Jump to content
FAS Goran

Panda cng

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Panda cng

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Panda Climbing natural power

Recent Profile Visitors

416 profile views
  1. Потррбна ми је мала помоћ па ако је неко вољан да помогнем, био бих му захвалан. Потребан ми је код за фабрику Фиатов Блаупункт, серијског броја: БП 638697096835
  2. Malo sam se pozabavio i kucistem kljuca koje je bilo malo izgrebano dok su tasteri bili propali pa je isto zamenjeno drugim sa ali epresa. Kuciste je doslo bez logoa koji je naknadno narucen. Potrebno je malo modifikacija u samom kucistu da bi se spakovala elektronika i baterija, svodi se na odstranjivanje pojedinih delova plastike. Kuciste je vrlo kvalitetno ali se kljucar posrao na moj rad narezivanjem maca koji je uneredio ali posto sam narucio dva kucista, narezivace drugi mac o svom trosku naravno. Da nesto zajebava, sgaraju se kablovi, stavljen drugi NGK set kablova za dva meseca, ovog puta uz nove bobine ali kablovi u mraku slave, bacaju vatromet na dzekovima bobina i kroz njih same, vide se munje. Nisam pametan koje i gde kupiti ali ajde, nek prenoci, smislicu vec nesto. Masina na autu perfektna, na 2000 km doliveno nepunih 200 ml 5w40 ulja. Idemo dalje.
  3. Kamerica je ugradjena i zadovoljan sam, za novac koliko kosta je vise nego odlicna i sto je najvaznije, sluzi svojoj svrsi. Ima vise opcija prikaza na njoj, snimak ispred, snimak iza ili snimak sa obe strane istovremeno kao i opciju za voznju u rikverc. Sam postipak ugradnje je jednostavan sem u delu na gepek vratima jer sam provlacio svo ozicenje za zadnju kameru pored fabricke intalacije. Sa akumulatora treba dovesti stalan plus, masu sam prikacio na ploci pored osiguraca u kabini. Adapter je na upaljac pa da ne zauzima mesto u kabini montiran je ispod volana i povezan a ozicenje putem levog a stuba provuceno do retrovizora i na zadnji deo vozila.
  4. Које каблове узети за 1.2 8в мотор а да су иоле квалитетни? Узео сам друго по регу НГК гарнитуру за два месеца која не ваља, ноћу се виде варнице у самим кабловима што не би бас требало да се десава!
  5. Novo je novo. https://www.facebook.com/share/r/6bzsRojnytP9prjP/?mibextid=D5vuiz
  6. Malo ko i hoce da se bakce sa fantomskim kvarovima a malo ko i zna da ih resi, to je najveci problem. Vecina danasnjih servisera jure samo brzi kes, dakle jednostavno, lako i isplativo tj. dobro naplativo. Opet vuci kola po Srbiji od servisa do servisa u nadi da neko hoce i moze da resi problem je suludo!
  7. Ova kamera je u pitanju. https://www.kupujemprodajem.com/automobili-oprema/senzori-i-kamere/auto-kamera-rikverc-kamera-kamera-za-auto-novo/oglas/64789599?filterId=436 Uzeo sam i micro sd 32gb da bi sve to imalo svrhu i smisao.
  8. Стигао је материјал за нови пројекат, биће слика и кад се све греши. Топло препоруцујем свима и сваком да у дивљим градовима налик Тексасу какав је и Београд данас имају овакву стварцицу у свом возилу, цене су им данас смесне а могу бити изузетно корисне, злу не треба али оно је ту, нилад не спава!
  9. Moze biti do skladistenja a moze biti i kopija, kod nas je svasta moguce. Opet, lakse je baciti brisac od 200-300 dinara i uzeti druge nego kad se desi sa brendiranim metlicama od par hiljada. Ima par godina, uzmem bosch flat u gazeli, toliko su skripali i pored toga sto su dobro brisali, morao sam ih zameniti. Nedavno sam uzeo opet mititoyo i ono je neverovatno da su po 200-300 dinara, odusevljen sam a i ko god sedne u auto pita za metlice, rade a ne cuju se.
  10. Mititoyo, necujni, perfektno brisu a veoma povoljni pa taman i godinu dana da traju, savrseni.
  11. Sto bi rekli stariji ljudi "protegni se koliko ti je jorgan dugacak". Danas je lako kupiti auto visoke klase, renomiranih brendova, sa hedonistickom opremom ali je problem tu odrzavati takav auto, preventivno, redovno i na vreme. Svaki dan gledam konjine sa kolika od xy hiljada € i letnjim pa i celavim gumama tokom zimskog perioda,poluispravnim i osakacenim motorima koji purnjajukao lokomotive i instrument tablama koje svetle kao novogodisnja jelka zbog raznih falinki, realno, kad nema za gume, sta je sa ostalim komponentama vozila!? Uvek sam gledao vozila koja sam sposoban sam i sa relativno podnosljivim troskovima da kupujem kako bi istao drzao u sto ispravnijem stanju.
  12. Rastelovani farovi, kineski ksenoni i ledovi, to mi je izuzetno neshvatljivo. Prosto ne verujem da ljudi mogu biti toliko samozivi i misliti samo o sebi a zapravo zaslepljujuci onog ko im dolazi u susret ne misle ni o sebi!
  13. Na temu, nepoznatih i manje poznatih ulja imao bih da dodam sledece. Vec duze vreme koristim Sunoko ulja, posluju pod Petronas-om kao i Selenija i vrhunskog su kvaliteta. Bas zbog mnogo rasprostranjenih kopija svih ulja pa i Selenije, poceo sam da uzimam Sunoco direktno od uvoznika. Ulje gradacije 5w40 mi se odlicno pokazao u 1.2 8v motorima u pitanju je Sunoco synturo gold. Moja preporuka svima da probaju Sunoco ulja, nece se pokajati. Gledao sam kod nemarnih vlasnika da ni posle 2 godine i preko 20000 predjenih, dizel ne razbije ta ulja, imaju i dalje viskozitet.
  14. Hvala. Pa luna park zbog same voznje u njoj, veoma zabavan autic za voznju u tom kontekstu luna park, zabave radi.
  15. Jos neka slika: Za divno cudo, nije lupan, nije izgreban, nije cak ni poliran, enterijer ocuvan uredan i cist, uredno odrzavan, bez tackice korozije i sa pravih 193000 kupljen. Svaka cast inostranom vlasniku na tacnosti i pedantnosti. Nakon kupovine, uradio sam mali, veliki servis, zamenio set kvacila, kablove, svecice, da budem miran. Po pitanju estetike, ugradio sam multimediju i bocne vetrobrane i sad uzivancija.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...