bokija 83 Posted September 16, 2009 Znate ono,kad se patosnica pomeri nagore pa pocne da cese pedalu kvacila?Istripujem se da mi je pocela da se razlistava sajla.Patosnice su muka,zimi drzim one sjajne gumene sto izgledaju ko aluminijum a posle prelazim na platnene.Sa gumenjacima je dva puta odvratniji osecaj al se lakse odrzava.Ipak su krpenjaci zakon.Razmisljam da im stavim cickove da bi ostale na mestu.Villi,toliko si oplemenio auto a sad ga vracas unazad sa gumenim patosnicama.Nekako kad pogledas unutra guma odma kvari domacu atmosferu i udobnost.Jedino ako si od onih ljubitelja koza,guma,najlon,bicevi,lanci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted September 16, 2009 Bokija, to sa cickom je odlicna stvar, ja na Puntu imam patosnice sa cickom, ne mrdaju, a i licno ne volim gumene patosnice, nekako deluju prejeftino! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted September 16, 2009 A jeste sirot'nja, ja imam i original sa čičkom, piše Punto na vozačkoj i gumene sa plavom linijom. I koristim ih zajedno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted September 16, 2009 ti si tek lud, ali nisi prvi i jedini sluchaj ja isto imam te "original" na kojima pise FIAT a na ambalazi pisalo punto... samo zalim sto nisu jos koji cm duze, ali sam stvarno super zadovoljan Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 16, 2009 leti platnene a kisa i zima gumene,pokazalo se dobra kombinacija Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted September 17, 2009 Pa nisam ja rekao da sam bacio platnenjake Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted October 18, 2009 Jes' da je malo osakacen, ali nema veze... taman izgovor da radim haubu kako sam i planirao, a neko drugi da plati Jesenji mini session: Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancezemun 0 Posted February 1, 2010 Kako si dobro odradio ovo,svaka ti cast,ja sam pre skoro god dana uzeo isto punta II i isto VAN verziju,i jos od kad sam ga uzeo ocu da mu menjam instrument tablu,naravno farbam branike i felne neke 15-ice da stavim,ali sad nemam para,dobio sam otkaz,pa to tek kad pocnem opet da radim,nego gde si ti uzeo tablu? posto je? Moj punto je 19 D to znaci da uzimam od JTD-a? pozz i jos jednom svaka cast Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 1, 2010 Pogledaj:Punto mk.2 1.9 D promena kontrolne table Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancezemun 0 Posted February 1, 2010 ^^^ Ok hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 4, 2010 kako si ofarbao zadnji branik? mislim jel ona plastika treba da prodje neku preradu ili moze odmah da se nanosi boja?Pa ovako, branik se prvo ismirgla, pa se izgituju rupe i ostecenja (ako ih ima), pa se opet ismirgla i dobro opere. Kada se osusi, preprska se podlogoim za plastiku (u ovom slucaju koriscen Body Plastofix sprej), Vili,evo videh sta si ti sve prosaosa svojim vanom,a mene konkretno interesuje ovo zafarbanje branika,posto je moj auto bele boje, da li bi se mozda mogli crni branici kojim slucajem transformisati u bele? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted February 4, 2010 Svaka boja branika se moze promeniti tako i tvoji mogu postati beli.Spremis 150-170 evropljana za kvalitetno farbanje da se ne bi ljustili i eto lepote! Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 4, 2010 auuu,pa nesto mi mnogo to...mislio sam ovako,sam svoj majstor nesto ovako kao sto je vili rekao da je uradio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted February 5, 2010 U svakom slucaju ti treba para da bi to bilo uradjeno kako treba. Mene je samo materijal kostao 70€, a ruke nisam platio posto sam to radio sa ortakom farbarom/limarom. Inace bi ruke bile jos 80-100€ za oba branika.Ako smatras da mozes sam, ti probaj, ali ne bih ti savetovao ukoliko nemas iskustva.Ima "majstora" koji rade oba branika sa materijalom za 80-100€, ali bas zbog takvih kruzi urbana legenda da crni branici ne mogu da se ofarbaju kvalitetno, da se posle ne ljuste. A mogu, itekako Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted February 5, 2010 Moja preporuka ukoliko nisi nikad radio farbariju da ne radis nista sam da ne bude posle veca dara nego mera! Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 6, 2010 farbao sam motor,sa burazerom,on ima radionicu i mislim da bi on to mogao da odradi...a za materijal je ok,toliko mogu da izdvojim sve u svemu,hvala na savetima Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted February 7, 2010 Najbitinije je da se dobro pripremi,obavezno plastik prajmer pre spric gita da se ne bi ljustila boja.vecina ljudi ofarba branike za male pare i ne stave prajmer pa posle kruzi prica da crni branici ne mogu da se farbaju.Vili je radio kako treba i nije stedeo i sad nema problema!Moji branici su isto farbani i nije se stedelo na materijalu i nema problema ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted February 7, 2010 Znaci postupak farbanja bi bio sledeci: - preci finom smirglom recimo 400 - odmastiti,oprati branik - naneti plastik prajmer - spric git - ponovno smirglanje (da li je ovo potrebno?) - farbanjeJa sam ofarbao jedan plastican okvir na ovaj nacin stim sto nisam koristio spric git.Znaci osmirglao ga,naneo plastik plajmer i ofarbao. Farba se do sada nije oljustila,proslo je godinu dana. Da li je pametno odraditi i branik bez spric gita naravno ako je on idealno ravan? Ne znam da li spric git ide da bi se farba bolje uhvatila za branik ili prvenstveno zbog pokrivanja neravnina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted February 7, 2010 Da bi branik koji je velike povrsine licio na nesto posle farbanja obavezno ide spric git koji se posle smirgla.Ja sam na moje branike radio,plastik prajmer,spric git,pa se to smirgla,pa drugi sloj spric gita pa se to smirgla,posle farbanje i na kraju poliranje,na kraju kad pogledas mnogo posla ali branici glatki kao staklo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dasabaja 0 Posted February 27, 2010 Chikavili, jel moze malo vise informacija oko ugradnje naslona za ruke izmedju prednjih sedista? Jel trazen deo bas za Punta ili je bilo koji naslon uzet koji moze da se nadje? A najvise me interesuje - kako se to cudo montira, da li nesto mora da se busi, sece, rastura itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted February 27, 2010 nista posebno drugar,ja sam malo prepravio nosac naslona i fiksirao sa 4 srafa za plastiku ,gde je rucna Quote Share this post Link to post Share on other sites
dasabaja 0 Posted February 27, 2010 Jel se nesto seklo/busilo? Posebno me zanima da li mora na kolima da se sece i busi nesto obzirom da je Punto pod garancijom...ne daju mi se pare servisu (ako to uopste hoce da ugrade), volim sam da majstorisem Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted February 27, 2010 samo se zabuse 4 holsrafa u plastiku,i nista vise.najgore je prepraviti nosac naslova,e sad zavisi ima vise vrsta tih naslona,ja sam moj kupio na bubanj potoku za 800 kinti,i dan danas super sluzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 1, 2010 Ja sam kupio univerzalni naslon koji se samo uglavi. Nema secenja/busenja.Ali ako imas sedista sa podesavanjem lumbalnog dela naslona (tockic sa desne strane naslona vozackog sedista) zaboravi ove univerzalne naslone. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted May 4, 2010 Cisto da te pozdravim i da kazem da su extra posao uradioAjde molim te uslikaj kako si resio obaranje sedista, posto kod mene je to poprilicno uzasno uradjeno od strane majstora koji su ga prepravljali? Quote Share this post Link to post Share on other sites