Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

Hvala zucco na lepim recima.... :thumbdown:

Ko zna sta je sa tvojim motorom, to ni Bog sveti ne zna... Zatvorio si EGR, pa si narucio novi, pa hoces da ugasis gresku... Nisi ni svestan koliko ovo sto pises nema veze sa zivotom.

Zezaš ljude na 15 strana, a kad dobijes savet i resenje problema, ti tako...

Samo cekam da vidim sledecu temu probolem sa grande puntom...

:thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to, nema potrebe za daljom pričom oko toga.

Pitao je čovek gde može, dobio je info, dobio cenu i šta to uključuje i to je to. Sad se ide dalje sa temom... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amen to that. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo ti kaže čovek da najverovatnije nema veze sa egr-om i ti dalje želiš da ti popravi auto nakon što ga izvređaš?! Nije mi to baš najjasnije.. Prvo si pljuvao ljude koji zatvaraju egr i govorio da voze skupa vozila koja ne mogu da održavaju, onda sam zatvoriš egr i tražiš da ti isti od tih ljudi to i poprave, lep način da ostaviš dobar utisak na forumu i stiekeneš prijatelje :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što sam ja gledao na dijagnostici govori da ima itekako veze sa radnom teperaturom, jer dok je motor hladan ostaje ostvoren 12% u vožnji (otuda i nešto slabija vuča). Kad postigne radnu temperaturu otvara se samo dok vozilo stoji u leru (46%) i kada je motor opterećen (uspon i sl tada 13%). Tako da pored funkcije snižavanja temperature sagorevanja ima još po neku ulogu.

Iz Fiatovog prirucnika:

Centrala ubrizgavanja upravlja EGR solenoidnim ventilom, ukoliko je temperatura rashladne

tekućine veća od 20°C i broj okretaja motora između 800 i 3.000 o/min, preko signala

kvadratnog oblika.

Varijacije u ovom signalu upravljaju radom EGR ventila, tj. kontrolira se količina ispušnih

plinova koja se dovodi iz ispušne cijevi natrag u usisnu granu. Time se postižu dvije stvari:

manje svježeg zraka se usisava u komoru za sagorijevanje;

snižava se temperatura izgaranja (zbog prisutnosti inertnih plinova), te se smanjuje stvaranje

NOx (dušikovih oksida).

Centrala ubrizgavanja konstantno računa podatke o količini ispušnih plinova koji se usisavaju

preko podataka koje dobiva sa mjerača protoka zraka. U stvari, ukoliko se određena količina

zraka (Qam) treba usisati kako bi se postigla određena brzina motora, a vrijednost količine

zraka koja je izmjerena na mjeraču protoka zraka (Qar) je manja, razlika (Qgr) će biti količina

ispušnih plinova koji su recirkulirani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj sve iz priručnika. Ili ako imaš na engleskom, okači.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe jest kad bih znao da upload-ujem :)

To je Fiat servisni trening, skinuo sam ga sa ovog foruma, ne znam tacnu lokaciju ali se moze naci. Na srpskom je

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe jest kad bih znao da upload-ujem :)

To je Fiat servisni trening, skinuo sam ga sa ovog foruma, ne znam tacnu lokaciju ali se moze naci. Na srpskom je

rapidshare ili googledocs, ne bi treblao da bude teško :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra stvar. Hvala

Bilo bi dobro da se nađe isto ili slično uputstvo za Stila, Lybru i druga vozila.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

izbacio mi gresku check engine...oteram u servis na dijagnostiku, kazu ne radi erg ventil uopste. Vide da ga je neko ranije jos u italiji cackao, ne znaju da li je zapusen ili crkao skroz.

da li se erg ventil kupuje iskljucivo nov, ne postoji opcija reparacije ili popravke?

Nuova Croma 1.9 MJet, 150 KS

koja je cena?

i da napomenem da motor skroz korektno ide i ponasa se i ako mu erg ventil riknuo...ne znam koliko to ima veze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Notorni je prodavao EGR, mislim za 16V Cromu. Vidi kod njega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komplikacija EGR-a. Ona cev koja smeta pri zameni termostata na JTD-u je u stvari još jedan izmenjivač toplote. Kroz nju idu vreli gasovi od izduva ka EGR-u a rashladna tečnost ih hladi, a ona (ras. teč.) se ujedno i zagreva kako bi obezbedila brže postizanje radne temperature tj. bolje grejanje . Između ostalog zato se vozila sa zatvorenim EGR-om sporije zagrevaju.

EGR_1.png rashladni_sistem_egr_1.png rashladni_sistem_egr_2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto sporije postiže radnu temperaturu kada u sklopu motora ima samo 6,5 litara tečnosti, a meni treba od Vidikovca do Bežanije da dostigne rad.temp. naravno na minusu i imam utisak da potpuno hladan motor treba da radi u mestu jedan sat kako bi temp. bila kako treba.

Da li neko ima iskustva sa šus plehom (u našem slučaju pvc) i kako se ponaša dostizanje rad.temp. kada ovaj deo stoji na vozilu.

pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj vako, imam problem, naprsla mi rebrasta cev sto ide od izduvne grane do EGR-a i tu mi vec duze vreme falsira i nikakvu gresku mi nije prijavljivao. E sad ocu da skinem tu cev (posto trenutno nemam drugu) i

da zatvorim otvor na izduvnoj grani gde se ta cev kaci i naravno egr cu da blokiram sa donje strane, strane gde se kaci ta cev. EGR mi je inace ispravan.

Sta mislite oce li to sljakati bez problema jer mi ni do sad nije pravio nikakav problem sem sto su mi na toj rebrastoj cevi izlazili izduvni (smrdljivi) gasovi...? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...