Jump to content
FAS Goran

wireshark

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About wireshark

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 02/27/1977

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Punto Black Evo

Recent Profile Visitors

1704 profile views
  1. Uspeo sam sa MultiECUScan-om da sklonim poruku tako sto sam prijavio promenu ulja. Vozim ga vec par dana i poruka se nije vratila Ne verujem da je ulje degradirano jer sam ga zamenio pre 2 nedelje i na oko je i dalje svetlo braon boje, sto je i ocekivano. Ova poruka se aktivira na svakih 30.000 km tako da je prilikom promene ulja ova procedura sa prijavom promene ulja obavezna bar za moj model sa DPF-om. Sa ovom porukom ne bi trebalo da se auto vozi. Koliko sam uspeo na drugim forumima da nadjem, kada racunar misli da nije bilo promene ulja i izbaci ovu poruku, auto vise nece da pokrene DPF regenraciju jer smatra da je ulje vec previse degradirano i da ce ga regenracija jos vise degradirati. Ako radite zamenu ulja kod "lokalnog" majstora kao je onda uzmite ovo u obzir jer moze da napravi veliku stetu.
  2. U principu se ne radi o degradaciji ulja nego je samo "brojcanik" koji treba da se resetuje? Da li postoji poruka o degradaciji ulja? Pretpostavljam da ovo moze da se resi i Multiecuscanom tj da se prijavi zamena ulja (moj model ima DPF a vidim da tamo ima opcija za resteovanje intervala zamene ulja)
  3. Mislim da zavisi od goriva. Kada sipam na MOL pumpi onaj poseban dizel koji kao cisti dpf dimi kao lokomotiva a kada sipam na NIS-u dimi manje, a smrdi svakako
  4. da ne odstupam od teme ali kod mene stvarno nije u pitanju jeftinija voznja (automobil je clan porodice u smislu troskova), volim dizele, volim zvuk dizel motora (pogotovo turbine ). Volim kada prodje "turbo rupa" i zalepi u sediste Prvi disel mi je bio Golf 2 davne 2003 i od tada sam "navucen", ali kazem opet sve su pokvarili....da ne ulazim u to da li je to opravdano ili neopravdano
  5. @igor0511 na zalost i ja o tome razmisljam. Kada god mogu da idem auto putem idem auto putem iako je mozda duze. Imam stalno prisutno to da DPF "ne voli" kratke relacije. Kada na to dodam misteriozni smrad koji osecaju svi oko mene, pitam se da li sve to vredi. Zbog ekoloskih standarda su udavili disel motore ( a pocinju i benzinske) raznim filterima i senzorima.
  6. Jasno mi je da nije preporucljivo da se prekida regeneracija. Ne gori mi upozorenje ili nesto slicno. Vodim racuna o tome i svakih 250-300 km se desava redovno pri cemu tada posebno pokusavam da ne spustam ispod 2.500 obrtaja Ceo problem krece odavde Promenio sam ulje prosle nedelje i pozalio se na smrad koji je u pomenutom postu opisan, onda mi je u servisu receno da mora da se pokrene regeneracija preko dijagnostike. Iskreno sam bio sumnjicav smatrajuci da je to nepotrebno (nema upozorenja, desava se redovno i to ispratim kako treba) ali sam na kraju rekao ok, ne moze da skodi u svakom slucaju. Nakon te regeneracije (sigurno se radi o regeneraciji a ne dekorbanizaciji ili nekom drugom procesu) auto je kao preporodjen. Tisi I mirniji rad motora, smrad je smanjen bar za 50% i cini mi se da se i dalje smanjuje iz dana u dan kako ga vozim, auto je puno zivlji, Zato sam i postavio pitanje, sta je razlika i kako to da vec 3 godine imam redovne regeneracije i vodim racuna o obrtajima itd, a onda se inicira prekoa dijagnostike i auto ne mogu da prepoznam u pozitivnom smislu. U servisu su objasnili da bi svakih godinu dana trebala da se radi softverska bez obzira na redovne koje se desavaju tokom voznje (koje su svakako neophodne), zato sto auto ima vec 170.000.
  7. Pozdrav svima. Da li postoji razlika u ucinkovitosti regeneracije DPF-a koja se automatski startuje u toku voznje (kod mene na svakih 250 -300 km) i regeneracije koja se pokrece softverski preko dijagnostike?
  8. Hvala najlepse na odgvoru @OMP Sumnjam njega jer u toku rada motora kada otvorim cep za ulje ili izvucem merac ulja nema nikakvog uticaja na rad motora, motor bi trebalo da radi neravnomerno i gotovo da se ugasi, a u mom slucaju I dalje radi mirno. Ne osecam da ima vakuum pa zato mislim da je zaglavio u otvorenom polozaju sto je opet bolje nego da je zaglavio u zatvorenom polozaju zato sto bi to moglo da dovede do probijanja semeringa i da pocne da gubi ulje. Deluje mi dosta neprilazno, videcu kada se skine kuciscte filtera za vazduh koliko je bolje.
  9. Pozdrav svima, Da li neko zna gde se nalazi PCV ventil (Vakumski kontrolni ventil za recirkulaciju izduvnih gasova) na motoru 1.3 Mjet 75 CV (motor kod 199A9000). Fiatov PN je 55185372. Sve sam nasao osim toga gde se nalazi na motoru.
  10. Verovatno.... obraticu paznju malo vise. Pumpa <-> jacina smrada
  11. Hvala na odgovoru, bas je tako. Ponekad neizdrzivo ponekad jedva da se oseti ali zimi se bas oseti dok je motor jos hladan. Posle dostizanja radne temperature je bolje.
  12. Pozdrav kolege, Probao sam da pronadjem slicnu temu ali nisam uspeo..... Na mom Punto Evo 1,3 Mjet 75KS se oseca smrad iz auspuha. Taj smrad mogu da uporedim, ako se neko seca, sa smradom kao kada se ide iza malih TAM kamiona (ja sam starija generacija koja pamti legendarnog Tamica). Nije smrad nafte nije smrad ulja. Nema dima iz auspuha, ne trosi gram ulja od zamene do zamene, sve deluje normalno ali kada se stane iz njega oseca se. Oseca se i kada stanem na semaforu i otvorim prozor. U kabinu ne ulazi nista, osim kroz prozor. Posebno je taj smrad intenzivan kada su nize temperature (ispod 5 stepeni) dok ne postigne radnu temperaturu. Kada dostigne radnu temperaturu taj smrad je znacajno manjeg inteziteta. Tokom leta se oseti u prvih 10 min i onda se ne oseca vise nista. Redovno ga vozim i autoputem bar 3-4 puta mesecno kako bi inicirao regeneraciju DPF-a. Nikada mi se nije ukljucila lampica DPF-a. Sve deluje potpuno normalno. Koristio sam i jedan dosta hvaljen i prilicno skup aditiv https://shop.jlmlubricants.de/diesel-extreme-reiniger-diesel-motorreiniger.html Ni to nije pomoglo, bar ja ne osecam neku veliku razliku osim sto je motor malo tisi. Da li je neko imao slicno iskustvo i uspeo da se resi smrada?
  13. Da dodaj jos nesto na ovu temu. Mali doprinos za one kojima mozda zatreba Mislim da je ovo crevo drugacije od drugih modela. Ovo su konkretni podaci Punto Evo 1.3 mjtd 16v cf4 75ps/55kw, motor kod 199A9000 Crevo je spoljnog precnika 10 mm unutrasnjeg 8 (10x8), Oblik i duzina su isti kao i na Doblu, Fiorinu i Cubo-u (zaista je 1/1) Zabava nastaje sa kada su u pitanju konektori. Cubo, Fiorino i Dobrlo koriste druge konektore i to je problem (9.89 x 10 i 9.48 x 10) Cak i od Grande Punta sa 66 KW iz 2007 ne odgovara, kupio sam ga polovnog (oblik i duzina OK, konktori nisu OK). Ovde je konektor koji ide u motor 7.89 x 10 ALI onaj koji ide u cev koja je vezana za rezervoar je 9.89 x 10. Neverovatno ali je tako. Ja sam malo dublje usao u problem jer necu da dam 289 EUR za crevo koje mogu sam da napravim. Inat. Uglavnom za ovaj model koji ja imam konkori su iste velicine sa obe strane 7.89 x 10 mm. Jedan je ravan a drugi je pod uglom od 90 stepeni. Kupio sam poliamidno crevo na metar (obavezno oznaka PA12) i napravio sam . Crevo od 8 mm unutrašnjeg prečnika se navlači na konektor debljine 10 mm. Ovaj video mi je pomogao. Uz malo strpljenja je moguce. https://www.youtube.com/watch?v=mT8Sne0q_2g Samo crevo je na metar 3 EUR a konktori su oko 10 EUR za oba tako da mislim da se isplati da se covek malo potrudi Nadam se da ce nekome ovo dobro da dodje.
  14. Hvala svima na odgovorima, preskupo je da se kupuje novo (cca 180 - 220 EUR) i mora u kompletu. Polovnih ima ali opet ne ispod 60-70 EUR i to je opet pitanje koliko ce da traje. Nasao sam drugo resenje koje mi deluje OK. Presecem crevo gde je puklo i stavim ovu kao mesinganu cevcicu sa dve male selne. AKo nekome znaci fi ovog creva je 8 mm.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...