zlajadc 1 Posted April 30, 2018 Sad sam ga palio,upali lepo ali kad se da gas kao da sam izgubio turbinu negde,jedino da sacekam do ujutru da se prosusi pa da vidim sta ce da bude. I EGR je zatvoren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlajadc 1 Posted May 1, 2018 Cisto da javnem,danas auto radio naj normalnije,bice da je neki gremlin,svakako sutra na dijagnostiku da vidim hoce li nesto pokazati. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pajko 3 Posted January 4, 2020 (edited) Pozdrav svima. Dugo nisam posećivao ovaj forum jer nisam imao prilike da vozim Fiat. Od nedavno imam Fiat Punto 1.9 jtd. Primetio sam da slabo vuce od lera i na vecim obrtajima. Inače prvi utisak je da je motor dobar,doduše kada sam sledeće jutro proveravao tečnosti,video sam da ulja u motoru nema!!? Na meracu nije pokazivao ni kapi ali mi nije palio lampicu za ulje. I da ne zaboravim,od dana kada sam ga kupio svetli lampica "chek engine"? Kada sam bivšeg vlasnika pitao zašto to svetli,rekao mi je da od kad to svetli auto vise ne vuce kako treba. Pomislio sam da je blokirao egr ali kada sam skinuo video sam da je već blokiran,ali da auto i dalje ne vuce dobro. Ako neko zna uzrok javite se pa ako mogu da resim. Edited January 4, 2020 by neshaoct skinut višak 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4793 Posted January 4, 2020 Da li si, nakon kupovine,uradio mali i / ili veliki servis? Zbog malo ulja mozda nece da upali check engine jer ga iole ima u sistemu dovoljno ali je svakako nisko, pogotovu ako si proveravao dok je upaljen auto ili posle gasenja (povuce ulje iz kartera u sistem pa deluje kao da ga ni nema). To sto slabo vuce moze biti i do zaprljane usisne grane, MAF/MAP senzora, koje uzgred mozes da raskacis pa ako ide bolje, znaci da je problem do njega i tako otkrijes i potencijalni kvar. Dodatno, EXAMINER (Fiat dijagnostika) ce ti takodje reci koji su jos moguci problemi nakon ocitavanja u nekom servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9740 Posted January 4, 2020 @Pajko Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pajko 3 Posted January 5, 2020 Hvala na prebacivanje posta. Inace da kazem da nisam probao nista drugo osim sto sam pogledao dali je blokiran egr. Sada mi je najbitnije da mi neko kaze gde se nalazi broj motora na puntu? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted January 5, 2020 E to tesko da ces da vidis. Nalazi se ispod turbine, izduvne grane. Ni pomocu ogledala ne moze da se vidi.Poslato sa Honor 8X pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pajko 3 Posted January 5, 2020 Audi.. pa kako ce ma tehnickom da utvrde gde je broj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 22494 Posted January 5, 2020 @Pajko ostavice auto da se uradi PUS ako ne mogu da utvrde broj motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pajko 3 Posted January 5, 2020 E jbg. Još mi ta zajebancija treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pajko 3 Posted January 7, 2020 Pozz.. nasli smo broj motora na Punta. Nego da pitam,ima li ko da se razume u Alfe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8302 Posted January 7, 2020 Koje alfe, koji motori? Dizeli su isti kao kod Fiata npr. Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pajko 3 Posted January 8, 2020 Alfa 147 1.9 jtd 8v 85kw 2002 god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8302 Posted January 9, 2020 Taj motor ke isti i kod Fiata, Alfe I Lancie, isti su mu i prateci agregati, tako da imas na forumu sve ispisano o njemu. Ako te nesto konkretno zanima ti pitaj.Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shadow 0 Posted October 23, 2024 (edited) Pozdrav,imam problem na puntu 1.9 jtd 86ks.Upalio mi se safe mode i odvezao sam ga do kuce misleci da je protokomer,kada sam ga izvadio bio je sav zaprljan i od čadji ocistio sam ga kontakt sprejem i ostavio da se osusi kada sam ga vratio i upalio auto jednom sam mu dao gas u leru i od tog momenta auto je sam krenuo da radi na ler gasu i prestao je da prima gas na papucicu,stiskam papucicu brzo polako ono nista se ne desava. Kada je usao u safe mode ne izbacuje dima uopste a ovako generalno mi dimi malo vise jer sam ugasio egr i odvrnuo na nekih 70 80% chip,meni je i pre cipa na fabrici palio taj safe mode ali cim upalim i ugasim auto sve se vratilo u normalnu ali ovaj put nije zato sam i probao da ocistim. Takodje nakon sto mi se upalio safe mode prestala je da mi radi kazaljka za brzinu dok za temperaturu i gorivo rade normalno. Znacio bi mi svaki savet hvala unapred drugari Edited October 23, 2024 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 22116 Posted October 23, 2024 (edited) @Shadow Pozdrav i dobrodosao na FLCS forum. Za pocetak, pogledaj sta kaze dijagnostika za Safe mode u koji upada. Jesi li probao i sta se desava kada potpuno raskacis protokomer? PS: Politika foruma je da ne pravimo "kupusare" od tema i da na jednom mestu ne pitamo sve sto nas zanima. Svaka tehnicki topic bavi se tematikom definisanom u naslovu. Pogledaj postoji li takva tema, a samo kratko sto se tice kazaljke za brzinu - opet na dijagnostici proveri stvarno ocitavanje brzine. Ako je to OK, moguce da je problemcic u tabli. Ovu nepotrebno otvorenu temu, spojicemo sa postojecom o gubitku snage na Puntu JTD: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/26817-fiat-punto-mk2-19d-jtd-problemi-sa-snagom Edited October 23, 2024 by Ivan 1 Shadow reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shadow 0 Posted October 23, 2024 55 minutes ago, Ivan said: @Shadow Pozdrav i dobrodosao na FLCS forum. Za pocetak, pogledaj sta kaze dijagnostika za Safe mode u koji upada. Jesi li probao i sta se desava kada potpuno raskacis protokomer? PS: Politika foruma je da ne pravimo "kupusare" od tema i da na jednom mestu ne pitamo sve sto nas zanima. Svaka tehnicki topic bavi se tematikom definisanom u naslovu. Pogledaj postoji li takva tema, a samo kratko sto se tice kazaljke za brzinu - opet na dijagnostici proveri stvarno ocitavanje brzine. Ako je to OK, moguce da je problemcic u tabli. Ovu nepotrebno otvorenu temu, spojicemo sa postojecom o gubitku snage na Puntu JTD: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/26817-fiat-punto-mk2-19d-jtd-problemi-sa-snagom Hvala na brzom odgovoru. Prikacio sam na dijagnostiku i kod greske je U1601 ili ti ga MAF/protokomer,jedino sto tu mene buni jeste kada sam skroz izdzekao kabl od protokomera opet ista stvar nece da primi gas na papucicu i radi na ler gasu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8302 Posted October 24, 2024 Kako si to odvrnuo chip na 80%? Meni deluje da si ga tu nesto zbunio Sent from my SM-A346B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shadow 0 Posted October 24, 2024 22 minutes ago, MS PK said: Kako si to odvrnuo chip na 80%? Meni deluje da si ga tu nesto zbunio Sent from my SM-A346B using Tapatalk Cipovao sam auto u jtd.chiptunning obican stage 1,medjutim kada sam hteo da mi drugar doda na tu mapu popcorn na 4500,egr off i deep idle gledao je parametre i rekao da su mi poprilicno dobro pojacali mapu jer sam ja trazio da ga on jos malo odrvne ali mi je rekao da ne moze vise od ovog jer ima mi pukne turbo i svasta nesto i da mi je ovako perfektno jer ga vozim vec duze vreme tako. Razmisljam sada dal da vratim tu mapu taj obican stage 1 da vidim sta ce da se desi posto fabricku mapu 86ks nemam jer debil nisam trazio da mi sacuva i posalje na mejl,i zbog toga mislim da mi kompijuter brljavi. Malo pre sam probao drugi map senzor nece,otkacio kleme na 15-ak minuta misleci da ce restartovati sam ECU nece. Cudno mi samo jer sam zvao par majsotra i skoro svaki mi rekao razlicito jer je meni auto “normalno” radio u safe modu zakuca na 3000 i to je to ali radi papucica gasa normalno dok sad ne redi uopste i to me zbunjuje,jer cim sam izvadio protokomer da ga ocistim i vratio ga papucia gasa je prestala da radi i izbscuje greske na dijagnostici za skoro svaki senzor,a pre ciscenje protokomera auto je radio kako treba da radi u safe modu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8302 Posted October 25, 2024 Proprati onda instalaciju od protokomera, vidi dal se negde zice nisu spojile, pin iskrivio mada je nemoguce Sent from my SM-A346B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shadow 0 Posted October 25, 2024 3 hours ago, MS PK said: Proprati onda instalaciju od protokomera, vidi dal se negde zice nisu spojile, pin iskrivio mada je nemoguce Sent from my SM-A346B using Tapatalk Ne znam stvarno,gledao sam odmah na najgore i mislim u sebi kako je moguce da samo odjednom se to desi cim sam vratio protokomer nazad popalio sve moguce greske za senzore na dijsgnostici ukljucujuci i papucicu gasa. Hteo sam odmah da idem da pokupujem te senzore ali sam se predomislio jer i dalje ne mogu da provalim sta je zapravo problem pa ne bih da puknem pare ako ne moram,ili barem da kupim 1 stvar koja bi resila problem Quote Share this post Link to post Share on other sites