Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Da tako isprobavas auto koji ja prodajem ne bih ti ga ni prodao,nije mi normalno da neko to radi.

Sve se moze zakljuciti o autu i bez drndanja kvacila i nabijanja gasa sa 1000 obrtaja.

To je samo moje misljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisam baš išao od placa do placa i drndao svaki auto na koji naiđem :)

Prvo sam ga baš dobro zagledao, merkao, pipkao i slično.

Ova vožnja je bila na putu za majstora i opštinu. Bukvalno je sve već bio dogovoreno i išli smo samo do majstora da proverimo da li auto ima neku veliku grešku i čim smo završil dao sam čoveku pare.

Možda ja ne znam bolji način, ali ja sam probao da li kvačilo proklizava davanjem punog gasa na 2000 obrtaja, a zamajac davanjem jakog gasa na 60 u 4.

Inače, čuo sam se sa prodavcem pre par dana i svratio do njega, oduševio se čovek kako održavam auto i počeo da se krsti kad je pogledao bord :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na roštilju bila jedna takva Đulieta, test primerak 1.4 turbo 170KS.

Kad sam dao kontakt užasnuo sam se cifre 11.9 L/100km.

Nije to nista, Nissan Juke turbo od 190 ks je kad sam ga palio pokazivao 22 L/100 km, a potrosnja 17 L. Doduse jeste bila velika zima. U gradu najnize je spusten na 12 L uz veoma pazljivu voznju.

Imao je CVT menjac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na roštilju bila jedna takva Đulieta, test primerak 1.4 turbo 170KS.

Kad sam dao kontakt užasnuo sam se cifre 11.9 L/100km.

Šta misliš, koliko bi tvoj Stilo ispisao pri takvoj vožnji? :whistle::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram priznati da mi je najviša cifra prosečne potrošnje koju sam ikad video na mom Stilu, mislim, 8.6l/100km najnemilosrdnije moguće vožnje. Pa Alfa je na Navaku trošila ispod 15.

Svaka čast turbo benzincima, ali tu bi na Đulijeti stajalo ne manje od 25.

Na stranu što bi je odvalio dizel na stazi kao da ima 100 konja više, a ne 20tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta misliš, koliko bi tvoj Stilo ispisao pri takvoj vožnji? :whistle::D

Ne znam kakva je to bila vožnja. Kaže da je resetovao računar pre polaska.

MIslim da na displeju kod Stila dizela ditela nije predviđeno da se ispisuju borijevi veći od 8. :harhar:

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da smo blesavi Amerkianci i da možemo da priuštimo sebi kola od po 5000 kubika, ova rasprava ne bi imala smisla jer bi tu benzinac svakako pobeđivao i svi bismo vozili Mustange, Čalendžere i slično.. ali pošto je kod nas luksuz kupiti i D2 da preorete njivu, onda će kod mene uvek dizeli biti pobednici u ovom duelu jer je veliki trošak voziti auto, a još veći voziti auto koji pije kao lud. Na nekoj stazi i sa nekom nerealnom za naše uslove kubikažom bi svakako benzin odneo pobedu, ali u svakodnevnoj vožnji dajem prednost dizelima najviše zbog potrošnje, E sad taj turbo benzin koji navodno bolje vuče od dizela. Imao priliku da čačkam Polo 1.2tsi, poznatog štedišu koji ide kao lud, priča mi čovek bajke o potrošnji, ja malo pogledam bord ono 9,2l, a uzorak 500km tako da ne može da kaže da je vozio ženu u kupovinu preko Slavije pa skočila potrošnja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema ni kod Amera više toliko kamiona, a biće ih sve manje i manje. Počelo je i tamo da se razmišlja o potrošnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnjih dana vozim bratovu alteu 2.0 tdi, sto se tice snage auto je extra preticanja su bukvalno preskakanja, ali ako se vozi ostro potrosnja je 12l, ali ide za sve pare. Toliko o tome da dizeli trose 5l, a idu bolje od benzinaca i sl. Benzinac te snage bi trosio nesto malo vise, stvar ukusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizel te snage, pa još malo jači ne troši preko 7.5.

Recimo ovaj moj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za vasa iskustva ali moja su sledeca...do sada sam vozio sve benzince...od po 2000cm...i tako godinama unazad...sad sam kupio stila dizela i prezadovoljan sam...mogu vam reci da je startniji od mnogih benzinaca koje sam imao...a o potrosnji da ne pricamo!!!! Znaci dizel zakon...

To je moje misljenje...ali svako ima pravo na svoje!!!! Pozzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaaah, ova tema jos postoji :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada je zamrla u jednom trenutku, ova tema je neunistiva :clap: . Slatko sam se nasmejao kada sam tada ovo procitao:

crko da bog da ko opet potegnu ovu temu....

Obozavam je, isto kao i onu "Nemci vs Zabari".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnjih dana vozim bratovu alteu 2.0 tdi, sto se tice snage auto je extra preticanja su bukvalno preskakanja, ali ako se vozi ostro potrosnja je 12l, ali ide za sve pare. Toliko o tome da dizeli trose 5l, a idu bolje od benzinaca i sl. Benzinac te snage bi trosio nesto malo vise, stvar ukusa.

Pricam o ostroj voznji, a i ovaj trosi 7.5 u normalnim okolnostima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta misliš, koliko bi tvoj Stilo ispisao pri takvoj vožnji? :whistle::D

Ne znam kakva je to bila vožnja. Kaže da je resetovao računar pre polaska.

I onda malo vežbao po Košutnjaku... ;)

Na stranu što bi je odvalio dizel na stazi kao da ima 100 konja više, a ne 20tak.

Koji dizel? Ona Alfa je 1.4 TB MultiAir sa 170 KS... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Činjenica je da goriva ima sve manje i manje i da tamo odakle ga izvade, ono više neće da izađe... Cene će da budu sve veće i vožnja na gorivo će biti luksuz.. Jeste da dizeli manje troše, ali mislim da sportski auto nikad neće da stavi dizel motor u prvi plan ispred benzinca...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) Dokle vise. Momentne karakteristike sve govore. Koji benzinac moze dostici pun moment na 1750 obrtaja i drzati ga do 4/5 maksimalnog broja obrtaja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratiš se četiri dana unazad ili jednu stranu i tamo imaš jedan primer. Mnogo širi raspon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bg-Svilajnac i nazad,ukupno 270km,par kilometara do autoputa (i ovde i tamo),pun gas (da ne navodim razloge),gde god je moglo 200km/h! Prosecna brz. 132km/h,potrosnja 7,1lit. ili 3500 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zadnjih dana vozim bratovu alteu 2.0 tdi, sto se tice snage auto je extra preticanja su bukvalno preskakanja, ali ako se vozi ostro potrosnja je 12l, ali ide za sve pare. Toliko o tome da dizeli trose 5l, a idu bolje od benzinaca i sl. Benzinac te snage bi trosio nesto malo vise, stvar ukusa.

Ovo je moguće samo na nekoj kratkoj relaciji. Na duže kako god da voziš preko 9 na bordu videti nećeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju, ja pricam o ekstremnoj voznji,a ne o penzionerskoj! Koliko bi ti taj fen za kosu trosio da zalepis gas za patos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja ne vozim ni malo penzionerski, koristim maksimalno svaki od svojih 60 konjića i retki su slučajevi kada prelazim 140km/h jer do toliko imam utisak da ja vladam nad autom, a da se vozim u autu koji vlada nada mnom mi ne pada na pamet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...