Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

resio problem...nasao orginalni erg ventil za 14,000.00 din + free ugradnja:)

inace radi se o cromi 150ks....

nesto mi ta opcija sa zatvaranjem itd ne pije vodu...bolje pokusati naci povoljnije...ili ne voziti kola ako se nema za odrzavanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prouči kao radi i čemu služi EGR pa onda reci da li" pije ili ne vodu" njegovo isključivanje. Ne radi se o ceni, kvalitetno isključivanje EGR-a košta malo manje nego njegova zamena. Jedina njegova namena je da smanji količinu CO2, a jedina mana njegovog isključivanja je potrošnja u gradskoj vožnji veća za 0,2 do 0,5 lit, isključivo u zimskom periodu. Zato što zahvaljujući smeću koje taj ventil pušta na ponovno sagorevanje u motor automobil se nešto brže zagreje zimi, kada ga isključiš ulazi samo svež, hladan vazduh.

A tek koliko problema izaziva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vec 6 meseci vozim sa iskljucenim egr, tj.zatvorenim i nikakvih problema nema, auto ide ekstra, nema dima, radi kao sat...a sad o potrosnji ne mogu nista reci jer sam ga zatvorio cim sam uzeo auto...ja zadovoljan, on lakse dise, ma sve ok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ognjen76....a sto ga onda ugradjuju to jest zasto projektuju motore sa njima ako maltene je bolje bez njega?

zagadjenje zivotne sredine je nebitno?

super logika:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sale fiat stilo

Kod JTD motora nećeš ni primetiti razliku u potrošnji, na Alfi 156 1.9jtd sam merio i povećanje je možda 0,2li u najgorem slučaju, a pre je ista jer je stvarno nemerljivo. Kod Mjet motora jse poveća više nego kod JTD, ali je to još uvek smešno malo. Isključivo u zimskom periodu se povećava i to gradska vožnja sa kraćim deonicama, leti nema razlike nikakve u potrošnji, a auto sa pogašenim EGR ventilom mnogo lepše radi i diše.

@Nikola

Stavljaju ga zato što im je to najlakši način da zadovolje sve strože eko standarde, a postoji milion drugih efektivnijih načina. Kada se zaštita životne sredine ne bude selektivno primenjivala, možda budem i razmišljao o tome.

Nadam se da ćeš i ti razmišljati o životnoj sredini kada ti DPF stigne za zamenu, a doći će. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ognjen76, razmisljacu naravno i kupicu novi i zameniti...a znas zasto?

zato sto mogu sebi da priustim odrzavanje kola....a sto se tice ekologije, znaci ako drugi rade nesto lose i ti ces raditi i to ces opravdati preko njih?

valjda svi ko pojedinci trebamo da imamo neku svest o necemu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Važi, samo ti menjaj i održavaj kako misliš da treba, ali ne potcenjuj druge.

nesto mi ta opcija sa zatvaranjem itd ne pije vodu...bolje pokusati naci povoljnije...ili ne voziti kola ako se nema za odrzavanje...

Što se tiče životne sredine, papirić nikada neću baciti gde ne treba, ali EGR ću da gasim sve dok za to postoji mogućnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam moj EGR ocistio u Lavu za 1 500 dinara. Nov kosta oko 30 000 za moj auto.

Edited by zucca

Share this post


Link to post
Share on other sites

I totalno je glupo dati tolike pare na nesto sto se moze zatvoriti ili ocistiti, a pritom i ako se zatvori, ne steti motoru, cak mu i pomaze! ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voziš bez problema narednih 2 do 10kkm, posle opet čišćenje, pa krene da te cima u drugoj, trećoj, četvrtoj negde pri 1800 do 2200 obrtaja pri postepenom dodavanju gasa. Prvo ređe, posle sve češće na kraju počne da pali lampice, ide kao slina i dimi kao lokomotiva. Može on da se čisti neko vreme, ali ne može dugo. Testirao na dosta automobila i svaki put ga na kraju ukinuo i preporodio se, auto i ja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba ti majstor da bi čisto egr, dovoljno je malo strpljenja i dobre volje :) Imaš upustvo i kod nas i na FIAT forumu, pa lepo inbus u ruke i na posao ako ti se ne zatvara egr. Inače, ja sam malo testirao pošto spominješ test drivere kako se ponaša auto sa zatvorenim egr-om i koliko se "nakupi" stvari za to vreme, evo i sličice šta se upecalo za tačno 33km, pa ti računaj šta jadan motor mora da proguta

cxc551.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam majstor, ali nisam ni ovca, a muka me naterala da se zainteresujem za egr. Šta misliš zašto postoji ovolika tema na forumu koja govoru o zatvaranju egr-a, ako se problem rešava samo čišćenjem? Kod dvojice "poznatijih" majstora kod kojih održavam kola je praksa da se pri svakom većem zadržavanju vozila u servisu usput očisti i egr, pa opet ide to nekako, ali na karju nema više čišćenja ide zamena kao što reče @nikola1978 ili ukidanje. O problemima koje egr pravi postoji hiljade tema širom neta i evo sada u lavu za 1500 dinara se taj problem rešava trajno.

Drago mi je da ti nemaš problema sa egr-om posle čišćenja i nadam se da nećeš imati

Ja vše ne testiram, isključim ga, zatvorim đubre i ne razmišljam o čišćenju.

edit:

preduhitrio me igor :)

Edited by ognjen76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim vec skoro 6meseci sa prvo ociscenim pa zatim zatvorenim egr...nemam nikakvih losih simptoma, naprotiv, auto odlicno povlaci sa svih obrtaja, ne dimi, ne trza i bice zatvoren dok je god auto kod mene!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jos samo na MJT ugasis lampicu i sve je super. Sad ce neko reci pa moze da se na MJT ugasi softverski , moze ali gde u Beogradu moze. I ja sam vozio sa zatvorenim duze vreme ali plamica mi je vola oci i nisam hteo tako da ga vozim. Auto mi je u emotion paketu, sve od opreme a lampica gori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ne sme ništa da se pali, rešava se softverski i u Beogradu ima na mnogo mesta. Cene su od 35 do 100 evra. Radi se za sve italijane bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskljucivanje do 100 evra, a ja platio nov erg ventil 130 evra...pa gde je tu racunica:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 100 evra, a najčešće ljudi plate 50-ak i imaju lepši rad motora sa ravnomernijim povlačenjem iz srednjih obrtaja i jednu brigu manje. To je cena kod Mjet-a, kod jtd-a je to sat vremena posla i limena pločica. ;)

Svako nađe svoju računicu, ti si zamenio i miran si :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je prijavljivao gresku na Stilu jtd kad je blokiran... Posle nekih 20-30 kkm skroz cenentira i iako zapusen prijavi gresku.. Uzeo sam i ja novi, sada ga vozim otvorenog i naravno kontrola na svakom malom servisu. Nikakve razlike u voznji nisam primetio sa otvorenim/zatvorenim... Takodje koga zanima, parametar protokomera (izmerena kolicina vazduha) se blago poveca kad se zatvori fizicki. Tako da onaj kome je egr i maf polucrknut dobija puno zatvaranjem... Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na stilu jtd...kada se nakaci na dijagnostiku, prijavljuje gresku egr jer je zatvoren, ali na tabli ne pokazuje nista.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ne sme ništa da se pali, rešava se softverski i u Beogradu ima na mnogo mesta. Cene su od 35 do 100 evra. Radi se za sve italijane bez problema.
Navedi mi makar tri, ne moras vise...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...