Jump to content
FAS Goran
the_reaper

O akumulatorima...

Recommended Posts

Interesantno je da ugradnjom xenona prilično smanjujemo opterećenje alternatora sada kada svetla rade stalno. Klasična halogena kratka su 55W do 60w, dok su xenoni 35W. I ne zaboravite to x2 svetla!! Sa 110-120W na 70W ! Za razmišljanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedan vrlo pohvalan mejl od domaćeg distributera Energizer akumulatora ( ako ovim kršim politiku foruma o rekalmiranju- brišite) koji me je pozitivno iznenadio :thumbup: :

Hvala na brzom i stručnom odgovoru - :unworthy::thumbsup::welcome:

Moje pitanje se ticalo nabavke akumulatora 53 Ah 530 A (207x207x190) (tako sam se sećao dimenzija i oznake iz kataloga koji sam negde video :wallbash:) :

Na zalost, mi takav akumulator 53 Ah 530 A (207x207x190) nemamo.

Ono sto postoji u nasem katalogu, ali isti ne uvozimo je 54 Ah 530 A (207x175x190) ... opet je dimenzija drugacija od one koju trazite.

Moj predlog je sledeci, da ukoliko Vam to nije problem, odete u nasu radnju-servis u Zemunu, Prvomajska 36 L, AUTOUNION i da na licu mesta nasi utvrde koji akumulator je adekvatan za Vas auto. Ukolko se odlucite za ovo, obavestite me na mail i ja cu Vas najaviti kod nasih maloprodavaca.

E sad, ukoliko je dimenzija koju ste izmerili tacna, ne verujem da cete pronaci kod bilo kog proizvodjaca, tj brenda akumulatora u SRB.

Jos nesto (ukoliko je dimenzija 207x175x190) bih dodao. Akumulator iz nase ponude, 52Ah 470 A (207x175x190) je najverovatnije odgovarajuci za Vas auto.

Zasto? Zato sto broj Ah nije toliko bitan za kubikazu. Najvaznija je udarna snaga ili broj A.

Na Vasem autu imate akumulator od 12V50 Ah 350 A koji je fabricki ugradjen. I on je vise nego dovoljan za potrebe Vaseg auta.

Kada proizvodjac vozila, odredjuje akumulator za auto, on racuna da udarna snaga mora da bude 2x veca od maksimalnih zahteva auta.

Sto znaci, da kad bi ste ukljucili sve elektricne potrosace u autu i startovali motor (alnaser vuce najvise struje prilikom starta motora, za vas auto oko max. 100 A),

Vas auto bi iz fabrickog akumulatora povukao max. 175A

Samim tim, ukolkio ugradite nov akumulator 52Ah 470A imacete i vise nego dovoljno startne struje, tj jos dodatnih 120A „viska“...

Verujem dda sam Vam pomogao koliko je u mojoj moci. Ukolko Vas jos nesto ineteresuje ili Vam treba sac=vet, posaljite mail.

Srdacan pozdrav, Aleksandar Anđić Komercijalni direktor www.aes-serbia.com

Edited by Dovla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sledeći put kada kačiš nečiji mail, post ili bilo šta, stavi ga u

da bude preglednije, a i da se razume da je to tuđi tekst (slično onome kada se ostavlja link sa kog sajta je preuzet neki tekst) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, nisam znao i meni je sinoć delovao nepregledno ali mi ovo nije palo na pamet ... - hvala :thumbup:B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi ovaj lik je apsolutni izuzetak jer od Sajma automobila kad sam popričao sa trojcom likova tamo + kasnije još par poziva u toku zadnjih par meseci odgovor je uvek bio :

mi tu ništa ne možemo -proizvodi se taj koji vi hoćete, ali firma ne uvozi i to ti je što ti je i nemoj više da zoveš i smaraš ... :wallbash:

e onda mi je sinulo pre par dana da im šibnem mejl i gle čuda: odgovara - čovek ljubazan, stručan i krajnje profesionalan :unworthy::thumbsup:

E sad ako ima više zainteresovanih za ovaj Premium Energizer od 54 Ah 530 A (207x175x190) za Punta 1.3 MTJ - nek mi pošalju poruku da zajedno naručimo :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je cena tog?

Ja bi pre Exide Premium EA530 (Desni) 53Ah 540A 207x175x190mm.

Cena mu je oko 6700rsd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj Exide kazu da je najbolji, i to ljudi koji ga imaju u kolima.

U Bataji ima mesto gde se prodaju, kao zvanicno,, tj to "mesto" se i reklamira na forumu - "Vitez".

Tamo sam i video cenu.

A one vrednosti su preporucljive za Punta mjet-a.

copy-paste o njemu:

*

Ekstremno visoka snaga pri hladnom pokretanju (+30%)

*

Ugradjen pokazivač stanja, nikakvo održavanje nije potrebno

*

Hermetički zatvoren (nemoguće ga je otvoriti)

*

Lavirintni zaptivač kombinovan sa membranom

*

Za dizel vozila i za veća vozila sa benzinskim motorom

*

Testiran čak na -30 stepeni

*

10,000 garantovanih paljenja (klasični akumulatori imaju 4,000)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-da, i to.

Mislim da sam video da Varta/Bosh kostaju oko 55-60e, pa ako me secanje sluzi - apsolutno vredi pazariti Exide za tu razliku.

Zvucace klinacki-lozacki, al' kad vidim kako je upakovan, jos sa onim bojama koje pokazuju njegovo stanje .. uf! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

javiće mi čovek ovih dana cenu za Premium Energizer od 54ah 530A :sleeping::question:;

pa dok on ne javi Exide 53Ah 540A je po meni suviše jak sa cenom od min 7200 din koja je skoro 2000 skuplja od konkurencije ali sačekajmo da vidimo cenu za Energizer :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo već mi je stigao mejl sa cenom za Premium Energizer od 54ah 530A Okvirna cena bi bila =6.750,00 dinara sa PDV-om. :thumbup:

ali kako napominju važi samo ovih dana za naručivanje u septembru jer zbog skakanja evra i cena olova na svetskom tržištu - nisu sigurni koja će cena biti u oktobru :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u "Vitezu" Exide za 6720rsd.

Ako bi uzimao, definitivno bi Exide.

Baj d vej - alal vera coveku na brzom odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa moram da priznam da po toj ceni i meni će izbor biti EXide :thumbup: mada su valjda u tom kvalitetu svi brendovi izjednačeni, jer osim u Vitezu svugde su cene 7200 din :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan akumulator mi naglo oslabio, jedva sam upalio. :sleeping:

Petogodišnji Marelli, prva ugradnja zamenjen je Energizerom istih karakteristika i dimenzija 60 Ah, 530A, 24x17.5x19cm.

Garancija 2+1 god., bez održavanja, 6700 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo bez održavanja znači da akumulator unutra nema kiselinu, nego gel. Zato nemaš šta da proveravaš nivo, niti povremeno da dosipaš npr. destilovanu vodu ako zatreba.

E sad...tako sam i ja svojevremeno kupio bez održavanja, platio ga malo skuplje nego klasičan akumulator, kad ono...posle nekih dve godine kada je Stilo počeo da prijavljuje neke greške prilikom verglanja, pogledamo akumulator...- kad ono klasičan sa kiselinom.

Vidi Kole, skini nalepnice sa njega, da nema one čepove...jer ako ih ima... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo 2+1 je malo smešno. Garancija je navodno 2god., a onda dođeš na pregled i ako je sve kako valja na vozilu dobiješ još jednu godinu. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno uzimam aku.

Evo sta mi je veoma azurno odgovoreno od strane uvoznika za Exide aku.

Poštovani Stevane,

Za vaš auto preporučujemo sledeća dva modela Exide akumulatora:

1. Exide Premium 53Ah 540A link: http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-351.html

Ovo je kvalitetnija varijanta sa povećanom startnom strujom. Garancija do 36 meseca.

Cena: 7257.00 din sa PDV

2. Exide Excell 50Ah 450A link: http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-9277.html

Jeftinija varijanta sa manjom startnom strujom. Garancija 24 meseca.

Cena: 6005.00 din sa PDV

Dimenzije oba akumulatora su iste, samo su karakteristike različite.

Ako naručite akumulator direktno od nas dobijate ga sa besplatnom dostavom bilo gde na teritoriji Srbije.

Ali imamo i nekoliko naših kooperanata u Beogradu gde isto možete kupiti na licu mesta.

Sta mislite da je bolje, prvi ili drugi?

Meni nekako logicno prvi [ali ipak da pitam :coffee: ], jer se razlika od 1250rsd vise vidi u 100A [onih tzv udarnih] i jednoj godini garancije vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih uzeo prvi zbog garancije... jer, ako oni daju garanciju 3 godine pri čemu ne postavljaju uslov da li je aku na taxi vozilu ili privatnom vozilu, znači da će na privatnom vozilu trajati bar duplo više...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varta koja je do sada bila u kolima radila je malo vise od 2 godine.

Ne znam do cega je, ali mogla je i 3-4-5 ...

Znam da nije do mene, tj da je ostao neki potrosac i sl, to mi se nikad nije desilo.

Nema tu pravila. Meni je na yugu fabricki radio 4.5 godine i 4 zime, dok je komsa 2 promenio.

Ali definitivno postoji neki prosek ..

Ono sto vidim kao prednost Exidea ja njegova klasa. Siguran sam da su u Srbiji npr Bosh/Varta i sl nize klase/kvaliteta nego u Sloveniji, Nemackoj ...

A necu i ne zelim da pazarim neki, pa da za 2-3 godine ponovo uzimam, ili da strahujem sta ce biti u sred zime [ako ne prve onda druge sigurno].

A i imam stav da za Punta, ne mogu reci ulazem, nego uzimam sto bolje, bilo da su gume [uzeo Good Year a ne npr Tigar/Kleber], bilo da je aku...

A pitam, cisto da od dva dobra izaberem bolji. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa onda definitivno jači : ovaj Exide Premium 53Ah 540A link: http://www.akumulato...avnica-351.html :unworthy::thumbup:

a zašto je varta tako brzo ispustila poslednju varnicu to izgleda nećemo nikad saznati - samo napiši oznaku koja je bila čisto da se zna ... :whistle::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisacu sutra, ne znam sad.

Nit je svetlo nit je mjuza ostala upaljena.

edit - Nekom je zivot majka nekom maceha, a Varti je milf. :lol: [zbog neplaniranog izvacenja novca]

Edited by steva_anya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...