kolega.jankovic 23 Posted February 17, 2013 Trebalo bi da bude ok.jtd u pitanju jel da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted February 17, 2013 Napravljeno i sve sljaka odlicno, nema greski itd. Cev je izbacena, otvor na izduvnoj grani zatvoren i ulaz u EGR takodje zatvoren. Motor je 1.9 mjt od 74kw. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 17, 2013 Jesi li siguran da nema greske? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted February 17, 2013 (edited) Nista nije izbacio. Edit: Nijednu lampicu nije upalio. Edited February 17, 2013 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 17, 2013 Ni meni na stilu ne pali za egr nikakvu lampicu...ali je greska na dijagnostici uvek prisutna, jer sam ja moj zatvorio...zato te pitam, jer ne znam da li bi trebala da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 17, 2013 MIL se ne pali, ali je greska prisutna kao sporadicna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted February 17, 2013 (edited) Pa jel ometa rad motora, jel mu steti nekako ili? Edited February 17, 2013 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 17, 2013 Ne, bar meni...auto hvala bogu, savrseno radi, ide...bez ikakvih problema! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 17, 2013 I ne trosi ni kap ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 17, 2013 Cak ima i viska Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 10, 2013 Povezao sam napokon dijagnostiku (ELM327 I MULTISCAN)Interesuje me da li negde postoje da se vide vrednosti koje bi trebala da budu normalne, tj. kako da uporedim sta ja dobijam da li je normalno.U prilogu se nalazi print screen, iz kog se vidi da EGR ventil nema vrednosti. Da li je ovo normalno?Napominjem da hocu da proverim zasto mi je auto trom u malim obrtajima do cca 1800-2000 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted March 17, 2013 Koga preporucujete za softversko iskljucivanje EGR-a i jel moguce da se poveca potrosnja goriva zatvaranjem istog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted March 17, 2013 Koliko sam ja primetio...potrosnja se smanjuje...nije mnogo ali oseti se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted March 18, 2013 Naravni da se potrošnja povećava jer motor sporije dostiže radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted March 18, 2013 Ok, to ima logike, ali sem toga jel moze jos nekako uticati na vecu potrosnju?I jos jedna stvar, jel moguce da mi po zatvaranju egr-a, povremeno prijavljuje gresku protokomera (dva dana je upaljen check engine, pa dva dana nije)?U mogucim uzrocima problema na dijagnostici kao stavka 5 pise "Blocked EGR" ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted March 18, 2013 Na JTD-u se zatvori EGR i nece da prijavi gresku, na MJET-u koliko ja znam prijavljuje gresku. Pisano dosta puta na forumu. Ne moze samo parce lima, mora malo i softvera Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 18, 2013 imam jtd, zatvoren egr, nemam problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cele malibu 0 Posted March 18, 2013 Meni (Doblo JTD) se takođe zabagrio EGR ventil,malo sam proučio po forumima o njemu,skinuo,oprao sve vratio na mesto ali isped njega postavio plehče tj.zatvorio ga.Radi lepo,mirno,komp.nekakve greške ne prijavljuje.Ide isto,potrošnja ista (5,4-7,9 u zavisnosti od vožnje) Kada se vrti 3000 ide po satu 140km/h (po GPS manje) prosek potrošnje u tom režimu je 6,3l/100km .To što se polemiše oko grejanja.....upališ,malo sačekaš min-dva pa kreneš,mene su tako bar učili .Što se tiče ekologije,pa zar ja da brigam brigu oko toga?Kada država uvede red kod naftaša i kada oni budu MORALI ČISTO gorivo da isporučuju,onda ću da skinem plehče sa EGR ventila.Ovako,sa ovakvim prljavim gorivom taj ventil nema nikakve svrhe sem što pravi problem i trošak.Eto to je mojeiskustvo sa EGR-om. Inače oficijalni Fiat servisi odmah bi da menjaju EGR i to sa orig.delom+ruke +još nešto ako nađu izađe na oko 300eur.Pranje niko ne spominje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 18, 2013 Po meni prava stvar je zameniti egr ili ga ocistiti ,ako se moze to uraditi! Ima kvalitetnih sprejeva koji sluze za ciscenje EGR ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 18, 2013 (edited) Mora li lim da se koristi za blokadu, jer ja imam ko porucenu plastiku debelu 1-1.5 mm?Kako da iskljucim EGR na MJJET softverski?O kojim sprejevima tacno govorite, moze li neki naziv??Evo i skena dijagnostike Edited March 18, 2013 by batana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted March 18, 2013 Mora li lim da se koristi za blokadu, jer ja imam ko porucenu plastiku debelu 1-1.5 mm?Zezas se? Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted March 18, 2013 Koja od ova dva principa treba da koristim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted March 18, 2013 Samo malo deblji limcic, to je sva mudrost na JTD: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 18, 2013 Kako da iskljucim EGR na MJJET softverski?Nikako jer to ne znaš. Treba da se koriguje mapa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
energy2008 0 Posted March 24, 2013 (edited) Evo da se i ja nadovezem na temu...Pre svega pozdrav svima. Danas sam zatvorio EGR ventil i oprao gas klapnu i MAF senzor, vratio sve nazad, kad gle cuda. Auto radi mirnije, vuce kao i ranije ja ne vidim neku bitniju razliku, jedino sto me cudi je sto mi konstantno pokazuje gresku (mala crvena dizna/pumpica). Sta bi to moglo biti?HvalaDa ne zaboravim, radi se o Bravi 1.9jtd 01 god, 100KS. Edited March 24, 2013 by energy2008 Quote Share this post Link to post Share on other sites