Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Ovde vidim svi voze 1.4tjet.

Rockeru, ja vodim evidenciju potrošnje, sipam uvek do čepa.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže, ja sam veliki fan turbodizela, ali kad se preteruje, preteruje se.

 

1.4T se pravio za Punto 1.

 

Nijedan auto kad se gazi (naravno, gaženje nije svakom isto), meni neće trošiti ispod 7 litara, da ga jebeš. U biti hoće, električni. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nokia 3310 najbolji mob. telefon ako niste znali. :laughing:


Ali da kriterijum bude starost od 10 godina i cena do 15 eur ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tako nekako... ne postoji jednoznačno nešto bolje, a o ukusima ne vredi raspravljati, jer dobijemo raspravu kao što je ova. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugo najbrže ide kroz krivine, jer nastavi ravno. :laughing:

Spreman sam da ti dokazem suprotno, da moze najbrze da prodje prateci krivinu :smoke:

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, eto, gazio si ga 23000 km, prosek 6.5 litara, JTD je BOG i gotovo...


 

Yugo najbrže ide kroz krivine, jer nastavi ravno. :laughing:


Spreman sam da ti dokazem suprotno :smoke:

 

 

Verujem da jesi. Nego, znaš da je Fiatu želja da se Yugo vrati, da ne bude najgori auto na cesti. :laughing:

 

Inače, najviše volim ljude koji komentiraju aute koji nikad nisu vozili.

 

Recimo, ja sam se vozio u Yugu sa 1.6 mašinom, fino sređen, pojačana karoserija, ladno 100 kroz krivine... još kad je 4ero ljudi, fino legne, milina. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste Bog, u čemu je problem. Dok ne crkne biće mi Bog :D

P.S.

Gazim ga 70000km, ali vodim evidenciju poslednjih 23000km.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Yugo najbrže ide kroz krivine, jer nastavi ravno. :laughing:

Spreman sam da ti dokazem suprotno, da moze najbrze da prodje prateci krivinu :smoke:

 

Sa onim tvojim varenim amortizerima ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još bolje ide kroz krivine ako nema amortizere. Jbt YUgiša pravio sam i mali N, i grupu A i Hibrid, ti si izgleda izmislio nešto novo!

Uskoro idem za Suboticu, čujemo se, vidimo i da vidimo!

Rokeru, nemoj baš da se kladiš na Punta I 1.4T, bojim se ostaćeš bez para!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao je, ne uspeva. Ima neku (fabričku) limit verziju sa dve svećice po cilindru i malo jači motor. Ne prihvata remap, tj prihvata ali u leru radi kao freza. Probao na više mesta i odustao. Punto je '98god i prešao samo 115hkm.

Ima neki redak Hitachi komp, ne možeš mu ništa.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja opet kazem sve ovisi za sta tko treba auto, sta od istog auta zeli, znaci prevoziti terete, puno ljudi, vuc prikolicu, uzivati u zvuku ili tisini i jos 100 stvari koje nekom igraju ulogu, nekome ne, a najvaznije od svega je s koliko ta osoba novaca raspolaze pri kupovini auta. Ako to ne uzmemo u obzir mozemo nastaviti ovu temu jos 300 strana kao sto pretpostavljam da ce se i nastaviti bez ikakvog pametnog zakljucka

Svi mi znamo sta valja i sta zelimo, ali velika vecina nas nema novaca(cast izuecima) da si te iste zelje ispuni. Velika vecina nas bi htjela Grande Abartha ili 147 Gta, a da ne govorim 159 Ti ili nesto u rangu Audija S4 ili nesto slicno, ali nemamo za to pa onda kad se nekako novcana situacija popravi ili digne kredit pa se iz Punta 1.2 8v sjedne u Stila 1.9 jtd ili u mom slucaju iz Seicenta 1.1 u Punta 1.3 mjet kao da sam sjeo u avion, a ne u prosjecni auto za siroke narodne mase. Da se ne bi krivo shvatilo ne pljujem ni po benzincima ni po dizelasima, ali glupo je velicati jedno naspram drugog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jebiga, ti bi uspoređivao tuniran auto sa 500 ccm više sa fabrikom... 1.4T bez problema samo čip digne na 160-170 i to je onda druga priča. Ne možemo uspoređivat babe i žabe.

 

Zašto ne staviš Coupea 2.0 20v Turbo na crtu s tobom, može i fabrika?!

 

Upravo tako Dino, sve zavisi šta tko preferira i treba uspoređivati automobile koji su usporedivi. A ne sad, Seicento Sporting sa Stilo JTD s čipom. Inače, baš jednog Seicenta sam video jučer po gradu, Sporting, sivi, neka dobra mlada mama ga vozila, ali skrenula u garažu, pa nisam mogao slikat. :smoke:

Edited by rocker87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osobno za svakodnevnu upotrebu preferiram dizelase cisto zbog potrosnje zbog puni kilometara koje radim i danas sutra ako budem mjenjao auto vjerojatno cu ciljati Grandea 1.9 jtd ili Evoa 1.6 mjet, ali da mi pare i potrosnja ne igraju ulogu ne bi gledao dalje od Grande Abartha 1.4t i svatko tko imalo realno razmislja ce prihvatiti da i benzin i dizel imaju svoje prednosti samo ovisi tko sta hoce i zeli od auta

+1

Pogledaj samo USA trziste,tamo gde pare nisu problem i gde je gorivo jeftino dizel skoro da i ne postoji.

Sto znaci da kad moze da se bira benzin pobedjuje,a kad ne moze uzima se dizel ili 1.2 benzin :laughing:

Pricao sam prosle godine s jednim tipom iz Las Vegasa. Kaze vozi Jeep Grand Cheerokija V8 benzinac, jednom tjedno sipa pun rezervar i to je kad ga normalno vozi. Ja ostao sokiran kaze on pa to je jos oke, relativno ekonomican je taj Jeep za njihove pojomove.

Posto smo stajali na parkingu pitao me malo o Puntu i kad sam mu rekao da je 1.3 turbo dizel covjek je skoro umro od smijeha. Kaze u Americi su im 1.9 i 2.0 Tdi smjesni motori i uglavnom rent a carovi ili auti za djecu i zene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...