FantomX 5 Posted December 9, 2012 Hvala zucco na lepim recima.... Ko zna sta je sa tvojim motorom, to ni Bog sveti ne zna... Zatvorio si EGR, pa si narucio novi, pa hoces da ugasis gresku... Nisi ni svestan koliko ovo sto pises nema veze sa zivotom.Zezaš ljude na 15 strana, a kad dobijes savet i resenje problema, ti tako...Samo cekam da vidim sledecu temu probolem sa grande puntom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 9, 2012 To je to, nema potrebe za daljom pričom oko toga.Pitao je čovek gde može, dobio je info, dobio cenu i šta to uključuje i to je to. Sad se ide dalje sa temom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 9, 2012 Amen to that. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zucca 0 Posted December 9, 2012 Hvala zucco na lepim recima.... Hvala veliki majstore bez ulice i broja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted December 9, 2012 Lepo ti kaže čovek da najverovatnije nema veze sa egr-om i ti dalje želiš da ti popravi auto nakon što ga izvređaš?! Nije mi to baš najjasnije.. Prvo si pljuvao ljude koji zatvaraju egr i govorio da voze skupa vozila koja ne mogu da održavaju, onda sam zatvoriš egr i tražiš da ti isti od tih ljudi to i poprave, lep način da ostaviš dobar utisak na forumu i stiekeneš prijatelje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 9, 2012 Sad se ide dalje sa temom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted December 15, 2012 (edited) Mala pomoc za one koji se sami upustaju u demontazu EGR-a. 1.9 JTD 16V motor... Edited December 15, 2012 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 17, 2012 Ono što sam ja gledao na dijagnostici govori da ima itekako veze sa radnom teperaturom, jer dok je motor hladan ostaje ostvoren 12% u vožnji (otuda i nešto slabija vuča). Kad postigne radnu temperaturu otvara se samo dok vozilo stoji u leru (46%) i kada je motor opterećen (uspon i sl tada 13%). Tako da pored funkcije snižavanja temperature sagorevanja ima još po neku ulogu.Iz Fiatovog prirucnika:Centrala ubrizgavanja upravlja EGR solenoidnim ventilom, ukoliko je temperatura rashladnetekućine veća od 20°C i broj okretaja motora između 800 i 3.000 o/min, preko signalakvadratnog oblika.Varijacije u ovom signalu upravljaju radom EGR ventila, tj. kontrolira se količina ispušnihplinova koja se dovodi iz ispušne cijevi natrag u usisnu granu. Time se postižu dvije stvari:manje svježeg zraka se usisava u komoru za sagorijevanje;snižava se temperatura izgaranja (zbog prisutnosti inertnih plinova), te se smanjuje stvaranjeNOx (dušikovih oksida).Centrala ubrizgavanja konstantno računa podatke o količini ispušnih plinova koji se usisavajupreko podataka koje dobiva sa mjerača protoka zraka. U stvari, ukoliko se određena količinazraka (Qam) treba usisati kako bi se postigla određena brzina motora, a vrijednost količinezraka koja je izmjerena na mjeraču protoka zraka (Qar) je manja, razlika (Qgr) će biti količinaispušnih plinova koji su recirkulirani. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 17, 2012 Daj sve iz priručnika. Ili ako imaš na engleskom, okači. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 17, 2012 hehe jest kad bih znao da upload-ujem To je Fiat servisni trening, skinuo sam ga sa ovog foruma, ne znam tacnu lokaciju ali se moze naci. Na srpskom je Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 17, 2012 (edited) To je servisni trening il manual za Grande puntohttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38863entry667793 Edited December 17, 2012 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 17, 2012 servisni trening, sad cu pokusati da nađem Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted December 17, 2012 hehe jest kad bih znao da upload-ujem To je Fiat servisni trening, skinuo sam ga sa ovog foruma, ne znam tacnu lokaciju ali se moze naci. Na srpskom jerapidshare ili googledocs, ne bi treblao da bude teško Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 17, 2012 (edited) http://www.fiat-lanc...showtopic=38863e ovdje ima sve za grande puntaServisni trening, strana 86 Edited December 17, 2012 by pliver Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 17, 2012 (edited) Extra stvar. HvalaBilo bi dobro da se nađe isto ili slično uputstvo za Stila, Lybru i druga vozila. Edited December 17, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 18, 2012 Ma sve je tuhttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=102&prune_day=100&sort_by=Z-A&sort_key=last_post&topicfilter=all&st=0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola1978 3 Posted December 22, 2012 izbacio mi gresku check engine...oteram u servis na dijagnostiku, kazu ne radi erg ventil uopste. Vide da ga je neko ranije jos u italiji cackao, ne znaju da li je zapusen ili crkao skroz.da li se erg ventil kupuje iskljucivo nov, ne postoji opcija reparacije ili popravke?Nuova Croma 1.9 MJet, 150 KSkoja je cena?i da napomenem da motor skroz korektno ide i ponasa se i ako mu erg ventil riknuo...ne znam koliko to ima veze... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted December 22, 2012 Pa neka ga skinu i probaju da ociste...verovatno je isto kao na jtd motorima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 22, 2012 Notorni je prodavao EGR, mislim za 16V Cromu. Vidi kod njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 5, 2013 Komplikacija EGR-a. Ona cev koja smeta pri zameni termostata na JTD-u je u stvari još jedan izmenjivač toplote. Kroz nju idu vreli gasovi od izduva ka EGR-u a rashladna tečnost ih hladi, a ona (ras. teč.) se ujedno i zagreva kako bi obezbedila brže postizanje radne temperature tj. bolje grejanje . Između ostalog zato se vozila sa zatvorenim EGR-om sporije zagrevaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted January 5, 2013 Upravu si dosta sporije postize radnu temperaturu za zatvorenim EGR-ventilom,ja sam razmisljao da ga otvorim tokom zime. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 9, 2013 Sa ili bez EGR-ahttp://jt-hotshotting.com/the-difference-between-scr-and-egr-diesel-engine-exhaust-aftertreatment/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted January 9, 2013 Sa zatvorenim EGR-om dosta sporije postize radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor1970 0 Posted January 10, 2013 Zašto sporije postiže radnu temperaturu kada u sklopu motora ima samo 6,5 litara tečnosti, a meni treba od Vidikovca do Bežanije da dostigne rad.temp. naravno na minusu i imam utisak da potpuno hladan motor treba da radi u mestu jedan sat kako bi temp. bila kako treba.Da li neko ima iskustva sa šus plehom (u našem slučaju pvc) i kako se ponaša dostizanje rad.temp. kada ovaj deo stoji na vozilu.pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted February 17, 2013 Aj vako, imam problem, naprsla mi rebrasta cev sto ide od izduvne grane do EGR-a i tu mi vec duze vreme falsira i nikakvu gresku mi nije prijavljivao. E sad ocu da skinem tu cev (posto trenutno nemam drugu) ida zatvorim otvor na izduvnoj grani gde se ta cev kaci i naravno egr cu da blokiram sa donje strane, strane gde se kaci ta cev. EGR mi je inace ispravan.Sta mislite oce li to sljakati bez problema jer mi ni do sad nije pravio nikakav problem sem sto su mi na toj rebrastoj cevi izlazili izduvni (smrdljivi) gasovi...? Quote Share this post Link to post Share on other sites