Ascari 2 Posted August 9, 2023 (edited) Pozdrav! Juče je počela da mi se pali lampica "Check transmission" i brine me što je to svaki put kada upalim auto. U subotu sam dobio grešku "Check engine" kada sam prilikom preticanja naglo dodao gas u nižim stepenima. Nakon pauze od par sati lampica se isključila i u povratku nisam imao problema. Jedino sam primetio kada skroz usporim ili stanem na uzbrdici da se buni kao da ne zna u kojoj da povuče tek kad stane kreće u prvoj. Nakon toga prešao sam oko 1000km normalne, umerene vožnje, pretežno na magistralnom putu i auto putu, bez ikakvih problema. Sve do juče. E sad, šta bi to moglo da bude? Nadam se tečnost za menjač. Nisam nikad proveravao. Nadam se da nije ništa ozbiljnije. Dakle, potreban mi je dobar servis u Nišu pošto onaj koji je bio ovlašćen više ne radi dijagnostiku. Model je 1.6 Multijet 120HP diesel automatic Hvala svima! Edited August 17, 2023 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6226 Posted August 9, 2023 Dobar servis u Nišu -> Goran Altina ili Brana Vranić za ovakav problem. Ali prvo zameni ulje u menjaču pa isprati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted August 9, 2023 Probaj kod Dr.Fiat - a u Brzom brodu. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ascari 2 Posted August 9, 2023 On 8/9/2023 at 10:32 AM, darkman14 said: Dobar servis u Nišu -> Goran Altina ili Brana Vranić za ovakav problem. Ali prvo zameni ulje u menjaču pa isprati. Ne bih da rizikujem i idem do Bg sa ovakvim problemom 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6226 Posted August 9, 2023 A pazi ovako, uplatiš pomoć na putu (Atlas ima neograničen šlep, nacionalni paket 4000 dinara) i kreneš ka BG. Šta god da se desi si pokriven, šlepaju te do majstora. Retki su majstori koji hoće da se posvete problemu, dosta njih bi samo mali i veliki servis radili i to sa njihovim delovima. Probaj sa ovim što je @MS PK predložio. A svakako prvo ulje promeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21598 Posted August 9, 2023 @Ascari jel kod tebe menjac onaj Dual logic robotizovani menjac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6226 Posted August 9, 2023 Drugi nema osim u 1.8tbi gde je aisin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ascari 2 Posted August 10, 2023 8 hours ago, Axic said: @Ascari jel kod tebe menjac onaj Dual logic robotizovani menjac? Robotizovani 17 hours ago, darkman14 said: A pazi ovako, uplatiš pomoć na putu (Atlas ima neograničen šlep, nacionalni paket 4000 dinara) i kreneš ka BG. Šta god da se desi si pokriven, šlepaju te do majstora. Retki su majstori koji hoće da se posvete problemu, dosta njih bi samo mali i veliki servis radili i to sa njihovim delovima. Probaj sa ovim što je @MS PK predložio. A svakako prvo ulje promeni. Znaš kako, nije da baš ljudi na forumu, pogotovu oni novi, ništa ne znaju. Imam uplaćenu pomoć na putu, ali nemam vremena. Gubiti ceo dan do Bg, pa posle još jedan kada idem po auto zaista mi je previše. Jednostavno nemam vremena u narednih desetak dana. A i ne mislim da se ne može završiti negde drugde bliže. Stvar je u tome što sam godinama sa Giuliettom išao u ovlašćeni servis koji je sada prestao da radi druge brendove osim Fiata i Jeepa, tako da sam malo zatečen. Jednostavno istekla im je licenca za dijagnostiku i rade samo ono za pta su trenutno ovlašćeni. Inače otišao sam juče u jedan poznat servis koji je inače pun do septembra i jedva ih ubedio da pogledaju, tj. da priključe na dijagnostiku. Prvo je ukazivalo na to da je problem sa regulacijom pritiska goriva u motoru, a zatim mi je rekao da je problem u ručici menjača koja treba da se zameni i objasnio mi je da ona ima neki senzor koji ne prebacuje u A/M mod. Međutim, ja sam pre dolaska vozio u M modu i u odlasku opet probao. Jednostavno registruje neki problem i prijavljuje ga, ali mi majstor kaže da mogu bez problema da vozim, samo bi trebalo i dogledno vreme to da se reši. Međutim, ono što primećujem je da ekonomik A mod ne radi. Tačnije dugme E više ne može da se pritisne, ne oseća se razlika u nivou kada se pritiska, sve je ravno, kao da je već pritisnuto. Bilo bi super da je samo do tog dugmeta. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21598 Posted August 10, 2023 Ne znam da li si i kad menjao ulje u njemu ali bi trebalo češće da to radiš. Ja sam skoro uzeo deltu sa istim menjačem i planiram da na svakom drugom malom servisu zamenim menjacko ulje. Nije neki preterano veliki izdatak ali znači jer kažu da su ti opelovi menjači specifični. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13177 Posted August 10, 2023 Nama je 500L selespeed palio tu grešku zbog lošeg seta kvačila. Nikad nisam sreo auto koji to prijavljuje A te priče teraj tako... pa i ovaj smo vozili dok nije skroz blokirao menjač u N i ni da čuje više. 3 Woodoo, Reacher Gilt and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ascari 2 Posted August 11, 2023 On 8/10/2023 at 6:57 AM, Axic said: Ne znam da li si i kad menjao ulje u njemu ali bi trebalo češće da to radiš. Ja sam skoro uzeo deltu sa istim menjačem i planiram da na svakom drugom malom servisu zamenim menjacko ulje. Nije neki preterano veliki izdatak ali znači jer kažu da su ti opelovi menjači specifični. Nema ni godina dana kako sam ga kupio, prešao sam s njim 25000. Ne znam koji je interval zamene ulja, čuo sam da je 40-60000, ali u svakom slučaju treba da se proveri. Mada mi je drugi majstor rekao da svakako ne bi menjao brzine ako je nizak nivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 152 Posted April 6 Pozdrav, mozda nije adekvatna tema ali kroz pretragu nisam uspeo da nadjem drugu. U pitanju je M32 menjac na Delti, desava mi se pri stiskanju kvacila kod promene brzine rucica menjaca trzne, prosto nervira inace salta odlicno. Promenjen reket motora nedavno i po kupovini odmah promenjeno menjacko ulje i sipan aditiv. Neki savet, sta moze biti u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 769 Posted April 7 Ako su nosaci dobri (a kazes da si menjao), onda to pomeranje rucice pri otpustanju kvacila moze biti znak da lezaj(evi) ima(ju) luft. Ne zuji u 5 i 6, narocito pri kocenju motorom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 152 Posted April 7 Ne zuji 5.i 6. ni pri kocenju, hoce da se cuje 2.i 3. ali samo pri saltanju.Sent from my SM-A715F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciadelta 3 Posted November 27 On 8/10/2023 at 6:13 AM, Ascari said: Robotizovani Znaš kako, nije da baš ljudi na forumu, pogotovu oni novi, ništa ne znaju. Imam uplaćenu pomoć na putu, ali nemam vremena. Gubiti ceo dan do Bg, pa posle još jedan kada idem po auto zaista mi je previše. Jednostavno nemam vremena u narednih desetak dana. A i ne mislim da se ne može završiti negde drugde bliže. Stvar je u tome što sam godinama sa Giuliettom išao u ovlašćeni servis koji je sada prestao da radi druge brendove osim Fiata i Jeepa, tako da sam malo zatečen. Jednostavno istekla im je licenca za dijagnostiku i rade samo ono za pta su trenutno ovlašćeni. Inače otišao sam juče u jedan poznat servis koji je inače pun do septembra i jedva ih ubedio da pogledaju, tj. da priključe na dijagnostiku. Prvo je ukazivalo na to da je problem sa regulacijom pritiska goriva u motoru, a zatim mi je rekao da je problem u ručici menjača koja treba da se zameni i objasnio mi je da ona ima neki senzor koji ne prebacuje u A/M mod. Međutim, ja sam pre dolaska vozio u M modu i u odlasku opet probao. Jednostavno registruje neki problem i prijavljuje ga, ali mi majstor kaže da mogu bez problema da vozim, samo bi trebalo i dogledno vreme to da se reši. Međutim, ono što primećujem je da ekonomik A mod ne radi. Tačnije dugme E više ne može da se pritisne, ne oseća se razlika u nivou kada se pritiska, sve je ravno, kao da je već pritisnuto. Bilo bi super da je samo do tog dugmeta. Remont turbine i leptira turbine... Elektronika menjača ne dobija info sa mehaničke strane i brljavi... Quote Share this post Link to post Share on other sites