Guest 7754 Posted April 21, 2008 Puntadzije, moj 1.9d 2001 god, nece da ide kad naidje na uspon, . Imam utisak da gubi snagu. Ne trosi ulje ( u granicama normale), gorivo , ( normalno cca 6.5l / 100 km, Eurodizel. Dim je crni. Jel imate neka iskustva. DA nije filter za gorivo-m ne znam kad je zadnji put menjan( vise od 10000km, ili vise od 1 god) koliko ga imam. Pomoc? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 21, 2008 U kom stepenu prenosa i na kojoj brzini i koliki uspon? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 7754 Posted April 21, 2008 4 brzina, pada sa 80 na 60, uspon cca 27 stepeni, posle predjenih 100 mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 21, 2008 Ima tu previse mogucnosti,mozemo da nabrajamo do sutra.To je poso koj mora da se gleda i proba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted April 22, 2008 Ako mogu da lupim....Da nije opala kompresija, jel tad krece crni dim, a? Da nije dihtung glave ili nesto tako ne daj boze....ulje i voda ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted April 22, 2008 Sto rece bokija, moze da bude sto stvari, to je posao za majstora.I meni je prvo pala na pamet kompresija, mada nisam nesto verziran po pitanju SUS motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 7754 Posted April 23, 2008 Kao sto sam i predpostavljao .Zamenio filter za ulje sinoc , i sam potpuno drugi auto.Napisao sam vec ( ulje OK- ne trosi, Euro dizel cca6.5 u gradu, znaci motor je OK)Hvala na savetima, pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted April 23, 2008 Kao sto sam i predpostavljao .Zamenio filter za ulje sinoc , i sam potpuno drugi auto.Napisao sam vec ( ulje OK- ne trosi, Euro dizel cca6.5 u gradu, znaci motor je OK)Hvala na savetima, pozdrav.Zajebavas nas sad za ne? filter za ulje? ili sam ja duduk... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shicky 0 Posted April 23, 2008 e sad sam sve čuo,znači auto ti ide bolje jer sad troši čistije ulje??? kakve to veze ima sa snagom "bem li ga.jel ti još dimi ili je sad ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 23, 2008 :lool: :lool: :lool: Ne mogu da shvatim kakva je mandza bila unutra kad se auto vidno obradovao novom ulju :lool: :lool: :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted April 23, 2008 Ne ulju, filteru za ulje....pa ti meni objasni :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 23, 2008 Nema veze,kad pomislim na takvu situaciju,kao da idem m...ma niz zilet.Tu onda nije bilo mazanja zbog zacetljenog filtera sto rezultuje vece trenje i gubitak snage.Znaci kocio je na lezajima radilice i iljnim karikama...sta li je to uradilo samom motoru ne smem ni da pomislim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted April 23, 2008 aaaaaaaaa mislis da je bio zacepljeT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shicky 0 Posted April 23, 2008 ma kakvo trenje Boki,pa taj motor bi odavno zakucao ili bi otišla uljna pumpa,a pri startovanju bi čuo kako "zacvile" klipovi-"suvi start motora" (imao iskustva,zapušilo mi se sito na uljnoj pumpi i nije pri startovanju mogao digne nivo ulja).mislim da je sve to subjektivan osećaj da ide bolje,mada sam ti ja slab sa dizelima,a i taj motor ima samo 60 ks,tako da usporenje na tolikom nagibu i nije ništa neočekivano+ko zna koliko je motor prešao.ajd malo da lupam :mrgreen: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 23, 2008 I ja se nadam da covek lupeta i da je to samo subjektivan osecaj da je resio problem.U protivnom moj scenario ostaje,a ne mora da zakuca ako nije izgubio mazanje do te mere.Dovoljno je da umanji pritisak pa da lagano ostecuje motor.I sam znas da tri stvari uvek treba imati na oku, obrtomer,temperaturu motora i pritisak ulja.Veoma je vazno sta ova tri satica pokazuju u razlicitim rezimima voznje i treba znati sta stvarno treba da pokazu,onda imas skoro punu diagnostiku u svakom trenutku.Ta tri sata detektuju 95% nepravilnosti u radu motora.Zato patim sto nemam pritisak ula na mom autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted April 23, 2008 ...,a i taj motor ima samo 60 ks,tako da usporenje na tolikom nagibu i nije ništa neočekivanoMa ja sa tim motorom krenem uzbrdo od bubanj potoka sa 90 u petoj i do vrha mi brzina padne na 80 i ne menjam brzinu. Vuce on uzbrdo sasvim lepo. Ko zna kako je vozen i koliko . Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted April 23, 2008 ...,a i taj motor ima samo 60 ks,tako da usporenje na tolikom nagibu i nije ništa neočekivanoMa ja sa tim motorom krenem uzbrdo od bubanj potoka sa 90 u petoj i do vrha mi brzina padne na 80 i ne menjam brzinu. Vuce on uzbrdo sasvim lepo. Ko zna kako je vozen i koliko .a jeste bas....ne verujem ti mora do trece da ga spustis ne znam sta da vozis, jos ako udjes sa samo 90.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 23, 2008 ...,a i taj motor ima samo 60 ks,tako da usporenje na tolikom nagibu i nije ništa neočekivanoMa ja sa tim motorom krenem uzbrdo od bubanj potoka sa 90 u petoj i do vrha mi brzina padne na 80 i ne menjam brzinu. Vuce on uzbrdo sasvim lepo. Ko zna kako je vozen i koliko .a jeste bas....ne verujem ti mora do trece da ga spustis ne znam sta da vozis, jos ako udjes sa samo 90....Ma mozda i moce al da na auspuh izlazi cumur i da potrosi dva kila goriva do gore :lool: Inace ako imas volje i nekog drugara sa komparaterom,izmerite kompresiju cisto da znas gde si i kako da razmisljas u buducnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shicky 0 Posted April 23, 2008 @bokijavrlo moguće da je zbog pritiska ulja,mada hm :? koliko se sećam moj je išao normalno i pored "slabog" mazanja,mada sve je u opticajunemojte molim vas samo da nastavite raspravu o Bubnju i "čiji je veći" tj brži uzbrdo,jer su tu temu izbrisali koliko sam primetio iz wastegate,upravo zbog svađanja i preterivanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted April 23, 2008 Necu da se svadjam, ali molim Vas znate li vi sta je peta do vr brda Udjem sa 130 dole pa dzaba....i sa golfom 1600 isti djavotreca na vrhu ne gine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 7754 Posted April 23, 2008 Izvinite, lapsus,filter za gorivo.Sad sam video , da ste brzi.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted April 23, 2008 Ljudi, mislim da je čovek hteo da napiše filter goriva a ne ulja, mada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted April 23, 2008 he, he al sam vidovit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted April 23, 2008 Ja sam mislio da je onaj winking smajli na kraju recenice sasvim dovoljan :cool Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 23, 2008 Moze sve petom od dna do vrha.. ulazak sa 110 izlazak sa 80, ali sve petom. Ispravan i redovno servisiran punto 1.9d, vise puta probano. Quote Share this post Link to post Share on other sites