Jump to content
Goran
alfini0507

Zadnja kociona klesta... Polovna ili reparacija?

Recommended Posts

Naime zadnja kociona klesta na vozacevoj strani povremeno blokiraju... Majstor kaze da mu nabavim druga polovna... Kakva je vasa preporuka, polovna ili reparacija? Ako je reparacija u pitanju imate li nekog ko to radi OK?

 

Hvala unapred na odgovoru

 

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam do sada reparirao jedno 20 pari, od toga mozda bih jedna klesta rekao da su valjala :lol: Nekoliko komada sam i bacio jer je vec neko ranije cackao pa je ostetio. Kakvi su to uopste majstori koji ne mogu da repariraju kociona klesta :ermm:

 

U svakom slucaju bih preporucio remont za oba klesta pre nego polovna iz mog iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da nece da se bakce sa tim... Koliko me secanje vara ima posla oko zamene seta gumica i ciscenja/poliranja klipa, njegovog lezista i vodjica klesta ili kako se vec zovu ona dva duza srafa... Jbga nove generacije majstora, skini-zameni...


Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi klipovi su u rangu oko 10e, ne vredi se ni igrati sa poliranjem, ja ih uvek po automatizmu menjam zajedno sa gumicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to je to? Odradim leziste klipa, jel tako i one dve vodjice? Nista vise? Leva i desna se razlikuju jel tako?

 

Kod proizvodjaca preporucujes druze?

 

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tako dobar izbor da moze da se bira :D U glavnom se nalazi Frenkit i ima jos jedan, ne mogu sad da se setim imena ali dobra su oba (mozda ti ponude i Sigurnost Zrenjanin ali to treba izbeci). Sa zadnjem klestima je malo teze zbog mehanizma za rucnu pa mora da se odvrce klip, rastavlja mehanizam itd ako se zeli sve zameniti i srediti.

 

Mozda pomogne:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, YUgisa said:

Sigurnost Zrenjanin ali to treba izbeci

Ne, nego treba tražiti nekoga sa prostora Bačke. :lol:

K'o da čitam gosn. Čvarkove napise. :D

Bez zezanja, ko god je napisao nešto u ovom stilu nije naveo stvarne razloge izbegavanja.

Ne zastupam nikoga  niti ih lično poznajem i ama baš nikakve veze sa dotičnima nemam ali sam u svakom smislu imao samo dobro iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na gp-u stavio nova klesta pozadi, probao jednom sa polovnim nije dugo trajalo i batalio, a i tesko je naci ispravna polovna posto je to kod njih mana, reparacija nije bila opcija posto su reprarirana kostala skoro kao nova tako da nisam hteo uopste da se zezam em sto je upitno kako su reparirana em sto bih bio duze bez auta, ovako kupio nova istog dana namontirao i teraj dalje tj kompletne kocnice sam pozadi odradio sve novo, kad je bal nek je maskenbal :)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Mijailović P. said:

Ne, nego treba tražiti nekoga sa prostora Bačke. :lol:

K'o da čitam gosn. Čvarkove napise. :D

Bez zezanja, ko god je napisao nešto u ovom stilu nije naveo stvarne razloge izbegavanja.

Ne zastupam nikoga  niti ih lično poznajem i ama baš nikakve veze sa dotičnima nemam ali sam u svakom smislu imao samo dobro iskustvo.

 

Nisu bile odgovarajuce dimenzije gumica u setu, gumice klipova su bile manjih dimenzija i odmah je curelo pored klipova i sam kvalitet gume nije se cinio kvalitet al ajd to je ovako subjektivno, na kraju sam iskoristio kapice za luftirnice pa su u roku godinu dve spale dole. Takodje mi se jos neko javio da je imao slicnih problema kad sam ja pisao o mojim. Mada koliko ja znam oni rade i samo gumice, nemaju i klipove pa verovatno nije ni bitno u prici tj ne znam ni da li rade jos, nisam ih video sigurno 2-3 godine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno, koliko ja znam, imaju samo program gumenih zaptivki.

Ja sam ipak lično birao traženo pa valjda otuda i ovo iskustvo sa njima.

Kvalitet je takav, iz mog ugla, da sve što sam iskoristio iz njihovog seta, ostalo je i još stoji na predviđenim mestima. Eto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repariraj svoja, nije to nikakva reparacija nego zamena gumica i ciscenje. Za stila sam set placao 400-500din. Jednom sam polovna kupio pa smo od tih i mojih pravili jedna dobra

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje dal je moguca reparacija, sta ako je klip ostecen, druga stvar, ne znam na lanciji ali na gp klesta umeju da prave problem kod rucne, zezne se ona polugica sto vuce sajlu tj onaj sistem unutra dal je neki puž ili tako kao spirala to je problem kod mnogih kola i na alfi 155 sam mucio muke sa tim i reparacija nije mogla, ja sam zato sad i kupio nova klesta, sad rucna ebe kevu.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP nije Lancia vec Croma... Klinja vozi Lanciu... Problem je kod mene na Cromi...

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro nebitno ista je prica.

 

Ja kad sam ovde pitao likove koji se samo time bave tj imaju servis gde samo kocnice rade rekli su mi za grande punto da ne mogu da reprariraju, za druga vozila rade ali za neke ne mogu e sad kako, zasto nisam zalazio u detalje, takodje i u konsultaciji sa mnogima kao i po forumima svi su predlagali da se izbegne reparacija ako je moguce, ili polovna ili nova da se kupe,  na netu sam vidjao da prodaju reparirana klesta medjutim razlika u ceni u odnosu na nova je bila jako mala pa nisam hteo da se zezam i kupio nova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da su nova stvarno nova jer mnogi reparirano zovu novo :D Ali ako postoji dostupno za relativno noramalan novac novo, sto da ne. Ja bih licno izbegao polovno jer je macka u dzaku, a pogotovo kada je ucestao problem na tim autima (mozda ce i raditi u ovom trenutku ali koliko vremena ce proci pre nego sto bude isti problem), a reperaciju bih uvek radije u radio licno na svojima, nego kupovao neke vec reparirane posto opet moze biti macka u dzaku jer sam video puno "repariranih" delova koji su samo oprani (nekad ni to) i ofarbani.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam radio svojevremeno reparaciju zadnjih za GTI. Osim gumica rađeno je i hromoranje cilindra. Nova su u tom trenutku bila preskupa a polovna.... polovna već imam i cure. Od prilike, reparacija je izašla za nijansu jeftinije nego polovna ispravna.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://servisklesta.rs/  Radio par puta na razlicitim automobilima i sve ok. Mislim da je garancija godinu dana.. Ima raznih vrsta gumica....Sada sam skoro radio na Lybri ali zavisi od klesta itd...Mozes da on skida, a mozes i da doneses pa kako ti volja. Skidanje i vracanje je fazon 500 kinti...Meni za Lybru ispalo 4000 din.

 Kaludjerica pa ti cak i nije neki cim Smederevcem. 

Ivica se zove covek i radi samo kocnice.

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisa

Ima i do toga kakva su to nova u smislu proizvodjaca. Ja sam kupio nova zadnja desna kljesta za Bravo jer polovna nisu mogla da se repariraju/bila neisplativa. 

Nova su bila aftermarket, proizvodjac ne znam. Posle 1g riknule gumice i ostetio mehanizam za vracanje rucne tj ostajao blokiran u polozaju dignute rucne iako je sama opruga bila ok. Nozna kocnica bila ok. 

Skinuta, probana reparacija, nategnuta opruga dodatno, opet isto. Kupljena na kraju polovna sa drugog Brava koji je bio slupan al malo presao, reparirana preventivno i za sad bez problema. 

 

Ironija je sto OEM polovni delovi matori i preko 12g su reparacijom cesto bolji od novih aftermarket...ofc ako je ista moguca. 

Kolega Milos rece da se menjaju plocice na manjoj istrosenosti i nece biti problema, pa cu tako izgleda i morati.

 

Sledecim vala turam BreNbo, makar auto opet bio klotara..nek bude klotara koja najbolje koci :stuart:

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da naravno, to je vec prilicno dugo standard da je mala ponuda novih delova, a i kad ima cesto su upitni proizvodjaci ili jos gore da postoje samo fiktivno u katalozima. Proteklih godina u mom poslu najveci deo vremena je nazalost listanje kataloga i trazenje kvalitetnih delova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradjena reparacija u Bolecu pored perionice... 4500,00 reparacija + 500,00rsd kociono ulje... Sat vremena posla... Godinu dana garancije... 30km do kuce felna hladna k'o led... Videcemo koliko ce da potraje...

Problem resen, teramo dalje...

Hvala svima na savetima...

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...