Jump to content
FAS Goran

Boki Bugiboy

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Boki Bugiboy reacted to neshaoct in Fiat Nuova Bravo - prikazivanje trenutne potrošnje goriva?   
    @mlnmnc
     
    Korisno je da baciš pogled na vlasničko uputstvo za tvoj auto, evo ga ovde:
    - Uputstva Fiat Nuova Bravo
     
     
  2. Like
    Boki Bugiboy reacted to Ivan in Nuova Bravo 1.4 MultiAir Turbo (T-Jet) - termostat   
    Gledam 5 puta da ne otvaram nepotrebno novu temu i cudim se da do sada nista ne postoji oko termostata za Nuova Bravo turbo benzince. Pa evo da se zapljunem sa informacijama, sigurno ce nekome biti korisno kasnije.
    U novembru odradih mali servis kod Gorana i naravno, kao za djavola, bilo je jos uvek toplo  - taman dovoljno da se ne primeti i odradi zajedno u istom cugu. Sve donedavno, kada su se temperature spustile do blizu nule i kada termostat poce da pokazuje prve znake posustajanja. Nista drasticno jos uvek, po gradu je radio normalno, ali na otvorenom putu spusti malo ispod sredine za crticu-dve, pa vrati na radnu temperaturu i tako u krug. Sa onim toplijim danima u januaru je opet radio normalno... Ali posto autic super sluzi bez kvarova vec punih 5 godina i posto sam picaj*la i islo mi je na ganglije  - reko' da odmah zamenim.
     
    Situacija za 1.4 MultiAir Turbo je sledeca: ide modifikovani termostat ciji je fabricki serijski broj 55215006.
    Otvara na 80C (koliko se secam za bivsi JTD je bilo 88C) i ide samo za novije Euro 5 motore.
    Tj. moze i na T-Jet 120 Euro 5 i MultiAir atmo, a od modela to su: restyle Nuova Bravo, restyle Delta, Giulietta, Mito, Punto Evo i MY12, Punto Evo i MY12 Abarth, 500 Abarth, svi sa pomenutim motorizacijama.
    U odnosu na onu stoglavu azdaju  od termostata za JTD, prijatno me iznenadila i cena. Doduse, gde god sam zvao, ova verzija za Euro 5 se malo teze nalazi i malo je skuplja od verzije za starije Euro 4 T-Jet 120/150.
    Kod nas u ponudi jedino nadjoh:
    - Meyle, najjeftinije je 2700 din u Bogunovicu uz 10% popusta sa nasom klupskom karticom. Redovna cena je 3.000 din;
    - Vernet, sa cenom od oko 3900 din;
     
    Zahvaljujem se kolegi @MiloshBg za savete oko trenutne ponude i odlucih se za skuplji Vernet. Secam se da smo i ranije za Stildzu jurili ili Vernet ili Behr i da je to radilo bez greske dok je auto kod tebe. Termostat naravno ide u kompletu sa dihtungom, pazario u Delmax-u:
     
       
     
    U ovoj varijanti za Euro 5 motore, Vernet interna oznaka termostata je TH7228.80J :
     
     
     
    Zamenjeno pre neki dan, nivelisano sa 1l G12 antifriza, sve ocekivano sljaka kao satic, peglamo dalje.
     
    Posto ih ima dosta vise - da dopunim i za kolege sa starijim Euro 4 T-Jet motorima (120 i 150 KS). Fabricki serijski broj termostata je 55208964 .
    Trunku su jeftiniji i dostupniji po radnjama.
    Ako se neko odluci (takodje) za Vernet - interna oznaka za Euro 4 motore im je TH7139.80J .
     
  3. Like
    Boki Bugiboy reacted to neshaoct in Fiat Bravo 1.6 mjet Dualogic   
    Svaka čast za hrabrost da se uzme retka verzija.   Isto je uradio i @Kano89
    - Fiat Nuova Bravo - Dualogic menjač
  4. Like
    Boki Bugiboy reacted to Mijailović P. in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    Samo je'no pivo i jedan toalet papir trošim na dan.
    Jbg, mora čo'ek malo se*uckati.

  5. Like
    Boki Bugiboy reacted to Ivan in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    Da su bili pametni da ga u Cassinu zaposle u razvoju... Ustedeo bi fabrici minimum 1.000.000 srafova.
  6. Like
    Boki Bugiboy reacted to Ivan in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    @Boki Bugiboy
    Salimo se naravno, da slucajno ne bude shvaceno drugacije  .
    Nas drugar, a po profesiji fakir @Mijailović P. je sve odradio u sopstvenoj reziji.
    Ja mu samo iz ovlascenih pazario i dobacio set za reparaciju klapni digitalne klime. Trenutno je  taj komplet 20 i kusur EUR. Mada neki elementi (koji najcesce stradaju, veze izmedju motorica i klapni) mogu da se odrade bagatela i 3D printerom, ima cak i gotovih modela po netu.
    Imas sve detaljno ovde :
     
  7. Like
    Boki Bugiboy got a reaction from Mijailović P. in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    Cim su visak znaci da ne trebaju
  8. Like
    Boki Bugiboy reacted to Ivan in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    Kod @Mijailović P. je sa skidanjem table 220 EUR. Sve u fullu.
    Sa klupskim popustom, naplata ide preko mene  .
    Samo da se skokne do ZR, a smestaj, klopa i pice ukljuceni u cenu, o trosku domacina  . 
  9. Like
    Boki Bugiboy reacted to MS PK in Fiat Nuova Bravo - mokro nebo   
    Koji auto? Verovatno je propala gumica ispod antene.

     
  10. Like
    Boki Bugiboy reacted to MiloshBg in Fiat Nuova Bravo - silen blokovi   
    Gumice balans stangle? 
  11. Like
    Boki Bugiboy reacted to Milutinac in Fiat Nuova Bravo - silen blokovi   
    Otkacis oba stabilizatora na gornjem srafu i rukom pomeras stabilizator i samim time dobijes skripanje na balans stangli (ako ga ima)...
    Kad si vec tu - proveri i same stablizatore...
  12. Like
    Boki Bugiboy reacted to Ivan in Fiat Nuova Bravo - silen blokovi   
    Cene su verovatno otisle uvis, ali za Stila je kod Tejovica (reparacija u KG) cena bila reda velicine 20 EUR i ostavlja se svoja viljuska. Na to ide i cena zamene.
    Imali su predstavnistvo kod Plavog mosta, ako je neko radio skorije, ostavice cene.
    Cisto da imas i tu informaciju, bar tada je bio korektan odnos cene i kvaliteta.
  13. Like
    Boki Bugiboy reacted to Ivan in Fiat Nuova Bravo - silen blokovi   
    @Boki Bugiboy
    Viljuska ima 2 silen bloka i kuglu. Kao sto Mile rece, sileni mogu da se menjaju pojedinacno, postoji tzv. "pastetica" (silen koji mnogo cesce strada) i valjkasti (koji su manje na udaru i trajniji).
    Stvar tvog izbora - da li da menjas samo ono sto ode (i svaki put placas ruke, ako ne menjas sam) ili da sve to repariras/zamenis o jednom trosku sa novom viljuskom.
    Sto se kugle tice, npr. na Stilu je bila vezana za viljusku i onda se cela viljuska nosila na reparaciju zbog kugle. Na Bravu, da kucnem u drvo, vec 5. godinu nije bilo potrebe da menjam nista na trapu, ali mislim da na njegovoj viljusci i samo kugla moze da se skine i zameni.
     
    I samo jos jedan dodatak i vazna napomena za vlasnike Brava i Delte (kada je vec otvorena tema). Ako auto ima fabricke xenon farove, ide drugacija desna viljuska, pisali smo vec.
    Ako se neko slucajno pita kakve veze ima xenon sa viljuskom  - desna viljuska u kombinaciji sa fabrickim xenon farovima ima dodatnu usicu, koja se vezuje za polugu modula za automatsku nivelaciju visine snopa. A nije se retko i ovde pisalo, da ljudima strucnjaci stave standardnu viljusku i ostave autonivelaciju raskacenu:
     

     
  14. Like
    Boki Bugiboy reacted to ISV_01 in Fiat Nuova Bravo - silen blokovi   
    Skinu se (iseku) fabricke nitne i stave nove kugle sa srafovima. Delphi su meni ugradili kod Djoleta i zadovoljan sam.
     
    Kao sto kolege rekose, mozes sve komplet reparirati ili menjati po potrebi silene ako je viljuska dobra.
  15. Like
    Boki Bugiboy reacted to MiloshBg in Fiat Nuova Bravo - silen blokovi   
    Ali majstor naplati ruke prilicno vise kad menja samo silene... A opet platio si prilicno a kugle ostavio stare. Moj savet je uvek zameniti celu viljusku. Znam majstore koji u slucaju zamene silena na obe viljuske, za ruke uzimaju cak i 100e... Radio sam, prilicna je muka zameniti prednji silen na viljusci.
  16. Like
    Boki Bugiboy reacted to Ivan in Fiat Nuova Bravo - silen blokovi   
    I to je tacno, samo sto mi je cifra iznad za zamenu totalno nerealna. Na Stilu mi je to radjeno za neuporedivo manje i to jos u vreme dok nisu postojale varijante ovih jeftinih "kragujevackih" reparacija. I dok su viljuske bile prilicno skupe, sami sileni su kostali samo par EUR po komadu, reparacija kugle 10-15 EUR, itd.. 
    Bar iz mog i iskustva drugara, najcesce su odlazili sileni "pastetice", u zavisnosti od nacina voznje i puteva vec dosta redje kugle, a maltene nikako oni valjkasti sileni koji su najmanje na udaru. Pa svako tu ima svoju racunicu. Svakako se slazem da je sada sve lakse posle pojave ovih povoljnih reparacija viljuski, kao i jeftinih delova. Tematika kao i kod stabilizatora - kada ode jedan, da li menjati oba . 
    Tu ostaje i pitanje kvaliteta, meni su se OEM delovi trapa do sada uvek pokazali kao vrlo trajno resenje. Konkretno na Bravu (posto je uzet preko poznanstva), video sam da je to izmenjano sa OEM u Svici. I evo traje vec 5. godinu (samo kod mene) a da nista nisam pipnuo na trapu. Cak ni jedan jedini stabilizator, sto mi je bas iznenadjenje (jer sam ih se na JTD Stilu ranije namenjao gomilu, a trap je maltene isti). Jeste Bravo benzinac lagan u nosu, jeste spusten i sve to manje "zvace", jeste da ceo svoj staz maksimalno obilazim ne rupe nego i neravnine - ali sigurno je najvise do kvaliteta delova.
     
  17. Like
    Boki Bugiboy reacted to MiloshBg in Fiat Nuova Bravo - silen blokovi   
    Sve je otislo u nebesa a posebno usluge zanatlija. Valjkasti silen je ooogroman posao za zamenu, pastetica je igracka, caskom se izbije na presi, dok valjkasti nekad mora i da se spaljuje..
  18. Like
    Boki Bugiboy reacted to Milutinac in Fiat Nuova Bravo - silen blokovi   
    Ne mora, onda ne bi ni bilo u radnji da se kupi silen blok....svasta. Kupi silen blok, ako je samo on dotrajao, i zameni samo njega...
  19. Like
    Boki Bugiboy got a reaction from neshaoct in Za nove članove   
    Zdravo,ja sam Bojan iz Beograda i postao sam vlasnik svog prvog Fiata.Tacnije pazario sam Bravo 1.4  150 ks i nadam se da  ce iskustvo biti pozitivno,za sada sve je u redu,takodje trudicu se da budem dosta aktivan clan,pozdrav
  20. Like
    Boki Bugiboy reacted to Goran Zemun in Fiat Nuova Bravo 1.4 TJet 120/150 - problem sa paljenjem   
    Moze naravno... Ali prvo ciscenje dizni...
  21. Like
    Boki Bugiboy reacted to Ivan in Prvi Fiat   
    Juce sam bas bio posle 100 godina  , bani kada si dokon nedeljom, uvek ima drugara forumasa:
    https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/27773-redovno-fiat-lancia-okupljanje-beograd/&do=findComment&comment=1647067
     
  22. Like
    Boki Bugiboy got a reaction from dach@ in Prvi Fiat   
    Zdravo,vreme je da predstavim svoj prvi Fiat.U pitanju je Bravo 2008 godište,TJET 1.4 sa 150 ks sa odličnom opremom i po meni najlepšim enterijerom,izdvojio bih fabrički blow off ventil (nisam ni znao da ima fabrički ).ugradjeni distanceri na točkovima i prednje H&R crvene opruge.Za sada je sve kako treba,jedino možda vratim njegove prednje sport opruge
     
          
     
     
     
  23. Like
    Boki Bugiboy got a reaction from stex_pb in Prvi Fiat   
    Zdravo,vreme je da predstavim svoj prvi Fiat.U pitanju je Bravo 2008 godište,TJET 1.4 sa 150 ks sa odličnom opremom i po meni najlepšim enterijerom,izdvojio bih fabrički blow off ventil (nisam ni znao da ima fabrički ).ugradjeni distanceri na točkovima i prednje H&R crvene opruge.Za sada je sve kako treba,jedino možda vratim njegove prednje sport opruge
     
          
     
     
     
  24. Like
    Boki Bugiboy got a reaction from Ivan in Prvi Fiat   
    Zdravo,vreme je da predstavim svoj prvi Fiat.U pitanju je Bravo 2008 godište,TJET 1.4 sa 150 ks sa odličnom opremom i po meni najlepšim enterijerom,izdvojio bih fabrički blow off ventil (nisam ni znao da ima fabrički ).ugradjeni distanceri na točkovima i prednje H&R crvene opruge.Za sada je sve kako treba,jedino možda vratim njegove prednje sport opruge
     
          
     
     
     
  25. Like
    Boki Bugiboy got a reaction from Mijailović P. in Prvi Fiat   
    Zdravo,vreme je da predstavim svoj prvi Fiat.U pitanju je Bravo 2008 godište,TJET 1.4 sa 150 ks sa odličnom opremom i po meni najlepšim enterijerom,izdvojio bih fabrički blow off ventil (nisam ni znao da ima fabrički ).ugradjeni distanceri na točkovima i prednje H&R crvene opruge.Za sada je sve kako treba,jedino možda vratim njegove prednje sport opruge
     
          
     
     
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...