nidza 621 Posted November 9, 2009 Ma ovaj moj Marelli ima i plovak sa markerom, nego magarac nije pogledao u marker nikad, tj. od maja 2007.Čak ima i nalepnica na kojoj jasno stoji da ako marker pobeli - treba da se dolije tečnost. Piše sve, samo treba pročitati. Razmazio me ovaj auto na kome se ništa nije kvarilo, zaboravio sam da gledam i potrošne delove. Neka vam Miki opiše našta su mi ličile zadnje pločice. Ajde da imam plehane felne, nego aluminijumske kroz koje dečja glava može da prođe i lepo se sve vidi, samo treba pogledati.Što se akumulatora tiče, pali ko mina, ali danas stvarno nije temperatura po kojoj bi se primetilo da'l mu nešto uopšte fali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted November 19, 2009 bosch silver mi je crko posle 2,5 godine - u prevodu bacanje para, isti kvalitet kao i black horse Quote Share this post Link to post Share on other sites
bukovski 0 Posted November 19, 2009 daj boze meni da toliko pozive prezive jednu godinu i evo pred sledecu zimu jurim da mi daju drugi , tako i na golf 4 i na golf 3 videcu ovaj black horse na puntisi kolko ce izdrzi. AL sve sto je i dan preko 2 god meni je super Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 19, 2009 Pada mi napamet da možda nemate neki drugi problem sa kolima ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted November 19, 2009 definitivno ne. prvo je i meni palo na pamet da ima neki drugi problem ali merio sam, puni 14,4v. kad sam stavio drugi akumulator - sve ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 19, 2009 (edited) MilanLaki, imam iste na kolima...doduše, samo jedan. Drugi sam "zafrljačio" u kantu.U Sremskoj Mitrovici sam ih platio 350 dinara (komad) i "koliko para, toliko muzike", ako uzmeš u obzir da takvi brisači marke Bosh koštaju oko 1500-2000 dinara.Jedan sam zamenio, zato što je pola brisao a pola je razmazivao kišu i blato.....katastrofa....U Gang Land-u, brisači koštaju 600 dinara, a 10 puta su bolji od ovih što sam prve kupio.http://www.gl-tuning.com/podkategorije.php?id=213 Edited November 19, 2009 by Maki Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted November 19, 2009 (edited) Meni su za sada OK, videcemo za kasnije. Naravno stari su u gepeku pa ako zatreba zamena...edit: tek sad vidim da je tema za akumulatore. Edited November 19, 2009 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted November 20, 2009 Samo opušteno ne mogu brisači da rade bez akumulatora Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 20, 2009 Iako će vam u AP-Sport preporučiti neki manji akumulator, u Stila sasvim normalno staje 74Ah. Ako se ne varam, širina je 297mm i to je dimenzija za koju je prodavac mislio da je prevelika. Nije bilo baš nikakvih problema sa ubacivanjem, tj. to je baš veličina za koju je i projektovana kutija. Pričam o Stilu 1.9 JTD, a mogu samo da pretpostavim da je i kod benzinaca kutija ista - to već ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 20, 2009 Milanlaki, bili smo u dobroj temi, samo je moderator greškom prebacio moj post u ovu temu...al nema veze. Nego Nidza, koliko si platio akumulator?Onaj mališa od 45 Ah koji imam na JTD-u još uvek radi, ali kad krenu prave zime mislim da više neće moći da pokreće motor kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 20, 2009 (edited) Oko 7600 dingera mislim, sa popustom na članstvo u klubu. Bosch S4 74Ah u Metrou je 7300. Plava Varta je iste klase akumulator, ali sam se ipak odlučio za nju zbog AP Sport-a. Znam da bi mi odmah zamenili ako bude nekih problema, a sa Metroom bojim se da bi bilo ipak malkice komplikovanije, tako da je to presudilo. Edited November 20, 2009 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted November 20, 2009 Da da, kod Metroa se nikad ne zna. Zamene verovatno ali se iscimas, tako sam barem cuo (ne samo za akumulator vec i za drugu robu)Jel koristi neko akumulatore sa gelom (valjda sam dobro napisao), koja je njihova prednost? Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted November 21, 2009 kolko znam neša platio takav jedan ali dobio običan :rofl: , valjda kod nekih prevaranata u kraju ...trebali bi da su svi "noviji " sa gelom (tj bez održavanja) dosta kvalitetniji od starih, mada ima istine u onoj priči da je stara dobra Trepča dostupna -sahranila bi bar par ovih hi-tech akumulatora...lično aku ne bi uzimao u Metrou jer em viđam kako ih tamo bacaju i drže, em su teški kad nešto reklamiraš ...Bosch je dosta komprovitovan brend na našem tržištu jer postoji neka "mala" privreda u bosni...po meni isključivo Exide ili eventualno Varta zbog popusta u AP-u, ali za model od 52ah cena sa popustom izađe ko Exide bez popusta - tako da je po meni izbor očigledan još je exide jači: 53ah 540v/ 52ah 480v Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 21, 2009 ja uzeo exide za stila .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bukovski 0 Posted December 8, 2009 kod dizela je bitna udarna snaga zimi ne Ah !znam iz iskustava za golf 3 i 4 ... svi sa malom udarnom snagom ispod 740A je igranje !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 9, 2009 Plava Varta bi morala biti veoma dojajan akumulator, bez održavanja. Doduše i on može da crkne, ali zato ima garanciju od 2 godine. Realno - nije nemoguće i da je crkao, dešava se.I ja se malo čudim, jer je i kod mene taj isti Marelli od 60Ah gurao od 2004., pa je malo čudno da ta Varta zatrokira, em nova, em bitno jača, em za klasu bolji akumulator od Marellija - koji je bio običan akumulator sa održavanjem. Meni ga je pomalo žao, jer da sam dolivao tečnost za ove skoro 3 godine, sigurno bi bio potpuno fit i sad. Dozvolio sam da mu zafali više od pola litre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 10, 2009 Plava Varta bi morala biti veoma dojajan akumulator,Ja imam tu dojajnu Vartu treća godina i na hladnoći je dosta usporilo verglanje. Pokušaću da je dopunim ali mislim da neće još dugo, možda 0.5-1 godinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 12, 2009 (edited) Sada sam bio u jednoj prodavnici akumulatora...Ljudi lepo imaju instrumente za proveru.Priča kaže sledeće:Auto je bio zagrejan na radnu temperaturu, amper kleštima je izmereno 290A udarna struja paljenja, i auto je palio odlično, ali kažem da je bio zagrejan.Nekim instrumentom smo izmerili stuju opterećenja i navodno je 650A (na akumulatoru piše 680A) ali je auto pre toga radio sigurno 30min. Tako da je to krajnje relativno. Najbolje bi bilo kada bih mogao da ga ostavim dva dana da ne radi pa onda da izmerim tu struju opterećenja.U radnji imaju neku tabelu koliko maksimalno startne struje može da da koliki akumulator. Po toj tabeli ako sam dobro zapamtio, akumulatori od 640A mogu dati startnu struju oko 310A. A to je u idealnim uslovima, a ne na -10 stepeni... Pitaću ih da mi dozvole da uslikam tu tabelu...E sada imaju u prodavnici EXIDE Premium, 3 god. garancija- 66Ah 550A cena oko 7000 din. - 74Ah 640A cena 7900 din.- 77Ah 660A cena oko 8200 din.tako da ću ja sledeće nedelje kupiti jedan EXIDE, a ovaj što imam poslati na servis.A imaju i te OPTIMA akumulatore koje nidza pominje, 54Ah 800A !!!, cena 17600 din. 4 god. garancija. Kaže da su akumulatori perverzno dobri, ali se jako slabo prodaju zbog visoke cene... Edited December 12, 2009 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 12, 2009 Ja 17ooo planiram da potrošim na akumulatore narednih 15 godina, tako da se ni ne čudim što se teško prodaju.A to što piše na tom Boschu, mačku o rep. Verovatno je bilo okej dok je bio ispravan, ali očigledno je ili u startu bio loš akumulator, ili je u međuvremenu iz nekog razloga crko.Baš nemaš sreće sa tim Stilom, rekao bih. Svašta nešto te zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 12, 2009 Ja 17ooo planiram da potrošim na akumulatore narednih 15 godina... :D Kad sam video cenu...mislim...neka je i zlato unutra, ali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted December 12, 2009 kada sam trebao da kupim akumulator,miki mi rece EXIDE otisao uzeo 74Ah 640A za sad zadovoljan Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 12, 2009 I etibor je bio zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 12, 2009 Da... :laughing: A čudno je što je fabrički Marelli 60Ah 380A... Baš sam sada gledao, pošto mi je još u podrumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted December 13, 2009 "Onaj mališa od 45 Ah koji imam na JTD-u još uvek radi, ali kad krenu prave zime mislim da više neće moći da pokreće motor kako treba."I došao je i taj dan.....ulazim u kola, kontakt - IDE, grejač - IDE, kazljka za gorivo - IDE, motor - ------------- ne ide. Šta uzeti za JTD, a da nije bacanje para. Hoću da uzmem Boš, ali vidim da postoje kopije. Na ovom forumu vidim dobre preporuke za Exide i Vartu. Nisam pri kešu, pa bi plaćao na rate (pitao sam u AP Sportu i ne daju na rate). Ako neko imam neku preporuku, hvala unapred!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23021 Posted December 13, 2009 U Tempu su jos spustili cene za Banner. Znam da kod njih postoji neka varijanta odlozenog placanja. Power Bull od 62 mAh je 5.000 a Uni Bull od 69 mAh je 5200.http://www.bannerbatterien.com/banner/prod...l/index2_en.phphttp://www.bannerbatterien.com/banner/prod...l/index2_en.php Quote Share this post Link to post Share on other sites