Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Fiat 500 / Fiat 500e

Recommended Posts

Abarth 695 Esseesse Collectors Edition

 

215882-abarth 695 06.jpg

  • Proizvedeno u samo 1.390 jedinica, novo izdanje Abarth ''Collectors Edition'' definiše novo merilo: bolje ubrzanje i upravljivost za najbrže u asortimanu.
  • Dostupne su dve boje: 695 jedinica u ''Scorpion Black'' i 695 u ''Grigio Campovolo''.
  • Jedinstveni dizajn sa ikoničnim detaljima koji podsećaju na prošlost i sadašnjost brenda.
  • Inspirisan istoimenim modelom iz 1964. godine, novi 695 Esseesse je savršena sinteza ekskluzivnosti i sportskog karaktera.
  • ''Collectors Edition'': Abarth 695 Esseesse, čije ime vuče korene iz istorije šezdesetih godina.

Proizveden u ograničenom izdanju od samo 1.390 jedinica, podeljenih u 695 ''Scorpion Black'' jedinica i isto toliko 695 u boji ''Grigio Campovolo'', Abarth 695 Esseesse je novo kolekcionarsko izdanje posvećeno onima koji žele ekskluzivnost i vrhunsku nivo performansi istovremeno. Stvarajući ga, tim inženjera i dizajnera Abarth je inspirisan modelom iz 1964. godine, upotrebljiv kao sportski gradski automobil, ali namenjen onima koji traže maksimalne performanse na svakodnevnim putevima i proizveden u samo hiljadu jedinica.

 

215883-abarth 695 05.jpg

 

Na ''malom zlu'' Škorpiona izdvojili su se prepoznatljivi akronimi sa monogramom ''SS'' velikim slovima na poklopcu motora i malim slovom ''esseesse'' na kontrolnoj tabli. I to je odmah bio uspeh za ljubitelje italijanskog sportskog duha. U dizajniranju novog Abarth 695 Esseesse, cilj je bio dalje poboljšanje performansi u pogledu ubrzanja i upravljanja. Fokus je zato na smanjenju težine, različitoj ravnoteži i aerodinamičkoj nezi. Nova aluminijumska hauba sa dvostrukom grbom, osim što karakteriše novi 695 Esseesse sa estetske tačke gledišta, smanjuje težinu za 25% u poređenju sa normalnom haubom, a u kombinaciji sa usvajanjem izduvnog sistema Akrapovič i drugim ciljanim intervencijama, smanjena je ukupna težina automobila za 10 kg u poređenju sa Abarth 595 Competizione.

 

abarth 04.jpg

 

Ovom prepoznatljivom elementu se pridružio spojler Assetto Variabile. Svi elementi koji su, osim što karakterišu stil, poboljšali performanse, na primer: na četvrt milje (400 metara) 695 Esseesse uspeva da pređe cilj za desetinku sekunde manje od verzije Competizione.

 

abarth 03.jpg

 

Dostupan samo u hečbek verziji, na novom 695 Esseesse odmah privlači pažnju novi aluminijumski poklopac motora i zadnji spojler koji podseća na trkački svet i legendarnu trkačku istoriju Škorpiona. Spojler podesiv od 0 do 60°, omogućava - u položaju maksimalnog nagiba (60°) i pri brzini od 200 km/h - da poveća aerodinamičko opterećenje do 42 kg, što dovodi do poboljšanja stabilnosti u krivinama. A ovo, u kombinaciji sa aluminijumskim poklopcem motora, dovodi do manje težine, boljih performansi i poboljšanih performansi ubrzanja. Ukratko, novi Abarth 695 Essesse ''Collectors Edition'' je najbrži u asortimanu.

 

Estetska karakterizacija eksterijera se nastavlja nizom elemenata inspirisanih prošlošću i sadašnjošću koji čine 695 Esseesse definitivno ekskluzivnim, poput belih detalja, poklopaca retrovizora i bočnih nalepnica. Takođe beli 17-inčni točkovi sa crvenim poklopcima, crvenim Brembo čeljustima, bokom 695 i zadnjom značkom 695 Esseesse. Obratite pažnju na dve izduvne cevi Akrapovič od titanijuma, sposobne da pruže čiste zvučne emocije kako na putu tako i na stazi, za jedinstvenu zabavu i užitak u vožnji.

 

215884-abarth 695 02.jpg

 

Čak i u unutrašnjosti, novi Abarth 695 Esseesse pokazuje svoju ekskluzivnu stranu: sedišta imaju natpis ''jedan od 695'' na naslonima za glavu. Ovo su sjajne vesti, jer su prvi put na novom izdanju 695 Esseesse Collectors Edition sedišta numerisana. U stvari, svaka od dve boje karoserije automobila odgovara sedištu Sabelt sa šavovima u istoj nijansi kao i karoserija. Obratite pažnju i na crveni sigurnosni pojas.

 

215885-abarth 695 01.jpg

 

Prilagođavanje se nastavlja i na kontrolnoj tabli u Alkantari, gde se u donjem desnom uglu ističe laserska gravura sa natpisom 695 Esseesse. Da bi se naglasila trkačka duša, ugljenični elementi na vrh ručice menjača i umeci na volanu takođe ne nedostaju. Novi 695 Esseesse je opremljen snažnim 1.4 T-Jet motorom koji isporučuje 180KS i obrtnog momenata od 250 Nm pri 3.000 obrtaja i omogućava maksimalnu brzinu od 225 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6.7 sekundi, a 400 metara od starta prelazi za 15.1 sekundi. Tu su i amortizeri Koni FSD, moćan sistem kočenja uz crvene Brembo aluminijumske 4-klipne čeljusti, ručni menjač (na zahtev je dostupan robotski sekvencijalni menjač Abarth sa lopaticama na volanu), sistem Uconnect sa navigatorom, 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir, uz Apple CarPlay i Android Auto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

64. godišnjica Fiata 500 proslavlja se premijerom novog modela 500 u prvoj državi van Evrope - Izraelu

 

Olivier_Francois,_Fiat_CEO_&_Stellantis_CMO.jpg

  • Specijalan rođendan za legendarnu ''petstotku'': njegova treća generacija, električna i samo električna, pravi svoje prve korake van Evrope i izlazi na tržište u Izraelu.
  • Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i glavni direktor marketinga grupe Stellantis je učestvovao u prezentaciji - koja je održana danas u Tel Avivu - sa inspirativnom video porukom koju je poslao sa krova zgrade Lingotto, koji uskoro postaje najviša viseća bašta u Evropi.

Novi 500 je najprodavaniji električni gradski automobil u 10 evropskih zemalja i rangira se u prva tri u još 7 zemalja. 4. jul je uvek specijalna prilika da se proslavi godišnjica modela 500. Simbol brenda Fiat radi isto i ove godine: Novi 500, električan i samo električan, izlazi na tržište u Izraelu danas, praveći svoje prve korake van Evrope. ''Izuzetno sam ponosan što proslavljamo godišnjicu našeg poznatog modela sa veoma značajnim simboličnim korakom: Novi 500 - treća generacija ikone kreirane pre tačno 64 godine u Torinu, gradu gde se i proizvodi - sada izlazi na svoje prvo tržište van Evrope, Izrael'', istakao je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i glavni direktor marketinga grupe Stellantis.

 

''I ne postoji bolja lokacija da vam sve o tome ispričamo: staza na krovu zgrade Lingotto. Ona je bila staza za testiranje modela 500 i nalazila se tačno ovde na krovu fabrike gde se proizvodio automobil. Sada igra ulogu mosta između brenda Fiat i prošlosti i budućnosti modela 500. Upravo ovde na ovom krovu, radimo na stvaranju najvećeg visećeg vrta u Evropi, koji će se zvati La Pista 500 (''Staza 500''). Vrt za grad Torino, zelena pluća u srcu grada otvorena za sve, predstavljaju zeleni put kompanije Fiat. Ima iste vrednosti: po našem mišljenju, „zeleno je samo ako je zeleno za sve''. To je DNK brenda Fiat i naša obaveza''.

 

La Pista 500, most između prošlosti i budućnosti
Inspirativna video poruka Olivijea Fransoe je napravljena na krovu kompleksa Lingotto u Torinu, simboličnoj lokaciji koja spaja slavnu istoriju italijanskog brenda i njegov najpoznatiji model, sa vizijom održivije budućnosti. Lingotto je bila fabrika u kojoj je model 500 napravljen, i na njegovom krovu je bila legendarna staza na kojoj je prvi 500 testiran. Prava staza za testiranje sa 2 podignute površine. 500 je odavde simbolično krenuo ''u osvajanje sveta''. I ovde na krovu kompleksa Lingotto - bivše fabrike koja je bila jedna od prvih konverzije industrijske arheologije 1990-ih godina će spojiti prošlost i budućnost kako bi se napravo najveći viseći vrt u Evropi. Takođe u kompleksu Lingotto, inovativna struktura koja je oduševila čak i arhitektu Le Korbizjea, je novi muzej Casa 500, ugnežden unutar prestižne umetničke galerije Pinacoteca Agnelli. On istražuje prošlost i budućnost, kulturu i ikonu koja igru ulogu ambasadora italijanske proizvodnje u svetu.

 

Novi 500 je otelotvorenje ekologije za gradsku mobilnost budućnosti
Dizajniran, konstruisan i proizveden u Torinu, Novi 500 je prvi model u istoriji brenda Fiat koji je potpuno električan i 100% napravljen u Italiji. On je model za primer što se tiče dometa i brzine punjenja, prelazi do 320 km (WLTP ciklus) sa svojim litijum-jonskim baterijama od 42 kWh. Sa brzim punjačem od 85 kW, potrebno je samo 5 minuta da se napuni dovoljno da pređe 50 km. Potrebno je 35 minuta da se baterija napuni do 80%. Performanse: Passion, Icon i La Prima imaju električni motor od 87 kW (118 KS), maksimalnu brzinu od 150 km/h (elektronski ograničenu), ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9.0 sekundi i od 0 do 50 za 3.1 sekund. Verzija Action ima e-motor od 70 kW sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 9.5 sekundi, maksimalnog brzinom od 135 km/h i dometom od 190 km (WLTP ciklus).


ADAS i Assisted Driving drugog nivoa: Novi 500 takođe sadrži napredne sisteme za pomoć pri vožnji (ADAS), čineći vožnju lakšom, bezbednijom, jednostavnijom i zabavnijom i prvi je automobil u svom segmentu koji je opremljen Assisted Driving sistemom 2. nivoa. Uvek povezan: Novi 500 je opremljen sa novim R1 sistemom za informacije i zabavu sa 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Uvek je povezan, ažurira se onlajn i može se upari sa dva pametna telefona istovremeno za manje od pet sekundi. U Izraelu, Novi 500 će biti dostupan u 4 nivoa opreme, od Action - dostupan po istoj ceni kao i SUS zahvaljujući subvencijama - do La Prima i u tri karoserije cabrio, hečbek i 3+1.

 

Legendarna istorija ukorenjena u prošlosti ali sa jasnim pogledom u budućnost
Kako bi zamislio budućnost modela 500 i kako bi udahnuo život u Novi 500, Fiat je počeo od svoje najveće dragocenosti, koja je uticala na navike vozača i istoriju vožnje sa svojim dizajnom, stilom, značajem i jakim karakterom. Isto važi i za prvu generaciju, koja je nudila mobilnost i slobodu još 1960-ih godina, postajući pravi društveni fenomen i etablirajući se kao ''ljubavni brend''. Sa drugom generacijom, koja je izašla na tržište 2007 godine, Fiat 500 je uveo koncept popularnosti i šarma u gradsko vozilo, postajući ikona italijanske mode i stila koja je osvojila svet. Model koji stalno evoluira inspiriše umetnike i muzičare preko 13 godina, uvek je ostajao aktuelan sa preko 30 posebnih izdanja. Godina 2020. se pojavila njegova 3. generacija, Novi 500, spreman da pokrene revoluciju u održivoj gradskoj mobilnosti, kojeg pokreće privrženost, inovativnost i tehnologija. Osvojivši 10 nagrada i pre nego što se pojavio na tržištu - uključujući Red Dot nagradu, IF nagradu za dizajn i nagradu za najbolji zeleni automobil u Francuskoj, sada pošto Novi 500 osvaja Evropu, stiže u Izrael da napravi svoje prve korake ka osvajanju ostatka sveta. 

 

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Comunque si vede sempre più facilmente la nuova 500

RISPONDI

Anonimo08 luglio, 2021 08:38
Venderebbe ancora di più, ma il sud Italia come al solito è arretrato. In Italia ci sono oltre 23.000 colonnine, l'80% al centro nord. Solo il 20% al sud


Claudio08 luglio, 2021 08:40
Autostrade per l'Italia sta installando punti di ricarica ultra rapida ogni 50km. Il problema è ricaricare le auto al sud per chi arriva dal nord

Izvor. https://www.passioneautoitaliane.com/ 

 

Ako neko zna koji su to problemi na jugu neka napiše

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth F595

 

216328-abarth 595 05.jpg

 

Abarth je lansirao svoju novu posebnu seriju, F595. Sa svojih 165 konja njegov 1.4 motor čini osnovu za pogonski agregat u jednosedima Tatuus koji se koriste u italijanskim i nemačkim šampionatima Formule 4. F595 slavi ovo dugogodišnje partnerstvo i predstavlja počast 50. godišnjici jednoseda Formula Italia Carla Abartha. Novi F595 je koncentracija trkačkih dizajnerskih elemenata i stvoren je da pruži maksimalne performanse i zabavu.

 

216329-abarth 595 04.jpg

 

Izvanredne performanse i odziv su glavne odlike 1.4 TJet motora sa 165 konjskih snaga i 230 Nm obrtnog momenta od samo 2.250 obrtaja.

 

216330-abarth 595 03.jpg

 

Motor je uparen sa ručnim menjačem, ali se može opremiti i opcionim 5-stepenim automatizovanim ručnim menjačem sa lopaticama za menjanje brzina na volanu.

 

216331-abarth 595 02.jpg

 

Najveća brzina je 217 km/h, a za sprint od 0 do 100 km/h je potrebno 7.3 sekunde kod ručnog menjača i 7.4 sekunde kod sekvencijalne automatske varijante. Abarth F595 nudi Record Monza Sovrapposto aktivni sportski izduv, sada evoluiran u novu konfiguraciju sa četiri cevi - dve sa svake strane.

 

216332-abarth 595 01.jpg

 

Dostupan u verziji hečbek i kabriolet, novi Abarth F595 se odlikuje Rally Blue detaljima koji su istaknuti u poklopcima retrovizora, kao i prednjim i zadnjim branicima. Sportski izgled dodatno poboljšavaju Sport 17-inčni aluminijumski točkovi Formula, F595 oznake na zadnjem delu i svetla za maglu. U unutrašnjosti su kožni upravljač i kožna sportska sedišta Abarth, uz crne dizajnerske detalje kao što su novi okvir displeja za infotainment i nova mat crna kontrolna tabla.

 

Novi Rally Blue dizajnerski detalji biće dostupni u kombinaciji sa sledećim bojama: Race White, Campovolo Grey, Track Grey, Scorpion Black, Record Grey i Tarmac Grey. Na novom F595, zadnji amortizeri Koni sa Frequency Selective Damping (FSD) tehnologijom su standardni da bi poboljšali performanse, osigurali savršeno držanje puta i istovremeno poboljšali upravljivost i stabilnost. Abarthov sistem kočenja pruža optimalan odziv i poboljšanu sigurnost, koji se sastoji od 284 mm prednjih i 240 mm zadnjih diskova. F595 je standardno opremljen i 7-inčnim HD Uconnect sistemom sa DAB radiom, kao i Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnošću.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Nuova 500 dobio 5 zvezdica i najviše ocene od Green NCAP

 

fiat 500 green.jpg

 

Novi 500, prvi potpuno električni automobili brenda Fiat, osvojio je 5 zvezdica na testovima organizacjie Green NCAP. Konkretno, u 2021. je to bio prvi automobil koji je dobio najviše ocene na svim testovima i jedini koji je postigao maksimalni rezultat od 10/10 na Indeksu energetske efikasnosti. Novi 500 je legendarni automobil sa misijom: da obezbedi pristupačnu električnu mobilnost u gradu, jer ''zeleno je samo ako je zeleno za sve.'' Ovo čini deo DNK brenda Fiat. Održiva mobilnost obezbediće bolju budućnost za naredne generacije.

 

Novi 500 je projektovan, dizajniran i proizveden u Torinu, i u pitanju je prvi model u istoriji Fiata koji je u potpunosti električan i 100% Made in Italy. Predstavlja referentni model u pogledu autonomije i brzine punjenja, može da pređe do 320 km (WLTP) pomoću svojih litijum-jonskih baterija od 42 kWh. Sa brzim punjačem od 85 kW potrebno je samo 5 minuta da se napuni dovoljno da pređe 50km. Da bi se baterija napunila na 80% potrebno je 35 minuta. Verzija koju je koristio Green NCAP bio je model Nuova 500 opremljen sa električnim motorom od 87-kW (118 KS), koji obezbeđuje maksimalnu brzinu od 150 km/h (sa samoograničenjem) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za okruglo 9 sekundi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leleeee

Ucestvovao sam u Valvoline nagradnoj igri, kupis njihov proizvod, posaljes kod, i izvlacenje uskoro.

Kad dobijem 500tku, pa je ubacim u garazu na tenane da se puni, preko noc, po jeftinu struju. Ima da se navozim sve za male pare

Ih...pusti snovi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi 500 debitovao u Brazilu, drugom ''domu'' Fiata

 

O.Francois & New 500.jpeg

  • Mesec dana nakon što je predstavljen u Izraelu, Novi 500 nastavlja svoje putovanje oko sveta i sada stiže u Brazil.
  • U prezentaciji modela je učestvovao Olivije Fransoa, direktor brenda Fiat i direktor marketinga Stellantis-a, sa video porukom iz  Centro Stile Fiat u Torinu. 
  • Tradicija brenda Fiat je duboko ukorenjena u Brazilu: više od veka poslovanja, a od 1970-ih, kompanija je bila pionir u razvoju Flex-Fuel tehnologija za ekološka goriva.
  • Tržišni udeo Fiata u Brazilu je 22%

Predstavljanje modela Novi 500 medijima u Brazilu održano je pre samo nekoliko sati, nakon što je model prešao Atlantik kako bi nastavio svoj put oko sveta, koji je započeo pre mesec dana kada je debitovao u Izraelu. Olivije Fransoa, direktor Fiata i direktor marketinga kompanije Stellantis, učestvovao je u prezentaciji nacionalnim medijima i mreži distributera, putem video poruke iz kompleksa Centro Stile Fiat u Torinu, ''kolevke'' modela Novi 500.

 

 

''Čast mi je da budem deo ovog važnog dana na koji Novi 500 debituje u Brazilu. On je prvo transatlantsko tržište za ovaj model, simbol Fiata, nakon njegovih prvih koraka izvan Evrope u obližnjem Izraelu'', rekao je Olivije Fransoa, direktor renda Fiat i direktor marketinga kompanije Stellantis. ''Ovaj korak savršeno se uklapa u dugu istoriju brenda Fiat u Brazilu, a dve stvari ga čine posebnim.

Prvo, Brazil je Fiatov drugi dom. Pomislite samo na vezu koja nas je spajala tokom 100 godina i strateški značaj ovog tržišta, na kome Fiat ima udeo od 22%.

Drugi razlog je što smo baš ovde, pre više od 40 godina, počeli da razvijamo Flex-Fuel tehnologiju za korišćenje alternativnih goriva kao što su etanol, čime smo zakoračili više godina u budućnost u pogledu održivosti, koja čini temelj brendove zelene strategije i puta'', nastavio je Fransoa. ''Model 500 je simbol promena: stvoren je tako da preporodi održivu urbanu mobilnost i predstavlja sastavni deo značajnog preokreta, igrajući ključnu ulogu u prelasku na zelenu vožnju, i u negovanju lojalnosti kupaca električnih vozila. Kao što kažemo, zeleno je samo ako je zeleno za sve. To je naš cilj.''

 

Brazil je Fiatov drugi dom, gde je lider na tržištu  
Brazil je najveće Fiatovo tržište izvan Evrope. Trenutno je lider u prodaji sa udelom od 22%, što je povećanje od 52% u odnosu na prethodnu godinu, delimično zahvaljujući novim predstavljenim modelima koji su imali izuzetne rezultate: Novi Strada pikap, koji je osvežen prošle godine, odmah je imao uspeha, postavši najprodavanije vozilo u Brazilu; Fiat Toro, SUV srednje veličine koji je osvežen prošlog aprila, osvojio je javnost i zabeležio povećanje prodaje od 25% u odnosu na prethodnu generaciju. A sada je štafeta predata modelu Novi 500, koji će biti dostupan ovde sa paketom opreme Trim, u hečbek verziji, sa pomoćnim (ADAS) sistemima nivoa 2, brzim punjenjem od 11 kW i brzim punjačem od 85 kW, radio sistemom od 10.25 inča i bežičnim Apple CarPlay/Android Auto sistemom.

 

Veza koja traje duže od jednog veka i više od 40 godina istraživanja i razvoja alternativnih tehnologija 
Godine 1976. u Betimu, u državi Minas Gerais, prva Fiatova fabrika za proizvodnju automobila na licu mesta je otvorena. Prvi automobil koji je sišao sa njenih traka bio je Fiat 147, verzija bazirana na poznatom modelu Fiat 127. Fabrika je nedavno renovirana i sada predstavlja jedan od najvećih biznisa u zemlji, proizvodeći razne Fiat modele, uključujući novog pikapa Stada.

 

Koreni prisustva italijanske kompanije u Brazilu pak su mnogo stariji. Pomislite samo, 26. jula 1908. godine Silvio Alvarez Pentado bio je pobednik prve automobilske trke ikada održane u zemlji, vozivši model Fiat 40HP. Do 1930. u Sao Paulu je otvoreno prodajni salon, nakon čega je 1950. otvoreno i predstavništvo za uvoz i distribuciju Fiat traktora. Mnogo toga se promenilo od tada, ali veza je dodatno osnažena, toliko da je 2015. godine otvorena nova fabrika u mestu Goiana, u državi Pernambuko. U pitanju je jedno od najnaprednijih proizvodnih postrojenja u svetu automobila, kao i dom modela Fiat Toro. Takođe, treba naglasiti da je baš ovde u Brazilu 1970-ih Fiat razvijao alternativne tehnologije sa ciljem smanjenja emisija u atmosferu, nudeći kupcima proizvode koji su pouzdani, pristupačni i održivi.

 

Jedan od najznačajnijih primera ovog zelenijeg pristupa je napravljen baš u fabrici u Betimu, i proširio se širom Latinske Amerike i u drugim državama širom sveta: bili su to upotreba etanola, dobijenog iz šećerne trske, i razvoj Flex-Fuel tehnologije, koja snabdeva motore etanolom i benzinom, ili kombinacijom dvaju goriva. U ekološkom smislu, prednost etanola je činjenica da je u pitanju obnovljiv izvor energije koji pomaže da se ograniče emisije gasova koji izazivaju efekat staklene bašte, s obzirom da biomasa biljnog porekla ponovo upija ugljen-dioksid koji ispušta vozilo. Zato je u pitanju jedno od najodrživijih automobilskih rešenja dostupnih na tržištu danas. A sada, sa pogledom u budućnost, Novi 500 započinje novo poglavlje inovacija u Fiatu, čineći mobilnost sve pristupačnijom i pogodnijom za životnu sredinu.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...