Jump to content
FAS Euroauto Goran

Pajko

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Pajko

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    crna gora
  1. Pozz.. i moja 147 1.9jtd sa 8v nesto preko 3000 obrtaja se muči? Danas sam je vozio 170 km/h max i to je bilo nesto malo preko 3200 o/m...,ne znam dali je mozda zbog veličine felni? 16 cola a gume su 205/60. Turbo radi i u nizim stepenima prenosa(ima ih 5) do to vuce. Da nije do ventila za turbo? Hvala
  2. Pozz.. nasli smo broj motora na Punta. Nego da pitam,ima li ko da se razume u Alfe?
  3. Pozz.. Drug vozi alfu 147 jtd iz 2003 godine. Jedno mesec dana nije vozena i skinuta bila klema sa minusa. Sad kad je upalio nece da ukljuci ventilator grejanja ali se cuju klapne kad se ukljuci grejanje? Sta moze da bude? Hvala
  4. Audi.. pa kako ce ma tehnickom da utvrde gde je broj?
  5. Hvala na prebacivanje posta. Inace da kazem da nisam probao nista drugo osim sto sam pogledao dali je blokiran egr. Sada mi je najbitnije da mi neko kaze gde se nalazi broj motora na puntu? Hvala
  6. Pozdrav svima. Dugo nisam posećivao ovaj forum jer nisam imao prilike da vozim Fiat. Od nedavno imam Fiat Punto 1.9 jtd. Primetio sam da slabo vuce od lera i na vecim obrtajima. Inače prvi utisak je da je motor dobar,doduše kada sam sledeće jutro proveravao tečnosti,video sam da ulja u motoru nema!!? Na meracu nije pokazivao ni kapi ali mi nije palio lampicu za ulje. I da ne zaboravim,od dana kada sam ga kupio svetli lampica "chek engine"? Kada sam bivšeg vlasnika pitao zašto to svetli,rekao mi je da od kad to svetli auto vise ne vuce kako treba. Pomislio sam da je blokirao egr ali kada sam skinuo video sam da je već blokiran,ali da auto i dalje ne vuce dobro. Ako neko zna uzrok javite se pa ako mogu da resim.
  7. Pozdrav! Od nedavno mi se na fiat tipo 1,4 sa kaburatorom i obicnim el.paljenjem (kao na zastavi 101) desava da jako lose radi i cini mi se da i karburator preliva a, desava se i da ponekad puca na karburatoru kao da je lose uzubljeno paljenje, mada je sve prema reperima uradjeno. Meni licno deluje da radi na max 2, ponekad tri klipa. Nema snage i jedva krece, a na leru se i ugasi ponekad. Molio big nekoga ko zna da mi kaze koji je redosled paljenja na ovom motoru, i dali mi moze neko reci dali se ovo mozda desava zbog prelivanja karburatora? Hvala
  8. Pozdrav! i mene muci ista stvar,dakle kazaljka temp.malo prelazi pola ali ne pali vent.!? tek nekad hoce ali bas kad ugreje da budu tvrda creva...,Ja mislim da je u pitanju ozracivanje sistema ali ne znam tacno proceduru a i ne znam gde se nalazi drugi sraf za ozraku? Jedan sam nasao na crevima za grejanje a drugi ne znam gde je a i da lise ozracuje sa ukljucenim motorom na toplo ili iskljucenim na hladno. Hvala
  9. Pozdrav! Na koju temperaturu treba da ukljuci vent hladnjaka motora?
  10. Pozdrav! Od skoro imam fiat bravu sa motorom 1.4 12v,inace je motor dobar. Inace da kazem da mi je bila crla bobina pa sam je juce zamenio polovnom. Od tada motor radi dobro ali sada trza u voznji i pri naglom dodavanju gasa? kada sam ga uzeo imao je jako malo goriva u rezervoaru pa ja licno mislim da je talog povula pumpa sa dna rezervoara i to ga valjda gusi. Ne puca ,ili slicno. Samo se gusi i trza.... na mali gas ide ali cim dodam jaci gas pocne da se gusi. Sta bi to moglo da bude? Hvala na odgovorima.
  11. Pozdrav svima! U pitanju je punto 95 godiste sa motorom 1.2 8v. Do sada ga je vozio moj dobar prijatelj, pa sam ga ja skoro kupio od njega,ali poceo je nesto da se gusi pri jacem pritiskanju pedale gasa? inace pali dobro i ok radi motor jedino sto eto to mi se trenutno desava. Inace radim mehaniku ali mi karburatori,mono i multi point nisu omiljena stavka kod kola pogotovo elektronika... Ako je neko imao slican problem neka se javi i odgovori mi na pitanje. Hvala unapred...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...