kole 2 Posted June 10, 2010 u svakom slučaju možete sami nešto dodati od izolacije i biće tih ili otkloniti ono što pravi buku. Moj Stilo je tiši od komšijinog pasata pumpa/brizgaljka isto godište na svim brzinama Ili je do njega ili do mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted June 10, 2010 Pisao sam i ranije, ponavljam i sada, ja sa bukom nemam nikakvih problema, povecava se kako i brzina, ali nista posebno, ako je ukljuceno da se i muzika pojacava kako ubrzas, na 190 koliko sam probao moze komotno da se razgovara u kolima. A inace pre toga sam imao pasata, afn motor TDI (I crveno) i stilo je dosta tisi od njega. A rekoh uporedjivao sam ga sa bratovim koji je dve godine mladji i neuporedivo je moj tisi, kako zasto nemam pojma, tisi je i u voznji i na leru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 634 Posted June 10, 2010 Ne znam koji je TDI tiši od JTD? Možda neki od ovih u poslednjih godinu dve... Imamo novu Octaviu TDI, i nema neke bitne razlike u buci, sa tom razlikom da je JTD bitno tiši i elastičniji. Mnogo je lakše voziti Stila nego Škodu, iako je Škodilak 5 godina mlađi, a prešao je tačno 10x manje.Passat je iz sasvim neke druge priče. Čak je i SuperB vrlo bučan preko 120, vozio sam se skoro iz Makedonije do Beograda, profesionalan vozač nas je vozio, prosek 150.Moj neki lični utisak posle voženja stvarno mnogo automobila i voženja u mnogo automobila, da je Stilo zapravo tih za sve pare. Da li za više para može da se čovek vozi tiše - naravno da može. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1694 Posted June 10, 2010 Jeste, Skode su bucne, uporedite njihovu izolaciju sa izolacijom Passata i bice vam sve jasnoSkoda, jeftina varijanta VW-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 10, 2010 Mislim da bi treba da se provozaš u još nekom Stilu za koga gazda kaže da nie bučan pa onda da sudiš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1694 Posted June 10, 2010 ili otkloniti ono što pravi buku. Moj Stilo je tiši od komšijinog pasata pumpa/brizgaljka isto godište na svim brzinama Ili je do njega ili do mene.Ako je mašina ubijena arčenjem i neodržavanjem, teško će se takva buka eliminisatiosim generalkom ili nekim light osvežavanjem delova motora.Ista priča je i kod TDI-ja, imao sam prilike da sedim u Golfu IV sa covekom koji ne zna kad je menjao ulje...ubi po ušima....A što se tiče mog, on je extra tih, čak se i majstor čudi kako lepo radi s obzirom kakve su mu krševe dovozili...Generalan stav majstora je da su Fiati bučniSamo pišem zapažanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted June 10, 2010 Samo treba uvek naglasiti da li se misli na buku koju čujete sa otvorenom haubom, sa skinutom plastikom koja inače stoji na motoru, stojeći ispred takvog auta...pa onda upoređujete, ili se misli na buku u kabini.Naravno da će Passat imati bolju (deblju) zvučnu izlocaiju nego Stilo, Astra, Golf, ili bilo koji automobil te klase.Ali...to nema veze sa bukom motora...već sa tim koliko se od toga čuje u kabini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 10, 2010 Ja sve vreme mislim na "u kabini", spolja neigra nikakvu ulogu na komfor putnika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 2 Posted June 10, 2010 Pa i ja, vozim se u kolima, ne trcim pored njih... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1694 Posted June 10, 2010 pisem zapazanja i za unutra i za spoljaunutra je mnogo vaznije Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted June 10, 2010 Samo sam to hteo da naglasim , jer sam stekao utisak da su jedni mislili na ukupnu buku motora, a drugi na deo te buke koji se čuje u kabini.Uostalom...uzmite neki VW sa istim dizelom ispod haube...ali neka jedan model bude Golf, a drugi Pasat...pa će naravno biti razlike u kabini.Isto je i kod Stila sa 1.9 JTD upoređujući sa Lybra 1.9 JTD. U svakom slučaju...stereotip o tišim Nemcima je rezultat jedino i samo deblje izolacije. Nikako raniji motori pumpa/brizgaljka nisu mogli biti tiši od common rail dizelaša...a, i sada kada svi ugrađuju common rail, razlike u buci koju prave ti motori gotovo da i nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vmackm 0 Posted October 25, 2010 Pozdrav svima. Imam jos jedan problem sa stilom jtd 5v a koga sam postao svestan tek juce na autoputu. Kada ubrzavam na 120km/h auto pocne da vibrira i oseti se dobro na volanu imam osecaj kao da nesto nije balansirano, prvo sam mislio da je to od neravnina na autoputu ali stalno se ponavljalo pa mislim da nije. A cini mi se da posle nekog vremena ili na nekim brzinama to vibriranje prestane.Gume su u redu tj. balansirane i dobre. Citajuci forum najvise mi lici na taj krst ili solju poluosovine. Koji su jos simptomi koji se javljajukada je problem poluosovina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan 0 Posted October 25, 2010 Meni se tresao volan, ma sta volan, ceo auto se tresao na nekih 130-140km/h...u pitanju su bile zadnje gume koje su pocele da se jedu sa strane, doduse vec su bile matore..kad sam ih zamenio i stavio druge od vibracija ni traga, mada kazes da su ti gume ok...nemam pojma sta bi moglo da bude, ali eto mozda moje iskustvo nekome pomogne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 25, 2010 Tebi treba reglaža trapa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest maliomladinac Posted October 25, 2010 Mozda ti je spao ili ti neko skinuo tegic sa felne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vmackm 0 Posted October 25, 2010 Radio sam reglazu kada mi je pukla opruga i menjao sam tada ramena i onaj nosac motora a to je bilo pre godinu dana. Ne znam u gume nisam sumnjao michelin energy saver presle 20k ali sada cu svakako da stavim winteru pa cu videti. Ne rece niko da li to moze biti od te poluosovine da znam reci majstoru sta da gleda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 26, 2010 Samo sam to hteo da naglasim , jer sam stekao utisak da su jedni mislili na ukupnu buku motora, a drugi na deo te buke koji se čuje u kabini.Uostalom...uzmite neki VW sa istim dizelom ispod haube...ali neka jedan model bude Golf, a drugi Pasat...pa će naravno biti razlike u kabini.Isto je i kod Stila sa 1.9 JTD upoređujući sa Lybra 1.9 JTD. U svakom slučaju...stereotip o tišim Nemcima je rezultat jedino i samo deblje izolacije. Nikako raniji motori pumpa/brizgaljka nisu mogli biti tiši od common rail dizelaša...a, i sada kada svi ugrađuju common rail, razlike u buci koju prave ti motori gotovo da i nema.tako je Nesho!Na ukupnu buku u kabini sam mislio i zalio se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted October 26, 2010 pa pojacaj muziku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 26, 2010 (edited) ili promeni žanr muzike Edited October 26, 2010 by Bocca Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 26, 2010 e kad se uz tu buku doda i zenin glas u kolima.... SPORIJE NE ID|ES NA TRKE onda upotpunim uzitak Quote Share this post Link to post Share on other sites
vmackm 0 Posted October 27, 2010 Ma meni ne vredi muzika kad pocne da trese na 120, jedino da nadjem nesto u istom ritmu. Ovih dana cu da stavim zimske i da proverim optiku pa cu videti sta se zbiva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 4, 2011 (edited) Meni posle 160km/h postaje nepodnosljiv,ne zbog buke koju pravi motor nego zbog lose izolacije,strujanja vazduha,..Do 140-150km/h je milina voziti. Edited January 4, 2011 by Jim9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted January 4, 2011 Koji si auto imao pre Stila? Takođe, na kojim gumama si išao tom brzinom?Pitam jer...normalno se priča unutra i kada se ide 180 Km/h...kao kada ideš 20 Km/h...nisam primetio šta je to toliko nepodnošljivo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3603 Posted January 4, 2011 Potvrdjujem ! Nemam nikakvih problema ...pu...pu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 89 Posted January 5, 2011 Koji si auto imao pre Stila? Takođe, na kojim gumama si išao tom brzinom?Pitam jer...normalno se priča unutra i kada se ide 180 Km/h...kao kada ideš 20 Km/h...nisam primetio šta je to toliko nepodnošljivo... Imao sam "keca" koji je bio utegnut samo tako i voznja u njemu je bila uzivancija do nekih 70km/h a onda krece raspadanje Ova tema je vise u fazonu "trazimo dlaku u jajetu" pa eto u tom stilu u komentarisemo. Vozio sam se u skromnom broju novijih automobila iz klase u kojoj spada i Stilo i po meni nije nista bucniji Stilo pri vecim brzinama od njih.Meni su brzine od 190+ km/h van pameti.Ja sam mog Stila vozio samo dva puta toliko,jednom do 190 drugi put do 195 da vidim da li moze da ide toliko i to je to.Od tada 140km/h maksimum,ta brzina mi nekako najvise odgovara.Na 195km/h se cuje strujanje vazduha a i mora mnogo vise da se "otvore oci" a cemu to?!Salu na stranu decko kaze da mu na 120km/h pocinje da bruji,meni se nekako cini da do 150-160 km/h skoro i da nema buke mada ja sam pre toga vozio keca pamozda mogu vise i da istrpim. Quote Share this post Link to post Share on other sites