-
Who's Online 19 Members, 1 Anonymous, 851 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
38062
Total Topics1099712
Total Posts
-
Our picks
-
Recikliraj i uštedi!
neshaoct posted a topic in FCA Srbija - Vesti,
Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.
''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria.
Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji.
Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.- 0 replies
Picked By
neshaoct, -
Stellantis zabeležio snažan rast prodaje tokom 2023.
neshaoct posted a post in a topic,
U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.
U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).
U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.
Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.
Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.Picked By
neshaoct, -
-
FIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''
- The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.
MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.
Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
Alfa Romeo svetska premijera Doživite poseban trenutak sa nama - 30. avgusta u 17 časova
neshaoct posted a post in a topic,
Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.
Doživite ga sa nama...Picked By
neshaoct, -
FIAT potvrdio da je vodeći brend kompanije Stellantis u prvom polugodištu 2023. sa globalnim rastom od 10%
neshaoct posted a post in a topic,
U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:
''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.
Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.Picked By
neshaoct, -
-
Alfa Romeo objavio rekordne poslovne rezultate za prvih 6 meseci 2023. na globalnom nivou
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.
Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%). Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%.
Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.
U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.
Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''
Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
-
-
Popusti, pogodnosti, akcije
-
Aktuelni postovi
-
Na današnji dan kada je pre 75 godina startovala prva trka Formule 1, ova organizacija objavila je restauriran snimak u boji prve Velike nagrade, održane 1950. godine na stazi "Silverston" u Ujedinjenom Kraljevstvu. Toga dana 1950. godine, tačno u 15.00 po lokalnom vremenu, bolidi su prvi put pojurili sa linije starta u okviru, tada, novog prvenstva koje je imalo samo sedam trka. Trku je obeležio italijanski as Đuzepe Farina koji je, vozeći za Alfa Romeo, ostvario istorijsku pobedu i kasnije postao prvi svetski šampion Formule 1. Kako bi obeležila ovu godišnjicu, Formula 1 je oživela originalne crno-bele snimke. Uz pomoć veštačke inteligencije, bogate arhivske građe, tim stručnjaka je dočarao kako je to nekada izgledalo. Plavo nebo iznad Silverstona, detalji na tadašnjim trkačkim bolidima, uzbuđeni gledaoci i legendarni vozači oživeli su pred očima današnjih fanova najbržeg cirkusa na svetu. "Ova restauracija nije samo tehnološki poduhvat, ona je kulturna istorija. Kroz boju i pokret vraćamo se u trenutak kada je rođena moderna era automobilističkog sporta", istakli su iz tima Formule. Formula 1 je organizovala i 24-satni prenos na Jutjubu, u kojem se prikazuju legendarne trke iz svih decenija, od pedesetih godina do današnjeg dana. Uz to, gledaoci mogu da prate ekskluzivne intervjue sa aktualnim vozačima, timskim šefovima i legendama sporta. Predsednik i izvršni direktor Formule 1, Stefano Domenikali, u svom govoru naglasio je značaj ove godišnjice. "Pre 75 godina, naš sport je rođen iz strasti, hrabrosti i inovacije. Danas, gledajući restauriran snimak, odajemo počast svim vozačima, inženjerima, timovima i navijačima koji su oblikovali ovu neverovatnu priču. Ovo je dan ponosa, ali i obećanje da ćemo i dalje prevazilaziti granice", rekao je Domenikali. Pod sloganom Avanti Tutta, što u prevodu na srpski znači napred punom snagom, Formula 1 ne slavi samo bogatu prošlost, već gleda ka budućnosti i novim inovacijama. Preuzeto sa: autoblog.rs
-
Zvanično ime: FORMULA 1 AWS GRAN PREMIO DEL MADE IN ITALY E DELL’EMILIA-ROMAGNA 2025 Lokacija: Autodromo Enzo e Dino Ferrari, Imola, Italija Datum: 16.-18. maj 2025. PETAK 16. maj 2025. Prvi trening: 13:30 - 14:30 Drugi trening: 17:00 - 18:00 SUBOTA 17. maj 2025. Treći trening: 12:30 - 13:30 Kvalifikacije: 16:00 - 17:00 NEDELJA 18. maj 2025. Trka: 15:00 Broj krugova: 63 Dužina staze: 4.909 km Dužina trke: 309.049 km Broj trka: 4 Prva trka: 2020. Najviše pobeda: Verstappen - 3 Red Bull - 3 Autodromo Enzo e Dino Ferrari se nalazi u blizini grada Imole, 40 kilometara od Bolonje i oko 80 kilometara od Ferrarijeve fabrike u Maranelu. Pre smrti osnivača Ferrarija 1, Enzo Ferrarija 1988., staza je nosila ime Autodromo Dino Ferrari, u sećanje na Enzovog tragično poginulog sina. VN San Marina/VN Italije Imola je bila mesto gde se vozio GP San Marina jer je VN Italije bila održavana na Monci (osim 1980. godine kada je Imola ugostila Italijanski GP). Kada se vozi VN Imole, ogroman broj “tifoza” dođe na ovu stazu (koju Ferrari inače smatra svojom domaćom stazom) da podrži domaći tim. Pored Turske, Singapura, Abu Dabija i Brazila, Imola je takođe bila staza na kojoj se vozilo u smeru suprotnom od kazaljke na satu. Staza je poznata kao izuzetno brza, da dugim pravcima i jakim kočenjima, ali je isto tako i staza koja je videla dva smrtna slučaja u jednom trkačkom vikendu. Tamburelo krivina je verovatno jedna od najpoznatijih krivina u istoriji F1, većinom zbog incidenata koji su se u njoj dešavali tokom godina. 1987. godine Nelson Piquet je imao nesreću tokom kvalifikacija, a zbog povreda koje je zadobio nije nastupio na trci. 1989. Berger je vozeći Ferrari izleteo u Tamburelu udario u zid pri čemu se monokok bolida podelio na dva dela, a potom i zapalio, ali je zbog brze reakcije sigurnosnog osoblja na stazi i lekara propustio samo dve trke zbog opekotina koje je zadobio na rukama. Na crnoj listi Imole, najviše se kotira 1994. godina i VN San Marina. Tokom slobodnog treninga u petak, Rubens Barrichello je izleteo sa staze zbog velike brzine bolid se okrenuo naopačke i Brazilac je završio u sigurnosnim gumama onesvešćen. Tokom kvalifikacija u subotu Austrijanac Roland Ratzenberger je imao direktan udarac glavom u zid u krivini Villeneuve i premiuo je na licu mesta, prema nalazima forenzičara koji su vršili autopsiju. Crni vikend se nastavio i u nedelju kada je 3-struki šampion sveta Ayrton Senna u 7. krugu izleteo u Tamburelu i udario u zid. Senna ne bi bio ozbiljnije povređen od samog udarca u zid, ali se zbog kvara na amortizeru točak otkinuo i sa ogromnom brzinom udario u Senninu kacigu. Kao i Ratzenberger i Sena je preminuo na licu mesta. U oba slučaja pored poginulih vozača, nekoliko posmatrača i mehaničara je povređeno tokom vikenda. Posle tako crnog vikenda u Imoli organizatori su odučili da stazu učine sigurnijom kako za vozače tako i za posmatrače. Tamburelu je dodat pesak koji je u značajnoj meri usporavao bolide koji izlete, a i sama krivina je preuređena pa je tako krivina vožena u 4. stepenu prenosa umesto 5. kako je bilo do 1994. Takođe, Villneuve krivina je korigovana pa se kroz nju od 1995. godine prolazilo u 4. umesto u 6. stepenu prenosa. Mnogi vozači kažu da je zbog svih prepravki na stazi i ubacivanje šikana staza izgubila svoju draž, ali se svi slažu da je sigurnost dovedena na viši nivo. Na Imoli se vozilo sve do 2007. godine kada je povučena iz kalendara F1 zbog sigurnosnih razloga, a rekorder po broju pobeda je Nemački vozač i sedmostruki šampion sveta Michael Schumacher sa 7 pobeda, dok Legendarni Ayrton Senna i “profesor” Alain Prost dele drugo mesto sa po 3 pobede. U poretku konstruktora Williams i Ferrari imaju po 8 pobeda, dok je iza njih McLaren sa 6. VN “Emilija Romanja” Pandemija korona virusa je u 2020. dovela do remećenja kalendara, a veliki broj trka u prvoj polovini sezone je otkazan zbog nepovoljne epidemiološke situacije. Formula 1 je bila primorana da u hodu kroji novi kalendar i ide na lokacije koje su bile spremne da ispoštuju sve epidemiološke mere i procedure koje je propisala FIA. U takvim uslovima, Imola se domogla svog mesta u kalendaru, prvi put od 2006. godine. Trka je nosila naziv VN „Emilija Romanja“ u čast regije u Italiji u kojoj se staza nalazi. Trkački vikend u Imoli je ujedno bio i prvi i jedini vožen u probnom dvodnevnom formatu nakon priča da bi to u budućnosti mogao da postane standard. Iako je inicijalno planirano da se trka održi samo tokom 2020. zbog specifične situacije, VN „Emilia Romanja“ se vratila na kalendar i u 2021. umesto odložene VN Kine. Zbog velike ekonomske koristi koju je trka donela, čelnici vlade regije Emilija Romanja su odlučili da pokušaju da vrate Imolu na kalendar kao jednu od redovnih rundi šampionata. Oni su u saradnji sa Vladom Italije, auto moto klubom i drugim partnerima obezbedili neophodna sredstva, pa je krajem 2021. potpisan ugovor sa Formulom 1, koji garantuje mesto na kalendaru u narednih pet godina. Preuzeto sa: pole-position.rs
-
@knezevic76 Jbg, i ti uznemiravas coveka dok kucka Viber. Samo je jos falilo da mu sviras i da ga pozurujes, da ne moze da se skoncentrise na ono bitno, a ne na voznju. I na sve to, od tebe ne moze da skrene kad se njemu cefne.
-
Evo kako mi sestra prosla. Gledali GP 1.2 8v, nakacili na dijagnostiku, sve uredno, gledali od dole, naizgled sve uredno, ali nismo na dizalici/kanalu, nego ovako samo zalegli i lampom. Provozali auto i po ravnom asfaltu i po nekom makadamu, trap ni da susne, utegnut ko pracka. I nakon kupovine majstor ponovo (ovaj put na dizalici) gledao trap - nista ne primecuje. Ali zato primeti da ulje haos curi iz menjaca, a to je u stvari od semeringa radilice prema menjacu, medjutim baja uglavio parce sundjera izmedju cevi auspuha i tog dela menjaca gde curi, i kako se ono natapalo uljem, potamnelo i uopste se ne konta! Zao mi je sad sto nemam sliku, ali neverovatno koliko je to dobro maskirano bilo. Zatim apropo kocnica, primetili smo samo da je rucna malo slaba, ali ajde, nismo puno obracali paznju. Majstor rastavio, ono zadnje kocnice poootpuno gotove, sve mora novo, dobosi, pakne, cilindri, itd. A to nije moglo da se vidi, jbg dobos zatvoren. Nakon svega toga, u voznji primetimo da pri vecim brzinama (100+) auto vuce u desno. Pomislim ajd optika ili gume, odemo na optiku, kad ono kaze majstor ne moze da nastima jer ima luft u letvi volana, mora remont ili nova/druga letva! Znaci sa majstorom pregledan i proveren auto i promakle se 3 poprilicno skupe stvari (zbirno oko 500 evra povrh uobicajenih troskova za polovnjaka), i to na primerku koji je bio ubedljivo najlepsi od 5 pogledanih. Nigde farban, enterijer perfekt ocuvan, kilometraza se poklapala na satu, dijagnostici i u CV. Mislim, nije to sad smak sveta, i kad se sve sredi sluzice je taj auto dobro, ali opet, poprilicno negativno iznenadjenje iako je svee bilo pregledano po PS. Prosto, desava se. Hocu da kazem, verujem da se deo ljudi zato i ne cima oko gledanja, jer na kraju dana ispadne da dosta zavisi i od srece.
-
-
Topics
-
Today's Birthdays
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".