Jump to content
FAS Goran

Ftacitus

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Ftacitus

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

738 profile views
  1. Probao sam prvo sa gorivom, napunio do vrha stotku i sipao wynns petrol cleaner 3 crni ali nije do toga. Na kraju je majstor skinuo menjac i slali ga na pregled, pukao zupčanik u 4toj brzini tako da je misterija rešena.
  2. Znam vozio sam kod majstora, na leru je auto idealan, mirno radi, odlican zvuk, i taj dan se nije pojavljivalo to lupanje zato mi i stvara problem jer ne mogu da tempiram da se čuje kad meni treba nego tipa svaki drugi dan i svaka druga vožnja a ne mogu da vozam majstora sa sobom dva dana, a brinem da ne bude neka havarija dok ga tako vozim.
  3. Pozdrav svima, Imam Lineu 2011 1.4 8v, prešla 90 hiljada, troši oko pola litre ulja na 5000 km (i ima dovoljno ulja trenutno), redovno održavana, ravnomerno radi motor, ne pregreva se itd., i sad je počelo da mi se čuje brzo ravnomerno lupanje (kao voz kad ide tktktktktktktktkttk) u četvrtoj i petoj brzini i i to ne stalno nego samo nekim danima, i samo pri davanju gasa, prestane čim pustim gas. A ako dam jači gas nekad (tipa uzbrdica) desilo mi se jednom da je lupilo nesto jače pored tog ravnomernog lupanja kao da je preskočilo nešto. Da li neko ima ideju šta bi moglo da bude?
  4. Ako neko zna gde bih mogao da kupim poklopac fara tj. onu crnu okruglu plastiku iza sijalica za Fiat Linea bio bih mu zahvalan prilicno retka stvar pa sam malo u problemu. Hvala unapred
  5. Hvala, evo dodaću ovde opis iz oglasa pošto ne mogu da provalim gde je edit Fiat Stilo 1.9 Multijet 140ks, šestobrzinski menjač, alu felne 16", 4 letnje i 4 zimske gume, pre par hiljada kilometara/ove godine stavljen polovan zamajac, korpa i lamela - sve u odličnom stanju kao i skroz nov druk lager, glavni cilindar kvačila i semerinzi, menjač takođe tada otvaran jer se sumnjalo na njega (kad je ustvari otišlo kvačilo i zamajac bio na izdisaju bez mogucnosti još jednog remonta) - znači i on je u odličnom stanju. Auto je generalno u dobrom stanju, ide kao blesav, ove godine do Grčke i Italije (sve zajedno 4-5 hiljada km) nas odvezao na odmor bez ikakvih problema i potrošnje ulja, ne javlja nikakve greške, za par hiljada bi trebao mali servis. Zupčasti menjan pre 30tak hiljada. Potrošnja 5-6 litara auto put (šesta 120-150 kmh - oko 5-6l), a po gradu između 7 i 8l. 060 55 222 67 Obavezan prenos
  6. Hvala na odgovoru, a s obzirom da je to motor od jedva 80ks, koliko alu felne od 16" mogu da umanje performanse motora? Jel to nešto primetno?
  7. Pozdrav svima, pazario sam Lineu 2011 1.4 8v, pa me interesuje koje felne mogu na nju, odnosno koji je promer posto sam vidjao negde da pise 4x100 a negde 4x98, trenutno imam čelične 15ice pa me interesuju neke alu, jel mogu da stanu 16/17 na nju i da li neko zna koliko to uticaja ima na potrošnju i druge bitne stvari?
  8. Pozdrav svima, prodajem Stila iz naslova, za više informacija evo oglasa https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11149238/fiat-stilo-multijet
  9. Pozdrav, jel moze malo svezija informacija gde moze da se zameni H7 levog fara Fiat Stilo u BG, ona varijanta bez skidanja tocka/branika i slicno? Hvala
  10. Pozdrav, ako moze mala pomoc za sledeci problem, u pitanju je Stilo Mjet 140hp, u sestoj brzini se trese rucica menjaca, uglavnom da, nekad ne, i ima lufta sama rucica. U ostalim brzinama je prisutna blaga vibracija ali onoliko koliko i ceo auto vibrira, nista preterano, u 5oj brizni na primer pri ubrzanju je rucica skroz mirna, a 6ta se bas trese (i pri ubrzanju i pri ravnomernom gasu). Prisutne su vibracije na leru i nizim obrtajima (volan itd.) Takodje pri vracanju rucice u ler (ili pri prebacivanju iz druge u trecu i slicno) se cuje jak klik negde ispod same rucice. Jel ima neko ideju sta bi moglo biti? Hvala unapred
  11. Pozdrav svima, imam specifican problem, u pitanju je Stilo mjet, nakon sto se auto ugasio ne mogu da ubacujem u brzine vise dok motor radi. Znaci dok je ugasen ulazi u brzine, i moze da se ubaci u brzinu, i upali dok se drzi kvacilo i krene polako bez problema i trzanja, ali onda u drugu da bi usao mora da se lomi rucica bukvalno, znaci ne ide uopste. Sad ovako, zamenjeni su ciilndri kvacila, set kvacila, druk lager, sve novo. I dalje kvacilo ne odvaja kako treba. Zamajac je obradjivan dosta puta, obradjene su i one ivice na koje naleze korpa i sam je u losem stanju. Jel ima neko ideju sta je problem i zasto kvacilo i dalje ne odvaja, jel zamajac u pitanju ili nesto drugo pak? Hvala
  12. Pozdrav svima, ugasio mi se auto nakon sto sam pustio kvacilo malo vise nego sto treba kada sam kretao sa stop znaka jer sam mislio da sam u prvoj a bio sam u trecoj pa nije bio dovoljan gas, i bas je jako drmnula lamela u zamajac ili kako to vec ide. Nakon sto sam ponovo upalio auto, jako tesko ubacuje u brzine, rikverc nece uopste, a prva, druga, treca mora uz drmanje rucice menjaca dok ne ubode, oseca se kao da zapinje na sve strane, a pre toga je odlicno i glatko islo tako da je ocigledno zbog ovoga sto se desilo. I da napomenem da dok je ugasen auto sa lakocom ide u sve brzine. Pa ako neko moze da mi kaze sta sam zasrao, i sta ce sve tu najverovatnije morati da se menja :/ Stilo 2004. 1.9multijet Hvala unapred

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...