Jump to content
Goran
  • Who's Online   3 Members, 0 Anonymous, 781 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    22132
    Total Members
    6489
    Most Online
    Malvado
    Newest Member
    Malvado
    Joined
  • Forum Statistics

    38201
    Total Topics
    1109984
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • Recikliraj i uštedi!
      Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
       
      Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.

      ''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria. 
       
      Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji. 

      Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.
      • 0 replies
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.

      U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).

      U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.

      Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
       
      Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.
    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Evo da ne bude da lupam za zadnje amortizere    Verovatno jeste neka komsijska cena za tebe jer nema veze sa majstorima cena delova ( sem rabata ), a nabrojah ti iznad neke okvirne cene za Lybru, mada ja na te cene imam  -15% rabat. ( Na remontovane viljuske nemam ).   Lako je proveriti koliko kostaju stabilizatori, viljuske, spone, centriranje) i doci do toga da je 120e fakticki cena delova za obe strane +- koji euro. Ne verujem da je neka drasticna razlika u ceni Bravo i Lybra ( po pitanju delova ) tako da imas neku komsijsku cenu gde je njemu rabat zapravo cena za ruke.  Sto se tice skidanja i zamene turbine i cene od 100e sta znam. Ja sam to sam radio kod sebe i ne mogu da procenim koliko bi to trebalo da kosta jer je sve otislo sa cenama u nebesa. Skoro sam u nekoj temi komentarisao bas cenu za zamenu protokomera od 4000 dinara ( dva srafa i selna ) i cudio se ali eto nekome je to bila i ok cena jer znanje, dijagnostika, porez itd....Meni je to dranje.  Razumem ja sta ti hoces da kazes. Ja se slazem da je preterano ali mi nije cudno. Mozda mu taj majstor stavlja Lemforder delove trapa, Man filtere, stangla iz orginala itd.... Nista meni vise nije cudno.... I u BG ti cene variraju po pitanju majstora. Imas zamenu turbine za 50e, a imas i za 100e. Imas zamenu poluosovine za 3000 din, a imas i za 7500din itd....Sve zavisi kako i gde odes.  Jedino mislim da u BG nema nigde da se na JTD zameni kvacilo za 80e i taj posao ne bih ponavljao opet i ako sam tada samo asistirao .     
    • I 100e za zamenu turba je suluda cena, nego stalno zaboravim da pogledam lokaciju onoga ko je pisao. BG naravno, drzava u drzavi, ovde za 80 mozes da zamenis kvacilo. I da, 120e mi je rekao u martu za to, 90e samo viljuske, 120 sve komplet. Sad da li je cena za mene, jer smo komsije, to vec ne znam. Npr idem kod istog sad da mi zameni kraj letve volana i opet uradi reglazu, za to trazi 3000din sto je vise nego korektna cena. A nije neka neprijavljena supa, vec hala sa 3- 4 dizalice, ne znam ni ja. Kapiram da u BGu za te pare nece ni tecnost za stakla da sipaju. Rekao je 300-350 turbina sa rukama(sto je okej cena) ali onda sve skupa 1000+(znaci 650-700 preostaje za trap). Zadnji anortizeri 170e? Nisam kupovao odavno, ali znam da smo za bivsu bravu sva 4 nova platili oko 13.000.   https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje-i-pogon/vesanje-i-ublazavanje/ublazivaci-amortizeri/259393/zadnji-amortizer-19-140605-fiat-stilo-01-07   Eto cak i bilstein je 50e komad a ima i drugih za upola manje para.   E za balans stanglu jedino ne znam, moguce, to nikad nisam menjao.  Vidis da mu i viljuske naplacuje 50e po komadu sto je duplo. I ruke 250e sto je suludo za jedan dan posla koliko je potrebno za sve to, i ne mozes sve pojedinacno da racunas kad radis veci posao, nego djuture. Nor kad menjas balans stanglu i stabilizatore, njih si vec skinuo i to je korak manje... pa auto ti je vec na dizalici, nije isto kao kad neko dodje da promeni samo tu jednu, konkretnu stvar. I jos odere na delovima(iz svoje prodavnice), ali ajde da ne podcenjujem niciji rad, prekinucu ovde. Znam koliko je to krvav posao jer i sam puno toga radim, i stalno ponavljam kako majstori uopste nisu skupi, ali mi je ovo delovalo bas preterano.
    • To sto osetis svaku rupu i neravninu je najverovatnije zbog stabilizatora ( on se jednim srafom vezuje za amortizer, a drugim za balans stanglu, dve matice 17 i ne bi verovao kako ta mala sipkica kada strada lupa, kao da se auto raspada ) njih kada zamenis imaces utisak da vozis drugi auto. Pojede se balans stangla vremenom ali stavi se u gumice recimo komad pojasa ( ovog za vezivanje ), neko stavi gumice sa manjim promerom rupe, a da "zagrizu" stanglu, doda se komad gume u gumice...itd.. i kada se to lepo stegne ( krbulja stil ) nece ona nigde. Ko zna koliko ljudi vozi sada sa nekim dodatkom u gumicama ( godinama ( nemoj da te ja navodim na zlo ). Mada postujem i to sto majstor nece da budzi vec da menja po PS.  Sto se tice zanosenja, to moze da bude vise stvari pa da ne lupam bzvz....   U postu iznad sam ti napisao kako bi ja, a ti kako god mislis da treba i u kakvoj si mogucnosti po pitanju finansija.      
    • @Milos1 ovako, po predracunu koji mi je poslao, gornje viljuske po 50 eura svaka, prednji stabilizatori po 18 eura svaki, balans stanga 110 eura, remont turba 275 eura, ulje i filteri oko 80 eura, zadnji stabilizatori 35 eura za oba, zadnji amortizer 80 eura, montaza turba 85 eura, za ruke otprilike oko 250 eura ukupno.  A za prvi put ja sam sugerisao da probam ulje promijeniti da vidim dsl ce da trosi, a on me poslušao, to je moja greska, mada je mogao provjeriti turbo i reci ne mijenjaj sto jeste @werp690 i ja sam razmisljao da odradim turbo i sve oko toga kod njega, a ostalo lagano kasnije, mogu i kod drugog, ali jeste trap prilično los, svaku rupu osjetim, neravninu, zanosi u krivinama(vjerovatno balans stanga, kaze da dzaba gumice bi mijenjao jer je pojedena), zadnji amortizer lupa itd
    • Tako je neka cena i za JTD ali bez ruku i zavisi sta stavljas i ugradjujes.... Za obe strane racunam . 50e viljuske ( Tejovic ) , 25e stabilizatori ( Delphie) , krajevi spona 25e  tak ( Delphie) i centriranje 25e = 125eur.... Ako je to sve sa rukama, daj broj od majstora da ne menjam sam kada dodje vreme  Mada sam skoro sve izmenjao ali opet povoljan je taj majstor da ne moram da zalezem pod kola.    Kod kolege je uracunao jos remont turbine 350e plus ruke. Zadnji amortizer(e)( jer se menjaju u paru )  plus ruke. Balans stanglu, plus ruke.... E sada ako balans stangla kao na Lybri i ako su pertlovane gumice na balans stangli ( zamisljeno da se menja sve sa stanglom ) to je jos xxy eura, a majstor nece da raspertla i zameni gumice nego radi po PS nije nemoguce doci do 1000e  i jos viljuske, stabilizatori, krajevi spona plus ruke....itd...   @Milos1  Ne mozes da racunas nas koji manje vise sve mozemo sami ( cak i ono sto ne znamo, naucimo na forumu, pitamo, pogledamo negde neki video, ucimo na greskama itd...) i nekoga ko sve mora da plati.  Nas bi sve nabrojano izaslo oko 300e, mozda malo vise ( racunajuci i polovnu turbinu sa radnom garancijom ) i tu nisam zaracunao zadnje amortizere, neka sa njima bude 400e maks. Samo sto je to sa polovnom turbinom i bez ruku jer bi radio sam i naravno da ne bi menjao celu balans stanglu vec samo gumice.    Mrzi me da razlazem sve u sitna crevca i ako sam poceo ali moze se doci do 1000+e lagano ako mu sve stavlja novo i naplacuje rad ( naravno da ce da naplati od toga zivi )  Pa remont turbine neka je 350e + 100e ruke  Balans stangla ( nova sa gumicama ) 170e + ruke  Amortizeri zadnji ( novi par ) 170e + ruke I da ne nabrajamo dalje ali i ovde smo na 800+ eura     @StefanKo : Ja bi tu stavio polovan turbo ( neka je 100e ) , ruke ne znam koliko su ali neka budu ( 100e ) i uradio mali servis.  Naravno da se opere interkuler , da se ociste i operu creva i gas. Ostalo ces vec videti kako i koliko lupka ili lupa i menjati polako.       
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. bucko
      bucko
      (46 years old)
    2. DelPiero
      DelPiero
      (41 years old)
    3. djakprvak
      djakprvak
      (67 years old)
    4. Djordje90
      Djordje90
      (35 years old)
    5. nemanja982
      nemanja982
      (43 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...