Jump to content
FAS Goran
Guest 7754

Fiat Punto mk.2 1.9D / JTD - problemi sa snagom

Recommended Posts

Guest 7754

Puntadzije,

moj 1.9d 2001 god, nece da ide kad naidje na uspon, .

Imam utisak da gubi snagu.

Ne trosi ulje ( u granicama normale), gorivo , ( normalno cca 6.5l / 100 km, Eurodizel.

Dim je crni.

Jel imate neka iskustva.

DA nije filter za gorivo-m ne znam kad je zadnji put menjan( vise od 10000km, ili vise od 1 god) koliko ga imam.

Pomoc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7754

4 brzina, pada sa 80 na 60, uspon cca 27 stepeni, posle predjenih 100 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima tu previse mogucnosti,mozemo da nabrajamo do sutra.To je poso koj mora da se gleda i proba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto rece bokija, moze da bude sto stvari, to je posao za majstora.

I meni je prvo pala na pamet kompresija, mada nisam nesto verziran po pitanju SUS motora ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7754

Kao sto sam i predpostavljao .

Zamenio filter za ulje sinoc , i sam potpuno drugi auto.

Napisao sam vec ( ulje OK- ne trosi, Euro dizel cca6.5 u gradu, znaci motor je OK)

Hvala na savetima, pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kao sto sam i predpostavljao .

Zamenio filter za ulje sinoc , i sam potpuno drugi auto.

Napisao sam vec ( ulje OK- ne trosi, Euro dizel cca6.5 u gradu, znaci motor je OK)

Hvala na savetima, pozdrav.

Zajebavas nas sad za ne? filter za ulje? ili sam ja duduk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

e sad sam sve čuo,znači auto ti ide bolje jer sad troši čistije ulje??? :shock: kakve to veze ima sa snagom "bem li ga.jel ti još dimi ili je sad ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lool: :lool: :lool: Ne mogu da shvatim kakva je mandza bila unutra kad se auto vidno obradovao novom ulju :lool: :lool: :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze,kad pomislim na takvu situaciju,kao da idem m...ma niz zilet.Tu onda nije bilo mazanja zbog zacetljenog filtera sto rezultuje vece trenje i gubitak snage.Znaci kocio je na lezajima radilice i iljnim karikama...sta li je to uradilo samom motoru ne smem ni da pomislim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma kakvo trenje Boki,pa taj motor bi odavno zakucao ili bi otišla uljna pumpa,a pri startovanju bi čuo kako "zacvile" klipovi-"suvi start motora" (imao iskustva,zapušilo mi se sito na uljnoj pumpi i nije pri startovanju mogao digne nivo ulja).mislim da je sve to subjektivan osećaj da ide bolje,mada sam ti ja slab sa dizelima,a i taj motor ima samo 60 ks,tako da usporenje na tolikom nagibu i nije ništa neočekivano+ko zna koliko je motor prešao.ajd malo da lupam :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se nadam da covek lupeta i da je to samo subjektivan osecaj da je resio problem.U protivnom moj scenario ostaje,a ne mora da zakuca ako nije izgubio mazanje do te mere.Dovoljno je da umanji pritisak pa da lagano ostecuje motor.I sam znas da tri stvari uvek treba imati na oku, obrtomer,temperaturu motora i pritisak ulja.Veoma je vazno sta ova tri satica pokazuju u razlicitim rezimima voznje i treba znati sta stvarno treba da pokazu,onda imas skoro punu diagnostiku u svakom trenutku.Ta tri sata detektuju 95% nepravilnosti u radu motora.Zato patim sto nemam pritisak ula na mom autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...,a i taj motor ima samo 60 ks,tako da usporenje na tolikom nagibu i nije ništa neočekivano

Ma ja sa tim motorom krenem uzbrdo od bubanj potoka sa 90 u petoj i do vrha mi brzina padne na 80 i ne menjam brzinu. Vuce on uzbrdo sasvim lepo. Ko zna kako je vozen i koliko ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
...,a i taj motor ima samo 60 ks,tako da usporenje na tolikom nagibu i nije ništa neočekivano

Ma ja sa tim motorom krenem uzbrdo od bubanj potoka sa 90 u petoj i do vrha mi brzina padne na 80 i ne menjam brzinu. Vuce on uzbrdo sasvim lepo. Ko zna kako je vozen i koliko ;).

a jeste bas....ne verujem ti :p

mora do trece da ga spustis ne znam sta da vozis, jos ako udjes sa samo 90....

Share this post


Link to post
Share on other sites
...,a i taj motor ima samo 60 ks,tako da usporenje na tolikom nagibu i nije ništa neočekivano

Ma ja sa tim motorom krenem uzbrdo od bubanj potoka sa 90 u petoj i do vrha mi brzina padne na 80 i ne menjam brzinu. Vuce on uzbrdo sasvim lepo. Ko zna kako je vozen i koliko ;).

a jeste bas....ne verujem ti :p

mora do trece da ga spustis ne znam sta da vozis, jos ako udjes sa samo 90....

Ma mozda i moce al da na auspuh izlazi cumur i da potrosi dva kila goriva do gore :lool: Inace ako imas volje i nekog drugara sa komparaterom,izmerite kompresiju cisto da znas gde si i kako da razmisljas u buducnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bokija

vrlo moguće da je zbog pritiska ulja,mada hm :? koliko se sećam moj je išao normalno i pored "slabog" mazanja,mada sve je u opticaju

nemojte molim vas samo da nastavite raspravu o Bubnju i "čiji je veći" tj brži uzbrdo,jer su tu temu izbrisali koliko sam primetio iz wastegate,upravo zbog svađanja i preterivanja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7754

Izvinite, lapsus,

filter za gorivo.

Sad sam video , da ste brzi.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam mislio da je onaj winking smajli na kraju recenice sasvim dovoljan :p

:cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze sve petom od dna do vrha.. ulazak sa 110 izlazak sa 80, ali sve petom. Ispravan i redovno servisiran punto 1.9d, vise puta probano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...