-
Who's Online 2 Members, 0 Anonymous, 825 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
38084
Total Topics1100945
Total Posts
-
Popusti, pogodnosti, akcije
-
Aktuelni postovi
-
Kao sto vec Vule rece, nije morao. Posto je u dotadasnjem toku trke (pre SC) Max vec izmenjao obavezne minimalno 2 razlicite komponente guma. E sad, ko je gledao kompletnu trku, ono sto je meni bilo cudno - Max je u radio komunikaciji bio frapiran da su na bolid stavljene tvrde gume? Prosto ne mogu da verujem da nije imao informaciju da je to bila jedina opcija novih guma koja je ekipi preostala. Tj. ili nove tvrde ili potrosene meke: U opciji koju su izabrali, svakako znas da se posle pita vracas na identicno 3. mesto i da nemas nikakve sanse da napadnes dva McLarena ispred - koji su em dominantni, em na novim mekim gumama. A takodje je i pomozi Boze da se na tvrdoj komponenti odbranis od Leclerca i Russela. Posle bitke svi su generali, ali bio sam ubedjen da je bilo bolje da je Max ostao na stazi, na polupotrosenim mekim gumama. Izbio bi na vodecu poziciju, jeste ostalo jos 6 krugova posle povlacenja SC, ali bi Maxu na ruku islo i to sto je direkcija trke oklevala sa dozvolom za upotrebu DRS. Bas je i Hamilton u svojoj radio komunikaciji komentrisao direkciju, "They love wasting laps" . Tesko da bi se i u tom slucaju Max odbranio od oba McLarena, ali realno je imao da brani "samo" 8 DRS zona (4 kruga x 2 DRS zone na Catalunyi), od cega je jedna bas ona "prava", na startno-ciljnom pravcu. Ubedjen sam da bi se u tim okolnostima opusteno odbranio od Leclerca (koji nije nesto preterano poznat po 00). A mozda bi nekim cudom zadrzao bar jedan McLaren, posto i Lando zenta od njega . Svakako je pokusajem drugacije taktike i borbenoscu, Max apsolutno zasluzeno mogao i do 2. mesta, do 3. sigurno. Ovako je sve prokockao i za samo jedan vikend potonuo sa bodovnom razlikom onoliko koliko je uspevao da drzi za prethodnih 8 vikenda. Plus je Max sada pod pretnjom suspenzije, ako napravi jos neku glupost u naredne 2 trke, tj. do narednog brisanja kaznenih bodova. Bas tezak udarac, ima jos da se vozi ohoho, ali podseca me malo na onu sezonu kada je Hamilton "nokautirao" Vettela posle egala na letnjoj pauzi, na domacem terenu u Monzi. Onakav potez sa Russellom je za svaku osudu, ma koliko da je Maxu "pukao film" - ipak si cetvorostruki svetski sampion i kada ne ide. Racunao sam da je Crashtappen period daleko iza njega. A upravo zbog ovakvih stvari nikada nisam gotivio velikog Schumija (pogotovo Adelaida 1994. i Herez 1997.). Piastri vozi za sve pare, iako neosporno ima raketu u rukama, maltene bez greske. Za razliku od prosle godine, kada su znale da mu se potkradu sitnice. Konstantno je u samom vrhu, odlican u kvalifikacijama, maltene uvek na podijumu uz 5 pobeda... Pa i da kasnije kiksne neki vikend - tako se osvajaju titule. Favorit No1 ove sezone, ako ga Papaye ne sabotiraju sa njihovim "cuvenim" odlukama a la Scuderia Ferrari .
-
By Zan Batist · Posted
nisam promjenio konfig fajl: CAN CONFIGURATION DATA: 01 06 F7 DB 01 06 F7 5B 01 00 64 40 01 00 24 50 00 00 00 00 01 06 F7 DB 00 00 00 89 01 06 F7 5B 00 00 00 09 00 00 00 09 30 31 31 31 35 30 30 30 34 31 33 4F 55 54 50 55 54 2D 4A 49 54 20 02 12 17 DB F7 06 01 89 00 00 00 00 00 03 12 16 00 00 00 00 00 43 50 40 nasao txt kreiran tokom pokretanja alignmenta. vjerovatno problem u komunikaciji table i abs modula.. ako oni uopste i komuniciraju, valjda bi trebao Body modul sa svim ostalim. -
By Reacher Gilt · Posted
U mene je Bravo umeo da prijavi isti set grešaka dok mu je klapna gasa bagovala. Ne tvrdim naravno da je to i kod tvog Tezisa problem, samo reko' da spomenem jer su skroz isti simtomi.
-
Topics
-
Today's Birthdays
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".