Kuvalja 406 Posted January 7, 2015 Jel mogao taj Energizer da lepo sedne u puntovu plastiku, posto i ja treba na klasiku da zamenim pa bi ubacio exide od 45ah i 420A, a unutra je fabricki od 40ah i nesto malo ampera. Znaci samo me zanima da li si bez prepravki mogao da ubacis taj akumulator, i da ne brini nista mu nece smetati uvek je bolje imati malo jaci akumulator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zola89 0 Posted January 7, 2015 (edited) Sutra ujutru ga stavljam pa cu ti javiti Hvala na brzim odgovorima! Jos jedno pitanje.Jel potrebno da se nesto resetuje na racunaru kad se menja akumulator? Edited January 7, 2015 by zola89 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted January 8, 2015 ovo za punjace je prica za malu decu, svaki akumulator gubi vremenom kapacitet(kao i svaka baterija) tako da ne postoji punjac koji moze da napuni ak. do sto posto. Kod dopunjavanja koje rade u servisu i onog koje svako moze da uradi kod kuće sa punjacem od 30e nema razlike, princip rada i efekat su potpuno isti.Druže imaš blog o akumulatorima http://akumulatori-desulfatizatori.blogspot.com/ pa ovde možeš pročitati i videti da punjač od 20 eura i onaj od 520 nisu ma ni u mislima isti. I da punjenje akumulatora običnim punjačem ne da nije isto nego može i da upropasti akumulator u odnosu na punjač koji ga puni onako kako treba i usput ga desulfatizuje! ovo o čemu ti pričaš je mašina koju koriste profesionalci zarad oživljavanja akumulatora koji su sulfatizovani a takvih nema mnogo kod nas. Ja sam pričao o običnom dopunjavanju u kućnim uslovima i radnjama koje prodaju akumulatore i vrše 'servis' istih.ovo za upropascivanje akumulatora kucnim punjacem necu da komentarisem, ako je punjac ispravan i vršiš povremen nadzor u toku punjenja ne vidim sta moze da se uništi Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 8, 2015 (edited) Jos jedno pitanje.Jel potrebno da se nesto resetuje na racunaru kad se menja akumulator?Resetuje se bord i podesavanje kasetofona/CD plejera. Edited January 8, 2015 by beli_Punto Quote Share this post Link to post Share on other sites
zola89 0 Posted January 8, 2015 Jel mogao taj Energizer da lepo sedne u puntovu plastiku, posto i ja treba na klasiku da zamenim pa bi ubacio exide od 45ah i 420A, a unutra je fabricki od 40ah i nesto malo ampera. Znaci samo me zanima da li si bez prepravki mogao da ubacis taj akumulator, i da ne brini nista mu nece smetati uvek je bolje imati malo jaci akumulator.NIje mogao nazalost, morao sam da izbacim onu fabricku plastiku oko akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 8, 2015 Ok, hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted January 8, 2015 Imam jedno pitanje u vezi Fiat Punto mk1 TD70.Crkao mi je bosh aku od 70 ah pa bi trebalo uskoro da kupim drugi.Punjenje altelnatora mi je 13.9V. Jel to dovoljno i koji najbolje da kupim aku i od koliko ah? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted January 8, 2015 (edited) 13.8 - 14.4 V je normalno. A od 55Ah pa navise mozes da stavis, nek bude samo vece udarne snage jer je dizel. Sto se tice proizvodjaca ima raznih, tako da procitaj temu od pocetka pa vidi sta ti deluje kao najbolja kupovina. Edited January 8, 2015 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 8, 2015 Jel mogao taj Energizer da lepo sedne u puntovu plastiku, posto i ja treba na klasiku da zamenim pa bi ubacio exide od 45ah i 420A, a unutra je fabricki od 40ah i nesto malo ampera. Znaci samo me zanima da li si bez prepravki mogao da ubacis taj akumulator, i da ne brini nista mu nece smetati uvek je bolje imati malo jaci akumulator.Imam Biloxi 45ah 400a nov. Ako te ne mrzi možeš kad ti odgovara da svratiš i probaš dal može da stane u kućište pa eventualno da juriš takav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 9, 2015 Hvala na ponudi ali nikako da se sa burazerom uskladim s'vremenom da preuzmem punta, poslacu ga u prodavnicu pa nek proba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 9, 2015 (edited) Skine poklopac ili kako već vidi koji je accu unutara, nađe na netu dimenzije i eto. Edited January 9, 2015 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 9, 2015 U puntu je MM 40Ah, ali ima lufta oko njega, kako sam ja premerio moze da stane 190x192, a ove sve koje sam ja gledao su 175x207 i 195x207, p sam razmisljao da industriskim fenom grejem jednu stranicu i da je razvucem da moze da upadne taj 207, izbegavam da skinem tu plastiku, lepse je da je tu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 11, 2015 (edited) Da li je imao iskustva i da li zna nešto o BAREN akumulatorima(ne hrvatski BEREN već BAREN...kažu da je italijanski)? Edited January 11, 2015 by aleksandarbud Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted January 11, 2015 Doslo vreme zamene akumulatora, pred crkavanjem je al je 4 godine sluzio pa sad treba da kupim drugiDa li da uzmem Vartu, Exide ili Banner, koji ima preporucenu amperazu posto dimenzija prostora diriguje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 11, 2015 Exide +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 11, 2015 Da li je imao iskustva i da li zna nešto o BAREN akumulatorima(ne hrvatski BEREN već BAREN...kažu da je italijanski)? Čitaj moje http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/31753-o-akumulatorima/page-60 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 11, 2015 Hvala,ali ne znam kako su se pokazali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 11, 2015 Burazerov Baren , 60 Ah 510 A sa klasičnim čepovima identičan kao moj stari Alto Adige koji je trajao skoro 5 godina i trajao bi puno više da nije pražnjen dva puta.Ovaj Baren sam dopunjavao destilovanom vodom, dalje desulfatizovao i napunio i vergla ko blesav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 12, 2015 Hvala druže! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 12, 2015 Jedno upozorenje , malopre sam gledao po tempu Banner akumulatore i ima ih dosta proizvedenih 2013 godine. Treba izbeći toliko stare akumulatore i koliko me sećanje služi preporuka je starost do 6 meseci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted January 12, 2015 preporuka je starost do 6 meseci.Mislim da je to cak uslov za punu garanciju,inace ako neko kupi stariji akumulator garancija se racuna od datuma proizvodnje plus ovih sest meseci Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted January 13, 2015 (edited) Jedno pitanje...koliko treba da bude punjenje na leru sa iskljucenim potrosacima?Povedoh za akumulator,na leru mi puni 14.04 a kad ukljucim svijetla isto na leru 13.83 a napon akumulatora 13.25 i kaze majstor dje sam reklamirao akumulator jer na -15 nisam mogao da upalim da je problem do punjenja...kaze minimalno punjenje. Edited January 13, 2015 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 13, 2015 A kad das gas na 2000 koliko tad puni, jer ipak vozis auto, ne guras ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 13, 2015 Ne bi trebalo ispod 14v da ide nikako.Meni je išlo i ispod 13v sa potrošačima pa sam završio sa novim četkicama, kolektorom i rotorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted January 13, 2015 Pa on rece da i sa potrosacima treba da bude 14v na leru. Minimum je 13.8v tako rece. Znaci alternator pri kraju :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites