je pojava i za Mercedes :)
A zaboravio si reci da u tim verzijama sa dizel motorom imaju zvucnike koji reprodukuju zvuk benzinskog motora :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O e klasi i ne razmisljam, nekako mi je penzija-taxi style :D

Gledam sada po specifikacijama 10cm siri od bmw5 i a6, sigurno ima dosta mocniju siluetu na putu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panamera zakon  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam sada po specifikacijama 10cm siri od bmw5 i a6, sigurno ima dosta mocniju siluetu na putu :)

 

Vidjao sam ga na putu i to bas na Svabskom terenu tako da delimo isto misljenje.A treba i napomenuti koliko je Maser prestizniji brend od nemacke trojke...

 

 

Panamera zakon  :cheers:

 

Quattroporte :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro jos i nemci glume ekskluzivu imajuci u vidu da ih ima na svakom cosku i da su se ugurali u najnize klase, a okosnica prodaje su im klotare sa malolitraznim motorima.

Tuga je kada neko pljusne 100k za napucani a6 bitdi ili s6, a jedva ga mozes razlikovati od 2.0tdi sline. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuga je kada neko pljusne 100k za napucani a6 bitdi ili s6, a jedva ga mozes razlikovati od 2.0tdi sline. :(

Jos ako je S-line ne mozes ih ni razlikovati bez da se dobro zagledas. Malo imaju prekonzerativan dizajn po meni, cak i ti najjaci modeli ne djeluju toliko sportski koliko zapravo jesu.

Pannameru ne zelim ni komentirati, meni jedan od najruzijih modela u prodaji trenutno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milutin znaš da se ja uvek trudim da realno napišem sve, tako je i sada bilo. Moj Stilo dosta troši kada ide preko 150km/h. Recimo 7l na 150 i posle nelinearno raste. Računam da su gume delom zaslužne za to kao i menjač, ali takvo je stanje.

 

Ovaj 1.4 nisam ni malo štedeo i opet je relativno malo potrošio.

 

@MarkoBGD ima tu mnogo aspekata :)

 

Potrošnja, uživanje, trajnost, registracija, održavanje, parkiranje vozila,...

 

Sa strogo finansijske strane best buy mi je 500L 1.4. Sa druge strane čist hedonizam bi bili Delta 1.9twinturbo ili 159 2.4. E sada treba preseći negde između :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

T-jet druga priča. To ga ne bi smorilo, naprotiv. Ne znam da li meću taj turbo u 500l

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 turbo u Merivi, ne znam koja mu je tačno oznaka, ali baš fino ide :)

 

Jeste bilo mučno voziti 500L 1.4 posle Stila, ali može se na sve navići. Uostalom nije da žurim negde pa da mi znači obilaženje. A i kakvi su naši zakoni gre'ota je voziti sve preko 80ks :)


Evo kako je izgledala ta ljuta mašina unutra

 

IMG_20150418_075305.jpg  IMG_20150418_075311.jpg

 

I jako zanimljiva ručna

 

IMG_20150418_075159.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za po Srbiji ti više i ne treba :)

 

Kroz Nemačku je ograničenje 100km/h tamo gde klizaju točkovi na 70 u krivini. Kod nas na putu gde može realno da se ide 120 ograničenje je 60.

 

Ako ćemo realno da gledamo meni treba šestobrzinac sa što dužim menjačem.

 

Snaga mi i nije toliko bitna jer nemam koga da obilazim, a brzine i menjač jesu jer mi je prosečna brzina dosta velika zbog magistrale i autoputa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi Nemački rent-a-car-ovi koje sam vozio su bili u full opremi.

Focus je isto bio ludilo. Valjda im je lakše da prodaju auto ako uzmu što jači motor i što napucaniju opremu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu golfovi, uglavnom oooo, pasati i skode :)

Inace kad sam dolazio muvala me neka malo starija gospodja u avionu, ali sam je izvalio da pokusava da mi uvali dinare, a da joj dam evrice, pa sam je brzo otkacio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Igor, A sta ce da pokrece sestobrzinca sa toliko dugim menjacem? 0,9? 1,4? Oce, jedino da hvatas zalet niz b.potok pa da ga vozis do granice :D Za duze brzine treba snaga, mnogo prosto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za neke normalne brzine poput autoputa šesta brzina bi mogla posluziti i na manjim kubikazama. Meni na 1.3 mjetu bas fali šesta na 130 za neki optimalni odnos brzine i potrosnje. Ovako u petoj je na 3000 obrtaja i potrosnja se krece oko 6-6.5, a vjerujem da ima šestu da bi to palo na nekih 2500, ako ne i nize i da bi se spustila potrosnja barem za pola litre, litru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo se o tome i radi. Slabijem motoru bi 6a brz. bila više kao Ekonomik,davao bi gas,a ne bi se dešavalo ništa(osim ppvećanja potrošnje. Punto 1.9jtd na 3000o/min ide 160kmh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...