Jump to content
FAS Goran
STILISTA

Zamena sijalice H7 levog fara na Stilu

Recommended Posts

Slazem se sa imenjakom, nisam menjao, ali sam gledao kod par ljudi i ima neuporedivo vise mesta nego na Stilu.

Valjda su i nekim regulativama bili obavezni da omoguce vozacu nesmetanu zamenu sijalica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam probao, ali nisam uspeo, smeta mi bočica za tečnost za pranje vetrobrana, a ima i ona šina sa gornje strane..., znači gledajući far sa prednje strane to se nalazi sa desne strane fara tačno ispred te bočice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj isto to da zamenis na Stilu, pa ces videti da je kod tebe maciji kasalj ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate, ja ih zameni bez imalo muke na oba fara ispred Metroa za par minuta. I to po prvi put.

Što kaže imenjak nađi neki Stilo da vežbaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvadi taj kanal za punjenje tečnosti za stakla. Ima sa njegove zadnje strane (ka akumulatoru) žabica koja ga drži, otkačiš od nje i onda lagano uvrtanjem levo desno i istovremeno povlačenjem na gore izvadiš taj komad cevi za punjenje iz boce. Onda slobodno pristupaš faru. Ovako je kod mene pa reko možda ima sličnosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko hvala, uspeo sam da skinem taj kanal i onda se dobije prostor, medjutim javio mi se drugi problem, skinuo sam onu žicu sigurnosnu što drži sijalicu a ne mogu da je vratim tj ne znam kako sijalicu da postavim u pravilan položaj, ne mogu da napipam kad imam šake ko Šrek :thumbdown:  i kada sam povezao napajanje sa novom sijalicom ona nije htela da svetli, tako da mi električar ne gine... Mene interesuje da li je veliki problem skinuti far pa videti kako to sve izgleda kako bi mogao sledeći put i  u mraku da napipam...jer složićete se nikom iz prve nije uspelo ako nije video kako izgleda.... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na čemu.

Far bez branika dole teško da može napolje. Što se tiče vraćanja sijalice samo strpljenje i polako. Malo je zaguljeno i nema jasno definisan položaj sijalice pa ga lako pretrčiš sa onim zubom. Lagano kreni u krug da zakrećeš sijalicu i nabošćeš sigurno makar u drugom punom krugu. Onda ti sledi vraćanje one žice koja isto može malo da hebe ali kažem samo lagano i strpljivo.

To što tu ne radi sijalica kad si nabo džek mi nema logike sem da je i ta sijalica neispravna. Proveri je omski ili je poveži na aku direktno da je probaš pre nego je staviš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri sa nisi počupao i masu. A osigurač , glupo rešen i ispada . Tako da ne gine malo improvizacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel mogu neki telefon majstora koji menja sijalice (ovog puta desna) na Stilu. Novi Beograd/Zemun bi bio najbolji. Ne mogu sam po ovoj hladnoci na ulici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desna je pesma za zamenu, pomeris bocu sa tecnoscu za brisace unazad i zamenis cas posla. Ne stigne ni da ti bude hladno ;) .

A verovatno svaki majstor ce ti sa zadovoljstvom uzeti par stotina kinti za tu rabotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odvozaš par krugova pre zamene da ne bude hladno prstima :D

Crče i meni jutros leva, biće grebanja prsitju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

osigurac ispao u kablove, ne mogu ni da vidim gde je. u medjuvremenu i leva riknula i desni migavac. Ako moze majstor... Dosta sam grebao ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav
e prvi put da i meni rikne sijalica lijeva.
Procitao sam ovaj dio foruma par puta ali ne vidjeh da iko spominje problem koji ja danas imadoh
Znaci skidanje akumulatora i nosaca mi je bas bilo smor pa sam isao varijantom skidanja unutrasnje plastike blatobrana. Kod mene nema sanse da se ista tu radi dok se ne skine tocak jer je bas malo prostora za manevrisanje. pa sam i tocak skinuo. felga 16-ka pa veeelik.
Ali. kad pridjes zadnjem djelu fara problem predstavlja intercooler koji je odmah ispod fara. otkaci se ona zica/opruga sto drzi zastitnu plastiku ali da ces skinuti plastiku, e neces.
prvo ne moze dole od intercoolera a drugo nazad ne moze od nosaca koji drzi blatobran i karambolku. pa se i on morao odsarafiti. dvije desetke.  a plastika se izvuce sa lijeve strane tog nosaca jer kad se odsarafi onda ima mjesta.
uglavnom mislim da je ova varijanta isto tako smor, ali ni alternativa nije nista bolja. skidanje "kutije akumulatora ili kompletnog fara.

slikao sam sve pa je lakse vidjeti na slici.
Uglavnom ruke se izgrebale, namucio se posteno......stavio osram sijalicu za koju se nadam da ce bar 4 mjeseca izdrzati :laughing:
http://s28.postimg.org/rfyiuz48t/DSC_0005.jpg
http://s28.postimg.org/a1eamp73x/DSC_0007.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok nisam montirao ksenone 2009., menjao sam sijalicu kroz potkrilo, vrlo lagano.

A plasticni poklopac se vadi odozgo kroz motorni prostor za minut. Kroz potkrilo skine metalni osigurac, oslobodi konektor i zameni sijalica.

Najveci smor ove metode je skidanje tocka, ostalo je sve laganica.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vidis ja ne mogoh izvaditi poklopac od kutije akumulatora. Ali hajde moze i ovako. Pomirim se sa sat vremena izgubljenog vremena i sta sad. Hahahah.

Jesi stavio sociva za xenon-e ili si isao bez. Ovdje u Bosni bi me to zadovoljstvo izaslo oko 180-250 eura u zavisnosti da li da idem na bi-xenone ili ne. Naravno sa lecom.

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tada projektori nisu ni postojali u prodaji, a ksenon setovi su bili oko 200 EUR. Vrlo sam zadovoljan svetlom, a imam i nove farove koje nisam hteo da kupusam.

Ovde to vec odavno rade i prilicno je jeftinije. Montaza i (upitni Morimoto) biksenon projektori su vec od 100 EUR. Na to treba dodati jos cenu H1 ksenon seta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio H7 sijalicu levog fara, skidao oplatu bez skidanja tocka. Mislim da sam pet puta vise vremena proveo na netu citajuci "jeziva" iskusva drugih oko menjanja.
Ispostavilo se, bar u mom slucaju, da je dobro znati sta te ceka, ali je i problem resiv za oko 30-40 minuta. I da, 1.4 motor, nema interkulera, pa izgleda da je laksa zamena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  U Beogradu mi majstor Dragan 0603321832   za 20 min. zamenio obe sijalice pozicije u levom faru na fiat stilo 1.4    ja ga castio  sve pohvale :)

Edited by Sergio Leone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, jel moze malo svezija informacija gde moze da se zameni H7 levog fara Fiat Stilo u BG, ona varijanta bez skidanja tocka/branika i slicno?

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...