Bojan28 0 Posted March 6, 2013 cao, imam fiat brava i imao sam skoro manji udes, od udarca mi je prednja greda otisla malo udesno...1-2cm. ne moze hauba da se zatvori kako treba... postoji li mogucnost da se sve to sredi i kolko bi me izaslo para? pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mijat 0 Posted March 25, 2013 (edited) Da li neko ima iskustva sa izvlacenjem manjih i vecih udubljenja na karoseriji i da li zna gde bih to mogao kvalitetno da uradim?Imam Fiata Stilo i sa zadnje desne strane, na samom dnu imam jedno udubljenje otprilike oko 50cm po duzini praga i nekih 10-15cm prema vrhu. U dubinu ne ide vise od 1 cm, ali mi smeta jer hocu da zalepim plasticne pragove a to udubljenje mi to onemogucuje.Inace video sam da postoje i neki sprejevi koji sami izvlace lim, tipa prvo se fenom za kosu ugreje lim, onda se na njega nanese taj sprej i bukvalno gledas kako se lim sam od sebe izvlaci. Jel imao neko iskustva sa tim?Hvala unapred! Edited March 25, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted March 25, 2013 (edited) Jedino ako si mislio na ovo http://www.metacafe.com/watch/501379/remove_car_dent_with_airduster/ Edited March 25, 2013 by FIAT COUPE 16V Quote Share this post Link to post Share on other sites
mijat 0 Posted March 25, 2013 Upravo na to! Jel imas iskustva sa tim sprejom ili znas mozda nesto vise o tome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 25, 2013 Pročitaj temu na kojoj smo sada, imaš već o tome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted March 25, 2013 Nisam probao, ali na drugom autu "toyoti" imam par ulubljenja sto su deca prolazila biciklom pa zakacila , videcu skoro da probam taj metod. Verovatno taj gas je iz boce za co2 aparat onaj sto rashladjuje. Pozz samo ja mislim da treba industrijski fen zato sto je mnogo jaci od ovog kucnog... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mijat 0 Posted March 25, 2013 Ima jos jedna fora sa izvlacenjem ulubljenja,a to je uz pomoc tecnog azota ili kiseonika. Njegova temperatura je -192 stepena i kada se isipa na mesto gde je ulubljen metal pocne da se skuplja kao se skuplja i sve na hladno i onda se sam od sebe ispravi. Cudna stvar ali tako je. To sam prvi put saznao od drugara koji je radio u jednoj maloj radionici gde su tako radili. Lepe pare za kratno vreme i bez muke. Ovde se mora paziti da prilikom ispravljanja ne pukne farba. Ima jos par fora,ali me mrzi vise da kucam,a i verujem da niko tako nece da ispravlja tako A,da cuo sam da se jos radi i uz pomoc jakih magleta. Znaci "zalepi" se i posle ostaje samo da se vuce Neso ako mislis na ovo, to sam vec procitao, ali sam hteo da mi neko ko je imao licna iskustva sa tim, kaze nesto vise o tome. Uz duzno postovanje, ali ovo i sam znam, e sad ako neko zna nesto vise, kao i gde bih mogao da nadjem ovakav sprej bio bih mu veoma zahvalan... Nisam probao, ali na drugom autu "toyoti" imam par ulubljenja sto su deca prolazila biciklom pa zakacila , videcu skoro da probam taj metod. Verovatno taj gas je iz boce za co2 aparat onaj sto rashladjuje. Pozzsamo ja mislim da treba industrijski fen zato sto je mnogo jaci od ovog kucnog...Pazi, ja sam cuo da to moze i sa obicnim fenom samo sto malo duze moras da grejes. Nisam pametan, verovatno cu probati sa tim pa u krajnjem slucaju idem kod ovog lika u Zemun. Mada sam cuo da je Toma sa Mirijeva ubedljivo najjeftiniji sto se tice tih radova oko izvlacenja udubljenja. Evo telefon, pa ako nekog zanima neka zove coveka da pita063/348-006Toma, MirijevoPozz i hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted March 29, 2013 Koliko bi bilo komplikovamo da sam zamenim stavke 1 i 2 sa ove slike? Je l su tu potrebni neki posebni alati ili samo set gedora i jos nesto osnovnog alata? http://eper.fiatforum.com/eper/navi?ENGINE_NO=0450022&DOORS=3&MOD_COD=188&MVS=188.313.0.0.0&MONTH=10&COUNTRY=001&GRP_COD=700&COLOUR=186_0&VERSION=5&SIN_ENGINE=188A5.000&CAT_COD=1N&SIN_VERSION=188AXB1A&YEAR=2000&SBMK=F&CHASSIS_NO=02170914&SELECTED_COLOR_COMB=undefined&ENGINE=6&DRIVE=D&VEHICLE_NO=02087114&MAKE=F&COMM_MODEL=FPUN&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=PARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=3&WINDOW_ID=1&SGRP_COD=2&SGS_COD=0&DRW_NUM=2Hocu to da zamenim jer je iskrivljeno ka unutra od udarca koji je bio fatalan za hladnjak klime. Hocu prvo ovu limariju da sredim , pa onda ostalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 29, 2013 Ne bi trebalo da bude komplikovano i bez posebnog alata !Ja sam slicno radio na Stilu jer je tamo sve izjedna i nisam imao nepoznanica ali ti treba jos jedan par ruku za neke stvarcice.Gledao sm na Puntu kako to sve izgleda i mozda je i prostije. Samo polako i jedini ce "problem" biti oko branika jer ima dosta srafova pa da se ne pogubi ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted March 29, 2013 I ja tako nesto kontam, samo mi treba moralna podrska, pa da se bacim na posao. Da imam garazu, vec sutra bih poceo, ovako-cekam lepi danovi i toplije vreme. Onda ce i pivce lepse da legne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted April 16, 2013 Moram da sredjujem levi blatobran odnosno luk kako li se zove malo je cuknut ne strasno mogu slikati pa da vidite.Interesuje me da lito moze vakum ili mora na sredjivanje odnosno da nadjem nov luk i da ga ofarbam u crno mozda bi me to bolje izaslo.Limar jedan mi je trazio 90 eura da to sredi i da zavari one drzace za farove posto je i to puklo na levom fau od udarca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted August 25, 2013 El ispravljao neko vakuumom ulubljenja u skorije vreme? Trebalo bi nešto sitno da ispeglam ovih dana, pa malo da refresh-ujemo temu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarioChoki 1 Posted October 29, 2013 PozzSta mislite jel puno rekao majstor da mi uradi ispravljanje lima i farbanje ove strane auta gdje je udareno za 250 KM Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted April 15, 2014 Na moj lybri imam takvo malo udubljenje mozda za nijansu vece ali tog tipa.Sta mislite da li bi moglo izvlacenje lima,i ako moze kojeg majstora preporucujete.Da li bi iznelo vise od 50e? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 16, 2014 Ma, kakvih 50 evra, laganica je to posao za limare, ovako sa slike sve će to da se završi bez farbanja. Vakuum. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted April 17, 2014 ok hvala vam....nego imam jedno pitanje pre otprilike pola godine sestra je sa lybrom imala laksi udes.Samo levo krilo je bilo ostecenje.To krilo kada sam kupio lybru bilo je udateno rekao mi je covek.E sad jedan dobar limar iz kraj je sve lepo odradio i oterao sam auto kod farbara.E sad kada sam uzimao auto video sam razliku u bojama krilo je dosta tamnije od ostalog dela auta.Pitao sam farbara sta je to?Farbar je rekao da ce vremenom pod uticajem sunca da bude isto kao ostali deo auta.E sad nista se nije promenilo.Imate li predloge?Da li kad ispoliram taj deo dal ce biti svetliji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted April 17, 2014 Ne moze da bude nikako svetliji...... Ako ga ispoliras, imaces samo vise sjaja i nista vise..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted April 17, 2014 Bio ja kod Duleta u Zemunu pre nekih mesec dana. Ugl, neko je bio jako nežan pa je svojim vratima ulubio moja suvozačka. Udubljenje je bilo duboko par mm i dugačko oko 4 cm. Nalazilo se vertikalno tačno u visini kvake suvozačkih vrata.Slika početnog stanja je očajna. Jedva ja vidim gde se nalazilo oštećenje. Slikano je kod njega kad je auto već bio pod reflektorima i refleksije su uradile svoje.Nakon Duletovog rada više nema tragova.Sam proces rada je bio sledeći - spusti se prozor, između prozora i lima se zavuče parče pleksiglasa koje štiti staklo, zatim se zavuče metalna šipka sa krivinom na vrhu, spolja se greje fenom pa se iznutra polako šipkom ispravlja lim i tako nekoliko puta.Na kraju se spolja čukne par puta malim čekićem i plastičnom cevkom.Sve u svemu 15 minuta posla i 1500 dinara. Koliko ja vidim nema nikakvih tragova oštećenja, a ni rada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted April 17, 2014 onda cu morati da farbam krilo ponovo..Ima li mozda jos neka mogucnost? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted April 17, 2014 Na žalost nema , osim ako hoćeš da ostatak auta farbas u boju krila..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted April 18, 2014 To mi se ne isplati ovako je limarijski dobar. Videcu sa tim majstorom da prefarba ponovo,a da mi ne naplati. Ipak je greska njegova. . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Z. 0 Posted April 30, 2014 Jel moze neko da da adresu servisa Duleta iz Zemuna. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 30, 2014 Dule vakum 064/202-73-73 ...znam da je u Zemunu (cini mi se da je posle Alone-a levo u nekoj ulici) drugar je vozio i30 kod njega da sredi stetu od grada i odradio je covek perfektno Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted May 1, 2014 Ulica je Sremska, a broj 33, 35 - tako neki. Kad se uđe u ulicu sa leve strane pri kraju ulice. Nema nikakva tabla. Garaža je do same ulice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted May 1, 2014 Dule još radi? Nije u penziji? Videcu sa tim majstorom da prefarba ponovo,a da mi ne naplati. Ipak je greska njegova. . Pa naravno Quote Share this post Link to post Share on other sites