Jump to content
FAS Goran
srdjos

Mitsubishi Colt 1.1 - 2007

Recommended Posts

COLT-ivoje 1.1 i 75ks

Kupljen tako što sam 2 meseca pre početka korone, decembar 2019-e otišao na plac gledajući auto za ženu koja je bila početnik tada. Cilj je bio da auto bude pregleda za vožnju i da malo košta ako ga negde zbomba. Colt je sve to ispunjavao. Ovaj je bio iz ITA, klot oprema, atmosferac trocilindraš, stojalo na njemu 112000 kkm. Moja prva misao laž teška jer vidim da je blatobran, branik farban i menjana šoferka, dakle 100 predrasuda. Otvorim vrata, kad tamo fabrički šrafovi na blatobranu, dakle, nije bila velika havarija, iznutra ocuvan, sve radi, klima radi, dugmići nisu pohabani, ručka menjača isto, ništa izgrebano u njemu, sva vrata rade, svi prozori rade, motor ništa polomljeno, sve plastike na mestu, sva creva original... Da ne veruješ da je iz Italije. Proverim kilometražu preko ITA tablica, kad ono, godinu dana ranije zabelezeno 84 000 km, dakle za godinu dana prešao 30 'iljada, sasvim moguće. I da je prešao 60kkm za godinu dana opet ok! Provozam ga, lepo radi, vuče, kvačilo dobro, nema nekih zvukova na neravninama, lepo povlači..... trese na leru ali hebati ga, trocilindras, nema žena pojma šta je to niti je oprema zanima, samo klima. Otišao kuci, prespavao, razmislio i ujutro ga kupio.

 

Auto je po meni mikro ven, visok klirens, mnogo lakše podnosi rupe, puteve i visoke gradske ivičnjake. Velika kabina, lako se seda, velika i pregledna stakla, u kabini mesta na pretek, dvometraš sedne kao od šale. Doduše na uštrb gepeka! No, ima pomerajuću zadnju klupu pa gepek može da se povećava ali je nepraktičan. Vrata se široko otvaraju i omogućuju lagani ulaz/izlaz. Čitaj, 101% mali gradski auto

 

Motor - mislio sam da će biti problema s njim ali je u stvari najveće iznenađenje. Mali ali besan, kao i svaki Mitsubishi (sportska marka). Pali na zub od početka, na leru radi nemirno ali čim se krene, na sve to se zaboravi, radi mirno, stabilno i uglađeno na svim obrtajima . DOBRO povuče uvek kad treba. Kad dosegne 3800 obrtaja, dobija reski sportski zvuk za koji bi sad mnogi platili da ga imaju. Na 4500 obrtaja u trećoj je uživanje za slušati i voziti. Doduše, i konus auspuha ima u tome ulogu jer se skoro uvek raštima od tih vibracija na leru i negde malo propušta pa ga sređujem na svakom malom servisu.

 

Potrošnja - vrti se oko 6,5-7 litara po gradu, doduše, ona vozi polako i mirno, lagana noga na gasu. Ture do posla i nazad i onda po klince, sve kroz grad.

 

Rezervoar tečnosti za vetrobrane - staje 6-7 litara, zaboraviš kad si zadnji put sipao i nikad ne nestane. Toliko mi se sviđa da bi ga postavio u svaki moj sledeći auto .

 

Klima - napunjena posle kupovine radi od tada ne staje (da ne ureknem). ALI, kad se uključi, primetno se oseti pad snage motora.

 

Menjač - malo je neprecizan a ručica u kabini je nekako mekana kod prebacivanja ali je takav da iz treće možeš da kreneš i da u njoj dođeš do 120-130, za ženu odlično jer nekad zaboravi da šalta.

 

Sistem ventilacije - jedan minus za ovo - volumen kabine je veliki i veliko vetrobransko staklo a ispod šoferke imaju samo otvori na sredini i preko zime, gornji uglovi šoferke su skoro pa uvek zamagljeni. Ventilator je jak i bučan ali džabe, mali otvori ispod šoferke uzimaju danak.

 

Prečnik okretanja - najveće razočaranje, mali gradski auto a prečnik okretanja dosta veliki, točkovi se motaju kao kod Alfe, uvek može još. Mana, dobro moraš da planiraš ako misliš da izvedeš neku gradsku akrobaciju tipa okretanja na malom prostoru.

 

Svetlo u kabini - kad ostaviš otvorena vrata, ne gasi se posle nekog vremena nego svetli dok su vrata otvorena. Ovaj kad je radio dubinsko pranje auta, morao je da skine klemu akumulatora da ga ne spali :). Ako u kabini ručno upališ isto svetlo i izađeš iz auta a zaboraviš da ga ugasiš ili prebaciš na auto gašenje, svetli dok ne spali akumulator. Glupost neviđena, kako su tako napravili ali ajd

 

Kompjuter - ima mali displey na sredini izmešu vozača i suvozača i tu se prikazuju info o potrošnji, radio stanici, kilometraži itd a koji je toliko neprijateljski nastrojen za upotrebu da ono, namestiš i ne diraš ga više. E da, prosečna potrošnja se RESETUJE sama od sebe posle 4h mirovanja auta. Kako, zašto, taj odgovor mogu dati samo inžinjeri Micubišija.... Još jedna neviđena glupost

 

Putovanja - išli smo na Korčulu sa njim, preko BiH. Kofer od 450L na krov, nas četvoro (deca 6 i 4 god), pun gepek, torbe sa klopom kod klinaca. Motor je to sve stoički podneo, klima isto. Motor vuče, čupa, ide ne staje. Čak ni potrošnja sa tim koferom i tako natovareni nije bila nešto drastično veća. Sedišta su široka i kratka, sa tek, tek malim bočnim potporama. Udobna za po gradu ali na duže puteve neudobna jer se noga se grči od tog položaja ma kako podesio visinu i naslon. Ima komoru za hlađenje , @moron u koju možeš da uguraš flašu od litru i po, da litru i po, kao od šale tako da je usput uvek bilo 'ladne vode ....Opet, velika komora ali mala kaseta ispred suvozača, ne može puno da stane.

 

Kod nas je nepune 4 godine i prešao je 45 kkm za to vreme. Jedini kvar koji se desio jeste MAF senzor, drugi u radnji je koštao 2600 din i pola sata mog rada. Ostalo su samo servisi, kočione pločice i sijalice. 

 

Auto je plaćen tada 2400e sa registracijom i ako mene pitate ovo je meni best buy auto jer se vozi svaki dan, svuda, klinci nazad jašu pun gas. Ne štedi se nimalo a može se reći nula kvarova (osim tog nesretnog konusa auspuha) i pouzdan, da ne brineš hoće li sutra nešto da crkne ili ne.

 

Auto ima svoje bubice i navikneš se na njih

Verujem da je onaj 1.4 motor daleko bolji od ovog i potentniji i sa malo boljom opremom ali neke bubice i dalje ostaju

 

IMG-20211021-081707.jpg IMG-20211021-081716.jpg

IMG-20211021-081733.jpg IMG-20211021-081755.jpg

IMG-20211021-140430.jpg IMG-20211021-171814.jpg

IMG-20211021-171842.jpg 

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan. Ne ide da čestitam kad je 4god. kod tebe, uskoro će čestitke za uspešnu prodaju   :P

Maaalo je falilo da kupimo i mi Colta za gospođu ali a/t. Lep, očuvan, ispravan ali menjač glup ko K. Robotizovan i ne drži na uzbrdici. A žena radi u Kamenici.

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar ali kod nas potcenjen auto, ne znam sto, mozda zbog tog jeftinog spartanskog izgleda i opreme ili sto kod nas micubisi nije nesto omiljena marka, bio je 90ih kad su se pojavili lanseri i koltovi i napravili bum zajedno sa korolama i mazdama ali sve posle toga realno nisu ni imali lepa kola....meni se najvise svidja u ZCT varijanti sa 1.5 tubakom ispod haube, ne znam kako to ide i kako se vozi ali mi deluje primamljivo sa 150 konja na tako malom autu, pogotovo reliart varijante sa 180 konja, rado bih ga posedovao

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelep model!

Punto na japanski način,kod mene ih ima baš puno i svi su zadovoljni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastičan automobil. Neverovatno prostran za te spoljne dimenzije. Ali, to je ta praktična MPV forma. Imao ga je jedan moj prijatelj, samo sa benzincem 1,3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj Colt je dok je bio aktuelan uvek bio na drugom mestu po pouzdanosti u B segmetnu po nemačkom ADAC-u, maltene svake godine proizvodnje. Prvo mesto je držao BMW MINI. :D

1.1 motor je odličan do nekih 90-100 km/h, već posle toga se oseti nedostatak snage. Inače, garantovano je najprostraniji unutra u B segmentu tih godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam isto gledao za klinca ali CZ3 verziju sa 1.3 motorom... Bas interesantan autic... Da nisam dobio zeleno svetlo od kolege sa foruma za onu Ypsilonku najverovatnije bih trazio takav jedan model...

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/20/2023 at 8:20 AM, PremieRacing said:

Odličan. Ne ide da čestitam kad je 4god. kod tebe, uskoro će čestitke za uspešnu prodaju   :P

Maaalo je falilo da kupimo i mi Colta za gospođu ali a/t. Lep, očuvan, ispravan ali menjač glup ko K. Robotizovan i ne drži na uzbrdici. A žena radi u Kamenici.

 

Iskreno ne prodaje mi se a ni ne troše pare u ovom ludilu cena, neka tera ovo, ako potraje još 2-3 godine ovako, ja prezadovoljan

A ta mala auta uvek imaju robotizovane menjace, mislim da je od svih tih Fiatov najsrećniji

 

On 9/20/2023 at 12:23 PM, Woodoo said:

1.1 motor je odličan do nekih 90-100 km/h, već posle toga se oseti nedostatak snage. Inače, garantovano je najprostraniji unutra u B segmentu tih godina.

 

ide on i vise od toga lepo, do 140, onda pocne da gubi dah. A da je prostran, jeste i to poprilicno

inače, dogurao sam do 170 sa njim

 

On 9/20/2023 at 9:29 AM, OMP said:

Dobar ali kod nas potcenjen auto, ne znam sto, mozda zbog tog jeftinog spartanskog izgleda i opreme 

Mislim da mu je presudila ta plastika unutra , svuda je tvrda, materijali sedišta su prosečni i zvučna izolacija bi mogla biti bolja + sve one bubice što sam naveo. Evo jedna slika sa trajekta do Korčule, sve torbe su završile u koferu gore a unutra mesta iha, čak i sa dečjim sedištima

 

IMG_20210616_210009.thumb.jpg.04ca61aeee578506cbdd4bcf60163e41.jpg

 

I da, retrovizori, veliki, pregledni, sve vidiš šta se dešava, ogroman plus

 

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...