Vule 795 Posted July 6, 2015 (edited) Smem li ja da onako usput iskomentarisem da ravno 100.000km vozim jedno te isto kvacilo, isti zamajac, iste dizne koje nisu nikad skidane, proveravane a kamoli remontovane, isti menjac, istu turbinu i sve ostalo od glavnih mehanickih delova? Sa mapom koja ima 40-50% vise snage od fabricke? Ili bolje da ne pisem? Edited July 6, 2015 by Vule Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 6, 2015 Opet se vraćamo na iskrenost. Pišite šta god hoćete i koliko god vam je volja. Ali Axića nećete ubediti. Ako ćemo iskreno sad mi se nešto ne vraća u benzinca. Prvo, mislio sam da će biti bučniji u kabini a nije, drugo me je oduševio potrošnjom koja trenutno iznosi oko 5.5l na 100km gradske vožnje, takođe i povlačenjem od 2.000 do 4.000 obrtaja. Nisam neki preterano veliki poznavalac automobila ali primećujem da kod dizela ima manje šaltanja i snaga dolazi do izražaja pre tj. na nižim obrtajima dok benzinac voli da se šalta i pravo lice pokaže tek od 3.500 obrtaja. Kao što se sam ubedio.I nastavlja. A ovaj prizor mi je izmamio veliki osmeh Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 6, 2015 Auuu brate, al ti nisi imao meru kad si vraćao km... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 6, 2015 Smem li ja da onako usput iskomentarisem da ravno 100.000km vozim jedno te isto kvacilo, isti zamajac, iste dizne koje nisu nikad skidane, proveravane a kamoli remontovane, isti menjac, istu turbinu i sve ostalo od glavnih mehanickih delova? Sa mapom koja ima 40-50% vise snage od fabricke? Ili bolje da ne pisem? Video sam kako vozis, ne cudi me izdrzi i duplo Dzabe 50% vise snage kad se ne koristi ni 10% fabricke Tako polako ni biciklom ne idem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted July 6, 2015 (edited) Opet se vraćamo na iskrenost. Pišite šta god hoćete i koliko god vam je volja. Ali Axića nećete ubediti.Ako ćemo iskreno sad mi se nešto ne vraća u benzinca. Prvo, mislio sam da će biti bučniji u kabini a nije, drugo me je oduševio potrošnjom koja trenutno iznosi oko 5.5l na 100km gradske vožnje, takođe i povlačenjem od 2.000 do 4.000 obrtaja. Nisam neki preterano veliki poznavalac automobila ali primećujem da kod dizela ima manje šaltanja i snaga dolazi do izražaja pre tj. na nižim obrtajima dok benzinac voli da se šalta i pravo lice pokaže tek od 3.500 obrtaja.Kao što se sam ubedio.I nastavlja. A ovaj prizor mi je izmamio veliki osmeh Evo ga nastavak sa potrošnjom na otvorenom i tek sad ono crvenim slovima može još jače da se bolduje Danas konačno izašao na otvorenom i potrošnja za 80-ak pređenih kilometara i što se mene tiče sasvim je zadovoljavajuća. Sa upaljenom klimom voženo 30-ak kilometara, ostatak puta bez klime, prosečna brzina 45 km/h. Edited July 6, 2015 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted July 6, 2015 Video sam kako vozis, ne cudi me izdrzi i duplo Dzabe 50% vise snage kad se ne koristi ni 10% fabricke Tako polako ni biciklom ne idem Zato što mi je trećina gasa potrebna da postignem tvoje maksimalne perfromanse Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 6, 2015 I to na nizbrdici Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 6, 2015 A dobro, Axic je iz 1.2 8v i 60 ks uletio na 1.3 mjet 75ks. Da ima 1.2 16v, ne verujem da bi baš to rekao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 6, 2015 A onda je prolupao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 6, 2015 Video sam kako vozis, ne cudi me izdrzi i duplo Dzabe 50% vise snage kad se ne koristi ni 10% fabricke Tako polako ni biciklom ne idem Zato što mi je trećina gasa potrebna da postignem tvoje maksimalne perfromanse Vau sa skoro pa duplo vecim motorom... ...Uspevas da me pratis dok vozim biciklu Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 6, 2015 Yugisa, majstor iz komšiluka koji mi rade sitne popravke kćeri kupio 1.1 EFI Cabrio. Poslikam ti ga kad ga sredi do kraja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 6, 2015 (edited) Uf, cabrio Jel sigurno 1.1, 99% su fabricki 1.3... Voleo bih i ja jedan pored ovog mog da mogu tako da trosim 3l po gradu vozeci na leru ko ovi dizelasi sa vetrom u celi ovaj kosi Naravno da nema, Yuga uvek mozes modifikovati, ovaj JTD cipujes i onda ne smes ni da ga stisnes da se ne bi raspao Edited July 6, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted July 6, 2015 Mozes ga modifikovati koliko hoces i opet ga pokida std 1.1 motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 6, 2015 Jugiša, shvatam da se sprdaš, ali preteruješ. Da si faca uradio bi ga u fulu: razbušio glavu, stavio olakšane T ventile, trkačku bregastu, štelujuću remenicu, ITB...Imaš, koliko, 75ks si valjda jednom rekao. Vau, 75ks iz 1.3l. Gledam one ruse, iz atmo motora 1.5 sa 8 ventila vade 140ks za svaki dan, znači da ti lepo radi u leru i vuče sa malih obrtaja, i vrte se do 8500rpm. Ali to košta, bajo moj. Treba i keša i znanja. Kako to kod rusa koji nemaju pojma ima na primer ovakva prodavnica:http://taztuner.ru/Evo ti ITB za osmoventilske ladine motore sa bregastom u glavi http://vk.com/app4465328_-55482012?mid=-55482012 i ovakav video kanal na youtube:https://www.youtube.com/channel/UCnw3-1tyN_lmbUFI_iVaqIA i rade ovakve stvari, kao i hiljade drugih tamo: i socijalna atmo varijanta za 1.5 8v motor: Ako sam te razumeo, bitno ti je da auto ide po krivinama, ne buniš se što pije kao smuk, i nemaš plin jer ga ne voliš?A to što ima bedne performanse te ne zanima, jer si brz po krivinama. I šta bi radio da te na primer odere neki PUG 106 GTi, ili Clio RS ili tako nešto. Onda bi rekao da imaju jači motor od tebe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 6, 2015 Uf, cabrio Jel sigurno 1.1, 99% su fabricki 1.3... Voleo bih i ja jedan pored ovog mog da mogu tako da trosim 3l po gradu vozeci na leru ko ovi dizelasi sa vetrom u celi ovaj kosi Naravno da nema, Yuga uvek mozes modifikovati, ovaj JTD cipujes i onda ne smes ni da ga stisnes da se ne bi raspao Nisam siguran, samo znam da mi je rekao da ima 65 ks. Test vožnja, 160 po Požarevačkoj obilaznici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 6, 2015 Ahahah, uz cajger koji laže više nego SNS bot Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 6, 2015 E to ne bih znao, ali da laže 20, sumnjam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted July 6, 2015 Ako je 65 ks onda je 1.3 . Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted July 6, 2015 Hvala na informaciji, nisam to znao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 6, 2015 ...I šta bi radio da te na primer odere neki PUG 106 GTi, ili Clio RS ili tako nešto. Onda bi rekao da imaju jači motor od tebe? 1.1 Kao sto sam rekao, moja primanja su nesto tipa 25-30e mesecno, pa vi budite face sa tim i napravite mi to sto pricate... Mozes ga modifikovati koliko hoces i opet ga pokida std 1.1 motor Ti to za tvog 1.3Mjtd pricas? Slazem se sa tobom Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 6, 2015 Ok, onda bolje kupi neku ladu 1.5 16v idealno, gledaj onaj youtube kanal, skupljaj fazone i parice, pa kada ti primanja porastu nabudži nešto što ide ko svet. Organizovaćemo da ti prošvercuju već urađenu glavu, ITB, kovane klipove i klipnjače, sve ruske proizvodnje. Na tebi je samo da sastaviš i da voziš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted July 6, 2015 (edited) @YUgisaMislim na Juga sa tim motorom sahrani sopstvenu skoljku , a da jugo 1.1 ili bilo koji dobija 1.3 mjet to tesko Edited July 6, 2015 by Markoni Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites