Jump to content
FAS Euroauto Goran

shuxx

Members
  • Content Count

    701
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Haha
    shuxx got a reaction from moron in Biciklizam   
    kuća - poso, kako pesma kaže
  2. Like
    shuxx reacted to Abarthcadabra in Abarth 595 Competizione   
    Pre i posle sunčanja lično sam ja zatamnjivao.. dark grey oracle 8300




  3. Like
    shuxx reacted to moron in Biciklizam   
    Meni Google "kaže" da sam u januaru, februaru i martu prelazio bajsom po oko 480-500 km mesečno. Čista gradska. I smešno malo odstupanje izmedju pojedinih meseci. Očito maltene uvek iste rute, sve isto, kao u filmu "Dan mrmota"  
  4. Like
    shuxx got a reaction from ISV_01 in Biciklizam   
    ja bih pre rekao da si se smrzo, tresu ti se ruke
  5. Like
    shuxx reacted to Abarthcadabra in Abarth 595 Competizione   
  6. Like
    shuxx reacted to MS PK in Z10 by Shuxx   
    I posle kazu sto ne promenis kola, sto ne zamenis ovo , ono...vidis bre da svaki servis prepoznam po jednom srafu u pozadini
    Trajace to, samo da ne ostane bez masti. Kvalitet manzetne je tu najveci problem

    Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

  7. Like
    shuxx got a reaction from MS PK in Z10 by Shuxx   
    Da bre

    Sent from my POT-LX1 using Tapatalk


  8. Like
    shuxx got a reaction from Rasta in Z10 by Shuxx   
    Da to je redovna cena, kada sam guglao, na nju sam nailazio. Ali u Delnaxu mi kazu da je ovo OK kvalitet, dobro smo ga podmazali, kvalitetna mast. Meni je 95% voznja magistralnim / regionalnim putevima. Veoma malo grad.

    Pa se nadam da ce potrajati.

    Javljam...

    Sent from my POT-LX1 using Tapatalk


  9. Like
    shuxx got a reaction from Rasta in Brao 1.4ćet, dajnemik sporting   
    Nelogicno je da klapna gasa i klapna recirkulacije imaju ikakve veze medjusobno.

    Jedno je vazduh za motor, drugo vazduh klime. Jedna je u motorskom delu, pod haubom, druga je u kabini. I cenim da nju cujes

    Ako je klapna recirkulacije zaglavljena u jednom krajnjem polozaju, a motor zuji jer pokusava da je otvori iili zatvori. Probaj prekidacem da tu klapnu ukljucic da bude u suprotnom polozaju, a slusaj sta motorcic radi.

    Bice nezgodno, ako je klapna stala na pola hoda. Pa ce ti motor zujati uvek, jer klapna nije ni u jednom krajnjem polozaju.

    Bilo bi dobro ako mozes da oristupis viizuelno klapni recirkulacije, e sad dal moze, i kako, , guglaj....


    Imas u Nisu servis AKO ti zatreba, DR Fiat



    Sent from my POT-LX1 using Tapatalk


  10. Like
    shuxx reacted to debelizmaj in Citroen C4 Cactus   
    Hahahahah bas sam razmisljao o testu sa paprinim maramicama. 
    Visina 190, zadovoljan ponudom prostora. Ne moze da prismrdi 500L ali je sasvim ok.
    mislim da u opisu nisam bio jasan, volume dugmici postoje na volanu i ispod tableta + softverski na samom tabletu. Glupost.
     
  11. Like
    shuxx reacted to debelizmaj in Citroen C4 Cactus   
    Unutrasnjost i oprema: Auto je pravljen po filozofiji sve ili nista. Izolacija je odlicna, sedista su odlicna, dizajn je fenomenalan. Konzola ispred suvozaca je jako zgodna, nekad se vozim sa cerkicom pa kad stanemo da jedemo koristimo suvozacev deo kao sto. Izmedju suvozaca i vozaca je naslon za ruke koji, kada se podigne, izgleda kao klupa iz jednog dela. Bas je dobro.
    Automobil sa druge strane daje samo osnovne podatke, brzinu kretanja, u kojoj je brzini, da li tempomat radi ili ne. Posto je automatik - ja sa obrtomerom potrebe nemam, mnogo je cudno kada uporedim sa 500L - jer sam starog sa 1.4 motorom vozio konstantno na obrtaje, znao sam mu krivu i koje brdo sa kojim obrtajima moram da prodje. Ovde o tome ne razmisljam - odlicna kombinacija motor, lagan auto i menjac. Da imam manuelni menjac i atmosferski benzin - poludeo bih.
    Od opreme imam tempomat, automatsku klimu, navigaciju (radi posao ali nisam fan), usb, kameru, parking senzore nazad i bluetooth. Voleo bih automatsko kocenje i android auto ali ajde.
    Infotainment je kriminalno spor. Ko vozi pezoa, ima isti i zna o cemu pricam. Nejasno mi je da su stavili komande za pojacavanje i smanjenje zvuka na volan i na tablet a da podesavanje temperature nigde nisu metuli. Jeste, imam precicu ali je spora i moram da skrenem pogled. 
    Mislio sam da ce mi zadnji podizaci nedostajati ali to nije slucaj, cerki je auto super interesantan i ne trazi da se po toplom vremenu spuste njeni prozori. 
    Kvalitet materijala je onako, tvrda plastika u kombinaciji sa mekanom - treba biti svestan gde sebe citroen pozicionira tako da mi to ne smeta. 
     
    Motor i menjac: Motor je klasicni pezoov 1.6 hdi sa 100 konja i i valjda 270 nm. Posto auto ima 1070 kg - ovo je vise nego dovoljno. Povlaci super, bubanj potok izveze u 6toj sa 130 bez problema. To mi je glavni test. 
    Menjac je cudna zverka, trazi privikavanje. Salta u odnosu na moj instinkt (zasnovan na brzini i buci - nema obrtaja) posle jedno 3-4 sekunde i treba mu vremena da presalta.
    Ako naglo stisnem gas, malo razmisli, presalta dve brzine dole i onda vuce iako sam siguran da bi imao dovoljno snage i u tom momentu da povuce. Znaci, malo je piglu i treba ga nauciti.
    Uzasno je veliki napredak u odnosu na manuelni, nervira ali manje u odnosu na manuelni, narocito po gradu.
    Menjac ima opcije manuelne promene - ima one pedalice iza volana. Kad bih mogao da im zahakujem softtver pa da mi podizu i spustaju temperaturu na klimi bilo bi top. To dosta govori o njihovoj funkcionalnosti rade ali su visak na kraju.
    Gepek: Gepek je nesto manji od 500L ali radi posao. Meni je zgodniji u citroenu, 500L ima kratak ali dubok gepek, kada stavim deciji bajs unutra nema mesta ni za sta vise. Ovde je gepek plici i duzi pa decija bicikla ne pojede sve. Na slici se tacno vidi kako sam sklonio dasku i naslonio je na zadnje sediste. Tu je posle stala decija bicikla + mali kofer. 
     
    Idealan automobil: kaktus sa konzolom redizajniranog 500l...  i neki dsg menjac  
  12. Like
    shuxx reacted to debelizmaj in Citroen C4 Cactus   
    Decembra sam sasvim nenadano postao vlasnik Citroena C4 Cactus. Auto je 2016 god, automatik sa 6 brzina i poznatim hdi dizelom od 100 konja.
     
      
      
     
     
  13. Like
    shuxx reacted to Rasta in Brao 1.4ćet, dajnemik sporting   
    To! Čuje se lepo da nešto nije u redu.
     
    Majstor koji je danas kačio dijagnostiku kaže javlja grešku da ne može kalibrisati klapnu gasa.
    Znači, radi se ustvari o klapni za recirkulaciju, a ne o klapni gasa.
    Hvala za ovu informaciju. Verujem da su komšije pomislile da sam odlepio kad sam danas prislanjao uvo na volan i osluškivao.
  14. Like
    shuxx got a reaction from Gagy.GM in Z10 by Shuxx   
    Zamenjen homokineticki.
    Deo kosta 2000, za ruke jos 500din. Lepota.

    Valjda ce da potraje, posto i nije bas u kvalitetu. Videcemo. Mast nije njihova, potrudio sam se da nadjem u kvalitetu.

    GSP kazu Nemacka firma, Kineska proizvodnja.

    Ako mu dugovecnost daje pravolinijska voznja, ima da traje. Malo gradske voznje imam.

    A putevi na jugu su sve kvalitetniji

    Ove godine nam rade i deo puta PK / Merosina...

    Sent from my POT-LX1 using Tapatalk


  15. Like
    shuxx reacted to totti in Brao 1.4ćet, dajnemik sporting   
    Samo čekam Miću da kaže "mene ne moraš nigde da vodiš, samo pošalji pare"

    Sent from my SM-G770F using Tapatalk


  16. Like
    shuxx got a reaction from moron in Z10 by Shuxx   
    Zamenjen homokineticki.
    Deo kosta 2000, za ruke jos 500din. Lepota.

    Valjda ce da potraje, posto i nije bas u kvalitetu. Videcemo. Mast nije njihova, potrudio sam se da nadjem u kvalitetu.

    GSP kazu Nemacka firma, Kineska proizvodnja.

    Ako mu dugovecnost daje pravolinijska voznja, ima da traje. Malo gradske voznje imam.

    A putevi na jugu su sve kvalitetniji

    Ove godine nam rade i deo puta PK / Merosina...

    Sent from my POT-LX1 using Tapatalk


  17. Like
    shuxx reacted to Ivan in Brao 1.4ćet, dajnemik sporting   
    Naravno da najvise zavisi od konkretnog primerka i njegove eksploatacije. I naravno da ce na autu iz uvoza 99% imati da se sredi nesto, kod nas entuzijasta tek da ne pricamo.
    Ali sta je razlog zasto toliko potenciram u temi za kupovinu Brava da se uzme primerak sa kraja produkcije ('12-'13) ili najmanje "pravi" restyle, u dobroj opremi  ? Jer za nesrazmerno malu razliku u ceni, dobijas auto ispeglan od svih bubica, utegnut, bez cvrcaka, ususkaniji, relativno mlad (bar u vreme kada sam ja kupovao). A u dobroj opremi i motorizaciji, totalno drugaciji i daleko bolji osecaj modela. Pa predstavljanje Sporta sam sve odlagao od danas do sutra - i evo ulazimo u 4. godinu druzenja, a ja nemam sta pametno da pisem. Od inicijalnog pregleda i sredjivanja pri kupovini, kod naseg Goranceta je ulazio bukvalno samo za male servise. Meni je frapantno da do sada nisam zamenio ni jedan jedini stabilizator, a kamoli nesto krupnije na trapu. Sitnice oko sminke sam pisao u opstim temema (ugradnja 4300K ksenona, fabricke police za naocare iznad vrata, sredjivanje obloge oko rucne...).
    I onda neko dodje na temi za kupovinu ili me na PM pita za komentar za neki najjeftiniji Bravo sa oglasa. Imalo ih je svojevremeno i sa idejom da ga kupe za 2500  . Uglavnom to budu i sa slika evidentno izmorene dizelke sa pocetka produkcije, u polu-opremi, koje ovde najvise i nude. I sta da odgovoris...
    Isto vazi i za Stilo, lepo sacuvan primerak (pogotovo 1910 ccm) ce odlicno sluziti. Ja taj model gledam razlicito od velike vecine, jer sam ga kupio mlad i model koji se jos uvek pravio, ovde je jos uvek bio retkost i kretao se oko 8-9 soma, kao i danasnji polovnjaci te starosti. 3 Porte je za to vreme bio avion sa dizajnom i opremom (i u seriji i dodatnoj), odlicna dizelska motorizacija... A zao mi je sto danas nosi takvu reputaciju (kao u postu iznad), upravo zahvaljujuci neodrzavanju i gomili kanti. Koje se kupuju pocev od golobradih klinaca za gedora styling i izivljavanje (dovoljno je da cujes muziku koja tresti iz njih), do matoraca za prevoz svega i svacega, a teraju ih dok ne stanu. Dan danas mi neki utegnut Stilo 3 Porte, pogotovo sa Abarth optikom, od retkih preostalih pazljivih vlasnika - vise privuce paznju na ulici nego vecina novijih modela.
    U restyle je i Stilo bio odlican, ispeglan, apsolutno bez fantomskih gresaka, sa boljim enterijerima, znam par ljudi sa 2005. i 2006. MultiJet (i 8 i 16v) koji ih jos uvek slatko voze sa minimalnim troskovima. Imao sam oba modela i gomilu propustio kroz sake, tako da znam o cemu pricam.
    Izvinjavam se za off i duzi post, ali ne treba generalizovati. Dobar auto mora da kosta malo vise, a to se kod nas u 90% slucajeva ne ceni, a pri kupovini sortira "po ceni uzlazno". Samim tim i prodavci naravno nude najjeftinije sto pronadju, pa kada se dodje u posed nekog "povoljnog", onda krece kuku-lele po forumu, pricam generalno  .
     
  18. Haha
    shuxx reacted to Branislav in Brao 1.4ćet, dajnemik sporting   
    @Rasta Imam osecaj da svi koji kupimo Bravca polovnog moramo da prodjemo odredjeni test i odredjeni period mucenja sa njim i kvarovima (I to na Tjet koji je toliko jednostavan motor). Pa ko prezivi nastavlja da vozi a ko ne zna se 2 vinjaka 1 bromazepam i PolovniAutomobili ahhahahaha (To sto ti izbacuje greske i luduje me uvek podseti da je radjen na platformi Stila pa ostalo malo da podseti samo sa tim greskama kad ode ECU ahhahaha)
  19. Like
    shuxx reacted to Rasta in Brao 1.4ćet, dajnemik sporting   
    Toeto. Ima ih al' ne rade. A pozadi ih uopšte nema.
    Ovo ne krcka već šumi kao da neki vent radi, a ne radi. Krene da šumi čim dam kontakt i više ne staje.
    Klima je manuelna. 
    Eo jedna nostalgična od danas, sreli se bivši i sadašnji
     

     
     
  20. Like
    shuxx reacted to Rasta in Brao 1.4ćet, dajnemik sporting   
    Fali zadnji branik sa instalacijom i senzorima. Nastradao zajedno sa CH nalepnicom jbg. I onda kad ubaciš u rikverc, kompjutor potraži senzore, kojih nema, je l', i krene da se dere tj. ispušta zvuk policijske sirene sve dok ne pritisneš dugme "P" (Prekini) ... 
     
    Nego krenuo ponovo da mi ređa greške kad dam kontakt, pre paljenja. Prvo Hill holder unavailable, pa Esp, i na kraju Check engine. Kad ga upalim kad tako signalizira, ne sastavlja, gubi se i trese kao da ne radi neki cilindar. Isključim, uključim, sabere se, mirnije radi, ali i dalje drži Check engine. Još jednom ugasim - upalim, grešaka nema, mirno radi, sve OK. Koj li mu je ? 
     
    Još nešto, kad dam kontakt čuje se iz table neki šumeći zvuk, kao da neki ventilator radi, a kad malo bolje oslušneš u tišini, čuje se u pozadini kao nekad dial-up modem kad uspostavlja vezu. Koj li mu je II ? 
     
    Inače ide k'o mutav, preudoban je, čak sam se i na menjač navikao. 
     
  21. Like
    shuxx got a reaction from MS PK in Z10 by Shuxx   
    Kada sam kupio Z10, videlo se da je imao neko lakše čukanje sa desne strane, a kasnije videh da je i manžetna levog homokinetičkog vezivana onom plastičnom vezicom, e sad, šta je tu bilo... ja sam dodavao mast u homokinetički, ali ... vremenom je počeo da se čuje u dugim desnim krivinama, čuje se on već godinu dana, ali su mi rekli da ništa hitno, dok ne počne malo više da se čuje.
     
    Rekoh da prekinem razmišljanje dal menjati ili ne, pa kupih nov i sada čekam da majstor nađe termin.
     
    Uzgred budi rečeno, danas je 2 godine od kupovine Z10, na nekih 97500km, sa početnih 52670km, slično kao i prošle godine, nekih 23000km.
     
    Idemo daljeeee
  22. Hvala
    shuxx reacted to moron in Z10 by Shuxx   
    Da, slažem se, neke posledice čukanja znaju da postanu (vlasniku) vidljive tek znatno kasnije. I bilo kakav udarac u točak ostavlja trajne posledice na dosta elemenata.
     
    Tek, svaka sreća u daljoj eksploataciji !
     
  23. Like
    shuxx got a reaction from moron in Z10 by Shuxx   
    Kada sam kupio Z10, videlo se da je imao neko lakše čukanje sa desne strane, a kasnije videh da je i manžetna levog homokinetičkog vezivana onom plastičnom vezicom, e sad, šta je tu bilo... ja sam dodavao mast u homokinetički, ali ... vremenom je počeo da se čuje u dugim desnim krivinama, čuje se on već godinu dana, ali su mi rekli da ništa hitno, dok ne počne malo više da se čuje.
     
    Rekoh da prekinem razmišljanje dal menjati ili ne, pa kupih nov i sada čekam da majstor nađe termin.
     
    Uzgred budi rečeno, danas je 2 godine od kupovine Z10, na nekih 97500km, sa početnih 52670km, slično kao i prošle godine, nekih 23000km.
     
    Idemo daljeeee
  24. Like
    shuxx reacted to Rasta in Brao 1.4ćet, dajnemik sporting   
    Više nije problem doći do, već vožnja kroz samu banju.
    Prošle godine je saniran put do Aleksinca, onaj koji preko Rtnja izlazi na magistralu između Zaječara i Paraćina, kao i put ka Knjaževcu. Čak je restauriran i deo puta ka Nišu preko planine Ozren. 
     
    Ali zato u samoj banji vlada opšta  kataklizma. U toku je zamena vodovodne mreže pa nema ulice koja nije raskopana, neke i po više puta. Radovi teku abnormalno sporo,  počeli su još '19, a izabrani izvođač očigledno nedorastao pogođenom poslu.
  25. Like
    shuxx got a reaction from Rasta in Z10 by Shuxx   
    Kada sam kupio Z10, videlo se da je imao neko lakše čukanje sa desne strane, a kasnije videh da je i manžetna levog homokinetičkog vezivana onom plastičnom vezicom, e sad, šta je tu bilo... ja sam dodavao mast u homokinetički, ali ... vremenom je počeo da se čuje u dugim desnim krivinama, čuje se on već godinu dana, ali su mi rekli da ništa hitno, dok ne počne malo više da se čuje.
     
    Rekoh da prekinem razmišljanje dal menjati ili ne, pa kupih nov i sada čekam da majstor nađe termin.
     
    Uzgred budi rečeno, danas je 2 godine od kupovine Z10, na nekih 97500km, sa početnih 52670km, slično kao i prošle godine, nekih 23000km.
     
    Idemo daljeeee

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...